Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 250992 kertaa)

Poissa babylissa

• Tukkaguru
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #285 : 01.12.12 - klo:18:03 »
Harmi ettei ole tullut mitään Oriflamen tuoksuja kokeiltua vaikka muita tuotteita olen tilaillutkin.
Jotenkin niihin on jäänyt samanlainen ennakkoasenne kuin Avonin ja Yves Rocherin tuoksuihin, ja niissä on tullut törmättyä niihin joista en ole pitänyt yhtään.
Entisellä naapuriemännällä oli jotain ihanan tuoksuista Oriflamen hajuvettä jonka nimeä en enää muista. Raikas, vähän kukkainen, ollut myynnissä vuosi-puolitoista sitten.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #286 : 03.12.12 - klo:21:43 »
Mä siirryin piiiiiiitkän Chanel Chance kauden jälkeen Hugo Bossin Orangeen. Jostain syystä talvella miellyttää makeammat tuoksut, Chance on liian kesäinen mun nenään. Onkohan noissa muuten joku sama tuoksuosanen? Siis miksi niitä nyt sanotaankaan  ::)

Poissa Caroliina

• Hiushörhö
« Vastaus #287 : 06.12.12 - klo:16:09 »
Osaako joku suositella jotain tuoksua minulle? Mulla tulee pää kipeäksi useimmista tuoksuista, joten ei saa olla mikään voimakas. Ainoa, jota pystyn vuodesta toiseen käyttämään on Dolce & Gabbanan Light Blue, mutta kaipaisin vaihtelua. Jos jostain löytyisi joku saman tyylinen tuoksu, niin se olisi bueno.Tykkäisin myös Cleanin Warm cottonista ja Shower freshista, mutta nekin jää liian voimakkaana leijumaan nenään. Taidan olla toivoton tapaus.  :P

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #288 : 06.12.12 - klo:16:17 »
^mulla on samanlainen tuoksumaku ja voimakkaat tuoksut ovat mullekin ehdoton ei. DKNY Pure Verbena ja Burberry Brit Sheer ovat tällä hetkellä käytössä ikisuosikkini Light Bluen rinnalla <3
1b M ii

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #289 : 06.12.12 - klo:16:28 »
Caroliina, uskaltaisin suositella sinulle Armanin Aqua di Gioiaa. Olen käyttänyt sitä siitä lähtien kun se tuli markkinoille ja se on ehdoton suosikkini. Minulla on sama ongelma, että saan migreenin useimmista hajuvesistä ja juurikin Light blue ollut joskun pitkään myös minun suosikkini.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #290 : 06.12.12 - klo:16:29 »
Osaako joku suositella jotain tuoksua minulle? Mulla tulee pää kipeäksi useimmista tuoksuista, joten ei saa olla mikään voimakas. Ainoa, jota pystyn vuodesta toiseen käyttämään on Dolce & Gabbanan Light Blue, mutta kaipaisin vaihtelua. Jos jostain löytyisi joku saman tyylinen tuoksu, niin se olisi bueno.Tykkäisin myös Cleanin Warm cottonista ja Shower freshista, mutta nekin jää liian voimakkaana leijumaan nenään. Taidan olla toivoton tapaus.  :P

Käytätkö oikeita parfyymeja vai EdT -tuoksuja? Jos olet herkkä tuoksuille, kannattaa ehdottomasti kokeilla EdT -versiota. Vähän halvempia tietenkin, tuoksu ei ole niin voimakas eikä jää niin pitkäksi aikaa iholle tai vaatteille :) Jos haluat kokeilla jotain hiukan mausteisempaa mutta silti kevyttä, suosittelen Hugo Bossin tuoksuista, EdT-versioita "XX" ja "Woman".

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #291 : 06.12.12 - klo:17:33 »
Burberryn The Body EdT on kans kokeilemisen arvoinen :) sain joskus syksyllä feeluniquen tilauksen mukana näytteen tästä ja oli kyllä pakko saada omaksi täysikokoinen! Useat hajusteet itsellä herkistää, mutta tämä ei. Ah rakastan tätä tuoksua kaikin puolin, ja vaikka on EdT niin tuoksu säilyy aamusta iltaan.
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #292 : 06.12.12 - klo:18:13 »
Kannattaa myös testata Guerlainin Aqua Alllegoria -sarjan tuoksut. Ovat evyitä ja raikkaita. Toiset sitruunaisempia ja toiset kukkaisempia.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #293 : 06.12.12 - klo:18:55 »
Olen kehittänyt nyt jonkin pakkomielteen löytää karkilta/hattaralta tuoksua hajuvesi  ::) Pikaisella googletuksella löysin Aquolinan Pink Sugar:in, Victoria's Secret Candy Babyn ja Demeter Cotton Candyn. Olisiko muita ehdotuksia tai kerrottavaa noista?

