Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 251102 kertaa)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #405 : 04.03.13 - klo:20:49 »
Yllätyksekseni mieheni löysi minulle uuden tuoksun, kun hän oli luullut Ralph Lauren Big Pony 1 for Women -tuoksua ensin miesten tuoksuksi. Hän oli tuoksutellut pulloa ja ajatellut, että onpa hauskan vesimeloninen tuoksu, mutta onko tämä muka miehille. Ei ollut miehille se tuoksu, mutta hän mainitsi tuoksusta minulle ja yllättäen tuoksu oli mielestäni todella ihana :D .

Tuoksussa ei pitäisi olla vesimelonia, mutta Fragranticassa useiden muidenkin arvostelijoiden mielestä vesimeloni tuoksuu siellä selvästi sitrusten ja vesituoksujen ohella. Tuoksu on raikkaan ja kevyen makea, ei sellainen ylihedelmäisen tai sokerisen/vaniljaisen makea, vaan jotenkin vetisen makea. Vaikea kuvailla, mutta tuoksu valloitti minut kyllä heti, vaikka se ei varmastikaan ole mikään järisyttävän persoonallinen tai moniulotteinen tuoksu.

Nyt vain pohdin, että saisiko 100 ml:n tuoksun kaikkein edullisemmin netistä tilaamalla vai kenties Ruotsin laivan tax freestä.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #406 : 04.03.13 - klo:22:51 »
Mä olen käyttänyt nyt näytteen verran Escadan uutta Cherry In The Airia ja vaikka yleensä vihaan kaikkia hedelmäisiä tuoksuja, niin tämä on kyllä aika ihana. Tosi pehmoinen ja kirpeä samaan aikaan ja tästä tulee jotenkin leikkisä fiilis. Harkitsen ihan tosissaan täysikokoisen hankkimista.

Mä tuoksuttelin tätä tänään, on kyllä ihana ja mun mielestä todella kesäinen tuoksu. Tykästyin tämän lisäksi vielä yhteen toiseen tuoksuun, en vain ole yhtään varma mikä tämä tuoksu nyt sitten oli. Pullo oli ainakin hyvin samannäköinen kuin lancomen miracle ja tuoksu saattaa olla tämä, en ole vain yhtään varma asiasta.  :D Sen siitä saa kun tuoksuttelee liikaa..

No, joka tapauksessa pohdin nyt näiden kahden tuoksun välillä, kumman ostaisin. Molemmat oli pehmeitä ja kesäisiä tuoksuja. Pitää käydä joku toinen päivä vielä tuoksuttelemassa uudestaan, jos ottaisin samalla tuon vaaleanpunapulloisen tuoksun nimen ylös.  :D

Jännä kun mulla tuli näiden tuoksujen kanssa sellainen tilanne, etten osannut päättää. Yleensä tiedän heti, onko tuoksu sopiva vai ei mutta nyt tykkäsin molemmista yhtä paljon. Harmi etten tajunnut pyytää näytteitä tänään, olisi helpottanut huomattavasti tätä mun pohtimista.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #407 : 06.03.13 - klo:19:16 »
Mä kävin tänään uudestaan tuoksuttelemassa, Escadan cherry in the airia ja sitä Lancomen tuoksua jonka nimeä en viimeksi muistanut, tuoksu on La vie est belle.

Nyt uusintakierroksella tämä Lancomen tuoksu kyllä veti mua niin paljon puoleensa, että oli pakko ostaa. Aivan ihana tyttömäinen, keveä, makeahko tuoksu.  <3 Kuinka iloiseksi voi yksi ihana tuoksu tehdä ihmisen.  :)

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #408 : 07.03.13 - klo:14:21 »
No onko kukaan haistellut niitä Angry Birdsien hajuvesiä?  ;D

Ajattelin ostaa pullon ihan keräilymielessä... parinkymmenen vuoden päästä se voi olla arvokaskin, vaikka se hajuvesi on varmaan jotain halpaa litkua.

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #409 : 07.03.13 - klo:19:45 »
Täällä myös yksi, joka kaipailee Sicilyn perään. Vaikka se tuoksuukin saippuaiselta tai jopa siivousainemaiselta. Tuoksuun liittyy kuitenkin muistoja ja se miellyttää minua. Minulla on pullo, jossa on vielä pari tipppaa jäljellä. Olen sen verran sentimentaalinen, etten aina osaa heittää tuoksupulloja pois. Joskus niissä on jäljellä enää vain parfymoitua ilmaa.

Muita lopetettuja tuoksuja joiden perään haikaillen (eivät välttämättä ole enää sitä tuoksumaailmaa josta pitäisin, mutta jotka liittyvät muistoihin) löytyy listalta esim. Ralph Laurenin Glamourous sekä Stilan Creme Bouquet ja Jade Blossom. Joistakin jutuista vain tykkää :).
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #410 : 07.03.13 - klo:20:38 »
^^ Missä myydään Angry Birds -hajuvesiä! *angrybirdsfani ilmoittautuu*
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #411 : 07.03.13 - klo:20:55 »
^Anttilan mainoksessa näin, taisi olla vihreä, punainen, keltainen ja musta pullo. Mitään tuoksukuvauksia ei ollut...

