Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 251385 kertaa)

Poissa Nala

• Hiushörhö
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #345 : 10.01.13 - klo:23:14 »
Ai hitsi, jokohan tuo Escada olis tullu tänne Tampesterinkin Stockalle. Taidankin huomenna ihan sen takia sinne piipahtaa. Kamalan suuret odotukset tuota tuoksua kohtaan, toivottavasti en joudu pettymään :D
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #346 : 11.01.13 - klo:16:01 »
Kävin nyt tuoksuttelemassa Stockmann Beautyssa tuota uutta Cherry in the Airia, ja jäi aika ristiriitaiset fiilikset. Tosiaan, on aika epä-Escadamainen ja ehkä aavistuksen raskas tuoksu. Mutta ei kuitenkaan mielestäni puuterimainen eikä aikuismainen (mitä tuoksut kyllä jo tässä iässä saisivat olla.. :D). Santelipuu tekee tuoksusta varmaankin hieman raskaamman ja ehkä jonkun nenään aikuisemman. Jännä tuoksu, en osaa yhtään kuvailla tätä muuten kuin että on tosi makea kirsikka ja melko raskas lämmin tuoksu, ja melko yksiulotteinen eli en huomannut alun jälkeen merkittävää muuttumista suuntaan enkä toiseen. En tiedä millainen tämä oni lämpimällä ja kostealla säällä, mutta ainakin näin talvisena päivänä tämä tuntuu toimivan. Tykkäsin kyllä, ja saattaisin hyvin ostaakin pikkupullon (30ml) mutta en ehkä sillä hinnalla mitä se Stockmann Beautyssa maksoi..  :)
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #347 : 11.01.13 - klo:16:10 »
Mun äiti oli ostanut itselleen uuden hajuveden Escadan Especially Escada ja toi on sitten ihana :l.
 Yleensä meidän maut eivät natsaa ollenkaan, kun hän pitää voimakkaista tuoksuista, kun taas itse olen mieltynyt raikkaisiin tuoksuihin, mutta kerrankin mä himoitsen tuota tuoksua, aivan ihana :P ja ei ole ihmekään, kun se kuuluu raikkaisiin kukkaistuoksuihin.
« Viimeksi muokattu: 11.01.13 - klo:16:15 kirjoittanut Vivianna »
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Wanda

• Tukkaguru
« Vastaus #348 : 15.01.13 - klo:08:15 »
Mulla on tällä hetkellä seuraavat tuoksut:

-Marc Jacobs Daisy so fresh
-DKNY Be Deliscious Fresh blossom
-Clean Skin
-Versace Bright Chrystal

Nyt mietin, että reissuun lähtiessa voisin katsoa pari uutta tuoksua kentältä. Lueskelin noita vinkkejänne, kun pari sivua sitten Kata kyseli tuoksuvinkkejä ja nappasin sieltä pari. Versacen Versenseä kävin tuoksuttelemassa Stockalla ja se oli kyllä ihana. Myös Marc Jacobsin Daisy houkuttelee. DKNY:n Pure on ollut himotuslistalla pitkään, ehkä hankin sitten sen vihdoin viimein. On tää vaikeaa. Lisäksi ihastuin jostain kumman syystä Lanvinin Marry me -tuoksuun, vaikka ensinuuhkaisu ei miellyttänytkään. Muuttui kuitenkin iholla kivaksi.

Ai hitsi, jokohan tuo Escada olis tullu tänne Tampesterinkin Stockalle. Taidankin huomenna ihan sen takia sinne piipahtaa. Kamalan suuret odotukset tuota tuoksua kohtaan, toivottavasti en joudu pettymään :D

Oli tullut kyllä ja olihan se ihanan tuoksuinen. Ehkä kuitenkin jotenkin liian makea omaan makuuni, eli taitaa jäädä ostamatta.

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #349 : 15.01.13 - klo:22:20 »

Oli tullut kyllä ja olihan se ihanan tuoksuinen. Ehkä kuitenkin jotenkin liian makea omaan makuuni, eli taitaa jäädä ostamatta.

