Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 250635 kertaa)

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #135 : 16.07.12 - klo:00:18 »
Oon piristellyt itseäni hajuvesikaupoilla. Ostin Ebaysta sikahalvalla Chopardin Happy spirit magical nightsin. Siis jos se on Fragranticassa saanut kehuja omaperäisyydestäään ja omituisista sivuhajuista, niin mikäpä ettei. Kaipailenkin jotain makeaa syksyä ja talvea varten. Odotukset on kyllä korkealla. Saapunee ensi viikolla.

Toinen mikä kiinnostaisi on halppis Jovan White musk. Body Shopin White musk on jotenkin liian tuttu, Jovanin pitäisi hieman poiketa siitä. Tuollainen puhdas tuoksu puuttuu miun pikku kokoelmasta kokonaan.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 16.07.12 - klo:07:11 »
^Laitathan sitten arvioita Jovanista, jos sen hankit. Mua on kanssa kiinnostanut tuo. Ilmeisesti tosi sensuelli puhtaan ihon tuoksu.

Mä haluaisin jotain puuterista ja ehkä mantelista tuoksua sadepäivien varalle. Tuoksun pitäisi olla riittävän tyylikästä työkäyttöön (lue: jakkupuku ja kauluspaita), mutta saisi siinä olla hieman makeuttakin mukana. Lähinnä mua kiinnostaisi tällä hetkellä Lolita Lempickan Forbidden Flower (ilmeisesti löytyy netistä myös nimellä Fleur Defendue), Alexander Mc Queenin My Queen ja Moschinon Toujours Glamour. Onko kellään näistä kokemusta tai osaisitteko vertailla?
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #137 : 16.07.12 - klo:08:08 »
Minulla on tämä Forbidden Flower. Mielipiteeni on vähän ristiriitainen; otan välillä  tuoksun käyttöön mutta sitten se päätyy parin käyttökerran jälkeen kuitenkiin takaisin kaapin pohjalle. Tässä on jokin tuoksunuotti joka vaivaa minua aina. Toisaalta makea, mutta vähän niin kuin saippuoitu makea. Tosi outo.. Olen kyllä saanut kehujakin tuoksusta, siinä on jotain raikastakin. Makeus ei ole toffeemaista imelyyttä vaan jokin muu. Ehkä kukka :D 

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 17.07.12 - klo:07:32 »
Tuo saippuoitu makea kuulostaa itseasiassa mun korvaan oikeen hyvälle. Enempi sellainen puuterinen makea, kuin sokerinen makea olisi haussa.

Kävin testaamassa tuon Moschinon Stockalla ja se ei kyllä ollut sitä mitä haen. Mantelinuotin siitä erotti selvästi ja se olikin ihana, mutta siinä oli myös joku kitkerä tai pistävä sivunuotti, jonka takia siinä ei ollut sellaista pehmeyttä, mitä haen.

Kokeilin myös samplesta eilen YSL:n Cinemaa, ihan täydellinen tuoksu. Ensireaktio oli, että "hello lover, where have you been all my life?" <3 Ihanaa mimosaa, vaniljaa ja ambraa. Aivan suunnattoman ihana, ylellinen ja tyylikäs. Tämä on pakko saada. Mieskin tykkäsi.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #139 : 17.07.12 - klo:08:49 »
Strawberrynetin tuoksualen innoittamana tilaukseen lähti Sarah Jessica Parkerin NYC. Hirvittävästä riemunkirjavasta pullostaan huolimatta itse tuoksu on vastustamattoman kesäinen, tyttömäinen (ei kuitenkaan teinimäisellä tavalla) ja hedelmäinen.

En yleensä ole kovin innostunut julkkisparfyymeista, mutta tässä on "sitä jotakin" mikä tekee NYC:stä aivan täydellisen ja hyvää mieltä tuovan kesätuoksun :)

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #140 : 17.07.12 - klo:19:54 »
Kävimpäs tänään nuuskimassa erilaisia hajuvesiä ja löysinki muutaman tosi kivan jotka ois mukava joskus kotiuttaa  :)

Tykkäsin kovasti esim. Burberryn Brit sheeristä ja Cacharelin Amor Amor Absolusta. Itseeni suihkin Cleanin Skiniä josta haaveilen tällä hetkellä. Mietin vielä raskinko sitä ostaa.

Inhokkejakin löytyi: Kaikki DKNY tuoksut haisee mun nenässä samalle, jollekkin tosi yököttävälle  :-X En tiiä mikä tää ainesosa on mitä ne sisältää mutta se on aivan hirvee. Samalle haisi myös joku Nina Riccin tuoksu ja muutama muu joita en nyt muista (pullot oli suorakulmion mallisia, kaikki samanlaisia mutta eri väreissä).

Tämän haistelutuokion jälkeen tuntu ku ois päiväkännit vetässy  ;D

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 18.07.12 - klo:16:54 »
En tiedä mikä kausi mulla oikein on, kun olen aina vaan hinkunut itselleni vihreitä tuoksuja, mutta nyt olen seonnut noihin ihan toisen tyylilajin hajuihin. Olen jonkin aikaa suunnitellut jonkun kivan talvituoksun hankkimista, mutta en ole vielä sellaista itselleni löytänyt. Haussa on jotain mausteista, ehkä makeaakin, ja vähän tummempaa kuin mun raikkaat vihreät ja kukkaiset... ;D Joten koska olen pahasti hurahtamassa hajuvesiin, kävin tänään vähän nuuhkimassa ihan avoimin mielin:

Thierry Muglerin Alien oli jo valmiiksi sellainen mitä halusin kokeilla. Se tuoksui paperiliuskalla yllättävän kivalta, vaikkakaan ei niin voimakkaalta kuin oletin. Tätä suihkautin myös ranteeseeni ihan kokeilun ilosta, ja nyt parin tunnin jälkeen taidan todeta, ettei tästä tule sellaista "oi missä olet ollut kaikki nämä vuodet!"-fiilistä. Ihan kiva tuoksu, mutta meitä ei ole tarkoitettu yhteen.

