Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 142462 kertaa)

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #90 : 05.07.12 - klo:20:23 »
Sokoksella oli alennuksessa Goshin Intense lashes ripsari, ja koska etsin halvinta mitä löytyi niin tarttui mukaan n. kuudella eurolla.

Meneehän tuo arkiripsiväristä, kun tekee aika hillittyä ja siistiä jälkeä. Varisee tosin ärsyttävästi silmiin ja sehän kaihertaa. Suosittelen kyllä jotain eri merkkiä, jos joku muukin etsii jotain "halpaa ja hyvää".  ;D

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #91 : 16.07.12 - klo:09:38 »
Laittelen tähän omia kokemuksia tältä vuodelta parista ripsiväristä. Mulla vuotaa silmät helposti, niin käytän aina wp-versioita. Omat ripset on aika normaalit vaalean suomalaisen ripset, ja varsinkin ripsien kärjet ovat ihan valkoiset. Taivuttelen ripset aina kun käytän ripsiväriä, ja wp:t pitää myös taivutukset kunnossa ihan hyvin.

Maybelline Colossal, Glam Black (wp)
Heti avaamisen jälkeen makuuni hieman liian nestemäistä, levittäminen helpottuu kun massa on vähän kuivempaa. Melko pullea harja. Tuo jonkun verran sekä tuuheutta että pituutta.

Maybelline One By One, Black (wp)
Erona Colossaliin on harja, eli tässä kumia, vielä pulleampi kuin C:ssä, ja lyhyemmät harjakset. Itse värimassa on omasta mielestä ihan samanlaista. Perustuuheuttava.

Loreal Million Lashes, Black (wp)
Ostin Stockan tarjouksesta kun muistin pari vuotta sitten käyttäneeni tätä tyytyväiseni. Ekoilla kerroilla tulikin tosi kivat ripset, mutta nyt n. kuukauden käytön jälkeen tulos on paljon pliisumpi. Tosi jännä juttu, sillä olen käyttänyt tuota ehkä vain 10 kertaa, sillä en meikkaa läheskään päivittäin.

Mulla on vissiin puutteellinen levitystekniikka, sillä saan kaikilla ripsiväreillä samanlaisen tuloksen, joka on siis ihan OK, muttei sellainen mitä tavoittelen. Laitan siis väriä siksakkaamalla (heh, mikä sana :) ) kerralla sen verran että tulee tuuheutta, muttei klimppejä. Ongelmana on lähinnä se, että ripsiväri ikään kuin haalistuu päivän mittaan, eli aamulla mustilta näyttäneet ripset ovatkin jossain vaiheessa päivää harmaat, eivätkä enää yhtä näyttävät kuin aamulla. Kun koitan kerrostaa ripsiväriä, on tuloksena on aina klimppejä, eli en vain osaa. Argh. Muistaakseni kestävimmän tuloksen olen saanut Max Factorin Flash Lash Effectillä, eli laitan sen varmaan seuraavaksi ostoslistalle.

Mikään noista em. ripsiväreistä ei mun käytössä varise, ja lähtevät Lorealin öljypitoisella silmämeikinpoistoaineella.

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #92 : 01.08.12 - klo:19:07 »
Onko kukaan ehtinyt testaamaan Max Factorin uutta Eye brightening-ripsaria? Siis sitä, jossa on eri versiot erivärisille silmille. Kävin Anttilassa tänään ja olisin ostanut vihreiden silmien version mutta olivat loppuneet...

