Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 132334 kertaa)

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #675 : 09.02.18 - klo:23:01 »
Olen tehnyt saman havainnon hintojen suhteen kuin mistä Morrigane aiemmin kommentoi. Toki valikoimakin on laajentunut, mutta markettiripsareiksi hinnat ovat pääsääntöisesti aika korkeita  ??? Ja hintaerot ovat aika radikaaleja essencen 2,50€ ripsarista ymi viisinkertaiseen Lorealin/Maybellinen/tvs ripsariin.

Ja minulla rapisee ne kaikki  ::)
« Viimeksi muokattu: 09.02.18 - klo:23:06 kirjoittanut catjuska »
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #676 : 28.02.18 - klo:09:57 »
Maybellinen Push Up Angel on ollut käytössä nyt alkuvuonna ja en ole tähän täysin tyytyväinen. Alkuun mulla oli vaikeuksia uskaltaa levittää tätä, jotenkin piikkimäisen kampamainen muoto sai aivot kuvittelemaan, että yritän tunkea sahaa silmääni ja lopputulos oli tietysti surkea. Sittemmin se on kyllä helpottanut ja tykkään siitä, että tällä saa tosi kivasti väriä tyvestä asti ilman pelkoja tuhruista luomella, mikä taas on mulle yleensä ongelma. Harjan muoto on omalle tekniikalleni hankala, kun tyvipään pitäisi olla ulkonurkassa. Mulla on tapana sutia molemmat silmät oikealla kädellä harjaspää samassa asennossa eli vasemmalle osoittaen ja silloin se on tietenkin vasemmassa silmässä väärinpäin. Ulkonurkkaa en ole saanut yhtä nätiksi ja otteen muuttaminen on kömpelöä ja tulee sotkua. Toinen, isompi miinus on lievä rapiseminen alaluomelle, yleensä kun tämä ei ole mulle mikään ongelma. Siistiä, pitkää ja eroteltua jälkeä tällä kyllä saa ja taivutukset pysyvät hyvin.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #677 : 16.04.18 - klo:22:02 »
Tilasin Cocopanda.fi:stä 6 eurolla Maybellinen klassikon "Volum express"-ripsarin. Tai siis, oletan, että tämä on jo klassikko kun eikös tämä ole ollut olemassa vuosikaudet?
Noh, plussaa siitä, että sopii herkille silmille ja piilarien käyttäjille, mutta ei tää oikein tee mitään.  0_0 "Kolminkertaista tuuheutta" no eih. Vähän saa ripsiin väriä, mutta siinä kaikki. Aika kuiva ja ohut koostumus... en tiedä onko mulla vain sitten joku varastonjämäkappale, vai onko tämä ripsari vain aina tämmöistä.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #678 : 06.05.18 - klo:09:17 »
Minulla on viimein H&M:n tuubimascara (Pure Definition Mascara) - jota näyttää nyt olevan muutenkin paremmin myynnissä. Tykkään!

Pakkaus on tyylikkään eleetön, sulkeutuu helposti kunnolla. Joustava ja isohko kumiharja. Minä olen periaattessa pienten harjojen ystävä, mutta tämän kanssa tulen poikkeuksellisen hyvin toimeen. Massaa tulee harjaan alusta lähtien tosi sopiva määrä ja kärjessä ei ole mitään pahoja ylimääräisiä klimppejä. Harja on tosi erotteleva - ja jostain syystä en onnistu suttaamaan sillä helposti. Kaikin puolin toimiva siis!

Massa tekee yhdellä kerroksella erotellut ja kauniit ripset - ja kerrostuu kivasti antaen volyymiakin silloin kun sitä kaipaa. Harja on todella hyvä kerrostaja! Massa säilyttää ja pitää taivutukset ihan kivasti. Ripset jäävät pehmeiksi ja massa ei varise päivän mittaan poskille, mitään muitakaan tuhrimisefektejä en ole huomannut. En nyt ole ihan varma, onko vielä tullut testattua kaikkein pahimmassa tihkusateessa, mutta todella hyvältä tuntuu pito.

