Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142699 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #660 : 11.11.17 - klo:15:20 »
Uusissa Lumenen ripsareissa ei näy olevan enää lainkaan Blueberry Curlia. Tietääkö joku tarkemmin?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #661 : 12.11.17 - klo:10:48 »
Mulla on nyt käytössä Essencen I love extreme -ripsari ja se ei tosiaan pysy hyvänä koko päivää. Ymmärrän ton suosion lopputuloksen perusteella, mutta kestävyys ei kyllä täytä mun odotuksia mitenkään. Tällä hetkellä mun suosikki on Benefitin They're real, joka maksaa todella paljon enemmän, mutta minkäs teet.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #662 : 02.12.17 - klo:11:06 »
Minä etsin uutta 38-ripsiväriä. Saisi olla mielellään tuuheuttava. Mitä vaihtoehtoja on tuon L'Orealin lisäksi? Nyt on käytössä Dermosilin ripsiväri, joka on ihan hyvä, mutta ei täydellinen.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #663 : 02.12.17 - klo:15:32 »
^ Kicksissä myytävällä Viva La Diva merkillä löytyy myös 38-maskara ja maksaa 14€. En ole itse vielä testannut, mutta seuraavaksi varmaankin kokeilen sitä, kunhan uusimman käytän loppuun. Ostin eilen nimittäin d.j.v MIARAY Fiberwig -maskaran, koska Kicksin joulukalenteritarjouksen jälkeen tuli Viva La Divaakin halvemmaksi. Alunperinhän tuon hinta on 25€. Tämänkin pitäisi siis omata 38-maskaroiden ominaisuus eli lähtee pois vesipesulla, poispesusta ei vielä omakohtaista kokemusta. Ensimmäisen käyttökerran perusteella tekee kuitenkin siistiä jälkeä eikä tarvinnut harjailla paakkuja pois ollenkaan. Tuuheutta tämä ei mielestäni kuitenkaan antanut, tosin levitinkin vain yhden kerroksen.

Täällä aiemmin minulle vinkattua Catricen maskaraa en ikinä sitten päässytkään testaamaan, sillä omalla paikkakunnallani Citymarket ei merkkiä myy. Muuten olisin todella mieluusti kokeillut ja mennyt ripsariostosten suhteen halvemmalla, mitä nyt pulitin.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #664 : 05.12.17 - klo:12:27 »
Siis mitä kuraa nämä uudet Lumenen ripsivärit oikein on. Olen ostanut nyt uudistuneelta Lumenelta kaksi ripsaria vastikään ja molemmat on olleet tosi huonoja. Kestäneet tosi huonosti ja mikä oudointa, varisseet jo muutaman tunnin kuluttua silmien alle ja poskipäille. Eikä mitenkään pienesti vaan niin paljon että ripsarit on pitäneet poistaa jo joskus alkuillasta kun on näyttäneet niin törkeältä. Käytössä olleet ripsarit siis uusittu vedenkestävä Nordic Chic Full-on Curl Waterproof ja uusitusta halvemmasta sarjasta Nordic Girl Volume & Curl. En kyllä todellakaan tykkää näistä uusituista tuotteista, sillä koskaan ei oo ollut tämmöistä ongelmaa Lumenen ripsareissa, että pysyvyys olisi huono. Ennemminkin on olleet turhankin kestäviä aiemmin. Uudet on ihan käyttökelvottomia. :(
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #665 : 08.12.17 - klo:17:20 »
Lumenen ripsivärit ovat tosiaan kulkeneet jo vuosia alamäkeä. Ennen tätä viimeistä uudistusta ripsarit olivat vielä ok, jälki ei ehkä ollut aivan niin siroa kuin olisin toivonut, mutta pysyvyys oli mainio ja jälkikin kelvollinen. Uusin Nordic chic olikin sitten jotain ihan kamalaa. Ripset olivat klimppiset, jo aamulla töissä huomasin poskipäillä ripsarinmurusia ja iltapäivällä mielestäni silmien ympärykset olivat hieman harmahtavat.

Minulla on luonnostaa pitkät, paksut ja tuuheat ripset, jotka kaartuvat helposti. Kaipasin siis ripsiväriä, joka lisäisi pituutta ihan pikkuisen, jämäköittäisi ja erottelisi ripsiä mutta ei varsinaisesti tuuheuttaisi. Menin aamulla Sokokselle ja haahuilin ripsarihyllyltä toiselle. L'Orealin kohdalla stoppasin: https://www.sokos.fi/fi/sokos/l-oreal-paris-telescopic-false-lash-maskara-musta.

Kun pääsin kotiin, kokeilin heti. Ja kyllä! Levittyi hyvin, ei mitään klimppiä tai lähmää. Ripset saivat pikkuisen lisää pituutta, taivutukset ovat pysyneet koko päivän kauniina, välillä olen kevyesti hieraissut silmiä, ja silti ripset näyttävät vieläkin kuin vastalaitetuilta. Sateessa en ole kulkenut nämä päällä vielä, eli kosteudensieto on kokeilematta, mutta uskoisin että pysyy huonollakin säällä. Vanhassa Lumenessa oli se hyvä puoli, että se pysyi kaatosateessa ja harvoin itkiessa, mutta väri myös lähti pestessä pois ilman tujuja meikinpoistoaineita. Toivottavasti tämäkin.