Poissa silikooni

• Hiushörhö
« Vastaus #294 : 06.12.12 - klo:20:08 »
^Jessica Simpsonin Fancy.
Koodilla JIB015 $10 alennus iHerbin ensitilaajille.

Poissa Caroliina

• Hiushörhö
« Vastaus #295 : 07.12.12 - klo:16:40 »
Kiitoksia hajuvesivinkeistä. :) Pitääpä käydä tuoksuttelemassa Stockalla ainakin nuo Burberrytr ja Aqua di Gioia. Mitään edt:ta voimakkaampaa en ole koskaan voinut käyttää, kaikki tuoksuu liikaa, vaikka olen yrittänyt suihkuttaa esim. nilkkaan, ettei tuoksu tulisi niin lähelle nenää.

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #296 : 08.12.12 - klo:14:03 »
Onko kukaan palstalainen tuoksutellut Oriflamen Felicityä? En ole käyttänyt Oriflamen tuoksuja vuosiin, mutta selaillessani kaverin luona katalogia silmiini pistivät tämän tuoksut ainesosat persikka, kaneli, jasmiini ja vanilja, jotka luulostavat aikas hyviltä.

Löysin uuden suosikkini aivan sieltä mistä en olisi osannut odottaa. Olen nimittäin aivan huumaantunut Guerlainin Shalimariin! Ennen pidin näitä hyvin vanhoja tuoksuja ylitsepursuavina, ja esimerkiksi Chanel No. 5 on kaikesta klassikkoasemastaan huolimatta minulle aivan liian vahva. Mutta menin sitten uteliaisuuttani kokeilemaan Shalimaria, ja olen aivan myyty. Rakastan sen pehmeää, mausteista vaniljaisuutta. Erityisesti EdT toimii minulla, EdP:ssä on jokin vahva vivahde, joka mielestäni peittää puuterisia elementtejä. Toisaalta, minulla on taipumusta pitää hieman androgyyneistä tuoksuista, kuten CK:n Euphoriasta. Shalimarissakin on selkeästi esim. nahan ja savun aromeita, jotka tuovat siihen sukupuolettomuutta.
Ja minusta tuoksun nimi on ihana, koska se viittaa Mumtaz Mahalin surulliseen mutta romanttiseen tarinaan...

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #297 : 12.12.12 - klo:13:38 »
Minä pidän Shalimarin alusta, mutta lopun vaniljainen pehmeys ei miellytä mua ollenkaan, saisipa tästä vain savun, nahan ja sitrukset. Minusta Mahalin tarinakaan ei ole ollenkaan surullinen eikä edes haikea, vaan ihastuttavan onnellinen, mutta kaikki kokevat niin eri tavalla nämä jutut :)

Olen nyt aivan villiintynyt muutaman rauhallisemman kuukauden jälkeen, sain mieheltä Lutensin lempeän puutuoksun Chenen ja uin siinä nyt päivittäin, mutta odotan saapuvaksi postissa myös kolmea pulloa, jotka tilasin eilen: Guerlainin Vetiver, Cartierin Declaration ja Kenzon Jungle L'Elephant. Lisäksi himoitsen Chanelin Cocoa ja luultavasti joudun hankkimaan senkin lähiaikoina, puhumattakaan siitä että nuuhkintalistalla lisäksi on suuria odotuksia herättävä Comme des Cargconsin edp.
Raitoja käpälään!

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #298 : 12.12.12 - klo:14:36 »
Minä pidän Shalimarin alusta, mutta lopun vaniljainen pehmeys ei miellytä mua ollenkaan, saisipa tästä vain savun, nahan ja sitrukset. Minusta Mahalin tarinakaan ei ole ollenkaan surullinen eikä edes haikea, vaan ihastuttavan onnellinen, mutta kaikki kokevat niin eri tavalla nämä jutut :)

Käypä Stokkalla miesten puolella nuuhkimassa Guerlain Habit Rouge edt - ja pitää olla nimenomaan edt! Siinä on ainakin Shalimarin nahka ja sitrukset. Savuisuudesta en tiedä. Vaikutti kiinostavalle, kuivalle ja kesäiselle sitrusnahalle... ..testasin kyllä paljon muutakin, en osaa sanoa kuinka oikeellinen on vaikutelmani.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Mir

• HAIRahtanut
« Vastaus #299 : 12.12.12 - klo:17:44 »
Mäpä menin ja hullaannuin Acorellen tuoksuun, ostin pullon pienen tuoksuttelun jälkeen omakseni ja tekisi mieli mennä lisää nuuskuttelemaan jos muita suosikkeja löytyisi... Kyseessä on nyt Orchidee Blanche, hyvin lämmin ja makea. Tää sopii oman ihon kanssa mahtavasti, ja vaikka onkin vain eau fraiche niin pysyy koko päivän.  :)
1c F i
Tukka kasvaa - olkapäillä mennään <3