Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 251378 kertaa)

ainokainen

• Vieras
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #420 : 18.03.13 - klo:17:16 »
Kuulostaa ihanalta, mutta jos siinä on myskiä, suhtaudun varauksella. Myski on mulle ehdoton turn-off.
Täytyy kyllä käydä tuota haistelemassa, se on varma.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #421 : 22.03.13 - klo:22:46 »
^^ Haistelin tänään uutta Cleania, ja se oli ihan täsmälleen sama kuin CK One! 0_0

Sen sijaan Gucci Floran uusi keltainen mandariiniversio oli oikein miellyttävä.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #422 : 26.03.13 - klo:19:27 »
Suositteluja Esprit- Connect- tapaiselle aistikkaalle ja kevyelle, hedelmäiselle tuoksulle?

Keravan uusi Emotion jotenki surkee, kun siellä ei oo juuri mitään kivoja tuoksuja, kaikki jotai mummoja tai teinejä  :Uni
« Viimeksi muokattu: 27.03.13 - klo:18:15 kirjoittanut Varjotar »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #423 : 26.03.13 - klo:22:02 »
^Kokeilepa Salvatore Ferragamon Incantoja (niitä on useita versioita, en osaa sanoa tarkkaan mitä), Guccin Envy Me, Burberry Brit Sheer, Moschinolta semmoinen sydämenmuotoisessa pinkissä pullossa oleva tuoksu, pullon yläosassa metallinsävyä.  Escadan kesätuoksujakin kannattaa varmaan testailla! Ja Flora by Gucci Gorgeous Gardenia.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #424 : 27.03.13 - klo:11:29 »
Burberry Brit Sheer on ihana, eräs todella läheinen ystävättäreni käyttää sitä.
DKNY nimikkotuoksu on myös aivan ihana, eräs toinen hyvä ystäväni käyttää sitä joten en voi ostaa sitäkään.  :(

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #425 : 29.03.13 - klo:09:14 »
Mies yllätti ostamalla tuliaisiksi Lancomen La Vie Est Bellen ja Guerlainin La Petite Robe Noirin. Luotan 100% miehen makuun näissä tuoksujutuissa ja olen antanut vapaat kädet ostaa mulle mitä vaan, mikä sitä miellyttää. Aikaisemmin on tarttunut siltä mukaan mm. Narciso Rodriquesia ja Tom Fordia.

No joo, ilmeisesti miehellä on siis menossa gourmand kausi, koska molemmat näistähän on tosi makeita. Guerlain on kirsikkainen ja lakritsinen ja muistuttaa tosi paljon Lolita Lempickan nimikkotuoksua. Tuo lakritsi ehkä kiusaa mua hieman, se tuntuu tuoksunuottina hieman vieraalta.Muuten tuoksu on tosi ihana ja pehmeä. Ehkä tämä vaatii vaan himena totuttelua.

La Vie Est Belle on taas aivan ihana praliini, toffee, pehmeys, ihanuus herkku. <3 Todella suloisen pehmeä ja sensuelli.

Summa summarum, tuoksuyllätykset aina ilahduttaa friikkiä ja valinnatkin oli oikein passeleita.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #426 : 31.03.13 - klo:10:09 »
Muhun on iskenyt joku hassu keväthimo saada kirpsakka vadelmainen hajuvesi.
Ei missään nimessä makea gourmandi vaan sellainen tujun pinkki tuoksu, mielellään puhtoisen myskipohjainen.

Mielessäni on Sinebrycoffin Schweppes Russchian water -juoma. Poreileva ja pinkki.

Kokeileppa huvikseen Britney Spearsin Circus Fantasya. Halpistuoksuksi yllättävän laadukas ja pysyvä ja tuoksuu sitruunasoodaan murskatuilta tuoreilta vadelmilta. Pohjassa myös myskiä.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #427 : 08.04.13 - klo:23:43 »
Kävin tänään ratsaamassa Tallinnan Kaubamajan hajuvesiosaston, ja kallis keikkahan siitä tuli. Kaipasin jotain vähän erikoisempaa juhlatuoksua. Arkena käytän nykyisin lähes aina Maison Martin Margielan Untitledia.

Serge Lutensin uutuuden testeri oli käytetty loppuun, Annick Goutalilta mikään ei iskenyt ja Juliette Has A Gunin tuoksut olivat aika tympeitä. Keiko Mecheri oli mulle uusi tuttavuus, ja muutama merkin tuoksuista vaikutti mielenkiintoiselta, kunnes haistoin puredistancen Antoniaa, vihreää, oudon hypnoottista kukkaistuoksua. Kerta kerran jälkeen palasin haistelemaan testeriä, joten pakko se oli ostaa.

