Laittelen tähän omia kokemuksia tältä vuodelta parista ripsiväristä. Mulla vuotaa silmät helposti, niin käytän aina wp-versioita. Omat ripset on aika normaalit vaalean suomalaisen ripset, ja varsinkin ripsien kärjet ovat ihan valkoiset. Taivuttelen ripset aina kun käytän ripsiväriä, ja wp:t pitää myös taivutukset kunnossa ihan hyvin.
Maybelline Colossal, Glam Black (wp)Heti avaamisen jälkeen makuuni hieman liian nestemäistä, levittäminen helpottuu kun massa on vähän kuivempaa. Melko pullea harja. Tuo jonkun verran sekä tuuheutta että pituutta.
Maybelline One By One, Black (wp)Erona Colossaliin on harja, eli tässä kumia, vielä pulleampi kuin C:ssä, ja lyhyemmät harjakset. Itse värimassa on omasta mielestä ihan samanlaista. Perustuuheuttava.
Loreal Million Lashes, Black (wp)Ostin Stockan tarjouksesta kun muistin pari vuotta sitten käyttäneeni tätä tyytyväiseni. Ekoilla kerroilla tulikin tosi kivat ripset, mutta nyt n. kuukauden käytön jälkeen tulos on paljon pliisumpi. Tosi jännä juttu, sillä olen käyttänyt tuota ehkä vain 10 kertaa, sillä en meikkaa läheskään päivittäin.
Mulla on vissiin puutteellinen levitystekniikka, sillä saan kaikilla ripsiväreillä samanlaisen tuloksen, joka on siis ihan OK, muttei sellainen mitä tavoittelen. Laitan siis väriä siksakkaamalla (heh, mikä sana

) kerralla sen verran että tulee tuuheutta, muttei klimppejä. Ongelmana on lähinnä se, että ripsiväri ikään kuin haalistuu päivän mittaan, eli aamulla mustilta näyttäneet ripset ovatkin jossain vaiheessa päivää harmaat, eivätkä enää yhtä näyttävät kuin aamulla. Kun koitan kerrostaa ripsiväriä, on tuloksena on aina klimppejä, eli en vain osaa. Argh. Muistaakseni kestävimmän tuloksen olen saanut Max Factorin Flash Lash Effectillä, eli laitan sen varmaan seuraavaksi ostoslistalle.
Mikään noista em. ripsiväreistä ei mun käytössä varise, ja lähtevät Lorealin öljypitoisella silmämeikinpoistoaineella.