Apua mitä hintoja teidän tuoksuilla.

Mun on rehellisesti sanottava, että en ole vielä koskaan törmännyt semmoiseen tuoksuun, mistä kuvittelisin maksavani yli 60 euroa enkä usko että sitä päivää tuleekaan. En saa tuoksuista mitään semmoista niin merkittävää mielihyvää, että voisin maksaa niistä ihan älyttömästi. Mut kyllä mä tavallaan ymmärrän nuo kalliimmatkin ostot, koska onhan mulla itsellänikin kenkiä jotka on maksaneet aika hitosti.

Ainoa tuoksu, mikä tekisi mieli kovasti hankkia on Guccin Premiere, mutta se on vaan liian kallis mun kipurajalleni, että olen vielä jättänyt sen hankkimatta.
Kuinka monta hajuvettä te muuten omistatte? Onko teillä joku luottotuoksu, joka on tavallaan sellainen jonka koette osaksi itseänne? Mä oon itse asiassa hajuvedet löytänyt vasta jonkin aikaa sitten ja oon kyllä tehnyt tyhmiäkin hankintoja, mut nyt alkaa pikku hiljaa löytymään esimerkiksi inhokki- ja suosikkivivahteet joiden perusteella sit selailen läpi eri hajuvesiä. Inhokkeja on esim. pippuri, vanilja (jos on liian dominoiva), jasmiini, ruusu (jälleen kerran jos on dominoiva), vetiver, granaattiomena, karamelli... Kun taas suosikkeja on freesia, omena, orkidea, vadelma, kaakao, valkoiset kukat, vaaleat puut, bergamotto...
Tuoksunenäni taitaa siis olla vielä aika yksinkertainen ja aloittelijan tasolla.

En oo vielä itselleni löytänyt tuoksua, joka olisi "The One" eli jonka kokisin omaksi luottotuoksuksi. Onko teillä muuten jotain tuoksuja, joita omistatte ja joista pidätte, mutta ne eivät tunnu sopivan jostain syystä? Oma yksi ihastukseni on Bossin Nuit, se on mielestäni ihana, mutta joku siinä tökkii, niin ettei sitä tule valittua ikinä hyllystä käyttöön asti. Pelkään, että jos ostan Premieren niin sen kanssa käy samoin.