Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 251535 kertaa)

Paikalla Lila

• Tukkaguru
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #210 : 01.09.12 - klo:10:06 »
^Ei taida olla, tuossa on varmaan vaan Perfumed Courtilta tipahtanut loppu pois pitkästä nimestä!
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 08.09.12 - klo:19:39 »
Pistänpä tännekin vinkiksi että laitoin Narciso Rodriguezin For Her:in myyntiin...

Olisin niiin halunnut tästä uuden lemmparin mutta ei vaan toimi mulla. Toivottavasti joku muu juures antaa sille uuden hyvän ja rakastavan kodin. :)

Lemppari tällä hetkellä on Nina Riccin Love in Paris; ikivanha tuoksu mutta jotenkin vaan niin ihana. :-* Yksi harvoista josta ostan aina uuden pullon vanhan loppuessa.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 08.09.12 - klo:20:39 »
Kävin eilen nuuskuttamassa Kicksissä Beyoncen uutta violettipulloista tuoksua -nimeä en muista, mutta pohjana oli ainakin kookos ja ihanan pehmeä, makea tuoksu! Ei ollut päätäsärkevän makea, vaan juurikin täydellisen pehmeä. Ihana :l Hintakaan ei päätä huimaa, on varmaan pakko hankkia. Samoin Bvlgarin jasmiini(?)tuoksu oli kivan "vihreä". Vaikka yleensä inhoan jasmiinin tuoksua.

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #213 : 14.09.12 - klo:18:24 »
Pakko kehua Hugo Bossin Femmeä <3 Muistelin aiemmin nuuhkineeni sitä suoraan pullosta ja toiveikkaana suihkaisin tänään testeristä. Ei saippua/kemikaaliefektiä jesss! Mukavan naisellinen ja raikkaalla tavalla makea. Sekoitin sen ilmeisesti aiemmin Bossin XX-tuoksuun josta en pidä yhtään, sain paikallisesta kempparista näytteen XX:stä. En tiedä mikä muhun on mennyt mutta olen alkanut suosia enemmän makeita tuoksuja, kun aikaisemmin piti ehdottomasti olla aina jokin vihreä tuoksu (kurkku, ruoho, meloni jne..) tai sellainen vesituoksu. Nyt kelpaa vähän pehmeämmätkin, vihreät ja vesituoksut käyvät helposti nenään.
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #214 : 14.09.12 - klo:19:01 »
Mulla on Femmea yksi pullo paketissa sellofaanissa odottamassa syksyä. Nythän sen voisin avatakin. Edellinen loppui sopivasti kesän kynnyksellä, miellän tuon tuoksun enempi syksyyn ja talveen. Olen tykännyt, sellainen 'varma nakki', kunhan ei suihki liikaa. Pitkään kaapissa ollut Guessin Gold sitä vastoin haisee pistävän happamen makealle.

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #215 : 15.09.12 - klo:09:33 »
Huomasin myös että on aika ytyä tavaraa, yksi suihkaus ranteessa riitti koko päiväksi ja illallakin vielä pystyi selkeästi haistamaan. Mutta toi vissiin onkin Eau de parfum, en tiedä onko saatavilla EdT:na.
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #216 : 15.09.12 - klo:15:53 »
Näin on, ei kannata lotrata! Minunkin pulloni on EdP-vahvuutta. Naisellinen, ei tyttömäinen tuoksu.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #217 : 17.09.12 - klo:13:46 »
Onko kukaan tuoksutellut jo sitä Cleanin uutuutta, Rainia?

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 17.09.12 - klo:15:15 »
Kysäisin Emotionissa kyseistä hajuvettä ja ainakaan siellä Cleanin Rainia ei vielä ollut. Muakin olisi kiinnostanut tuo.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #219 : 17.09.12 - klo:21:04 »
Helsingin Foorumin Kicksissä oli, haistoin vain pullon suulta. Jäi kiinnostamaan, ei ollut liian saippuainen makuuni!
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #220 : 20.09.12 - klo:15:25 »
Onko kukaan tuoksutellut jo sitä Cleanin uutuutta, Rainia?

On! JKL:n Kicksissä oli enää kolme pulloa jäljellä ja kotiutin niistä yhden. Aikaisemmin en ole Cleanin tuoksuista innostunut. Ne on jotenkin liian saippuamaisia mun makuun. Rain oli kuitenkin rakkautta ensinuuhkaisulla.  <3 Ihanan raikas tuoksu, olematta kuitenkaan liian tylsä/kliininen. Poikkeaa mielestäni melko paljon muista Cleanin tuoksuista.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #221 : 20.09.12 - klo:19:56 »
Voi gagga, L'Occitanen myymälää täällä ei ole, eli Bauxia ei voi koehaistaa. Korresia kaiketi saa luontaistuotekaupoista?
Pistän ylös nuo, tänk juu!

edit. taidankin tilata noista samplet Perfumed courtista!
edit2. Ostin vahingossa sen Korresin samplen ilman passion fruitia  :( En älynnyt, että niitähän on kaksi erilaista.

