Ostin vähän sokkona Huuto.netistä CK One Summer 2010:n. Muistelin, että olen joskus aikoinaan käyttänyt jotain sen näköistä tuoksua, joka oli todella raikas ja ihana. Voi jestas, se on
ihana, olen aivan hurmaantunut!

Sitä en kyllä ymmärrä, että miten mulla voi aikakäsitys heittää näin täysin... Olin ihan satavarma, että olen käyttänyt tuota tuoksua joskus teininä 90-luvun lopussa tai maksimissaan 2000-luvun alussa, mutta ei kyllä taida olla mahdollista

Lisäksi postissa on tulossa Acqua di Gioia ja CK One Electric. Tuo Electric vähän jänskätyttää, kun on unisex-tuoksu, enkä oikein koskaan osaa arvata ennalta, miltä alan niiden kanssa tuoksua. Kerran aloin lemuta selleriltä ja kerran todella voimakkaasti mieheltä

No, mutta ostin käytettynä kympillä, joten ei pahasti ota takkiin jos onkin tosi epäsopiva.
Lisäksi Sokoksen myyjä tiesi suositella mulle Versacen Yellow Diamondia ja antoi siitä mukaan tuoksunäytteen. Se olikin yllättävän kiva, tosi raikas. Vinkkinä siis muille kaltaisilleni, jotka tykkää ennen muuta raikkaista ja sitruksisista tuoksuista