Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 250638 kertaa)

Poissa naapio

• Tukkaguru
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #360 : 24.01.13 - klo:17:48 »
Synkälle luonteelle ehdotan Guerlainin Vetiveriä, se tuoksuu öiseltä nummelta, hiukan uhkaavalta. Iiristuoksuissa on usein myös sellaista surumielistä alakuloa joka voisi sopia synkistelyyn, esim Acqua Di Parman Iris Nobile tai Pradan Infusion D'Iris. Tai jopa YSL Homme!

Aistillisuuteen, naisellisuuteen ja kapinallisuuteen en osaa ottaa kantaa, varsinkaan kaikkiin kolmeen yhdessä. Mikä on sun luottotuoksusi, saisiko siitä vinkkiä maustasi?
Raitoja käpälään!

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #361 : 24.01.13 - klo:18:56 »
Sain Cherry in the airin aikaisena synttärilahjana, enkä ois kyllä jaksanut synttäreitä odottaakaan koska tää on niiiin ihana, ihan mun tuoksu! Ja tää on minusta kestävämpi kuin sellaiset tosi raikkaat sitrustuoksut joita mulla pari jo on, joten tää täydentää mun tuoksukokoelmaa täydellisesti :) Minäkin haluaisin tietää onko jotain muita kirsikkatuoksuja olemassa, itse en ole törmännyt kuin tähän. Ja kun vertaa kuinka paljon esim omenatuoksuja on niin pitäisi nyt mukaan mahtua muutama kirsikkakin!

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #362 : 24.01.13 - klo:20:55 »
Ainakin Body Shopilla on jotain kirsikkaversiota, tosin, saattaa olla enemmän Cherry Blossom..?
Kumma kun täällä ei vielä näkynyt tuo uusi Escada, uteliaisuudesta tuoksuttaisin. Tosin merkin aiemmat luomukset eivät lupaa hyvää...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #363 : 24.01.13 - klo:20:58 »
Synkälle luonteelle ehdotan Guerlainin Vetiveriä, se tuoksuu öiseltä nummelta, hiukan uhkaavalta. Iiristuoksuissa on usein myös sellaista surumielistä alakuloa joka voisi sopia synkistelyyn, esim Acqua Di Parman Iris Nobile tai Pradan Infusion D'Iris. Tai jopa YSL Homme!

Aistillisuuteen, naisellisuuteen ja kapinallisuuteen en osaa ottaa kantaa, varsinkaan kaikkiin kolmeen yhdessä. Mikä on sun luottotuoksusi, saisiko siitä vinkkiä maustasi?

Pitäis lähteä maailmalle noita nuuhkimaan.
Mun tavaramerkkituoksu on Avril Lavigne- Forbidden Rose.

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #364 : 24.01.13 - klo:21:21 »
Täälläkin yksi kirsikkafani, en ole päässyt vielä Escadaa tuoksuttelemaan, mutta odotukset eivät ole kovinkaan korkealla, koska tähän mennessä nuo merkin kesätuoksut ovat mielestäni olleet suorastaan kaameita.

Iherbissä on myynnissä tällainen kirsikka/ vaniljatuoksu, ei tuo nyt mitenkään kovin erityinen ole, mutta kirsikalta tuoksui kumminkin,
http://www.fragrantica.com/perfume/Parfume-de-Vanille/Cherry-Vanilla-9363.html

Yrjölläkin näköjään on pari vuotta sitten ollut Plaisirs Nature -sarjassa kirsikkaa, itseltäni on mennyt tuollainen täysin ohi,
http://www.fragrantica.com/perfume/Yves-Rocher/Cerise-Bigarreau-8743.html

Fragrantican haulla voi etsiä muitakin kirsikkaa sisältäviä tuoksuja,
http://www.fragrantica.com/ingredients-search/
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #365 : 24.01.13 - klo:22:51 »
Pitäis lähteä maailmalle noita nuuhkimaan.
Mun tavaramerkkituoksu on Avril Lavigne- Forbidden Rose.

Ohops, ei varmaan ole ihan sun tyylisiä nuo ehdottamani sitten  ;D

Mitäs jos nuuskaisisit Diorin Midnight Poisonin? Siinä on sellaista samettista draamaa.
Raitoja käpälään!

