Lila, kannattaa varmaan kysyä olisiko Stockalla näytettä jos tuoksu kiinnostaa, muutamasta muusta saman merkin tuoksusta sain näytteen ostaessani tämän sunnuntaina.
Tiedän jo tykkääväni tästä käytössä, vihreä ja erittäin viikunainen tuoksu, mulle tulee mieleen enemmän tahmeat maitiset lehdet kuin sokeriset hedelmät. Mukana on minuin nenääni myös greippiä, pippuria ja häivähdys Jasmiinia mutta pääroolissa on viikuna.
Uusittu pullo on enemmän "normaalien" Acqua di Parma pullojen mallinen kuin edeltäjänsä ja vaikka tykkäänkin siitä enemmän, vie se valitettavasti myös enemmän tilaa hajuvesilaatikossa sen vuoksi. Ja mulla on se jo ääriään myöten täynnä eli täytyy keksiä jotan uutta.

APUA

Olen käyttänyt tätä kahtena päivänä töissä ja molempna päivinä lähellä istuvat työkaverit ovat valittaneet epämääräisestä pesuaineen/oksennuksen hajusta toimistolla. Kamala epäilys - voiko tämä hajuvesi todella olla syypää? Tuon pullon huomenna töihin nuuskittavaksi, toivottavasti tämä ei paljastu syylliseksi.
Lisäpäivitys:
Säikähdys ohitettu, hajuvesi sai vapauttavan tuomion ja tuoksuu kaikkien mielestä hyvältä. Huh!