Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 251538 kertaa)

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #165 : 07.08.12 - klo:08:29 »
Koetan saada käsiini Naomi Campbellin Naomagic-tuoksua. Pullon ulkonäkö ainakin täsmää tuoksuun jonka muistan. Muistaakseni muistuttaa hieman Emporio Armanin She:tä, on vain pehmeämpi. Aiemmin ostin Naomi Campbellin nimikkotuoksun koska muistin pullon väärin. Kiertoonhan se meni mutta onneksi se oli kaverini suosikki :) Olisi kiva löytää jotain uusia tuoksuja jotka miellyttävät mutta palaan aina niihin joita joutuu kaivelemaan kivien alta. Oon kummastellut miten toisten ihmisten käyttämät hajuvedet tuovat mieleen kaikkea mutta ne joita olen itse käyttänyt herättävät harvoin mitään muistikuvia. Ainoa taitaa olla TBS:n Spring Orchid josta herää vahvat mielikuvat. Luulen kyllä että käytän jotain tiettyä tuoksua niin pitkään että siihen ei liity mitään yksittäistä "kautta" elämässä. Tai sitten mulla on liikaa hajuvesiä joita voi vaihdella ;D
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 07.08.12 - klo:09:35 »
Minä ostin eilen Lanvinin Jeanne hajuveden stoccalta.. Luin siitä ostolakossa-blogista ja tuotekuvaus osui niin hyvin siihen millaista hajuvettä olen etsinyt, että oli pakko käydä tuoksuttamassa. Tosi kiva tuoksu! Ihanan kevyt ja tavallaan karkkinen, mutta ei yhtään ällömakea. Itseasiassa on melko erikoista miten makean vadelmainen tuoksu voi samalla olla itseasiassa raikas  ::)

Käyttelen pääosin raikkaita, sitruksisia hajuvesiä ja olen jo pitkään kaivannut hajuvettä joka olisi vähän naisellisempi ja poikkeaisi aikaisemmista hajuvesistäni. Tämä on oikein passeli vaihtoehto, eikä häiritse nenää päivänmittaan. Monelle tämä on varmasti liian kevyt vaihtoehto, mutta minulle sopii oikein hyvin.

Siltikin täytyy sanoa että Marc Jacobsin Daisyn voittanutta ei ole, kun perjantaina tilille kilahtaa liksa niin täytyy laittaa taas uusi pullo tilaukseen. Se on kyllä ehdoton suosikkini ja ihan jokainen mies joka on sen haistanut, on aina kehunut että tuoksun tosi hyvälle  ::)  :)

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #167 : 07.08.12 - klo:13:56 »
Iih, Givenchy Ange ou Demon Le Secret  :l Pitkästä aikaa taas hajuvesi joka kolahti, olen metsästellyt häitä ajatellen hyvää tuoksua ja nyt alkaa jo liipata läheltä sitä mitä haluaisin. Osaisiko joku taas heittää vertailuja näiden Ange ou Demoneiden välillä, en ole luonnollisestikaan ehtinyt nuuskia kuin tämän yhden nyt vasta?

En muista valitinko jo aiemmin, mutta tympii vähän kun minun iholla vähän kaikki tuoksut "pehmenevät" liikaa. Tästäkin taittui alta aikayksikön se tietty särmä pois mihin ihastuin alussa, tosin jäljelle jäänyt osuuskin miellyttää kyllä. Olen vertaillut samoja tuoksuja tuttujen iholla myös ja tosi monessa on sama ongelma, toisilla tuoksuihin jää tietty "terä" ja minulla lähes kaikista jää päällimmäisenä pehmeät kukkatuoksut ja moni taittuu liian makeaksikin. Tässä ei nyt sitä ongelmaa ollut, kuten ei myöskään muissa lemppareissani, mutta tosi kiven alla tuntuvat sopivat tuoksut olevan.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 07.08.12 - klo:17:27 »
^tuo on edelleen minunkin lemppari! Hyvä hajuvesimaku sulla :ts