Poissa hampputukka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #93 : 01.08.12 - klo:19:21 »
Ostin Sveitsistä CoverGirlin Lash Blast Fusion-ripsivärin, koska muistin Virven sanoneen tämän olevan lähes identtinen Max Factorin False Lash Effect-ripsarin kanssa. Ja koska FLE on lemppariripsivärini, oli pakko ostaa kokeilluun reilusti halvemman hintansa takia (12 frangia ~ 10 euroa)

Ja toimii kuin unelma, juuri yhtä hyvä kun muistan FLE'n olevan! vaikken kyllä olekkaan FLE'tä käyttänyt piiiitkään aikaan, kun olen halunnu kokeilla muita ripsareja  :)
Hiuslaatuni 1bMii. Kasvatan kohti vyötäröä, tällä hetkellä ollaan bsl:ssä!
http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=4.msg848478#msg848478 Kuvia hiuksistani sivulla 24.

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #94 : 03.08.12 - klo:10:59 »
Sorruin ostamaan L´Orealin False Lash Telescopic- ripsarin..
Aika paksua koostumukseltaan ja harja on hassu. Ei varise, mutta silmät tuntuu arkovan tätä..
« Viimeksi muokattu: 06.08.12 - klo:22:48 kirjoittanut Varjotar »

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #95 : 03.08.12 - klo:15:09 »
Onko kukaan ehtinyt testaamaan Max Factorin uutta Eye brightening-ripsaria? Siis sitä, jossa on eri versiot erivärisille silmille. Kävin Anttilassa tänään ja olisin ostanut vihreiden silmien version mutta olivat loppuneet...

Mua kiinnostais sinisten silmien tummansininen versio.. Ihan perusripsarin harjalta vaikutti, mut MF:n ripsarit yleensä ottaen olleet hyviä niin vois kokeilla.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 03.08.12 - klo:15:22 »
¨^Sama täällä :).
Hakusessa olisi täydellinen ripsiväri, joka antaisi sitä pituutta, volyymiä ja pistenä ii:n päälle erottelisi ripset kauniisti. Ei vain tunnu löytävän.. Harja ei saisi olla liian mitätön, kun taas toisaalta sitten ei liian isokaan ja tällä hetkellä vielä käytössä Isadoran Wig Wham, joka on ihan jees, mutta jotain puuttuu..
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #97 : 06.08.12 - klo:09:26 »
Bongasin Kicksissä ton Max Factorin Eye brightening vihreiden silmien version ja olihan se pakko ostaa. Eilen testasin nopsaan kun olin kauppaan lähdössä, en huomannut mitään eroa silmien värissä ( ;D), aika perusripsari mun mielestä. Ihan kivasti erottelee mutta ei tee mitään WAU-efektiä. Mun ripsille sopii parhaiten taivutettu harja, joten tiesin kyllä, ettei tästä lemppariksi ole. Toi vihreiden silmien versio näyttää harjassa luumunväriseltä mutta ripsissä muuttuu mustaksi - ei kuitenkaan niin tummaksi mustaksi kuin tykkäisin. Ripsissä on tarkoin tutkiessa havaittavissa pieniä kimallehippusia mutta eivät näy mielestäni mitenkään häiritsevästi.

The ripsarin etsintä siis jatkuu edelleen....sillä aikaa turvaudun Maybellinen Falsiesiin....

Edit: täytyypä ottaa vähän takaisin, päätin tänään antaa ripsarille toisen mahdollisuuden ja tämähän toimii kuin unelma :)Parilla kerroksella saa tarpeeksi väriä, joten tulos ei jää hailakan mustaksi kuten 1. yrityskerralla - silloin saattoi tietty olla harjassa liian vähän massaakin. Ripset näyttää tuuheilta ja pitkiltä, eivät klimppiintyneet. Ja ihan kuin silmät olisivat aavistuksen verran vihreämmät :D ::)
« Viimeksi muokattu: 07.08.12 - klo:09:35 kirjoittanut Amber »

