Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 250994 kertaa)

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #240 : 13.10.12 - klo:12:16 »
Mulla ei ole L'Imperatricea, mutta testailin sitä moneen otteeseen silloin kun se ilmestyi ja tykkäsin kovasti! Ostin (tai siis sain mieheltä vinkkien jälkeen) sitten mielestäni hyvin samankaltaisen tuoksun tilalle, nimittäin Lanvinin Marry me:n. Se ainakin pysyy paremmin iholla!
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #241 : 13.10.12 - klo:19:52 »
Kiitos vinkistä, tuo täytyykin testata! (tyhmästä nimestä huolimatta...)  ::)

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 13.10.12 - klo:20:06 »
Haistoin tänään ensimmäistä kertaa Kiehlsin myskiä ja tykkään! Varsinkin parfyymiöljy vaikuttaa jopa ostamisen arvoiselta.
Raitoja käpälään!

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #243 : 13.10.12 - klo:20:16 »
Mä sain mutsilta Lancomen uuden Le vie est belle -tuoksun, enkä ole kyllä ihan varma tykkäänkö siitä. Mä kun yleensä käytän aika kevyitä ja raikkaita tuoksuja, niin tuo tuntuu jotenkin vähän tunkkaiselta ja raskaalta. Jotenkin mieltäisin juuri äitini tuota ennemmin käyttävän, eli ehkäpä sillä oli tuossa hommassa jokin pieni taka-ajatus. :P

No, täytyy nyt vielä vähän testailla ennenkuin muodostan lopullisen mielipiteeni.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa silikooni

• Hiushörhö
« Vastaus #244 : 14.10.12 - klo:20:10 »
Sain Fragrance Directistä tilauksen mukana kivana yllätyksenä näytepullon YSL:n uudesta Manifestosta. Onpa IHANA tuoksu!Selvästi aistii ensituoksusta mustaherukan ja bergamotin, mutta niiden tuoksu ei ole liian kirpeä. Tämä on juuri sellainen ihanan pehmeä tuoksu ilman liiallista imelyyttä. Todella tyylikäs tuoksu, ja pakkohan tätä on nyt sitten tilata oikea pullo.

Koodilla JIB015 $10 alennus iHerbin ensitilaajille.

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #245 : 28.10.12 - klo:17:15 »
Löysin jostain vanhasta Ellestä tuoksukuvauksen Versacen Bright Crystalista ja kuulosti kyllä niiiiiin mun tuoksulta, että taidan saada sen itseltäni joululahjaksi...  ;D Vaan onko tuon pysyvyys oikeasti niin huono, kuin monissa arvosteluissa  kerrotaan? Entäs saman sarjan suihkugeeli ja vartalovoide, kuinka uskollisia ovat itse tuoksulle?
Tää on mun rakkaustuoksu. Mun mielestä pysyvyys ei ole huono, mutta kyllä tätä saa suihkia enemmän kuin yhden suihkauksen. Itse suihkin aamulla 3-5 suihkausta, lähinnä vaatteisiin ja kyllä se illalla vielä ihan hyvin tuoksuu. Mutta kokonaisuudessaan tää on aika "vaatimaton" kaikessa ihanuudessaan, eli mitään tuoksupilveä tällä ei saa aikaiseksi.

Onko joku testannut Yellow Diamondia, onko yhtään Bright Crystalin tyylinen?

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #246 : 28.10.12 - klo:23:24 »
Mä ostin jokin aika sitten, piiiitkästä aikaa the body shopista tuoksun, oli kyllä positiivinen yllätys! Liikkeessä oli niin kova käry, etten saanut sielä tuoksuteltua juuri mitään kun nenä alkoi vuotamaan niin pahasti, eli otin lähinnä sen tuoksun mikä kuulosti sellaiselta että vois sopia mulle...  ;D

http://www.thebodyshop.fi/fi/japanese-cherry-blossom-eau-de-toilette/94799/dp?openGroup=380

Mä en varsinaisesti pidä oikein kukkaistuoksuista, mutta tämä oli mun mielestä ihan kiva. On sellainen kevyen raikas mutta pehmeä tuoksu, muuttuu iholla huomattavasti paremmaksi kuin pullosta/paperista nuuhkittuna!

