Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 251526 kertaa)

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #315 : 27.12.12 - klo:20:55 »
^ Oletko kokeillut Versacen Bright Crystalia?

Kata

• Vieras
« Vastaus #316 : 28.12.12 - klo:10:17 »
Kiitos ehdotuksesta, täytyy kokeilla tota. :)

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #317 : 28.12.12 - klo:10:32 »
Ostin vähän sokkona Huuto.netistä CK One Summer 2010:n. Muistelin, että olen joskus aikoinaan käyttänyt jotain sen näköistä tuoksua, joka oli todella raikas ja ihana. Voi jestas, se on ihana, olen aivan hurmaantunut! :l Sitä en kyllä ymmärrä, että miten mulla voi aikakäsitys heittää näin täysin... Olin ihan satavarma, että olen käyttänyt tuota tuoksua joskus teininä 90-luvun lopussa tai maksimissaan 2000-luvun alussa, mutta ei kyllä taida olla mahdollista ;D

Lisäksi postissa on tulossa Acqua di Gioia ja CK One Electric. Tuo Electric vähän jänskätyttää, kun on unisex-tuoksu, enkä oikein koskaan osaa arvata ennalta, miltä alan niiden kanssa tuoksua. Kerran aloin lemuta selleriltä ja kerran todella voimakkaasti mieheltä ::) No, mutta ostin käytettynä kympillä, joten ei pahasti ota takkiin jos onkin tosi epäsopiva.

Lisäksi Sokoksen myyjä tiesi suositella mulle Versacen Yellow Diamondia ja antoi siitä mukaan tuoksunäytteen. Se olikin yllättävän kiva, tosi raikas. Vinkkinä siis muille kaltaisilleni, jotka tykkää ennen muuta raikkaista ja sitruksisista tuoksuista :)
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #318 : 28.12.12 - klo:12:03 »
Ajattelin ostaa uuden hajuveden. Olen tykännyt D&G:n unisex-tuoksusta 3 L'Imperatrice, joka on nyt uhkaavasti lopuillaan. Osaisiko joku suositella jotakin ihanaa ja raikasta tuoksua?

Myös Versacen Versense, Marc Jacobsin Daisy Eau So Fresh, Escadan Especially Escada ja Cleanin Rain voisivat olla sellaisia tuoksuja, joista tykkäisit :)

Poissa grizzie

• Tukkaguru
« Vastaus #319 : 28.12.12 - klo:19:31 »
Löysin itseni tänään etsimässä uutta tuoksua Stockan tiskiltä, kun suihkautin ranteeseen DSquaredin She wood Golden light woodia. Aikamatkasin suoraan lapsuuteen ja tuli niin vahvat muistot, että ihan pelästyin. :D En osaa yhtään yhdistää miten ja miksi, onko mahdollisesti jokin hyvin samanlainen tuoksu ollut 90-luvulla. En vielä napannut sitä mukaani, koska tuoksu jollain tapaa on todella addiktoiva, mutta myös hyvin, no, erilainen kuin muut tuoksuni. Nyt en pysty olla nuuskimatta rannettani, ehkä menen ja nappaan sen talvituoksuksi. :)

Edit. Ja mikä sinänsä on hassua, että Fragranticassa tämä on arvioitu kaikeksi muuksi kuin talvituoksuksi, mutta itselle tämä olisi aivan liian raskas kesäksi, jopa kevääksi. Ehkä.
« Viimeksi muokattu: 28.12.12 - klo:19:33 kirjoittanut grizzie »
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #320 : 29.12.12 - klo:15:36 »
Kellään kokemusta Halle Berryn Pure Orchid-tuoksusta?
Ehkä kauniin värisen pullonsa vuoksi sorruin laittamaan tilaukseen FragranceDirectiltä.
Hieman huolestutti jossain arvostelussa maininta että muistuttaa Thierry Muglerin Angelia.. Toivottavasti ei. Se tuoksuu hyvältä matkan päästä toisilla mutta itselläni saan hirveän migreenin, ainakin ennen.
Eipä tuon Hallehajuveden hinta päätähuimaava ollut, vähän päälle kymmenen ekeä.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #321 : 29.12.12 - klo:15:48 »
Sain Body Shopiin 20€n lahjakortin ja kävin tuoksuja siellä haistelemassa. Ei oikein miellyttänyt, jotenkin halvan tuoksuisia, mutta ei ne hinnatkaan tietty sitten pahoja olleet. Ostin mansikka edt:n ja kepeään päiväkäyttöön käy, mutta ehkä tuo on liian imelä mun makuun kuitenkin. En ole moneen vuoteen ostanut tuoksuja, joten sainpahan jotain uutta kuitenkin :)
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #322 : 29.12.12 - klo:20:51 »
^No äläs nyt ;D, joskus juuri ne pelkistetyimmät tuoksut ovat ne tuoksumatkoille menneisyyteen matkaamaan saavat ja puhtainta iloa tuottavat. Plus niitä on helppo sekoittaa kompleksisempien tuoksujen kanssa, jos siltä tuntuu.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #323 : 29.12.12 - klo:23:07 »
Voi persus! Mä olen kolunnu kaikki muuttolaatikot läpi ja on vaan hyväksyttävä se tosiasia, et mun hajuvedet on hävinny muutossa (joka siis tapahtui tuossa lokakuussa). Että ottaa päähän  :# Siellä oli kuitenkin iso pullo Diorin Poisonia yms hajuvedet. Mä en ala.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #324 : 31.12.12 - klo:08:04 »
Ajattelin ostaa uuden hajuveden. Olen tykännyt D&G:n unisex-tuoksusta 3 L'Imperatrice, joka on nyt uhkaavasti lopuillaan. Osaisiko joku suositella jotakin ihanaa ja raikasta tuoksua?

