Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 251390 kertaa)

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #120 : 12.07.12 - klo:14:23 »
Oon kehittänyt pakkomielteen Dieselin Loverdoseen. Mistä saisin sen halavalla?  ;D

Jaa.. en näköjään saa sitä mistään niin halvalla että voisin ostaa 50ml ilman tullipelkoa. Saatan sitte hyödyntä sokoksen verkkokaupan ilmaista toimitusta ja ostaa sieltä. Siellä 50ml maksaa 59,50.

Hmm.. kyllä mulle sittenki riittäis 30 ml puteli.
« Viimeksi muokattu: 13.07.12 - klo:17:54 kirjoittanut Kisumirri »

Poissa Linnee-

• Hiushörhö
« Vastaus #121 : 12.07.12 - klo:16:34 »
Voin myydä omani, jota olen käyttänyt alle kymmenen kertaa. Aiheuttaa minulle migreeniä.  :(
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #122 : 12.07.12 - klo:16:41 »
Voin myydä omani, jota olen käyttänyt alle kymmenen kertaa. Aiheuttaa minulle migreeniä.  :(

Mihin hintaan voisit myydä?  :)

Poissa Sahrami

• HAIRahtanut
« Vastaus #123 : 13.07.12 - klo:08:09 »
Voiko E-bayn Clean-tuoksut olla aitoja, kun niiden hintaero tuoksuja myyviin kauppoihin/nettikauppoihin on hirmuinen?

Edit. TYPO
« Viimeksi muokattu: 13.07.12 - klo:08:18 kirjoittanut Sahrami »

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #124 : 13.07.12 - klo:17:15 »
Mistä nettikaupoista voi ostaa Cleaneja?

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #125 : 13.07.12 - klo:18:16 »
Tekisi mieli hankkia tämä:

http://www.iherb.com/Cherry-Vanilla-Cologne-Spray-1-0-fl-oz-30-ml/44474

Näyttää halvalta ja tuoksuu todennäköisesti hyvin makealta, mutta kun kirsikkatuoksut houkuttaa... ;D
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #126 : 13.07.12 - klo:19:12 »
^^Kisumirri, Strawberry.netissä on. Spray-tuotteiden kuljetuksiin on jotain rajoituksia, mutta en tiedä toimittaako tämä kauppa tuoksujakin Suomeen. Ilmeisesti? Joku asiasta tietävä voipi kommentoida :)

^Pepper, minulla on iHerbin wishlistillä tämä http://www.iherb.com/Cherry-Vanilla-Cologne-Body-Spray-2-5-oz-71-g/44475, eli saman sarjan vartalotuoksu. Päädyinkin sitten ostamaan Body Shopin alesta granaattiomena- ja mansikkasuihkeet (poistuvia tuotteita, 5e/kpl). Mansikka makea ja karkkinen, granaattiomena raikkaampi. Jos päädyt tilaamaan tuon CherryVanillan niin muista raportoida tuoksusta   :D

Poissa Unnu

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 13.07.12 - klo:21:39 »
Kylläpä kannatti kysyä neuvoa stockan myyjältä.  :) Kerroin mitä tuoksuja mulla on aiemmin ollut ja se ehdotti mulle sopivia. Ekasta en tykännyt mutta toinen oli nappisuoritus: Dolce&Gabbana L'impératice. Nuuhkaisin ja totesin "vau! tässä se on!"

Ihan täydellinen mulle.  :)
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 13.07.12 - klo:21:59 »
^Itse kun joskus kysyin niin sain nuuhkittavaksi jotain ihan hirveitä mummotuoksuja :P Ilmeisesti tulkitsi niin että jos Chloé Love on minun suosikki niin överikukkaiset ovat sitten minun juttu. Kun ei. En vaan osaa kuvailla yhtään mikä se juttu on mikä tuoksuissa iskee, hankala kertoa mitä on vailla :P Tosin aikanaan löysin toisen suuren suosikkini Versace Vanitasin suosituksen pohjalta, eli varmaan myös tuurista ja myyjästä kiinni.

