Mulla ei ole L'Imperatricea, mutta testailin sitä moneen otteeseen silloin kun se ilmestyi ja tykkäsin kovasti! Ostin (tai siis sain mieheltä vinkkien jälkeen) sitten mielestäni hyvin samankaltaisen tuoksun tilalle, nimittäin Lanvinin Marry me:n. Se ainakin pysyy paremmin iholla!
Mä kävin tuoksuttelemassa tätä Marry Me:tä, eikä kyllä tuoksunut yhtään samalta kuin L'Imperatrice! Ainakaan mun iholla. Mutta niin me vaan haistetaan tuoksuja eri tavalla, ja tuoksut myös käyttäytyvät eri ihmisten iholla hyvin eri tavalla.
Mielestäni Marry Me oli tunkkainen, myskinen, ruma pullo ja tyhmä nimi. Anteeksi jos nyt loukkasin jonkun lempparia!

Olen edelleen kuolannut tämän L'Imperatricen perään, en vaan saa sitä mielestäni... kai se on pakko käydä ostamassa! Joku sanoi, että haistaa raparperia siinä. Ja tosiaan, siltä se minunkin nenääni tuoksuu. Raparperimehulta ja kesältä!
Edittiä: Huomasin juuri, että Body Shopin Pink Grape vartalosuihke tuoksuu itse asiassa hetken iholla lämmittyään hämmästyttävän samalta kuin L'Inperatrice! Uskomatonta! Noh, ilmankos mä tykkään kummastakin. Ei ollut sattumaa!
Pink Grape on ihan alkuun hieman happamampi, mutta kun se greipin kirpeys on haihtunut iholta, alta paljastuu juuri se ihana raparperimainen tuoksu, jota rakastan...