Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 251662 kertaa)

Poissa wilma

• Tukkaguru
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #1035 : 07.03.18 - klo:20:36 »
Kommentoinpa itselleni, eli kävin nuuhkimassa Marc Jacobsin Daisy Twinklen ja pyysin sen saman tien äidiltäni lahjaksi, kun lupautui tuoksun reissultansa ostamaan  :)

Tämä on pehmeän kukkainen, hieman puuterimainen tuoksu, jossa on vahvasti orvokkia. Pohjatuoksu on kuivan puinen, itse halajan enemmän myskiä, mutta tämäkin menee ja mielelläni yritän hiukan astua laajemmalle tuoksumukavuusalueeltani. Muistuttaa tavallaan paljon Laura Biagiottin Lauraa, vaikka nuotit ovatkin erit, samalla lailla hyvin inoffensiivi tuoksu.

Testasin myös Twinklen Dream-version, mutta siitä jäi niin selkeä mangojäätelön tuoksu iholle, että päädyin tähän.

Mä olen miettinyt kevät/kesä tuoksuksi pitkästä aikaa uutta Daisya ja tää kuulostaa kyllä just sopivalta. Kummasti sitä näin valon lisääntyessä pehmeät kukkaiset tuoksut alkavat taas kiinnostamaan.  :)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1036 : 19.04.18 - klo:18:50 »
https://www.fragrantica.com/news/Guerlain-M%C3%A9t%C3%A9orites-Le-Parfum-10777.html

Guerlain tuo tänä kesänä Meteorites-tuoksun!

Marc Jacobsin Twinkle mulla tosiaan jo on ja se on orvokkituoksu, mutta olen siihen hiukan pettynyt. Kesto on todella vaatimaton ja tämä on hiukan liiankin puuterinen ihollani.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #1037 : 20.04.18 - klo:05:44 »
^ Tuo meni mulla ainakin ostoslistalle. Meteorites-hajuvesi kuulostaa niin hyvältä. :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Alicia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1038 : 21.07.18 - klo:14:11 »
Haluttaisi tilata näyte UNUM LAVS extrait de parfumista, koska näin tästä tuoksusta unta.  :T 
Suihkuttelin unessa tätä neljä reipasta suihkausta testatakseni tuoksua ja ihmettelin että tuoksuu vain vedellä jatketulta frankinsensilta, eikä miltään muulta; "ihan kiva, mutta olisin odottanut tältä enemmän". Herättyäni hymyilytti kovasti ja nyt kiinnostaisi tietää miltä tämä oikeasti tuoksuu  ;D .

Onko kukaan testannut? Italialainen merkki https://www.unumparfum.com/lavs. Olen periaatteessa uusien hajuvesien ostolakossa tämän vuoden loppuun saakka, mutta jos testaan vain näytettä, niin en ole ostanut kokonaista pulloa... Ainakin Lucky Scentiltä saisin tilattua näytteen ja niillä on postarit $8.00, joten siihen rahaan minun varmaan kannattaisi valikoida pari muutakin näytettä. Ja jos en tykkää yhdestäkään, niin sehän on selvää säästöä sitten  O:) .

Edit: Lavs-näyte tilattu Aus Liebe zum Duft:lta. Ja muutama muukin; mm. Nasomatto:n Black Afgano. Nämä on varmaan parhaimmillaan vasta viileillä keleillä, mutta tuskinpa maltan odottaa.

Mä kävin tuoksuttelemassa Guerlainin Mon Guerlain -tuoksua kun sitä oli YouTubessa kehuttu. Alkutuoksusta en innostunut, mutta onneksi myyjä suihkautti sitä myös mun ranteeseen. Parin minuutin kuluttua tuoksu oli muuttunut mun iholla huomattavasti ja se oli ihana!

Mulle kävi tämän kanssa samaan tapaan.  :)

Testasin kaupassa ranteeseen ja ensifiilikset oli "Onpa niin perusguerlain kuin olla voi."  Kaveri kommentoi että "Aika terävä ja yrttinen alku on kyllä.".

Parin tunnin päästä olin nenä kiinni ranteessa tämän tästä... Kaveriltakin tuli viestiä illalla että "Tämä on nyt just pehmeän makea ja herkullinen!".

Parhaimmillaan viileämmillä keleillä eli syksystä kevääseen.

Mon Guerlain Eau De Parfum Florale on testattava myös jossain vaiheessa.

edit: peräkkäiset viestit yhdistetty.
« Viimeksi muokattu: 21.07.18 - klo:19:55 kirjoittanut Alicia »
www.iHerb.com alennuskoodilla IDO234  10,00$ alennus uusille asiakkaille ensimmäisestä tilauksesta.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #1039 : 10.12.18 - klo:19:32 »
NYT SE ON MUN! :l Cleanin Outdoor Shower Fresh on lopetettu joskus vuosia sitten, mutta löysin iskemättömän 60ml-pullon Ebaysta vajaalla viidelläkympillä!

Ei ehkä vedä vertoja Cleanin Originalille (johon toki liittyy mulla oaljon nostalgiaa ja sitä kautta se on tosi erityinen tuoksu mulle), mutta aaaah miten raikas vihertävällä sävyllä!  <3
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.