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #412 : 07.03.13 - klo:22:07 »
Meillä on 3-vuotias ilmoittanut haluavansa Angry Birds tuoksun, sen keltaisen, jota se kutsuu nimellä "lintukelta".  ;D Voin sitten raportoida kunhan saan sen hankittua.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa tsupp

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #413 : 08.03.13 - klo:10:50 »
Juuressuosituksia kaivataan jälleen! Tahtoisin itselleni uuden kevättuoksun, joka olisi kirpsakka, kevyt ja jopa leikkisä. Tiedättehän, sellaisen joka muistuttaa kevättuulesta, auringosta ja sitruunalla maustetusta pashasta (tietenkin värikkäillä pienillä suklaamunilla koristeltuna)? :D Kirpeä kirsikka, karpalo tai sitrustuoksut varmaan kävisivät ainakin hyvin. Tässä tulee kuitenkin se mutta: vaikka kaipaan raikasta ja kirpeää tuoksua, se ei missään nimessä saisi olla pistävä, mikä on mielestäni varsinkin monen sitrustuoksun ongelma. Pistävyys jää heti nenään leijumaan enkä lopulta haista mitään muuta, vaikka tuoksu hieman pehmenisikin iholla.

Jos täältä saisi vähän vinkkejä, ettei tarvitse mennä sokkona hajuvesiosastolle pyörimään ja kyselemään myyjältä, että olisiko teillä mitään pashanhajuista tuoksua ;D

Poissa candyqueen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #414 : 11.03.13 - klo:17:45 »
Käyttääkö kukaan vartalotuoksuja? Mistähän mahtaisi löytyä hyviä? Edullisesti  ;D En viitsisi ostaa uutta hajuvettä, mutta tärkeän tapahtuman muistoksi olisi kiva hankkia joku tuoksu. Tiedättehän, hetkistä jää tuoksumuistoja..  ;)
Hiustenkasvatusprojekti: vetyperoksikäsitellyt hiukset naps- ja puhtaalta pöydältä aloitetaan!

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #415 : 11.03.13 - klo:19:25 »
Juuressuosituksia kaivataan jälleen! Tahtoisin itselleni uuden kevättuoksun, joka olisi kirpsakka, kevyt ja jopa leikkisä. Tiedättehän, sellaisen joka muistuttaa kevättuulesta, auringosta ja sitruunalla maustetusta pashasta (tietenkin värikkäillä pienillä suklaamunilla koristeltuna)? :D Kirpeä kirsikka, karpalo tai sitrustuoksut varmaan kävisivät ainakin hyvin. Tässä tulee kuitenkin se mutta: vaikka kaipaan raikasta ja kirpeää tuoksua, se ei missään nimessä saisi olla pistävä, mikä on mielestäni varsinkin monen sitrustuoksun ongelma. Pistävyys jää heti nenään leijumaan enkä lopulta haista mitään muuta, vaikka tuoksu hieman pehmenisikin iholla.

Jos täältä saisi vähän vinkkejä, ettei tarvitse mennä sokkona hajuvesiosastolle pyörimään ja kyselemään myyjältä, että olisiko teillä mitään pashanhajuista tuoksua ;D

Käypä nuuhkuttelemassa L'Occitanen putiikissa, jos sellaiseen pääset. En nimeä mitään yksittäistä tuoksua, mutta valikoimassa on useampikin raikkaanpehmeä tuoksu.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa tsupp

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #416 : 15.03.13 - klo:10:57 »
Kiitos Lila, raikkaanpehmeä kuulostaa hyvältä! L'Occitanella ei taida olla putiikkia kuin Helsingissä? Pitääpä laittaa muistilistalle. Kun seuraavan kerran suuntaan pääkaupunkiin, käväisen ehdottomasti tuolla!  :)

Poissa Alicia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #417 : 15.03.13 - klo:21:06 »
^Fragrancex.comista. ;)

Oi joi, kiitoksia Anissa!  <3

Viime lauantaina ostin hurmaavan raikkaan ruusuisen ja yltiönaisellisen ARMANI / PRIVÉ Rose Alexandrien. Mies kun sattui olemaan mukana, niin ukaasi tuli ettei ainakaan vuoteen saa ostaa yhtään uutta hajuvettä. Ja lupasin tietenkin...  ::) Hmmm, jospa se kohta unohtaa tuon :)

Näihin "helmiin" tulee himo. Tykkään appelsiininkukan tuoksustakin kovasti ja tulipa haisteltua Tom Fordin Private Blend Neroli Portofino Collection (sininen pullo). Oli aikas ihana, hinta ei. Jos sen raskis hankkia sitten kahden vuoden päästä  ;D.

« Viimeksi muokattu: 15.03.13 - klo:21:21 kirjoittanut Alicia »
www.iHerb.com alennuskoodilla IDO234  10,00$ alennus uusille asiakkaille ensimmäisestä tilauksesta.

Poissa Alicia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #418 : 15.03.13 - klo:21:08 »
... L'Occitanella ei taida olla putiikkia kuin Helsingissä?

Sokoksissa on myös L'Occitanen tuotteita.
www.iHerb.com alennuskoodilla IDO234  10,00$ alennus uusille asiakkaille ensimmäisestä tilauksesta.

Poissa Wanda

• Tukkaguru
« Vastaus #419 : 18.03.13 - klo:09:11 »
Onkos juurekset käyneet tuoksuttelemassa Cleanin uutuutta First Blush? Törmäsin siihen Stockalla eilen ihan sattumalta ja ihastuin. En ole Cleanin tuoksuista kauheesti tykännyt lukuunottamatta Skin -tuoksua, mutta tämä oli ihana. Tässä kuvausta tuoksusta, joka oli mun mielestä samalla pehmeä, mutta ihanan raikas:
http://cleanperfume.com/clean-first-blush-eau-de-toilette