Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 250260 kertaa)

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #270 : 21.11.12 - klo:15:57 »
Kiitos vinkeistä Lila ja beachbunny! Päädyin tilaamaan tuon Lolita Lempickan L:n, kun vaikutti hyvältä. Eipä hintakaan huimannut, niin ei haittaa jos ei ole ihan täydellinen. Nyt vaan odotellaan  8)

Poissa saukko

• Hiushörhö
« Vastaus #271 : 22.11.12 - klo:08:44 »
^ Hyvä ostos! Tuo L on miun lemppari talvituoksu, ihanan makea ja mausteinen (vaniljan lisäksi kaneli erottuu selvästi). Samalla kuitenkin jännästi raikas, varmaankin sitruksen ansiosta. Ja tosiaan tuo pullo on tosi hämäävä ja antaa TÄYSIN väärän mielikuvan sisällöstä - ulkonäon perusteella en ikinä olisi tuota hoksannut tuoksutella.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #272 : 22.11.12 - klo:08:50 »
Sattuuko jollakulla olemaan kokemusta Acorellen tuoksuista? Kiinnostaisi tuo Citrus Verbena -EdP ja hintakin olisi hyvinkin kohdallaan, mutta sitä ei taida voida kokeilla missään? Epäilyttää aina ostaa sokkona, vaikka olisikin edullista.

Jos en ihan väärin muista, niin Helsingissä näitä voi tuoksutella Hakaniemen Ekolossa tai Ruohonjuuressa Kampin keskuksen vieressä - ainakin jommassa kummassa. Olen jotain noista tuoksutellutkin, aika raikkaita ja miellyttäviä, mutta ei näissäkään välttämättä mikään ihmeellinen kesto ole.

Minäkin tykkään L:stä, taidankin laittaa sitä tänään :D
« Viimeksi muokattu: 22.11.12 - klo:08:52 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #273 : 23.11.12 - klo:22:53 »
Tilasin just Emporio Armanin She -tuoksun. Tämä taitaa olla mun ehdoton lemppari kyllä ja palaan siihen aina muutaman vuoden tauon jälkeen kun olen kokeillut muita tuoksuja.

Mausteinen, mutta hyvin pehmeä eikä turhan vahva, eli nopeasti häipyy iholta sellaiseksi vienoksi tuoksuksi, joka kuitenkin kestää koko päivän. Tai ainakin omalla iholla. Toivon ettei tämä ole muuttunut siitä kun viimeksi mulla oli tätä tuoksua.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #274 : 26.11.12 - klo:17:05 »
Mä en tiedä mikä mun ihossa on vikana, kun tuntuu että hajuvedet ei tuoksu mun iholla yhtä hyvältä kuin testeriläpyskässä tai jonkun muun iholla. Onko jollain samaa ongelmaa vai oonko vaan vainoharhainen? Mitä tuoksuja mun kannattais kokeilla?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #275 : 26.11.12 - klo:17:23 »
Kemiassasi tai ihossasi ei välttämättä ole vikaa, vaan jokaisen keho vaan reagoi tuoksuihin eri tavalla. Kokeilemalla se selviää, mikä tuoksuu hyvälle iholle suihkautettuna ja hetken muhineena  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #276 : 26.11.12 - klo:17:28 »
Mistä ihmiset hankkii Cleaninsa? Mun Clean original alkaa lähestyy huolestuttavasti pohjaa, ja oon todennut että ilman tätä tuoksua en tahdo elää, vaikken sitä päivittäin käytäkään. Clean on vain aika hintavan tuntuista, tai sitten en ole tottunut siihen, että hajuvedet oikeasti maksaa. Mua himottais ton Originalin lisäksi se uusi kirkkaanvihreässä pullossa oleva, sitten ehkä Fresh Laundry.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #277 : 26.11.12 - klo:17:39 »
Mä en tiedä mikä mun ihossa on vikana, kun tuntuu että hajuvedet ei tuoksu mun iholla yhtä hyvältä kuin testeriläpyskässä tai jonkun muun iholla. Onko jollain samaa ongelmaa vai oonko vaan vainoharhainen? Mitä tuoksuja mun kannattais kokeilla?

Tämä myös muuttuu iän mukana, eli tuoksu joka oli mulle sopiva 15-20 vuotta sitten, ei enää tuoksu ihollani samalta nykyisin. Tosi myös maku, mieltymykset ja persoonakin muuttuu ajan myötä.