Ehdoton lemppari ja rakkaus on kuitenkin Armanin code luna. Jotenkin vain niin täydellinen. Tää on mun tuleva häätuoksuni.  :)

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #247 : 29.10.12 - klo:09:57 »
Ellen mukana tuli joskus näyte Yellow Diamondista, joka osoittautui testijakson aikana kivan hedelmäiseksi ja nuorekkaaksi (ei kuitenkaan liian teinimäiseksi ja imeläksi) tuoksuksi arkimenoihin ja työkäyttöön. Mielestäni se on aika erilainen eli hedelmäisempi ja voimakkaampi verrattuna kukkaiseen ja eteerisen kevyeen Bright Crystaliin.

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #248 : 30.10.12 - klo:18:17 »
Ihanan kesäinen ja leikkisä Especially Escada on seuraava hajuvesiostos, pidän suuresti sen kepeydestä ja lempeästä kukkaiscocktailista. Myös Guerlainin La Petite Robe Noire ihastutti orientaalivaikutteillaan, en olekaan pitkään aikaan käyttänyt tämän tyyppisiä tuoksuja joten se olisi nasta lisä hajuvesikokoelmaani :)

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #249 : 01.11.12 - klo:22:18 »
Guccin Première osu ja uppos ensi nuuhkaisulta. Hinta on suolainen mutta yksi suihkaus riittää ja tuoksu pysyy hyvin iholla.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #250 : 01.11.12 - klo:22:51 »
^Voisitko kuvailla tuota tuoksua jotenkin tarkemmin? Olen aavistellut, että saattaisin tykätä tuosta tuoksukuvauksen perusteella, mutta eihän niistä voi koskaan olla varma. En ole vielä päässyt itse tuoksuttelemaan ko. tuoksua.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #251 : 02.11.12 - klo:10:05 »
Mä oon huono kuvailemaan tuoksuja. Mun nenään tuo on hienostunut hieman mausteinen kukkaistuoksu, jossa on hitusen myskiä. Yleensä kukkaistuoksut on makeita, vetisiä ja kevyitä mutta Premiere ei ole mitään näistä. Virallisessa kuvauksessa mainitaan white floral, myski, bergamot, orange blossom, woody, leather ja sitrus.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #252 : 02.11.12 - klo:19:49 »
Mun syksyn tuoksu tänä vuonna on Elie Saab Le Parfum. Tämä on jotenkin huimasti elegantimpi ja tyylikkäämpi hajuvesi joihin yleensä kallistun. Jollain tasolla tämä ei ole lainkaan minua, mutta silti tykkään siitä kuin hullu puurosta  :l Toinen vaihtoehto oli Burberryn Skin, mutta se muuttui iholla jotenkin pistäväksi ja katkeraksi. Elie Saab oli enemmän juuri sitä mitä hain.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #253 : 02.11.12 - klo:20:23 »
D & G:n uusi, Pour Femme on kiva  :l Naisellinen pehmeys ilman tukehtumisvaaraa.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #254 : 04.11.12 - klo:14:01 »
Cleanin Rain on nyt kotiutettu :l

Ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa sarjaan kuuluva tuoksu josta tykkään, mutta tämä ei olekaan perinteistä saippuaista Cleania. Body Shopilla oli 2000-luvun alussa tosi ihastuttava passionflower Edt, ja Rainissa on paljon samoja elementtejä.

Tuoksuttelin myös Lancomen La Vie Est Belleä mutta eipä kolahtanut sitten yhtään, liian puuterinen ja laimea ja mitäänsanomaton. Lady Gagan Fame on jostain syystä jäänyt mulla täysin välistä, joten tulipa kokeiltua sitäkin; melko geneerinen tuoksu eli muistuttaa monia aiempia julkkisparfyymeja, mun makuun liian makea ja jotenkin tunkkaisen tuntuinen.