Kävin sitten tänään tuota nuuskimassa kun en loppuviikosta ehtinytkään. Minun nenuuni se taas oli melkoisen raikas, ei yhtään liian makea. Ei ollut niin kirsikkainen kuin olin toivonut, mutta tykästyin kumminkin sen verran, että nappasin moisen 30ml:n kokoisena matkaani.
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #350 : 16.01.13 - klo:18:27 »
Käytiin Sinimustan kanssa tuoksuttelemassa tuota Escadan Cherry in the airia ja olipas kyllä ihana tuoksu  :l Mä ruikkasin sitä ranteelle ja nyt muutama tunti siitä nuuhkuttelen rannettani aivan hurmiossa. Näyttää pahasti siltä, et tämä tuoksu on jossain kohtaa saatava.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Tiahaar

• HAIRahtanut
    • Gently Out Of Time - blog about pretty things
« Vastaus #351 : 16.01.13 - klo:19:28 »
Itsekin kävin kokeilemassa tuota Escadan uutta tuoksua, mutta ihme kyllä en oikein välitä. Ajattelin, että tykkäisin tästä, mutta omalla ihollani tuoksu jää hyvin yksiulotteiseksi. Se on ihan kiva. Minulle tulee vain koko ajan mielleyhtymä Yves Rocherin 'Pomme d'Api' lasten tuoksuun. Se oli ihana, kirpeän makea omena tuoksu (tästä on kyllä aikaa melkolailla). En siis mielestäni haista Cherry In The Air:issa kirsikkaa vaan ennemminkin omenan. :)

Tosin toinen tuoksu taas yllätti minut. Nimittäin Lancomen 'La Vie Est Belle'. Mietin monta kertaa esim. Stockalla käydessä, että mikä hajuvesi tuoksuu noin hyvältä. Tästä päästään seuraavanlaiseen "ongelmaan": en pidä pullon/pakkauksen ulkonäöstä yhtään, enkä siitä, että tuoksua mainostetaan Julia Robertsin naamalla. Ei vaan nappaa. Onko muilla tällaisia ongelmia? Hajuvesi kyllä kiinnostaisi, mutta markkinointi tai joku muu tökkii pahasti vastaan. Nyt tuoksu vaan olisi Sokoksella melkein 10 euroa normaalia halvemmalla. Pöh. Kai sitä pitää vain myöntää, että nuo vaniljaiset gourmand-tuoksut ovat minun juttuni. Muut hajuvedet eivät ole aikoihin tehneet minkäänlaista vaikutusta.
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #352 : 16.01.13 - klo:19:32 »
Wanda, meillä on näköjään samankaltainen tuoksumaku! Mulla on tällä hetkellä käytössä seuraavat:

M. Jacobsin Daisy
Clean Skin
E. Ardenin Green tea (ikivanha, miehen lemppari "original Quutti")
Lanvinin Marry me
Burberryn kesätuoksu ehkä vuodelta 2010

...ja vähemmän käytössä
Kenzo l'Eau de Kenzo wild edition
DKNY Be Delicious Fresh blossom
Gucci edp 2

Bright Crystalistakin tykkään, mutta yksi kaveri on käyttänyt sitä vuosikausia, ja yhdistän tuoksun aina häneen.

Parhaat tuoksulöydöt kautta vuosien on olleet kesätuoksuja. Toivottavasti niitä on kohta taas tarjolla, ainakin Daisystä on tulossa ilmeisesti kaksikin kesäversiota! Mulla korostuu aina kaikki vaniljaiset ja pehmeät pohjatuoksut ihan kamalan hajuisiksi, joten kevyen raikkaat kesätuoksut ovat mieluisin valintani. Mulle toi Skin on jo ihan tuhtia tavaraa. Escadat on yleensä olleet musta kamalan imeliä teinituoksuja, mutta Cherry in the air oli ihan kiva!
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #353 : 17.01.13 - klo:13:48 »
Hehkutusten johdosta kävin nuuhkimassa Cherry in the air'ia ja yllättävn kivalta vaikutti! Yleensä Escadan kesätuoksut ei houkuttele, mutta tätä tarvitsee ihan harkita vakavissaan.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa tirsi

