^Itse kun joskus kysyin niin sain nuuhkittavaksi jotain ihan hirveitä mummotuoksuja

Ilmeisesti tulkitsi niin että jos Chloé Love on minun suosikki niin överikukkaiset ovat sitten minun juttu. Kun ei. En vaan osaa kuvailla yhtään mikä se juttu on mikä tuoksuissa iskee, hankala kertoa mitä on vailla

Tosin aikanaan löysin toisen suuren suosikkini Versace Vanitasin suosituksen pohjalta, eli varmaan myös tuurista ja myyjästä kiinni.
Viime aikoina en ole kyllä saanut Stockalla kosmispuolella palvelua ollenkaan ellei muutaman metrin päässä varjostavaa mutta katsetta pakenevaa myyjää sellaiseksi lasketa...
EDIT: Muuten, minua kiinnostaisi löytää miehelle jostain myös tuo Dsquared He Wood Rocky Mountain Wood, mieluusti toki edulliseen hintaan ja jos mahdollista niin samplena ensin. Ei ole kuitenkaan tullut vastaan, onko kellään vinkkejä tai saako Stockalta yleensäkään mitään tuoksusampleja? Itsellekin olisi joskus kiva jotain jännempiä tuoksuja saada testiin, samplet vaan tuntuu olevan kiven alla (Huutiksesta saa jotain, mutta yleensä aika suolakkaaseen hintaan).