Viime aikoina en ole kyllä saanut Stockalla kosmispuolella palvelua ollenkaan ellei muutaman metrin päässä varjostavaa mutta katsetta pakenevaa myyjää sellaiseksi lasketa...

EDIT: Muuten, minua kiinnostaisi löytää miehelle jostain myös tuo Dsquared He Wood Rocky Mountain Wood, mieluusti toki edulliseen hintaan ja jos mahdollista niin samplena ensin. Ei ole kuitenkaan tullut vastaan, onko kellään vinkkejä tai saako Stockalta yleensäkään mitään tuoksusampleja? Itsellekin olisi joskus kiva jotain jännempiä tuoksuja saada testiin, samplet vaan tuntuu olevan kiven alla (Huutiksesta saa jotain, mutta yleensä aika suolakkaaseen hintaan).
« Viimeksi muokattu: 14.07.12 - klo:02:02 kirjoittanut Antur »
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #129 : 14.07.12 - klo:14:46 »
Kylläpä kannatti kysyä neuvoa stockan myyjältä.  :) Kerroin mitä tuoksuja mulla on aiemmin ollut ja se ehdotti mulle sopivia. Ekasta en tykännyt mutta toinen oli nappisuoritus: Dolce&Gabbana L'impératice. Nuuhkaisin ja totesin "vau! tässä se on!"

Ihan täydellinen mulle.  :)

Mä tykään tuosta myös todella paljon! Pitääpä taas ruveta käyttelemään, on ollut nyt hetken aikaa tauolla. Ostin tässä muutama viikko sitten Cleanin joitain pienempiä summer edition versioita (Summer Linen ja Summer Escape). Kaupassa tykkäsin, mutta en sitten kotona kuitenkaan. :( Olivat kuitenkin mun liian perus "hajuvesimaisia". Lisäksi odotan nyt kuin kuuta nousevaa tuota DKNY:n Creamy Meringuea, jonka tilasin Strawberrynetistä. Toivottavasti se on yhtä ihana kuin muistan!

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #130 : 14.07.12 - klo:16:39 »

Strawberrynet, FragranceNet, Parfyymi.fi, Garden.co.uk

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #131 : 14.07.12 - klo:17:31 »

Strawberrynet, FragranceNet, Parfyymi.fi, Garden.co.uk

Kiitti  :) Meenpäs heti tutkimaan.

Edit. Noissa ei ollut Skiniä  :-\
Minkä hintaisia Cleanit on Kickseissä? Meilläpäin ei semmosta putiikkia ole, mutta oon ehkä ens viikolla menossa kaupunkiin josta se löytyy  :)
« Viimeksi muokattu: 14.07.12 - klo:22:07 kirjoittanut Kisumirri »

Poissa Sahrami

• HAIRahtanut
« Vastaus #132 : 14.07.12 - klo:18:53 »
Oijoi.. Clean-lahjapaketti 59 euroa Parfyymissä.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #133 : 14.07.12 - klo:21:24 »
Nappasin tänään mukaan ikisuosuosikkini Ralph Laurenin Ralphin Emotionin alesta. Tuoksu oli pöydässä "valikoimasta poistuvia tuotteita, -40%". Ei kai tämä tarkota, että itse tuoksu olisi lopetettu? Tai onko pakkaus uudistumassa? Käsittääkseni tämä on melko suosittu tuoksu, joten tuo valikoimasta poistuminen kuulostaa hieman oudolta.  :-\

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #134 : 14.07.12 - klo:21:42 »
^Ei sitä ole lopetettu, löytyy RL:n virallisilta sivuilta:http://www.ralphlauren.com/family/index.jsp?categoryId=12311909&cp=3280617&ab=ln_women_categories_ralph&SMR=1

Ehkä se tosiaan vaan poistuu Emotionin valikoimista, tuo on kuitenkin aika vanha tuoksu, niin varmaan halutaan tilaa uutuuksille.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.