Dieselin Loverdosea haistoin, koska kaveri syöksyi lippulappuineen mun nenäni eteen ja huusi "tää haisee joltain karkilta!". Mun mielestä tämä on aika mainio tuoksu. Mulle tulee mielikuva niistä 80-90-luvun vaihteessa myydyistä Tom&Jerry mehujäistä (niistä vadelmaisista, missä oli sisällä jotain outoa hyytelöä). ;D Tuli todella nostalginen olo. En tiedä mistä mulle se vadelma tuli, kun tuo lienee joku mausteinen ja puuterinen vaniljatuoksu... En ehkä kuitenkaan näkisi tätä itselläni käytössä.

Haistelin myöskin Hypnotic Poisonin ja Midnight Poisonin yleissivistyksen vuoksi. Ensimmäinen oli aika pliisu mun odotuksiini nähden, ja tuoksu katosi liuskasta ihan heti. Pitänee käydä jossain muualla haistamassa, koska testerissäkin saattoi olla vikaa. Midnight Poison oli sellainen 'kukkivan illan' tuoksu. Ja mä tykkäsin siitä! Jänistin vaan viime hetkellä, enkä uskaltanut suihkia ranteeseen... Ehkä ensi kerralla.

Jessica Simpsonin Fancy oli yllättävän mieleinen mulle. Epäilin että se kuvottaisi mua, koska sitä on niin supermakeaksi sanottu. Ja olihan se aikamoinen hattara. Voisin kuvitella käyttäväni tuota jonain kylmänä talvipäivänä kun lumi narskuu kenkien alla ja ollaan menossa pulkkamäkeen. 0_0

Mun nenäni kaipaa lisää haisteltavaa! I've created a monster...
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #142 : 19.07.12 - klo:00:57 »
Kertokaa mulle miksi en löydä Cleanin Skin-tuoksua mistään nettikaupasta? Onko se niin uus ettei sitä vielä ole niissä vai mitä tää nyt oikeen on?

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #143 : 19.07.12 - klo:09:59 »
^ Etsitkö siis tuota tuoksua Suomen hintoja edullisemmin? Esim. Sokoksen verkkokaupassahan Skin EdP maksaa 45 euroa: http://sokos.s-verkkokauppa.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Brands/clean/tuoksut/17465/17466/17465?orderBy=0. Myös Shopping4netistä näyttäisi löytyvän.
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #144 : 19.07.12 - klo:11:51 »
^ Etsitkö siis tuota tuoksua Suomen hintoja edullisemmin?

Joo siis nimenomaan halvemmalla haluaisin sen löytää  :)

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 21.07.12 - klo:18:20 »
Tulipa todettua ettei ole minun nokkaa varten nuo Dsquaredit, ei naisten eikä miesten versioina. Mies testasi sen aiemmin kehutun Rocky Mountain Woodin ja minä She Woodin, molemmissa on joku tosi tympeä ja tunkkainen vähän saippuamainen haju. En tiedä onko molemmilla ihossa vai nokassa vika, mutta ei ei ei. Ihan kiva että tuli kunnolla testattua ennen kuin sortui ostamaan, se miesten versio tuoksui lapusta vielä ihan hyvältä :P

Ja se minun tuore Bvlgari Omnia Green Jade taitaa tätä tahtia kulua loppuun ennen kuin kesä on ohi, pysyvyys on ihan nollatasoa. Jännää että saman sarjan Amethyste pysyy paljon paremmin, tämä haihtuu ihan liian äkkiä :(
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #146 : 21.07.12 - klo:18:55 »
Sisley eau de sisley 2  :o  <3 nuuuuuh...
ainutlaatuinen ja naisellinen tuoksu... !
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #147 : 21.07.12 - klo:19:10 »
DKNY:n Sweet Delicious Creamy Meringue kotiutui tänään ja aaaah, se on niin ihana! :l DKNY:n muut tuoksut eivät ole aiemmin oikein kolahtaneet, mutta tämä oli jotenkin erilainen. Eikä ole ihan sitä mun tyypillisintä hajuvesimakuani, eli vaihtelukin on kivaa.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #148 : 21.07.12 - klo:20:13 »
Ohhoh, Kiehl'sin myskiöljyhän on mainiota! Pehmeä, sekoitus puhdasta ja animaalista, aivan rakastettava.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #149 : 21.07.12 - klo:20:19 »
^Mun mielestä toi oli taas aivan kamala. Se muuttui mun iholla ihan voimakkaan kissankusen hajuiseksi. Ei toiminut yhtään, vaikka olisin halunnut pitää siitä.

Samatenkin aiemmilla sivuilla mainittu SJP:n NYC haisi mun iholla ihan käyneille hedelmille. (jos olis oksennushymiö, niin käyttäisin sitä ;D)