Retro

• Vieras
« Vastaus #98 : 11.08.12 - klo:22:17 »
Mua kiinnostais sinisten silmien tummansininen versio.. Ihan perusripsarin harjalta vaikutti, mut MF:n ripsarit yleensä ottaen olleet hyviä niin vois kokeilla.
Mun oli pakko ostaa kokeiluun sinisten silmien versio, mun silmät kun on sinivihreät ja haluaisin korostaa sinistä puolta.  :P Oli tosiaan väriltään mustaa tummansinertävällä vivahteella ja jotain kimalletta taitaa olla myös joukossa. Värin korostuksesta en osaa oikein sanoa (tulos tosin on varmaan eri oikeasti sinisilmäisellä), mutta voi vitsit, tykkään tuosta harjasta! Erottelee mun ripset tosi hyvin ja antaa kivasti väriä kärkiin saakka. Ripset on siis suht pitkät ja ok-tuuheat, erityistä tuuhennusta tuosta ei kyllä saanut. Lisäksi hinta oli siedettävä, 12,90 €, vaikka massaa onkin vähemmän kuin FLE:ssa. Tykkään siis.  :ts

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #99 : 17.08.12 - klo:07:04 »
Onko ripsivärien väreille erinäisiä suosituksia, että kenen olisi hyvä käyttää ruskeaa ja kenen mustaa ripsiväriä? Omaan nassuun näyttää tuo musta olevan melko luonnoton, vaikka väriltäni olen viileä ja minulla on tummansiniset silmät. Tumma silmämeikki tuo paljon kontrastia naamaan mikä osittain vie huomion pois pisamista, joita haluaisin kuitenkin näin vielä syksyllä korostaa kun kasvot ovat saaneet kesällä vähän väriä. Hiuksetkin suunnittelen värjääväni jollain vaalealla kuparinruskealla tässä myöhemmin ja se toisi lisää lämpöä kasvoihin.

Kannattaisiko vähemmän tuimemman silmämeikin toivossa kokeilla vaikka ruskeaa ripsaria tai muuta väriä?
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 18.08.12 - klo:10:55 »
^
Ruskealla saa varmaan luonnollisemman tuloksen ja musta on vahvempaa tummennusta varten. Kai se riippuu ihan siitä mikä on omasta mielestä parempi tulos.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #101 : 22.08.12 - klo:13:10 »
Lumenen Raspberry mascaraa en voi suositella. Perhana kun piti mennä  ostamaan se ::) Blueberry on ihan mun luottotuote, mutta tää uutuus ei toimi ollenkaan. Jättää tosi hennon tuloksen, värjää vain hiukan ripsiä. Kerrostamisella ei saa oikein mitään aikaiseksi myöskään. Tuo sisältää vieläpä jotain ihmeellisiä kuituja, jotka eivät myöskään vaikuta oikein muuten kuin pistelemällä silmämunia. Jepajee. Pakko ostaa uusi ripsari, vaikka olen käyttänyt tuota vasta pari kertaa.

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #102 : 22.08.12 - klo:13:16 »
^ Komppaan. Mä en onneksi ostanut omaani vaan nyysin sen äidiltäni joka sai sen koulutuksesta. Väri on jotenkin kauhean lirua eikä jää ripsiin ollenkaan kivan näköisesti vaikka kuinka kerrostaisi. Ripset myös suoristuu ihan samantien. Plus harja on jotenkin tosi kömpelö käyttää.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #103 : 22.08.12 - klo:13:24 »
Joo, siis juurikin noin. Mä käytän aika paljon Lumenea, eikä mulla yleensä ole ihmeempää valittamista niistä, mutta tällä en tee mitään... Tää tosiaan vielä kaiken lisäksi vetää ripset ihan ihme tönkkösuoraan ja lopputuloksessa ei ole yhtään volyymiä, vaikka tuotekuvaus sitä lupailee.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 22.08.12 - klo:13:25 »
Minäkin katselin noita maxfactorin uusia Eye brightening-mascaroita, mutta jotenkin siinä putkilossa näytti tuo massa niin kimalteiselta, että onkohan vähän liikaa arkikäyttöön?  ::) tuleeko kimalteet ''pahastikin'' esiin ripsarista?