Perfumed Courtin samplepaketti saapui eilen.
Ostin siis L'Occitanen Eau des Bauxin, Korresin Pepper Jasmine Gaiac Wood (Passion Fruit), Lolita Lempicka (L:ää ei ollut saatavilla), ja kuriositeettina ja täytteenä Valentinon Valentina.

Olin ihan kivasti allerginen tuolle Korresin tuoksulle  ;D Ensin tuntui, että nenä palaa ja sitten aivastelin ja räkäydyin ihan hulluna. Ei ehtinyt pitkään ranteessa olla. Vaikea siis antaa arviota.

Eau des Baux tosiaan tuoksuu YR:n Nature Millenairelle, ainakin lapulla. Jotenkin jouluinen, katsoo miltä tuo talvella vaikutta.

Lolita Lempicka tuoksui lakritsi-vartalovoiteelle/vanukkaalle. En tosin tiedä haluanko tuoksua lakritsivanukkaalle  ;D. Toi mieleen Bvlgari Blackin, täyteläinen mutta ei äklö.

Valentinasta tykkäsin ihmeekseni eniten, vaikka normaalisti en tykkää valkokukkaisista. Tuo oli siinä mummotuoksun rajalla (tuberoosa), mutta joku nuorekas vivahde siinä kuitenkin oli. Tämä oli sellainen viaton makea kukkaistuoksu. En itse haistanut tässä mansikkaa, vaikka sekin pitäisi löytyä. Ehkä miun nenä ei vaan ole harjaantunut.  :P

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 21.09.12 - klo:15:45 »
Voi harmi, kun olit tuolle Korresille allerginen...
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #223 : 21.09.12 - klo:17:39 »
Kävin tänään tuoksuttelemassa Marc Jacobsin Dotin ja Cleanin Rainin. En kyllä yllättäen tykännyt kummastakaan. Marc Jacobsin Daisy on varmaan lempituoksuni, mutta mikään muu saman merkin tuoksu ei ole iskenyt yhtään. Cleanin tuoksuissakin näytän nimenomaan tykkäävän niistä "saippuaisista" tuoksuista, kun tykkään juuri esim. huuhteluaineen tuoksusta ja sellaisesta "puhtaudesta". Rain ei edes tuoksunut mitenkään erityiseltä, joten säästyinpähän senkin ostamiselta. Cleanilla on muutenkin vielä monta himottavaa saippuatuoksua, jotka pitäisi kotiuttaa.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #224 : 29.09.12 - klo:16:22 »
Kävin vihdoin nuuhkimassa muitakin DSqaredin naisten tuoksuja kuin sitä She Woodia, ja ihastuin ikihyviksi!

She Wood Velvet Forest Woodissa haistan oikeasti puuta, alkutuoksussa on ihan selvästi sellainen kuoritun pajunvitsan tuoksu, ja myöhemmin ainakin mun iholla muuttuu vähän syvemmäksi ja tummemman vihreäksi tuoksuksi, vähän havuisen oloiseksi. Tämä on oikean metsän tuoksusta aika kaukana, mutta on tässä silti sellaista metsäistä vibaa, verrattuna moniin muihin parfyymeihin. Sanoisiko että yllättävän "kuiva" tuoksu, minkä takia se onkin ehkä vähän maskuliinisen oloinen... Mun iholla kuitenkin tuntuu toimivan hienosti, ja mulle tulee väkisinkin himo kaivaa kaapista flanellipaita ja farkut, ja lähteä hakkaamaan puita syksyiseen metsään. ;D

She Wood Golden Light Wood on aurinkoinen, ja pehmeä tuoksu. Ainakin mun mielestäni.. Tässäkin on puuta mukana, ja siksipä tämä taitaa muhun vedotakin.

Ehkä enemmän kallistun tuon Velvet Forest Woodin suuntaan, koska se ei ole niin makean ja kukkaisen oloinen kuin Golden Light Wood... Olen tässä syksy-/talvituoksua metsästäessäni tajunnut, että en pidä makeista tuoksuista muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, ja niitäkään en varmaan itse osaisi käyttää. Ehkä pitäydyn sitten näissä vihreissä, ja yritän silloin tällöin siitä lohkosta löytää jotain uutta itselleni.
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.