• Haiven
  • *
« Vastaus #354 : 21.01.13 - klo:14:06 »
onks tota cherry in the airia näkyny viel sokoksilla tai emotioneissa?
en viittis turhan takia lähtä ajelee lähimpään kauppaan ennenku on varmuus että sielä tota olis.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #355 : 21.01.13 - klo:14:24 »
^Kuopion sokkarilla ainakin oli. Voithan sä soittaa sinne oman kaupungin pisteeseen ja kysäistä, ei tule turhaa ajoa  :)
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Wanda

• Tukkaguru
« Vastaus #356 : 21.01.13 - klo:16:18 »
Wanda, meillä on näköjään samankaltainen tuoksumaku! Mulla on tällä hetkellä käytössä seuraavat:

M. Jacobsin Daisy
Clean Skin
E. Ardenin Green tea (ikivanha, miehen lemppari "original Quutti")
Lanvinin Marry me
Burberryn kesätuoksu ehkä vuodelta 2010

...ja vähemmän käytössä
Kenzo l'Eau de Kenzo wild edition
DKNY Be Delicious Fresh blossom
Gucci edp 2

Bright Crystalistakin tykkään, mutta yksi kaveri on käyttänyt sitä vuosikausia, ja yhdistän tuoksun aina häneen.

Parhaat tuoksulöydöt kautta vuosien on olleet kesätuoksuja. Toivottavasti niitä on kohta taas tarjolla, ainakin Daisystä on tulossa ilmeisesti kaksikin kesäversiota! Mulla korostuu aina kaikki vaniljaiset ja pehmeät pohjatuoksut ihan kamalan hajuisiksi, joten kevyen raikkaat kesätuoksut ovat mieluisin valintani. Mulle toi Skin on jo ihan tuhtia tavaraa. Escadat on yleensä olleet musta kamalan imeliä teinituoksuja, mutta Cherry in the air oli ihan kiva!

No niinpä näkyy olevan! Ihanaa, jos Daisystä tulee kesäversioita! Ootko Daisy so Freshiä kokeillut? Mä oon tykkäillyt, mutta haluaisin kotiuttaa myös tuon perusversion. Alesta myös katselin täydennystä tuoksuvalikoimaan ja Sokoksella näytti olevan tuo DKNY:n Pure tarjouksessa. Täytyy miettiä...

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #357 : 23.01.13 - klo:16:14 »
Kävin myös haistamassa Escadan kesäuutuuden Cherry in the airin. Ei tuoksunut tippaakaan kirsikoille! Vaahtokarkki lukee tuoksunuoteissa ja sille tämä juuri haisee. Olin pettynyt, odotin kirsikkatuoksua. Tämä jatkoi halvan tuoksuisten Escada-kesähajujen sarjaa. Tuli mieleen joku teinituoksu. Tykkään yleensä gourmandeista hajuvesistä, johon tämän Escadan uutuuden voinee laskea, mutta gourmandeissa on monesti ongelmana joko liika yksiulotteisuus (kuten tässä) tai liian tunkkainen vanilja.

Kirsikkatuoksuista puheenollen, tietääkö kukaan hajuvettä, jossa oikeasti tuoksuisi kirsikat?

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #358 : 23.01.13 - klo:20:34 »
Tilasin ihan sokkona itselleni Cherry in the airin, koska kaikki Escadan kesätuoksut on ollut vähintäänkin ok, joten ei ollut pelkoa etteikö tulisi käytettyä. Mutta täähän on IHANA <3 Ei yhtä hyvä ku Taj Sunset mutta tosi ihana. Haistan häivähdyksen kirsikkaa mutta pääasiassa vaan makea sokerinen tuoksu olematta liian imelä. Mä kyllä tykkään esim. vaniljasta.

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #359 : 24.01.13 - klo:16:34 »
Suositelkaa mulle jotakin tuoksua, joka sopis synkälle luonteelle. Aistikas, kapinallinen ja naisellinen, saa olla voimakaskin? Ostin lisää vanhaa luottotuoksuani, mutta jokin toinenkin olis kiva.