Nukun ensi yön nenä ranteessa kiinni. Hitto, mikä harrastus tämä on. ::)

Onko puredistance kellekään tuttu merkki?
1a F ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 09.04.13 - klo:08:04 »
Eipä ole tuttu merkki minulle, mutta vaikuttaapa tuo tuoksu mielenkiintoiselta, otan testilistalle! Minulla on vähän kukkatuoksuvammaa, mutta raikas vihreys tekee usein kukka-aromeista minullekin yhteensopivia.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #429 : 24.04.13 - klo:21:21 »
Kävin tuoksuttelemassa Cleanin uutukaisen eli First Blushin. Kuten arvelin, tuoksu ei tehnyt suurta vaikutusta. Ehkä se on tuo myski, joka siinä tökkii, mutta mielestäni tämä tuoksui jotenkin tunkkaiselta. Sama vika kuin edellisissä Clean-uutuuksissa, Skin- ja Rain -tuoksuissa. Joku niissä tökkii ja pahasti.
Ne vanhat Cleanit on musta olleet onnistuneempia, nämä uudemmat ei vakuuta.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #430 : 25.04.13 - klo:18:37 »
Osaisko joku vinkata Escadan Magnetismin tai Britney Spearsin Midnight Fantasyn kaltaisia hajuvesiä? Britneyn Midnight fantasy on kuulunut mun suosikkeihin jo pitkään, mutta tuoksu ei kestä mun iholla oikeastaan ollenkaan. ::) Magnetism voisi olla kiva, mutta se ei taida sopia mulle, koska se vaikuttaa testereiden perusteella tuoksulta, josta saatan saada päänsärkyä. Luulen, että syynä on tuoksussa esiintyvä toffee. Sama ongelma oli Britneyn Fantasy tuoksussa; siinä ilmeisesti syynä on "cupcake". Oikeastaan myös kaikki vesi- ja selkeät kukkatuoksut on sopimattomien listalla. :-\ Pitää yrittää tyytyä vain makeisiin hedelmätuoksuihin, mutta ne vaikuttaa joskus vähän turhan lapsekkailta. Etenkin kun haluaisi tuoksua aikuiselta naiselta eikä karkkipussilta.. Jotain vähän mausteisempaa(?) olisi hakusessa.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #431 : 25.04.13 - klo:19:15 »
^Oletko testannut Hypnotic Poisonin? Tuskinpa on ihan samanlainen, mutta samoja elementtejä, hedelmiä, vaniljaa, pähkinää. Hyvin pehmeä kevyesti annosteltuna eikä ihan teini, vaikka makea onkin.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #432 : 26.04.13 - klo:17:54 »
Acorellen luomutuoksut ovat herkullisen erilaisia, niissä on sekä vihreyttä että makeaa kukkaisuutta, ilman liikaa karkkimaisuutta. Pysyvyys tosin saattaa olla heikohkoa, mutta parempi niin, kuin jokin ihoon iskostunut pistävä haju, joka ei irtoa spriilläkään.  :D
Carlson myy erästä toista luomusarjaa, jonka nimeä en muista, mutta sen tuoksut ovat vielä huumaavampia. Sensuelleja, kukkaisia, kesäisiä...

YR:n uutuus Neroli on myös sensuelli ja kukkainen  <3
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa julietjones

• HAIRahtanut
  • Elämässä tarvitaan rockia, korkoja ja hajuvesiä.
« Vastaus #433 : 27.04.13 - klo:10:27 »
Laivalta tarttui mukaan Escadan Desire Me. Oon pitkään tuoksutellut tuota, saman merkin Incredible Me:tä ja Dieselin Loverdosea, eilen tuo vei voiton. Mukavan pehmeä jälkituoksu. :) Tykkäilen kovasti.
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.

Poissa Mimiya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • If you can dream it, you can do it.
« Vastaus #434 : 29.04.13 - klo:11:35 »
Ostin kevät/kesätuoksuksi uuden CK Eternity Summerin, joka on aivan superihana :l Valitettavasti se ei ole mun iholla kovinkaan kestävä, tekee mieli lisäillä tuoksua päivän mittaan. Se Aqua-versio houkuttelee mua myös. Myyjä sanoi, että se pysyisi iholla pidempään. Kolmas nimeäni huuteleva seireeni olisi Bvlgarin Omnia Crytalline, jota mulla on aiemminkin ollut. Se on myös pehmeän raikas ja muistuttaa tuota CK:ta. Molemmissa on kai syreenia, jota rakastan.
Helposti innostuva humanisti ja ikuinen ihmettelijä.