Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 251096 kertaa)

Poissa Margot

• Tukkaguru
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #1020 : 24.08.17 - klo:19:34 »
Ostin Kicksistä 100BONin tuoksun Cèdre & iris soyeux. Olen aivan ihastunut! Pysyy sopivasti iholla, mutta ei ole liian voimakas. Olen tosi huono kuvailemaan hajuvesiä, mutta tämä on jotenkin vähän "metsäinen". Yleensä tykkään tuoksuista, jotka eivät ole liian selkeästi kukkaisia tai sitruksisia, mutta eivät myöskään mitään raskaan itämaisia. Vesituoksuja olen aiemmin käyttänyt ja Jo Malonen Wood sage & sea saltia. Haluan sellaisen "luontomielikuvan" tuoksustani. :D

Tykkään myös siitä, ettei noissa ole mitään sukupuolijakoa, vaan kaikki tuoksut ovat unisex.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1021 : 30.09.17 - klo:10:13 »
Iih ihanaa, löysin itselleni uuden lempparituoksun! Bossin The Scent.

Olen pitemmän aikaa koittanut etsiä itselleni jotain uutta lempituoksua. Pari on jo, Bossin XX ja Armanin Elle. Ja sitten on näiden lisäksi käytössä 3 muuta tuoksua, jotka on kivoja mutta ne ei ole sellasia, että jalat menis alta.

Useamman vuoden olen käynyt liikkeissä tuoksuttelemassa hajuvesiä, tsekannut läpi eri brändejä hintalappua katsomatta, mutta ei vaan ole mikään kolahtanut. Onneksi löysin tuon The Scentin, sain ostettua sen lentokoneesta tosi halvalla. Pakko kait se on myöntää, että mä olen Bossin bitch!

Edit: Jahas, mulla on enemmän Hugo Bossia kuin tajusinkaan, pöydällä on myös Bossin Femme -tuoksu.
« Viimeksi muokattu: 30.09.17 - klo:10:22 kirjoittanut Kalevalatar »

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #1022 : 30.09.17 - klo:14:05 »
^Tuo The Scent on kyllä ihana <3 Sain vuosi sitten Stockalta pikkuruisen näytepullon, ja vasta tänä keväänä muistin sitä alkaa nuuskimaan ja ihastuin täysin. Tuli kyllä tooosi hartaasti käytettyä sitä pikkupulloa, ensi kesäksi voisin ostaa isomman! Mulla on tällä hetkellä vain kaksi hajuvettä kun tuo Scentin näytepullo loppui; Burberryn Brit Sheer joka toimii arkituoksuna syksyllä, talvella ja keväälläkin, ja myös Bossin Femme löytyy, tosin en ole ihan päässyt sen kanssa sinuiksi. Sitä tulee käytettyä iltatuoksuna vain jos on jonnekin lähdössä. Ehkä voisi taas joskus lähteä tuoksukaupoille, harmi vaan että mulla on niin hankala yleensä löytää mitään mieleistä. Vuosia sitten vakkarina oli pitkään Cleanin Shower Fresh, mutta se kuuluu aiempaan ajanjaksoon elämässä enkä kaipaa sieltä tuoksuflashbackeja, joten ei sitä enää ;D
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1023 : 08.10.17 - klo:19:47 »
Onko kellään kokemusta Cleanin Lovegrassista? Millainen se on muihin Clean-tuoksuihin verrattuna (mulla on itselläni Rain ja Fresh Laundry, joista tykkään paljon)?

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #1024 : 09.10.17 - klo:15:04 »
^ On kyllä kokemusta, mutta mitenkähän sitä osaisi kuvata...Hieman sitruksinen, raikas, mutta ei in-your-face tyyppisesti. Ei mitenkään "ruohoinen" tai earthly  :D
Oon tykännyt Cleaneistä kaikista paitsi Fresh Laudrystä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #1025 : 02.11.17 - klo:21:08 »

Mun mielestä noi Cleanit on täydellisiä urheilutuoksuja. :D Varsinkin, jos aamulla on urheilua, niin noita on kiva suihkauttaa suihkaus tai kasi ja on heti freshimpi olo. Muuten en osaa niitä kyllä tuoksuina käyttää.

