En tiedä mikä kausi mulla oikein on, kun olen aina vaan hinkunut itselleni vihreitä tuoksuja, mutta nyt olen seonnut noihin ihan toisen tyylilajin hajuihin. Olen jonkin aikaa suunnitellut jonkun kivan talvituoksun hankkimista, mutta en ole vielä sellaista itselleni löytänyt. Haussa on jotain mausteista, ehkä makeaakin, ja vähän tummempaa kuin mun raikkaat vihreät ja kukkaiset...

Joten koska olen pahasti hurahtamassa hajuvesiin, kävin tänään vähän nuuhkimassa ihan avoimin mielin:
Thierry Muglerin Alien oli jo valmiiksi sellainen mitä halusin kokeilla. Se tuoksui paperiliuskalla yllättävän kivalta, vaikkakaan ei niin voimakkaalta kuin oletin. Tätä suihkautin myös ranteeseeni ihan kokeilun ilosta, ja nyt parin tunnin jälkeen taidan todeta, ettei tästä tule sellaista "oi missä olet ollut kaikki nämä vuodet!"-fiilistä. Ihan kiva tuoksu, mutta meitä ei ole tarkoitettu yhteen.
Dieselin Loverdosea haistoin, koska kaveri syöksyi lippulappuineen mun nenäni eteen ja huusi "tää haisee joltain karkilta!". Mun mielestä tämä on aika mainio tuoksu. Mulle tulee mielikuva niistä 80-90-luvun vaihteessa myydyistä Tom&Jerry mehujäistä (niistä vadelmaisista, missä oli sisällä jotain outoa hyytelöä).

Tuli todella nostalginen olo. En tiedä mistä mulle se vadelma tuli, kun tuo lienee joku mausteinen ja puuterinen vaniljatuoksu... En ehkä kuitenkaan näkisi tätä itselläni käytössä.
Haistelin myöskin Hypnotic Poisonin ja Midnight Poisonin yleissivistyksen vuoksi. Ensimmäinen oli aika pliisu mun odotuksiini nähden, ja tuoksu katosi liuskasta ihan heti. Pitänee käydä jossain muualla haistamassa, koska testerissäkin saattoi olla vikaa. Midnight Poison oli sellainen 'kukkivan illan' tuoksu. Ja mä tykkäsin siitä! Jänistin vaan viime hetkellä, enkä uskaltanut suihkia ranteeseen... Ehkä ensi kerralla.
Jessica Simpsonin Fancy oli yllättävän mieleinen mulle. Epäilin että se kuvottaisi mua, koska sitä on niin supermakeaksi sanottu. Ja olihan se aikamoinen hattara. Voisin kuvitella käyttäväni tuota jonain kylmänä talvipäivänä kun lumi narskuu kenkien alla ja ollaan menossa pulkkamäkeen.

Mun nenäni kaipaa lisää haisteltavaa! I've created a monster...