Ja poisto... ...niin näppärää! Toimii paremmin kuin Kanebot - tosin omista Kanebokokemuksista on jo vuosia, nuokin ovat ehkä kehittyneet...

Aivan ehdottomasti paras kokeilemani hinta-laatusuhde tuubimascaroista tykkäävälle!
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #679 : 13.05.18 - klo:21:53 »
Huomasin, että läheiseen K-supermarkettiin oli tullut Kubiss London -nimisen meikkimerkin ständi. Pienehkö valikoima ripsareita, meikkivoiteita ja luomivärejä yms. Halvat hinnat: ripsari, jonka ostin maksoi jotaki 3-4 eur(?)
Mutta juuh, hutiostos ihan täysin. Ostin keltahylsyisen "volum eyes" -ripsarin ja siis eihän tästä tuu mitään? Joko mulla on joku maanantaiversio ja valmiiksi kuiva, mutta jo harjaa ulosvetäessä ihmettelin, kun harja näytti ihan paljaalta. Siis siltä, että eihän siinä ole mascaramassaa mukana ollenkaan. Ja ei tästä kyllä tartu ripsiin mitään, vaikka miten koittaa sutia. Saa ainakin hyyyyyvin luonnollisen tyylin tällä ripsarilla.  :P

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #680 : 14.05.18 - klo:16:48 »
Mä olen ollut ripsiväriuskollinen vuosikausia Max Factorin 2000 volume wp:lle ja pari vuotta sen rinnalla käyttänyt Maybellinen Lash Sensational wp:tä kun olen halunnut wow-efektin ja ollut valmis käyttämään puhdistukseen vähän enemmän aikaa. Urodan tehtyä ennestäänkin ihan kivan pituisista ripsistä tekoripsimäisen pitkät (mutta edelleen vaaleat ja alaspäin jäykästi jököttävät) olen halunnut ripsiväriltä ennen kaikkea taivutusten pitoa ja väriä enkä enää muuta. Urban Decayn Cannonball on ollut siihen ihan kiva, mutta nyt se yllättäen kuivahti kesken reissun ja alkoi varista poskille. Pullosekaannuksen jälkeen ainakin puolet mukaan ottamastani ripsivärinpoistoaineesta (pesin mm. naamani käsidesillä, kannattaa muuten sitten väärinkäytösten estämiseksi merkata pullot tarkasti jos aikoo käyttää muilta aineilta tyhjentynitä pikkupurkkeja matkapauksina) myös livahti viemäriin ja uusien hankinta täältä Kanazawasta olisi edessä. Kitkuttelemalla voin selvitä muutaman neljän yön päässä siintelevään Kiotoon asti, mutta mieluusti katselisin täältä jo vähän ensiapua. Valikoima täällä kuitenkin on japanilaispainotteisempi, kuin isommassa kaupungissa olisi.

Kiss Me Heroine Make tuntuu olevan aika korkeasti arvostetyu japanilainen ripsiväri. Onko täällä jollakulla siitä kokemusta? Lähtee kuulemma huonosti pois muulla kuin merkin omalla poistoaineella?
Raitoja käpälään!

Poissa liisa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #681 : 14.05.18 - klo:17:43 »

^ Käytin Kiss Me Heroine Make (Curl- versio?, muistaakseni) ripsaria tyytyväisenä parikin vuotta.  Taivutuksien pysyvyys oli ihan mahtava, ja pysyvyys kuumassa ja kosteassa ilmastossa loistava. Poisto ei onnistu ilman öljyä, tai wp-poistoainetta, vastaa hyvin Cannonballia tuossa suhteessa.
Japanilaiset ripsivärit ovat aika hyviä. Ostin reissuilta useita, ja kaikki lukuunottamatta eriskummallisella harjalla olevia toimivat ihan ok. Kaneboa ainakin luulisi löytyvän pienemmistäkin drugstoreista.