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #169 : 07.08.12 - klo:19:39 »
TAAS mun lempparituoksu loppuu :D Aiemmin käytin Christina Aguileran Desireä, jonka loputtua siirryin Christina Aguileran normituoksuun. Tuota Desireä tekisi mieli ostaa uusi pullo, se on ihan "mun tuoksu", ja siitä tulee tosi paljon hyviä muistojakin mieleen. Kuitenkin tuntuu hirveän hassulta jostain syystä ostaa samaa tuoksua uutta pulloa, kun tekisi mieli kokeilla jotain muutakin!
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #170 : 07.08.12 - klo:21:01 »
Cleanin Warm Cotton taitaa olla aika monen muunkin lempi-Clean, kun on loppu nettikaupoistakin! No, eiköhän sitä vielä tule, mutta tuntuu vain, että kaikkia muita Cleanejä on koko ajan saatavilla.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #171 : 07.08.12 - klo:21:06 »
Ah, se Warm Cotton on kyllä niistä aivan paras! Mulla on yhdestä 30ml pullosta yli puolet käytetty, mutta onneksi toinen avaamaton odottaa kaapissa. Muihin en ole yhtä viehtynyt kuin tuohon Warm Cottoniin. Cotton T-Shirt on mielestäni liian miehinen, Shower Fresh taas liian saippuaisen tuoksuinen. Fresh Laundry on kuitenkin hyvä kakkonen Warm Cottonille, sillä sekin tuoksuu ihanan puhtaalle ja raikkaalle.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #172 : 07.08.12 - klo:21:23 »
^tuo on edelleen minunkin lemppari! Hyvä hajuvesimaku sulla :ts

Ma tiedän! ;D Miten muistelen että olisit joskus puhunut siitä pelkästä Ange Ou Demonista etkä tuosta Le Secretistä vai muistako ihan omiani? Minulle ei se perusversio kolahtanut yhtään, liian imelänmakea. Näemmä minun tuoksut ei pahemmin saa sisältää vaniljaa, heti tulee sellainen yörkh-fiilis.

Jos meillä muuten hajuvesimaut kohtaa niin testaahan Versace Vanitas ;)

Päivitys: Ange Ou Demon Le Secret Elixir on virallisesti seuraava himotuksenkohteeni. Le Secret on ihana, mutta Elixir vielä parempi, presiis sitä mitä tuoksulta tällä hetkellä havittelen :ts Nyt kun vielä saisi edulliseen hintaan jostain niin nam.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #173 : 07.08.12 - klo:21:31 »
^saatoin unohtaa kirjoittaa Le Secretin siihen perään mutta juuri siitä puhuin :)  Täytyy käydä testaamassa sekä Versace Vanitas että tuo Elixir, kiitos vinkistä!

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #174 : 10.08.12 - klo:08:11 »
Ai ai, taitaa olla aika ostaa oma Clean-tuoksu kun ovat nyt kuukauden kantistarjouksena Stockmannilla. En vain osaa päättää että mikä olis mun lemppari!

En ole ostanut piiiitkään aikaan uutta tuoksua. Nyt on ollut käytössä Lancomen Hypnose Senses, joka on aika makea, ja selvästi parempi kuin "tavallinen" Hypnose. Lisäksi löytyy raikkaampi Versacen Bright Crystal, joka on ihana, mutta tuoksu ei oikein kestä iholla.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #175 : 10.08.12 - klo:19:58 »
Feel Uniquen alennuskupongin myötä aloin selata erilaisia hajuvesiä siellä ja mietin olisivatkohan yksinuottiset Balm Balm Petitgrain - ja Bergamot-tuoksut mistään kotoisin. Kovasti tekisi mieli jotain Earl Grey -teen tuoksuista hajuvettä, mutta kun valikoima on vähän surkea tuollaisen tuoksun suhteen, niin ehkä pelkkä bergamotti helpottaisi tuota mun himotusta. Ja voisihan noita tuoksuja käyttää myös päällekkäin, eli saisi peräti kaksi tuoksunuottia sitten :D .

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #176 : 11.08.12 - klo:15:40 »
^ Jos tykkäät bergamotista, kannattaa kokeilla Elizabeth Ardenin Blue Grass tuoksua. Sitä löytyy törkeän halvalla esim. brittiläisistä ale-kosmetiikkapuljuista (cheapsmells.com, fragrancedirect.co.uk). Tuoksu on saippuamainen, "kuiva" ja siinä on kirpakkuutta.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #177 : 11.08.12 - klo:17:39 »
^ Kiitos vinkistä. Tilasin pienen 30 ml:n pullon tuota Elizabeth Ardenin Blue Grass -tuoksua noin 7 €:n hintaan, joten jos tuoksu ei nappaa, niin käytän pois vaikka vessatuoksuna ;D . Samalla ostoskoriin tarttui GianFranco Ferren Bergamotto Marino Eau de Cologne -tuoksu ja jos sekään ei miellytä, niin mies varmaan voi sen käyttää pois, kun kerran on unisex-tuoksu.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #178 : 11.08.12 - klo:19:34 »
John Gallianon uutuus, nam! Puhu minulle rakkaudesta tms... Vihertävä versio. Harmi, kun ei Mansikkala myy.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 14.08.12 - klo:19:21 »
Olin testannut lentokentällä DKNY:n Pure-tuoksua ja koska se miellytti vielä päivän päätteeksi (harvinaista), päätin tilata sen netistä. Tuoksuikin vähän erilaiselta kuin muistin ja nyt tajusin, että muistuttaa hieman Cacharelin Noa-tuoksua!
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).