Voisin suositella myös: Guccin Envy Me ja Lacosten Pour Femme :)

Itse olen ihastunut Cleanin Skin -tuoksuun. En niin noista muista Cleanin tuoksuista ole innostunut (ovat kaikessa raikkaudessaan jotenkin vähän pistäviä), mutta tuo Skin on niin ihanan pehmeä ja puuterinen, olematta kuitenkaan yhtään raskas.

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #325 : 31.12.12 - klo:10:45 »
^Mä olen miettinyt tuon Clean Skinin ostamista muutaman viikon. Cleanit on taas Sokoksella tammikuun -20% tjsp, joten josko kävisi kotouttamassa.. Nyt tuoksuna on Versacen Bright Crystal, josta tykkään valtavasti  :l

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #326 : 01.01.13 - klo:17:59 »
Laura Biagiottin Laurasta on enää pieni tippa jäljellä (harvinainen hetki että joku tuoksu on oikeasti loppumassa, niitä on mulla niin paljon että yksi pullo kestää ja kestääää.. ;) ) ja olen suihkutellut sitä ahkerasti mm. petivaatteiden hajusteeksi, koska haluan saada pullon äkkiä tyhjäksi ja roskiin. Syystä että sitten voin hyvällä omallatunnolla hankkia tilalle uuden hajuveden, joko Gallianon Parlez-Moi d'Amourin tai Kenzon L'eau 2 par Kenzon. 

T: tuoksuhamsteri
« Viimeksi muokattu: 01.01.13 - klo:18:07 kirjoittanut rosmarin »

Kata

• Vieras
« Vastaus #327 : 01.01.13 - klo:21:57 »
Suurkiitokset ehdotuksista! Täytyy lähteä tuoksuttelemaan. :)

Retro

• Vieras
« Vastaus #328 : 02.01.13 - klo:20:06 »
Mä en ole ennen oikein syttynyt näille Escadan kesätuoksuille, mutta tätä tulevan kesän Cherry in the air:ia on pakko päästä nuuhkimaan.  :P

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #329 : 03.01.13 - klo:14:01 »
Mä en ole ennen oikein syttynyt näille Escadan kesätuoksuille, mutta tätä tulevan kesän Cherry in the air:ia on pakko päästä nuuhkimaan.  :P

Oi oi, kuulostaa aivan ihanalta tuoksulta. Pakko käydä kyllä ainakin haistelemassa sitä jossain, onko kukaan nähnyt sitä vielä kauppojen hyllyllä? Yleensähän nuo tulee jo tammikuussa myyntiin.. Minäkään en ole oikein piitannut aikaisemmin noista Escadan kesätuoksuista, mutta vuoden 2011 Taj Sunset oli ensimmäinen mihin haksahdin. Se on vain niiiiiin ihana, ja tuo mieleen niin elävästi kesän että olen sitä kesänkaipuussani käyttänyt talvellakin.  :D

edit: Voi että ärsyttää. Olen yrittänyt rekisteröityä tuoksufoorumi.fi:lle mutta sieltä ei vain tule sitä vahvistusviestiä sähköpostiin vaikka kuinka klikkailee että lähetä uusi. Eikä löydy roskapostikansiostakaan. Tänään yritin vielä toisella sähköpostiosoitteella mutta ei, sama juttu. Pitäköön fooruminsa. Tuonne ei voi nimittäin vieraana postata minnekään mitään kyselyäkään aiheesta, joten tuskin ylläpitoporukka siellä huomaa ettei kukaan pääse sinne rekisteröitymään.  :#

edi2: Viivasin ylläolevan sillä asia on nyt hoidossa, ja tunnukseni toimivat nyt. Jossain oli vain joku tekninen ongelma. :)
« Viimeksi muokattu: 05.01.13 - klo:15:22 kirjoittanut calypso »
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa