Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 251012 kertaa)

Poissa naapio

• Tukkaguru
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #330 : 04.01.13 - klo:10:33 »
Calypso, Tuoksufoorumilaisia pyörii tälläkin palstalla muutama minä mukaanlukien, olet oikein tervetullut joukkoon  :)
Kyllä me sulle sinne tunnus saadaan, älä huoli.
Raitoja käpälään!

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #331 : 04.01.13 - klo:10:44 »
Mä en ole ennen oikein syttynyt näille Escadan kesätuoksuille, mutta tätä tulevan kesän Cherry in the air:ia on pakko päästä nuuhkimaan.  :P

Apua, toi kuulostaa ihan siltä kun se olis mulle tehty! :D Munkin on ihan pakko päästä nuuskuttelemaan. Jos joku bongaa tuota Tampereella niin kertokaahan heti.
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #332 : 04.01.13 - klo:11:23 »
Pakko itsekkin käydä nuuskimassa tuo Cherry in the air. Olen niin kirsikkafani  :O Itse en ole myöskään aikaisemmin syttynyt hirveästi Escadan tuoksuille, mutta Sexy Graffiti jäi joskus kummittelemaan ja sain viime vuonna omani, kun ne tulivat uudestaan markkinoille  ;D

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #333 : 04.01.13 - klo:11:30 »
Onko kukaan sattunut bongaamaan Noaa edullisesti jossain? Mä kun en enää tiiviisti seuraile nettikauppoja, niin jospa täällä olis jollakin tullut vastaan... ;)

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #334 : 04.01.13 - klo:20:57 »
Calypso, Tuoksufoorumilaisia pyörii tälläkin palstalla muutama minä mukaanlukien, olet oikein tervetullut joukkoon  :)
Kyllä me sulle sinne tunnus saadaan, älä huoli.

Juu hyvä juttu, ja asia on kaiketi hoidossa. :) Kismitti vain niin älyttömästi kun yritin rekkautua sinne ties miten kauan sitten ja olen odotellut että josko se maili sieltä joskus tulisi. Eilen sitten klikkailin sitä aktivoimisviestin uudelleenlähetysnappia ja kokeilin tehdä vielä toiset tunnukset eri osoitteella eikä sekään auttanut. Paloi vain hermot kun ajattelin etten pääse sinne koskaan, sillä kun vieras ei sinne voi postata niin se voi helposti jäädä huomaamatta jos siellä on joku bugi eikä aktivointiviestit lähde. Olen lueskellut siellä useita ketjuja ja on niin harmittanut kun ei ole päässyt omaa mielipidettään sinne suoltamaan. :D Ehkä se on ollut tuoksufoorumin kannalta pelkästään positiivinen asia..  ;D

edit: Nyt kun olen flunssassa niin ajattelin että perehdyn oikein kunnolla tuohon foorumiin, kun ei oikein ole mitään tuoksuteltavaakaan moneen päivään. :D
« Viimeksi muokattu: 04.01.13 - klo:20:59 kirjoittanut calypso »
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #335 : 05.01.13 - klo:13:14 »
Tuoksujen analysointi kiinnostaa minuakin, kuinka tuonne foorumille pääsee? vai onko kyseessä joku oman porukan juttu jne.?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #336 : 05.01.13 - klo:15:07 »
Ei ole mikään sisäpiirin juttu vaikka pieni porukka ollaankin  :D. Sinne voi ihan rekkaantua, Calypson tapauksessa oli joku tekninen ryppy tullut matkaan. Tervetuloa vaan foorumille, mainostelin sitä täällä aikaisemminkin. Minulle viestiä jos tulee jotain ongelmia matkalla!
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #337 : 05.01.13 - klo:15:42 »
Niin siis kysymys kuului, kuinka sinne löytää tiensä  :D Ei ole osunut silmiini minkään hajuvesifoorumin linkkiä, vaikka olen lueskellut juurikasvua suht säännöllisesti.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #338 : 05.01.13 - klo:16:03 »
^ Tuoksufoorumi.fi

Tuollahan olikin pientä keskustelua myös Black Phoenix Alchemy Labin tuoksuista, joista toivoisin löytäväni Sen Oikean Tuoksun. Pari samplesettiä tilasin ja ne pitäisi käydä nyt ajan kanssa läpi. Ja hirveä läjä kiinnostavia tuoksuja jäi vielä himotuslistalle.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #339 : 07.01.13 - klo:18:31 »
Tuohan se varsinainen rahareikä sitten onkin  0_0  ;D  :l (hymiö-overload kuvannee overload-tunnelmia..)

Nyt niitä kiinnostavia uusia tuoksuja näyttää olevan loputon määrä, ja uusia nettikauppoja kokeiluun.. Onneksi olen ihonhoitotuotteiden osalta lakossa, joten voin säästää tuoksukokeiluihin  :-[

1b F/M ii

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
    • Haista Ite!
« Vastaus #340 : 07.01.13 - klo:18:50 »
Tuohan se varsinainen rahareikä sitten onkin  0_0  ;D  :l (hymiö-overload kuvannee overload-tunnelmia..)

Nyt niitä kiinnostavia uusia tuoksuja näyttää olevan loputon määrä, ja uusia nettikauppoja kokeiluun.. Onneksi olen ihonhoitotuotteiden osalta lakossa, joten voin säästää tuoksukokeiluihin  :-[

No sanoppa muuta..  ::) 8) :l

Olen kyllä ajatellut jättää tuoksusamplet teemavuoteni ulkopuolelle, sillä lasken haistelemisen harrastukseksi samoin kuin liikunnankin. Koko pullojen kohdalla täytyykin sitten käyttää hieman harkintaa. Olen onneksi ja valitettavasti karsinut viime vuonna jo tuoksukokoelmani aika minimiin, onni se on siinä mielessä etten omista enää mitään mitä en voisi itse käyttää. Mutta tietysti sen kannalta harmi että nenän kehittyessä niitä vikaostojakin olisi ollut mukava haistella, ehkä niistä olisi löytänyt jotain uutta?

Minun teemani tälle vuodelle on siis ostoksien vähentäminen (ja rahan säästäminen), ja koko kodin huolellinen inventoiminen ja kaikesta ylimääräisestä ja turhasta luopuminen. Kuulostaa ehkä askeettiselta, mutta se ei ole sen tarkoitus vaan myyn, lahjoitan ja laitan menemään esineet ja asiat joille minulla ei ole syystä tai toisesta käyttöä, tai joita minulla on liikaa.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #341 : 07.01.13 - klo:18:55 »
Kyllä, tuo on tavoiteltava asenne. Ei turhia krääsähankintoja eikä turhia nurkissa säilyttelyä. Laitan itsekin kiertoon turhaa tavaraa toivoen, että joku muu saa niistä hyödyllistä käyttäkamaa. Toisen roina on toisen aarre..

Mutta joo, muistan sen yhden Saksasta ostamani puuterimaisen ambraisen tuoksun, jonka vaihdoin sitten jonkun tuttavan kanssa paljon mieluisempaan Elizabeth Ardernin Red Dooriin. RD on toki sähäkkä, eloisa ja energinen statement, mutta olisin nyt myöhemmin mielelläni haistellut sitä dissaamaani hankintaa, jonka nimeäkään en muista. Kylmiin talvipäiviin se olisi ollut täydellinen tunnelmointituoksu. Red Door on liian 'hereillä', ei lainkaan dreamy.

Nyt en luovu yhdestäkään tuoksusta ilman painavaa syytä...

1b F/M ii

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #342 : 10.01.13 - klo:19:21 »
Escada Cherry in the air tuoksuteltu Oulun Stockalla! Aika ihana sanoisin, ei minusta tuoksu perus kesä-Escadalle, mutta on kuitenkin yhtä makea. Ensin tuoksui ihanan makea kirsikka ja nyt myöhemmin kädessä tuoksuu sellainen pehmeä, ehkä puuterinen, jotenkin aikuismainen, mutta lähempää nuuhkimalla tuoksuu edelleen se kirsikka. En osaa enempää eritellä :D Odotin ehkä vielä raikkaampaa ja kirpeän kirsikkaista mutta saatan silti pyytää synttärilahjaksi, oon sen verran kirsikkafani eikä kirsikkatuoksuja ole kovin paljoa :)

Retro

• Vieras
« Vastaus #343 : 10.01.13 - klo:19:38 »
^ Oijoi, kuulostaa tosi ihanalta, rantautuisipa tuo lähi-Emotioniin pian.  :l

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
    • Haista Ite!
« Vastaus #344 : 10.01.13 - klo:22:46 »
Escada Cherry in the air tuoksuteltu Oulun Stockalla! Aika ihana sanoisin, ei minusta tuoksu perus kesä-Escadalle, mutta on kuitenkin yhtä makea. Ensin tuoksui ihanan makea kirsikka ja nyt myöhemmin kädessä tuoksuu sellainen pehmeä, ehkä puuterinen, jotenkin aikuismainen, mutta lähempää nuuhkimalla tuoksuu edelleen se kirsikka. En osaa enempää eritellä :D Odotin ehkä vielä raikkaampaa ja kirpeän kirsikkaista mutta saatan silti pyytää synttärilahjaksi, oon sen verran kirsikkafani eikä kirsikkatuoksuja ole kovin paljoa :)

Ooh, makea, pehmeä puuterinen ja aavistuksen aikuismainen kirsikka kuulostaa erittäin hyvältä! Paljon paremmalta kuin sellainen perus makea, raikas ja kirpeä mitä nuo Escadan kesätuoksut yleensä ovat olleet. Ihastuin Taj Sunsetiinkin pari vuotta sitten varmaan juuri siksi, että siinä on mielestäni jotain erilaista kuin noissa muissa merkin kesätuoksuissa, ei ole ehkä ihan niin kepeä kuin sisarensa.  :) :-*