Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 251524 kertaa)

Poissa Kauris

• Tukkaguru
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #45 : 25.05.12 - klo:16:10 »
Nyt mulla vihdoinkin on se Clean, nimituoksu. Oon ihan koukussa siihen! Jännittävää miten se tuoksu muuttuu iholla runsaammaksi ja jotenkin ehkä vähän hedelmäisemmäksi. Tän perusteella voisin kuvitella, että ehkä muutkin nuo tuoksut muuttuu jotenkin vivahteikkaammiksi iholla, eikä fiilis olisi ihan niin pyykkitupamainen kuin pelkältä lapulta haistettuna. Vähän himottaisi hankkia myös Fresh Laundry tms, juuri sen ihanan raikkauden takia. Tää perus-Clean on tosi ihanan raikas ja musta sopii hyvin kesään. Fiksun näköistä varmaan kun haistelen täällä töissä tiskin takana vaan paidanrinnusta. ;D Mutkun aah!
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #46 : 25.05.12 - klo:16:36 »
^Noi Cleanin tuoksut ovat ihania :l. Mulla on warm cotton ja muistaakseni parfuumi versiona ja olen hullaantunut siihen, vaikka välissä tuntuu aika voimakkaalta muihin raikkaisiin tuoksuihin verrattuna.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #47 : 25.05.12 - klo:21:05 »
Mä lankesin tohon samaan halpaan ;) ja patistin äitini eilen asialle, kun se kävi Ideaparkissa. Myytäispä kaikkia hajuvesiä tuossa koossa...

Muoks. Kuinka nopeasti hajuvesi menee pilalle? Siis sain kuulla, että mun välkky äitini pitää tota hajuvettä nyt autossaan. Se on ollut sielä siis jo monta tuntia ja edelleen. V*ttu. Se varmaan kiehuu ja on jo kissanpissaa.
No ei kait se niin pahasti pääse menemään... Jos pari tuntia on vaan.

Jep, ostin sen :D Myyjäkin huokaili että oi tää on niin ihanan pieni!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #48 : 26.05.12 - klo:08:23 »
Minäkin lankesin 15 milliseen DKNY Pure Verbenaan. Just passeli koko, saa käytettyä loppuun asti :)! Tuon kokoisia saisi olla myynnissä enemmän.
1b M ii

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #49 : 26.05.12 - klo:17:09 »
Ostin hetken mielijohteesta D&G:n tuoksun Light Blue.
Tämä on oikeasti aika erikoinen tuoksu, vähän tulee mieleen Clean. Mutta tämä on ehkä pehmeämpi, jotenkin laadukkaamman tuoksuinen. Raikas, mutta muuttuu aika puuteriseksi iholla hetken päästä. En osaa vielä olla oikein mitään mieltä tästä. Tykkäänkö, vai jääkö käyttämättä.

Onko täällä muita kyseisen tuoksun käyttäjiä? Mielipiteitä kyseisestä tuoksusta?

Hauska tietää että tuoksu muistuttaa Cleania. En ole sitä koskaan omistanut tai tuoksuttanut.
Light Blueta olen käyttänyt säännöllisen epäsäännöllisesti liki kymmenen vuotta ja osittain ehkä syystä että miekkonen itsepintaisesti (ja helppona valintana) antaa sitä minulle lahjaksi joinakin merkkipäivinä, joten se ei ole koskaan päässyt täysin loppumaan. Victorias Secretin Clean&Fresh -vartalosuihke (tai jotain sinnepäin) taas muistuttaa Light Blueta todella paljon.

Tuo tuoksu ei ole ehkä kaikkein trendikkäin eikä modernein eikä yhtään makea. Kuin raikas kylmä tuulahdus jossa on jotain maustetta mukana. Käytän tuoksua varsinkin kesäisin koska minulla tuo ei muutu epämiellyttäväksi, toisin kuin jotkut raskaat ja makeat tuoksut. Voi olla että siinä on hieman puuterisuutta mukana.
« Viimeksi muokattu: 26.05.12 - klo:17:23 kirjoittanut babylissa »

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #50 : 26.05.12 - klo:17:15 »
^^Rocherilla on kaksi "Smoothies" kesätuoksua, ananas & kookospähkinä ja mango & passionhedelmä, jotka vaikuttavat aika houkuttelevilta. Ne on noita 5,90 € / 20 ml pikkutuoksuja. Ainakin nettikaupassa on jo saatavilla, en tiedä onko vielä itse liikkeissä.

Ainakin Tampereen Yves Rocherilla oli tuota mango & passionhedelmä -hajuvettä. Mun oli heti pakko käydä ostamassa sitä, kun näin Pepperin kommentin noista tuoksuista, sillä tykkään hirmuisesti mangon sekä passionhedelmän tuoksusta. Nyt ne on kivasti yhdistetty. Tuoksu ei ole kovin voimakas, eikä varmaankaan pysy iholla kauaa, mutta sen takia tuoksu onkin kiva, sillä muuten sellaista makeaa hedelmämehun tuoksua olisi ihan liikaa.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #51 : 27.05.12 - klo:10:38 »
Kiitokset Jonsulle ja Babylissalle Light Blue -kommenteista. Näköjään tämä tuoksu on sellainen, josta tykkää tosi paljon, tai sitten ei yhtään. Mä olen kyllä suihkinut tätä ihan himona viime päivät, joten taitaa jäädä käyttöön ja suosikkilistalle. Jotenkin miellän tämän ihan ehdottomasti kesätuoksuksi, en voisi kuvitella käyttäväni tätä talvella. En osaa selittää miksi. Jotenkin tämä vaan tuoksuu niin kesälle.