Nyt otin talvituoksuksi käyttöön Victoria`s Secretin Rose Muskin. Raikas ruusu, mutta myski tekee siitä juuri sopivan pehmeän villaneuleiden kaveriksi. <3
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1026 : 05.11.17 - klo:10:22 »
Tom Fordin White Suedesta tuli kyllä pienoinen pakkomielle... Pirulainen vaan kun toi on todella arvokas tuoksu.

Poissa Alicia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1027 : 06.11.17 - klo:21:34 »
Juu, se vika niissä Tom Fordeissa tosiaan on... Annoin jo vähän periksi, mutta vieläkin polttelee muutama...  ::)
White Suedesta minulla ei ole riittävän tarkkaa muistikuvaa, joten se pitää testata kunnolla iholle, vaikka pakkomielteen kehittymisriski on suurehko ;D

Soleil Blancilta olen toistaiseksi "turvassa". Siinä oli hieman turhan vahvasti aurinkorasva-nuottia minun makuun.

Fucking Fabulous tietenkin on kans koeajettava - yltääkö nimensä tasolle  :T

www.iHerb.com alennuskoodilla IDO234  10,00$ alennus uusille asiakkaille ensimmäisestä tilauksesta.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1028 : 06.11.17 - klo:22:05 »
Toi FF pitää myös testata. Ei noi kaikki Tom Fordit muhun kolahtaneet mitenkään erityisemmin. Esim melkein ne kaikki sinisessä pullossa olevat eivät olleen jotenkin mun mieleeni. White Suede kyllä kummitelee kovasti mielessäni. Pitää miettiä olisiko jossain vaiheessa työmatkalla mahdollisesti lentokenttäostoksen paikka. Jotenkin vähän nikottelee vastaan pullon ovh Stockmannilla... Toinen mistä tykkään on Chanelin Les Exclusifs kokoelman Beige.  Noilla on kyllä aika rajallinen saatavuus.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1029 : 07.11.17 - klo:18:43 »
Mistä te olette ostaneet näitä Tom Fordin tuoksuja? Alkoi kiinnostamaan.  :)

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1030 : 07.11.17 - klo:18:46 »
Helsingin keskustan Stockmannilla ainakin on tarjolla.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #1031 : 04.02.18 - klo:16:17 »
Mistä voi nykyään ostaa sampleja? Haluaisin tuoksutella Diorin Poison Girliä. Sitä näyttäisi olevan eBayssa, mutta onko enää olemassa muita nettisivuja, joista saisi näytteitä?
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1032 : 17.02.18 - klo:16:22 »
Kokemuksia Marc Jacobsin uudesta Daisy Twinklestä? Kuvauksen mukaan orvokkituoksu, mikä olisi  <3

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1033 : 22.02.18 - klo:20:16 »
Kommentoinpa itselleni, eli kävin nuuhkimassa Marc Jacobsin Daisy Twinklen ja pyysin sen saman tien äidiltäni lahjaksi, kun lupautui tuoksun reissultansa ostamaan  :)

Tämä on pehmeän kukkainen, hieman puuterimainen tuoksu, jossa on vahvasti orvokkia. Pohjatuoksu on kuivan puinen, itse halajan enemmän myskiä, mutta tämäkin menee ja mielelläni yritän hiukan astua laajemmalle tuoksumukavuusalueeltani. Muistuttaa tavallaan paljon Laura Biagiottin Lauraa, vaikka nuotit ovatkin erit, samalla lailla hyvin inoffensiivi tuoksu.

Testasin myös Twinklen Dream-version, mutta siitä jäi niin selkeä mangojäätelön tuoksu iholle, että päädyin tähän.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1034 : 07.03.18 - klo:20:20 »
Mä kävin tuoksuttelemassa Guerlainin Mon Guerlain -tuoksua kun sitä oli YouTubessa kehuttu. Alkutuoksusta en innostunut, mutta onneksi myyjä suihkautti sitä myös mun ranteeseen. Parin minuutin kuluttua tuoksu oli muuttunut mun iholla huomattavasti ja se oli ihana!

Siippa on matkoilla ja annoin sille ostoslistan mitä pitää tuoda tax freesta ja pullo tuota tuoksua meni ehdottomasti listalle :D