Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 250995 kertaa)

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #30 : 13.05.12 - klo:18:46 »
Odotan, että kesä tulee, jotta voin käyttää mun ehdotonta kesätuoksua! Eli tätä. Mulla on kyllä 100ml pullo. Kovin kestävä tämä ei iholla ole, mutta todella raikas ja ihan täydellinen kesätuoksu.
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #31 : 13.05.12 - klo:19:23 »
Tulevan kesän kunniaksi oli pakko hankkia Escadan Sexy Craffiti-tuoksu :D Samalla tuli kyllä niin nostalginen olo, muistan kun tämä tuoksu ensimmäisen kerran lanseerattiin ja sitä käytettiin silloin pullotolkulla. Taisin päästä silloin ysiltä, jos oikein muistan, ja olihan se kesä :D

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #32 : 14.05.12 - klo:13:17 »
Mä tilasin Yvekseltä 3 mandariinisuihkugeeliä pikkaraisissa pulloissa koska se iso 400 mil pullo on lopetettu - ärsyttää kun ne lopettaa aina tollasia aivan ihania jotain tuoksuja, epistä.

Sitte tilasin eau de toiletten Välimeren sitruuna - kuulostaa hyvältä, just sellasesta mä pidän tällä hetkellä, keväisistä sitruunaisista tuoksuista, mutta tiedän, tiedän - se on lähes 100 % varmuudella hyvin ohut ja nopeesti iholta katoova tuoksu, olkoon.

Poissa Suomu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #33 : 14.05.12 - klo:17:23 »
Mun uusi rakkaus: Bvlgari Omnia Coral  <3

Top Notes
Bergamot, Wolfberry
Middle Notes
Water Lily, Hibiscus, Pomegranate
Base Notes
Musk, Virginia cedar

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #34 : 14.05.12 - klo:21:57 »
Kävin hakemassa Yvekset, oikein ihana toi uutuus Välimeren sitruuna. Sitte siihen mun pakettiin kuulu lahjana lisäks joku yllärituoksu - mutta pettymystä vähän et ne oli laittanu sitruksentuoksusen Naturellen, ihan koko ison koon pullon, mut ois ny laittanu ylläriks jonku toisenlaisen tuoksun et ois vähän muutaki ku sitruunaa ja sitruunaa ja kevään vehreyttä, mitään niitä kalliimpia en edes odottanu mut ois voinu tulla vaikka se uutuus Ruusu-eau de toilettte tai jotain.
No hyvä näinkin, eikä toi Naturelle mikään paha oo, kauheen mieto kylläkin.

Tää uutuus muistuttaa hiukan Aqua di Parmaa, ja sellasessa kivassa vanhanaikasessa simppelissa pullossa.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #35 : 15.05.12 - klo:07:50 »
Muakin on viehättänyt nyt sitruunaiset tuoksut. Otin käyttöön Marc Jacobsin Lemon Splashin, joka on aika hauska sitruunainen tuoksu, jossa on hieman ambraa pohjalla. Tätä pystyy myös kerrostamaan jonkun makean tuoksun kanssa, jos haluaa makeutta. Itse olen kokeillut Jessica Simpsonin Fancyn kanssa.

Kaivoin mun kaapista myös kesätuoksuni DKNY:n käyttöön, jo 10. kesä tällä tuoksulla, en vaan voi olla ilman. <3
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #36 : 15.05.12 - klo:10:52 »
Monet kesätuoksut on ihania, mut mä oon yleensä karttanu noita kausituoksuja koska mua ahdistaa jos tykästyn johonki ja sit syksyllä sitä ei enää saa, plää   >:(

Retro

• Vieras
« Vastaus #37 : 15.05.12 - klo:11:25 »
Mua hokuttaisi uuden (kesä)hajuveden hankinta. Tykkään kyllä edelleen paljon myös viimekesäisestä hajuvedestäni, Burberry Summer:sta, mutta lehtien hajuvesijutut edesauttavat tarvetta uudelle. En ole tuoksuttelemaan asti vielä päässyt, mutta tiedossa on Tallinnan reissu ja picnic-risteily, eli ehkä silloin sitten. Tuoksukuvausten perusteella olisin kiinnostunut Suomun yllä mainitsemasta Bvlgarista ja Emporio Armanin Diamonds for Women Summer editionista, mielessä on ollut pari muutakin, joiden nimiä en nyt muista...

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #38 : 15.05.12 - klo:23:12 »
Mä haluisin uuden tuoksun. En oikein osaa käyttää päänsärkyyn helposti taipuvaisena, tai muutenkaan "oikeita" hajuvesiä. Oon tykänny TBS tuoksuista, mut ne on vähentynyt radikaalisti viime aikoina joten niistä ei enää oikein ole mistä valikoida. Sit ihan jotkut seppälän ja H&m body splash -vartalotuoksut usein miellyttää, mutta ne on taas niiin kevyitä ja haihtuu pian..
Mietin et jos bottega verdessä tai vaikka yves rocherilla olis jotai raikkaita ja/tai hedelmäisiä tuoksuja jotka kestäis iholla olematta liian tyrmääviä.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #39 : 24.05.12 - klo:18:40 »
Ostin hetken mielijohteesta D&G:n tuoksun Light Blue.
Tämä on oikeasti aika erikoinen tuoksu, vähän tulee mieleen Clean. Mutta tämä on ehkä pehmeämpi, jotenkin laadukkaamman tuoksuinen. Raikas, mutta muuttuu aika puuteriseksi iholla hetken päästä. En osaa vielä olla oikein mitään mieltä tästä. Tykkäänkö, vai jääkö käyttämättä.

Onko täällä muita kyseisen tuoksun käyttäjiä? Mielipiteitä kyseisestä tuoksusta?

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #40 : 24.05.12 - klo:22:43 »
^^Rocherilla on kaksi "Smoothies" kesätuoksua, ananas & kookospähkinä ja mango & passionhedelmä, jotka vaikuttavat aika houkuttelevilta. Ne on noita 5,90 € / 20 ml pikkutuoksuja. Ainakin nettikaupassa on jo saatavilla, en tiedä onko vielä itse liikkeissä.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #41 : 25.05.12 - klo:05:36 »
Ostin hetken mielijohteesta D&G:n tuoksun Light Blue.

Onko täällä muita kyseisen tuoksun käyttäjiä? Mielipiteitä kyseisestä tuoksusta?

Mulla oli tuota joskus, mutta se muuttui mun iholla kissanpissan hajuiseksi joten jouduin myymään pois. Tuoksu pullossa tuntui ihan kivalle, mutta ei voi mitään sille että tuoksu muuttui iholla. On muuten ainut tuoksu mikä mulla muuttui iholla ihan kamalan hajuiseksi.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #42 : 25.05.12 - klo:08:26 »
Kicksin lehdessä oli mainos DNKY Pure Verbenan pienestä 15ml pakkauskoosta. Voisin melkein sen ostaa, kerran sitä tuoksua himoilen mutta mulla on niin paljon tuoksuja jo ennestään, kai tollainen pieni on ihan eri asia? ;D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 25.05.12 - klo:08:41 »
Mulla on tuo kyseinen tuoksu 30 millisenä ja aivan ihanan raikas puhdas tuoksu :l. Osta pois, joka sentin arvoinen :D..
Niin siis RockQueenille oli tämä :D
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #44 : 25.05.12 - klo:11:16 »
Mä lankesin tohon samaan halpaan ;) ja patistin äitini eilen asialle, kun se kävi Ideaparkissa. Myytäispä kaikkia hajuvesiä tuossa koossa...

Muoks. Kuinka nopeasti hajuvesi menee pilalle? Siis sain kuulla, että mun välkky äitini pitää tota hajuvettä nyt autossaan. Se on ollut sielä siis jo monta tuntia ja edelleen. V*ttu. Se varmaan kiehuu ja on jo kissanpissaa.
« Viimeksi muokattu: 25.05.12 - klo:14:48 kirjoittanut Tiiti »
Veni, vidi, Visa.