Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 251536 kertaa)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #225 : 02.10.12 - klo:15:02 »
Tänään tuli postissa pari pikku pulloa hajuvettä. Tilasin Amazonista Victoria's Secretin Bombshellin. En aikaisemmin ole tätä tuoksutellut missään, joten ostin "sian säkissä". Tuoksu on imelä, mutta samalla raikas  :) Tykkään tästä, vaikka yleensä en ole tällaisten perään. Toinen mikä tuli tänään on Honoré des Prés Love Les Carottes. Tilasin tuota ainoastaan näytteen. Tämä haisee ihan selkeästi porkkanalta, mutta tästä erottaa multaisen vivahteen. Epäilen, että tämä aiheuttaa minulle etomista. Joten jatkan testailua.

Sokoksella kävin tuoksuttelemassa miestä odotellessa Dieselin Loverdosea, Lady Gagan Famea ja Lancomen La Vie Est Belleä. Noista tykkäsin ainoastaan Loverdosesta. Siinä tuoksuu selkeästi lakritsi. Kuitenkin se lakritsa haihtuu pois, kun tuoksu on jonkin aikaa iholla. Sen jälkeen tuoksusta tulee epämiellyttävä ja minua se ainakin alkaa etomaan. Lady Gagan tuoksu oli minusta hyvin samanlainen kuin monet halppistuoksut (esim. Christina Aguilera ja Naomi Campbell). Persoonaton tuoksu. La Vie Est Belle oli taas niin mieto, että en juurikaan haistanut sitä. Iholle suihkutettunakin haistoin ainoastaan jonkin hennon tuoksun.

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #226 : 06.10.12 - klo:12:59 »
Osaisiko joku auttaa mua löytämään paikan, josta saisin ostettua estee lauderin bronze goddess tuoksun? Ihan joku suomalainen liike käy, ja myöskin nettikaupat.

Yritin hakea sitä monesta nettikaupasta, mutta en löydä  :(
Oon niin ihastunut siihen etten kestä, jos en saa sitä.
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #227 : 06.10.12 - klo:16:04 »
^Amazonissa ja Ebayssä näyttäisi olevan. Toimituksista en osaa sanoa, kun nopeasti vilkaisin.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #228 : 09.10.12 - klo:08:12 »
Onkos täällä paljon D&G L'imperatrice -tuoksun faneja? Tuoksuttelin eilen tätä Stokkalla, ja ihastuin. Ihanan raikas päivätuoksu. Mietin vaan, kestääkö tämä iholla ollenkaan, kun tuoksui jotenkin niin miedolta.

Miten te kuvailisitte tätä tuoksua? Itse ainakin haistoin basilikaa tässä.

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #229 : 09.10.12 - klo:17:13 »
Mä olin fani mutta iho muutti L'Imperatricen kitkeräksi joten pistin kiertoon vaikka kuuluikin sarjaan rakkautta ensi nuuhkaisulla. Olin haistavinani tässä päärynää ja ehkä jotain melonista. Toiseksi harmiksi tuoksu ei kestänytkään kovin pitkään ihollani toisin kuin La Lune.
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 09.10.12 - klo:21:16 »
Mulle taas osui ja upposi D&G:n Anthology -sarjasta nro 14, La Tempérance. Olin jotenkin missannut tämän aiemmin, mutta lentokentällä tuli haisteltua ja kotiin palattua kadutti, etten ostanut, joten tilasin netistä. Tyypillinen minua miellyttävä tuoksu: myskiä, meripihkaa, puuterisuutta ja metsäisyyttä (woody). Tulispa jo!
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #231 : 09.10.12 - klo:21:19 »
Kävin tuoksuttamassa Cleanin Rainin ja kivahan se oli. Hyvin samantyylinen kuin muutkin Cleanit ja niitä löytyy tällä hetkellä kaapista jo entuudestaan. Joten jäi kauppaan.