Poissa Elna H

• Haiven
  • *
« Vastaus #52 : 27.05.12 - klo:14:23 »
Löysin vihdoin tuoksun, joka on tarpeeksi ihana jotta raaskin ostaa sen  :-*  Flora gorgeus gardenia by Gucci. Maksoihan se aivan hirveästi (omalla mittapuullani mitattuna ainakin) mutta on se ihana  ;)

Poissa MerviMaria

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #53 : 28.05.12 - klo:11:05 »
Escadan tuoksut on mun juttu. Äiti toi Espanjan reissulta tätä, tykkään oikeastaan eniten tähän astisista kesätuoksuista  :) http://nelly.com/fi/kauneus-naiset/kauneus/tuoksut/escada-337/sexy-graffiti-edt-50ml-337043-108/
Ei mitään väliä - kuha tukka on hyvin!

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #54 : 28.05.12 - klo:11:20 »
Mies toi laivalta Givenchyn uutuustuoksun Un air d'escapade, ihan itse oli sen valinnut. Aika rohkea veto, ottaen huomioon, että olen tuoksujen suhteen tosi ronkeli ja edellinen yritys meni hänellä ihan metsään. Mutta tämä tuoksu on positiivinen yllätys. En olisi varmaan itse sitä ensinuuhkaisun perusteella ostanut mutta iholla muuttuu aivan ihanaksi.
Tässä vielä fragrantican luonnehdinta tuoksusta:

Un Air d'Escapade is a limited edition from Givenchy for 2012. It comes from the same line as Dance with Givenchy from 2010 and Le Bouquet Absolu from the 2011. Since it is only available in the selected world's airports, it is dedicated and inspired by the idea of travelling.

Un Air d'Escapade is a floral - fruity fragrance that embodies the scent of summer vacation, the excitement of travel and romantic locations. The composition combines lily and peony blossoms, accented with bright mandarin and lychee accords. The top notes are mandarin, lychee and aquatic accords. The heart consists of rose, lily and peony, placed at the base of cedar and musk.

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #55 : 03.06.12 - klo:15:44 »
Sain mieheltä lahjaksi Paco Rabannen Lady Millionin. On kyllä tosi ihana tuoksu! Alkuun raikas mutta lämpenee iholla. Aikuisempi kuin mun aiemmat tuoksut. Full notes of Lady Million include fresh top notes of bitter orange, fleshy raspberry and neroli, followed by floral notes of orange blossom and Arabian jasmine and base notes of patchouli, honey and amber.
« Viimeksi muokattu: 03.06.12 - klo:15:46 kirjoittanut vilmalotta »

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #56 : 04.06.12 - klo:11:05 »
Mä olen ihan hulluna kaikenlaisiin vihreisiin yrttisiin tuoksuihin ja ostin Stockan alennuskupongin yllyttämänä eilen Acqua Di Parman viikunaisen Fico di Amalfin. Olen jo aikaisemmin hankkinut Mirto di Panarean ja Cipresso di Toscanan ja tämä sopivasti jatkaa samaa kevyttä vihreää linjaa.

Raaskinkohan joskus vielä ostaa Eisenbergin Eau Fraichen?
Raitoja käpälään!

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 04.06.12 - klo:21:24 »
^Pidän tosi paljon tuosta Aqua di Parman viikunasta - mutta en ole ostanut sitä vielä. Kerropa tykkäätkö käyttää, kun saat vähän kokemusta!
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #58 : 05.06.12 - klo:12:24 »
Lila, kannattaa varmaan kysyä olisiko Stockalla näytettä jos tuoksu kiinnostaa, muutamasta muusta saman merkin tuoksusta sain näytteen ostaessani tämän sunnuntaina.

Tiedän jo tykkääväni tästä käytössä, vihreä ja erittäin viikunainen tuoksu, mulle tulee mieleen enemmän tahmeat maitiset lehdet kuin sokeriset hedelmät. Mukana on minuin nenääni myös greippiä, pippuria ja häivähdys Jasmiinia mutta pääroolissa on viikuna.

Uusittu pullo on enemmän "normaalien" Acqua di Parma pullojen mallinen kuin edeltäjänsä ja vaikka tykkäänkin siitä enemmän, vie se valitettavasti myös enemmän tilaa hajuvesilaatikossa sen vuoksi. Ja mulla on se jo ääriään myöten täynnä eli täytyy keksiä jotan uutta. >:(

APUA  :'(
Olen käyttänyt tätä kahtena päivänä töissä ja molempna päivinä lähellä istuvat työkaverit ovat valittaneet epämääräisestä pesuaineen/oksennuksen hajusta toimistolla. Kamala epäilys - voiko tämä hajuvesi todella olla syypää? Tuon pullon huomenna töihin nuuskittavaksi, toivottavasti tämä ei paljastu syylliseksi.

Lisäpäivitys:
Säikähdys ohitettu, hajuvesi sai vapauttavan tuomion ja tuoksuu kaikkien mielestä hyvältä. Huh!
« Viimeksi muokattu: 07.06.12 - klo:10:24 kirjoittanut naapio »
Raitoja käpälään!

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 07.06.12 - klo:21:11 »
Iih, löysin ihastuksen. Bvlgari Omnia Crystalline  :-* Lapusta tuoksui vähän turhankin "raikkaalta" (vähän sellainen vessanraikastinefekti mitä inhoan näissä raikkaiksi mainostetuissa tuoksuissa), mutta tämä on näemmä taas näitä tuoksuja jotka minun iholla lämpenee juuri sopivasti. Raikas mutta pehmeä, olisi aika nappijuttu kesäksi. Jotain pientä "särmää" tähän ehkä kaipaisin kuitenkin, olisikohan joku muu Omnia sitten... Osaako joku vertailla noiden välillä, millaisia "maallikkonenäeroja" olette havainneet? ;D
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.