Poissa pikkuneiti

• Haiven
  • *
« Vastaus #366 : 26.01.13 - klo:12:30 »
Mä olen rakastunut Nicki Minajin hajuveteen, jonka nimeä en nyt muista. Aivan ihana tuoksu, yleensä en ikinä osaa päättää mitään, mutta kun tuota haistelin ni se oli heti rakkautta ensisilmäyksellä  <3
Ennen sitä mulla oli Escadan joku enkä senkään nimeä muista, mutta siihen aloin kyllästyä ja tuo Nicki vei sen paikan.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #367 : 26.01.13 - klo:12:50 »
Minulla on tuo Yves Rocherin kirsikka ja minusta se ei tuoksu kirsikalle  :( Enemmän tuoksuu se Escadan uusi kesätuoksukin.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #368 : 28.01.13 - klo:19:46 »
Escadan Cherry in the air oli rakkautta ensi nuuhkaisulla  :P. Sokoksella on kampanjakin vielä sopivasti, joten ostin suuremman pullon.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #369 : 28.01.13 - klo:21:56 »
Suositelkaa mulle jotakin tuoksua, joka sopis synkälle luonteelle. Aistikas, kapinallinen ja naisellinen, saa olla voimakaskin? Ostin lisää vanhaa luottotuoksuani, mutta jokin toinenkin olis kiva.

Voisit myös tutustua Black Phoenix Alchemy Lab:in tuoksuöljyihin. Sieltä voi tilata näytteitä varsin edullisesti.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #370 : 03.02.13 - klo:16:21 »
Voi surkeus - omistan Chanelin Eau Premiere -tuoksun (40 ml), josta olen näköjään jossain vaiheessa hukannut sen suihkeosan (eli sen pienen hopeanvärisen painikkeen, jonka kautta neste suihkautetaan ulos). Voi änkeröinen, yritin kokeilla vastaavaa osaa kaikista muista parfyymipulloistani, mutta ovat kaikki keskenään eri kokoisia, eli eivät sovi tähän puteliin. Myöskään Travalo ei sovi päähän (ajattelin, että pumppaisin pienen määrän Travaloon ja käyttäisin tuoksua sillä tavoin).

Noh, ainoa idea mikä nyt on jäljellä, on yrittää metsästää eBaysta tyhjä parfuumiputeli ja lainata puuttuva osa siitä. Olisiko kellään parempaa ratkaisua tähän turhauttavaan vastoinkäymiseen?  
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #371 : 03.02.13 - klo:19:20 »
^Hanki ruisku, jossa on mukana neula (apteekista saa hyvillä selityksillä). Laita neula siitä pullon päällä törröttävästä pillistä sisään ja ime neste ruiskuun. Siirrä se ruiskusta erilliseen parfyymipulloon (tyhjiä saa halvalla eBaysta).
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #372 : 06.02.13 - klo:22:28 »
^ Tuo Lilan neuvo johdatti kyllä nyt niin pitkästi mukavuusalueen ulkopuolelle, että luulen sen jäävän käyttämättä  :D  En vaan ikinä kehtaisi / pokka ei riittäisi lähteä apteekkiin neulaa ja ruiskua hakemaan...

Kiitos vinkistä kuitenkin, pidän mielessä jos sitä tyhjää pulloa ei parissa kuukaudessa löydy eBaysta.
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #373 : 07.02.13 - klo:10:36 »
Apteekissa ei takuulla kukaan katso kieroon jos pyytää ruiskua ja neulaa. Niin moni tarvitsee diabetekseen, hormonihoitoihin jne muihin ihan tavallisiin arkipäiväisiin juttuihin niitä etteivät varmaan edes silmiään räpäytä. Rahan arvoista tavaraa ne kyllä ovat eli pienen hinnan voit joutua maksamaan elleivät sitten hyvästä sydämestä anna ilmaiseksi yhtä. Ja voithan selittää että aiot käyttää sitä hajuveden imemiseen pullon venttiilin läpi jos et halua jättää mitään varaa arvauksille.

Mulla on kevään tullen taas herännyt himo kevyempiin tuoksuihin ja ajattelin käydä Rosinen ruusuhajuvestistä viime vuonna hankkimani näytteet nyt ajatuksella läpi. Ensimmäisenä tänään testiin pääsi Une Folie de Rose mutta en ole vielö ehtinyt muodostaa siitä mielipidettä.
Raitoja käpälään!

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #374 : 10.02.13 - klo:08:50 »
Mä olen nyt alkanut himoilla Galimardeja, onkohan niiistä kokemuksia kenelläkään?  Myös kestävyys kiinnostaisi, onko paljonkin eroa EDT:llä ja EDP:llä?
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.