Poissa Klaara

• Hiushörhö
« Vastaus #232 : 10.10.12 - klo:20:27 »
Onkos täällä paljon D&G L'imperatrice -tuoksun faneja? Tuoksuttelin eilen tätä Stokkalla, ja ihastuin. Ihanan raikas päivätuoksu. Mietin vaan, kestääkö tämä iholla ollenkaan, kun tuoksui jotenkin niin miedolta.

Minä haistan tuoksussa vesimelonia ja raparperia. Ostin itselleni tätä viime kesänä, on tällä hetkellä ehdoton lempituoksuni. Haihtuu kyllä iholta melko nopeasti.
Pitkät, karheat ja raidoitetut luonnonkiharahkot hiukset

Poissa Unnu

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 11.10.12 - klo:19:42 »

Rakastan! Ei kyllä tosiaan pysy iholla kauaa, se on harmi. :(
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 12.10.12 - klo:12:36 »
Hulluilla Päivillä huomasin Shalimar EDT-version myynnissä ja testasin toiselle kädelle sitä. Shalimarin alun viehättävä raikas lime + savuinen suitsuke oli yllättävänkin mielenkiintoinen, mutta nyt päivän mittaan se on haalennut tylsäksi muoviseksi vaniljaksi.

Toisessa kädessä oleva Annick Goutalin Sables on pitänyt ryhtinsä aamusta asti ja tuoksuu edelleen huumaavalta.
Raitoja käpälään!

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #235 : 12.10.12 - klo:22:53 »
Naapio, Shalimar on pilattu vuosien saatossa kun raaka-aineita vähän vaihdettiin ja koostumus ei nykyään ole enää sama kuin aikaisemmin. Sen huomaa - tuoksun "muovisuus" ja huono pysyvyys ovat usein merkkejä raaka-aineiden halpuudesta. Näin sanoi yksi vintagetuoksujen asiantuntija.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #236 : 12.10.12 - klo:23:03 »
Mulle taas osui ja upposi D&G:n Anthology -sarjasta nro 14, La Tempérance. Olin jotenkin missannut tämän aiemmin, mutta lentokentällä tuli haisteltua ja kotiin palattua kadutti, etten ostanut, joten tilasin netistä. Tyypillinen minua miellyttävä tuoksu: myskiä, meripihkaa, puuterisuutta ja metsäisyyttä (woody). Tulispa jo!

Olen rakastunut. :l Ja tämä muistutti mulle taas, että hajuvesien pitää kolahtaa. Ei riitä, että tuoksusta ei saa päänsärkyä ja että se on ihan kiva, kuten DKNYn Pure, jonka nyt taidan siirtää jollekin muulle käyttöön ja keskittyä tähän rakkaussuhteeseeni. ;D
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #237 : 13.10.12 - klo:00:05 »
Nuuskin hullareilla Cleanin Skin-versiota ja tykästyin! Aika mieto vaan, hävisi nopsaan. Heräteostoksena ostetun Joop! All about even totesin sittenkin itselleni liian pehmeäksi, eli jos jotakuta kiinnostaa luovun siitä mielelläni..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #238 : 13.10.12 - klo:02:13 »

Olen rakastunut. :l Ja tämä muistutti mulle taas, että hajuvesien pitää kolahtaa. Ei riitä, että tuoksusta ei saa päänsärkyä ja että se on ihan kiva, kuten DKNYn Pure, jonka nyt taidan siirtää jollekin muulle käyttöön ja keskittyä tähän rakkaussuhteeseeni. ;D

Mulla on 20ml sisältävä versio tästä, mutten ole kuin haistanut sitä pullon suulta kerran. Aika lupaavalta tosin vaikutti. :)

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #239 : 13.10.12 - klo:11:04 »
Haistelin tuota L'Tempérancea, se tuoksuu todella hedelmäiseltä, mutta tykkään vähän raikkaamista tuoksuista. Tuo L'Imperatrice olisi ollut just nappituoksu mulle, mutta jos se ei kestä iholla, niin enpä taida viitsiä ostaa sitä. Kiitos kaikille kommenteista!