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #278 : 26.11.12 - klo:17:55 »
Mistä ihmiset hankkii Cleaninsa? Mun Clean original alkaa lähestyy huolestuttavasti pohjaa, ja oon todennut että ilman tätä tuoksua en tahdo elää, vaikken sitä päivittäin käytäkään. Clean on vain aika hintavan tuntuista, tai sitten en ole tottunut siihen, että hajuvedet oikeasti maksaa. Mua himottais ton Originalin lisäksi se uusi kirkkaanvihreässä pullossa oleva, sitten ehkä Fresh Laundry.

Olen ostanut ihan kaupasta (Tuurin kyläkaupasta, se on mun lähin "kosmetiikkakauppa" :D) n. 50e/30ml, mutta huomasin vähän aikaa sitten että esim. strawberrynetiatä 30-50 eurolla 60ml pulloja, eli kannattaa katsoa ainakin sieltä. Huutiksessa näkyy myös silloin tällöin lähes täysiä pulloja edullisesti, jos vähän käytetty kelpaa.
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #279 : 26.11.12 - klo:18:00 »
Onko kukaan tuoksutellut (britti?)merkkiä GHOST? FeelUnique myy edullisia lahjapakkauksia jouluksi... hintaa ei liikaa, mutta arveluttaa, onko kyseessä vain joukko sokerihuurteisia hattaratuoksuja. Deepest Night kuulemma ihana, mutta sitä hankala enää saada.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #280 : 26.11.12 - klo:18:01 »
^ Kiitti L, voisin katsoa nuo. En voi tänne tilata Jenkeistä, mutta ehkä Suomeen äidin luo odottamaan, Clean on kuitenkin niin luottotavaraa, ettei sitä tarvitse palautella.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #281 : 26.11.12 - klo:18:59 »
Mistä muuten saa tilattua noita auric blendsejä suomeen? Love kiinnostaisi.
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #282 : 01.12.12 - klo:14:47 »
Ostin hetken mielijohteesta Puman I'm going-tuoksun. Ei liene suunnattu nelikymppisille naisille, mutta minä ihastuin. Ensi alkuun makeahko, jonkin tunnin levänneenä pelkästään raikas, melkein saippuamainen. Helppo ja harmiton. Työpaikalle sopiva tuoksu, ei ärsyttäne ketään raskaisuudella.
Ei ollut kalliskaan.

Miltähän mahtaa Flowing tuoksua, onko yhtään samankaltainen?

Poissa julietjones

• HAIRahtanut
  • Elämässä tarvitaan rockia, korkoja ja hajuvesiä.
« Vastaus #283 : 01.12.12 - klo:15:38 »
Ei pitäisi ostaa uusia hajuvesiä (kaapissa moooonta) - mutta ihastuin kahteenkin. Oriflamelta löytyi ihana mausteinen tuoksu "Love Potion" joka on pakko ostaa. Tykästyin myös Dieselin Loverdoseen. Aivan ihania tuoksuja. <3
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #284 : 01.12.12 - klo:17:53 »
^ Oriflamen tuoksut on yllättävän ihania. Multakin löytyy tuo Love potion, tosin se on niin voimakas ettei se ihan lempparini ole, mutta muuten ihana kylläkin... Tuoksuttelen sitä pullosta, mutta iholla käytän ani harvoin koska siinä on todella suuri riski käydä "partavesivahinko". ;D Se mystinen kaakaon lämmin tuoksu on kuitenkin ihanan uniikki.

Mulla on myös Oriflamelta Lovely Garden joka on ihan supersuper ihana, enkä ole samankaltaiseen tuoksuun törmännyt missään muualla. <3 Se on myös aika mausteinen ja makea, ja siinä on semmoista samaa viehkeyttä kuin Love Potionissa. Lovely Garden on kestävä tuoksu myös iholla joten sitä tarvitsee aika vähän käytössä. Pullo on myös todella söpö. Tää on oikeesti varmaan yksi kaikkien aikojen parhaista tuoksuista.

Suosittelen tutustumaan myös Oriflamen Precious Momentsiin. Se on mielestäni hyvin sen kaltainen tuoksu, mitä pullon mielikuva antaa ymmärtää. Raikas pakkaspäivä jossa on ripaus hempeyttä. Ja se kimalle on niin ihana, pullossa ja iholla. <3 Tuo on kyllä aika spesiaali tuote, ei ehkä ihan joka päiväiseen käyttöön tosiaan sovi sen kimallesuihkeen vuoksi. Mutta se on yksi ihanimmista jutuistani tuossa hyllyä koristamassa eikä se todellakaan "unohdu" vain tuotteeksi muiden joukkoon vaikka onkin vähän tavallisempi tuoksu.

Onko joku muuten kokeillut sitä Precious Momentsin pinkkiä versiota? Onko millainen verrattuna alkuperäiseen?
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.