Rimmel Extra WOW Lash oli ainakin näin ensimmäisen käyttökerran jälkeen positiivinen yllätys. Harja on tuuhea, kapenee kärkeen ja sillä on helppo levittää ripsiväri sotkematta. Ripsistä tuli tuuheammat ja vähän pidemmät, ja tätä pystyy kerrostamaan ihan kivasti ilman hirviöripsiä. Ei ärsyttänyt silmiä ja peseytyi hyvin pois. Mii laik. 
Tämä on edelleen myös yksi minun markettisuosikeista (Max Factorin hyvin erottelevien kumiharjaisten ohella, on vaan paljon halvempi) - ja hinta-laatusuhteeltaan ihan huippukamaa. Ei myöskään suttaa tai murene helposti ja kestää myös pienet tihkusateet, silti lähtee tosiaan puhdistaessa helposti pois. Ostin uuden pötkön!
Välillä oli testissä Maybellinen Illegal Lengths, joka ei ole ihan huono sekään, mutta vähän mureneva minulla, vaikeampi puhdistaa - enkä ole koskaan oikein ymmärtänyt noita kuitumascaroita. Pitäisikö niiden kuitujen muka jotenkin mystisesti tarttua ripsien kärkiin ja pidentää? Minulla ne ainakin jäävät vaan ripsiin miten sattuu ja tekevät lopputuloksesta helposti vähän suttuisen. Ja ai-jai, kun kuitu menee silmään! Mutta tykkäänkin erotellusta lopputuloksesta, ja kerrostettavuudesta, arkiripseni saavat olla hyvin luonnolliset - ja juhlaripsiin sitten useampi kerros.