« Viimeksi muokattu: 08.12.17 - klo:17:24 kirjoittanut kleio »
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #666 : 09.12.17 - klo:18:30 »
Silloin kun mä olin nuori (tätikommentti :D) eli 90-luvulla Lumenen ripsarit oli aivan kauhean huonoja. Sitten jossain vaiheessa kai tekivät ihan hyviäkin, mut ilmeisesti ovat palanneet takaisin surkeisiin ripsareihin.

Poissa Angora

• HAIRahtanut
« Vastaus #667 : 10.12.17 - klo:21:42 »
^^Lorealin False Lash Telescopic on munkin lemppari, vaikka omat ripset ovatkin korkeintaan keskinkertaisesti tuuheat. Tuossa on omaan makuun oikea koostumus pidentävine kuituineen yhdistyen erottelevaan ja ketterään harjaan, jolla saan omat vähemmän ulkonevat silmäkulmanikin siististi sudittua ja mulla myös tuuheuttaa, sillä erottelee niin hyvin! Harmikseni tuosta ei Suomessa myydä vedenkestävää versiota, joka on itselleni ihan must, koska muut vetävät taivutukset suoriksi kun oma ripsi on piikkisuora. Vesiliukoista käytin aikanaan alaripsiin ripsipidennysten kanssa ja vedenkestävää roudasin joskus Briteistä. Jos siis joku keksii nettikaupan, josta wp:tä saisi niin saa vinkata! Nyt on ollut tyytyminen vastaavaan False Lash Butterfly Effectiin, mutta ilmeisesti sekin on menty lopettamaan ja siirryin Max Factorin maskaroihin wp+pidentävä kuitu -kombinaation perässä.
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #668 : 06.02.18 - klo:20:03 »
Onko kokemuksia Lorealin paradise extatic-ripsarista? Muutama tuolla edeltävillä sivuilla mainitsi kokeilleensa, olitteko tyytyväisiä loppuun asti?

Tällä hetkellä käytössä Max factorin False lash effect ja olin tähän aika pettynyt. Tuo on ihan ok perusripsari, mutta en saa kerrostettua sillä mitään megatuuheita ripsiä, kuten saan esim. masterpiece maxilla. Nyt kiinnostaisi tuo paradise.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #669 : 06.02.18 - klo:22:39 »
^Mä olen nyt käyttänyt vaihdellen tuota ja Dermosilin Moist proofia ja Loreal on muuten ihan kiva, mutta paakuttaa ripsiä vähän liikaa mun makuun. Tulee herkästi suttainen lopputulos kun harja on niin iso ja massaa paljon. Näyttävät ripset tuolla kyllä saa kerrostamalla, mutta itse tykkään enemmän erottelevasta ja siistimmästä lopputuloksesta. Nyt viimeaikoina tuo on myös alkanut varista hieman ja suttasi myös alaluomea kun silmät vetisti työpaikan ilmastoinnin takia.

Mulla on yleensäkin käytössä kaksi ripsiväriä, toinen siisti perus arkiripsari ja toinen vähän tuuheuttavampi jolla saa näyttävämmät räpsyt niin tää oli tuohon jälkimmäiseen tehtävään ihan hyvä, mutta haluan seuraavaksi jokun kumiharjallisen.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #670 : 08.02.18 - klo:19:32 »
^^ Mulla on ollut Paradise extatic käytössä nyt useamman kuukauden, mutta itse en ole koskaan kiinnittänyt huomiota siihen että tämä olisi paakuttanut liikaa. Tämä ei ole myöskään varise minulla yhtään, joten hyvin erilaisia kokemuksia nyt tästä saat :) Nyt taitaa olla neljäs kuukausi kun tuo on minulla käytössä eikä ainakaan vielä näy mitään kuivumisen merkkejä vaan edelleen toimii niin kuin alussakin.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #671 : 09.02.18 - klo:16:25 »
Kiitos komenteista Hilippa ja Jewely. Päädyin nyt ostamaan maybellinen lash sensationalin ihan siitä syystä että se maksoi 7,95e kun paradise oli 15e. Ei se niin paljon parempi voi olla että kannattaa kaksinkertaista hintaa maksaa.

Jotenkin tuntuu että markettiripsarit ovat kallistuneet. Yhdessä vaiheessa ne kalliimmat olivat 14-18e,  nyt suurin osa on jo 20euron paikkeilla.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #672 : 09.02.18 - klo:16:54 »
^Oliko Lash sensational tarjouksessa jossain vai onko se normaalistikin tuohon hintaan? Taidan ostaa sen seuraavaksi! Mulla oli niistä se Intense black, mutta luin jostain että se tavallinen on vielä parempi.

Otan vastaan suosituksia muistakin ripsiväreistä, joissa on kaareva kumiharja :)

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #673 : 09.02.18 - klo:21:06 »
^Sokoksella oli tarjouksessa tänään. Erillisellä ständillä oli tarjous että 2kpl hintaan 15,90e, mutta maybellinen omalla hyllyllä oli ripsarien kohdalla lappu että 1kpl 7,95.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #674 : 09.02.18 - klo:21:15 »
Paradise-ripsiväri on nyt Cittarissa -40%.

Markettimaskaroiden hinta pompsahti jokunen aika sitten pysyvästi ylös. Onneksi löytyy edullisia, laadukkaita vaihtoehtoja myös (Essence, Catrice jne.).