Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 251383 kertaa)

Poissa Kauris

• Tukkaguru
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #480 : 13.06.13 - klo:14:19 »
Mun muistaakseni Skin oli jotenkin epämiellyttävä omaankin nenään, Rainista en ole varma olenko käynyt nuuskimassa. Mut voin sanoo et Outdoor Shower Fresh on aivan taivaallinen! :l
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #481 : 13.06.13 - klo:18:54 »
Mä ostin sen "kammottavan" Skinin Kicksin joulualesta, eikä sitä oo kyllä kovin monesti tullut käytettyä. Jotenkin ehkä liian pehmeä mulle, oon noiden raikkaiden ystävä.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #482 : 18.06.13 - klo:16:57 »
Tilailin taas näytteitä eri tuoksuista, ja Lilan viestin perusteella otin joukkoon Comme des Garconsin Series Luxen Patchoulin. Pyhä jysäys mikä savuisuus. Tuoksu on itselleni liian voimakas, mutta odottelen tässä malttamattomana miestä kotiin, jotta voin suihkutella hajuvettä häneen ja sen jälkeen pysytellä nenä kiinni miehessä koko illan.

Yksi kymmenestä näytteestä oli vuotanut kuoressa melkein kokonaan tyhjiin, mutta onneksi muiden korkit olivat pysyneet kiinni.

Byredon Seven Veils on setin erikoisin. Fragrantican kuvauksen mukaan yksi pääainesosista on porkkana, mutta itse haistan liköörikarkin. Ehkä se tässä illan mittaan avautuu. Puredistancen Opardu taas on melko kaunis mutta tylsä valkoisten kukkien sekoitus, ei läheskään yhtä huumaava kuin saman merkin Antonia. Lostmarchin L’eau de l’Hermine vaikuttaa lupaavalta kesätuoksulta: kevyt ja raikas sitrustuoksu, jossa on hieman saippuaa. Erottuu mielestäni positiivisesti Cleanin melko geneerisistä puhtaista tuoksuista.
1a F ii

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #483 : 18.06.13 - klo:18:36 »
Hei mistä tilailette noita näytteitä? Lukasin läpi tätä aihetta jokin aika sitten ja vierailin parissa tänne linkatussa paikassa, mutta en löytänyt niistä mahdollisuutta tilata näytteitä.

Ja onko kallista? :)

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #484 : 18.06.13 - klo:19:42 »
Nyt kannattaa tilata eurooppalaisesta kaupasta, kun tulliraja on niin alhainen. Tuo viimeisin satsini tuli täältä: http://www.ausliebezumduft.de/duefte.html

Aus liebe zum Duftissa on jokaisen hajuveden kohdalla sample-koko. Pääsääntöisesti ne maksavat noin 4 euroa, mutta kalleimmat samplet ovat pitkälti toista kymppiä. Kerralla voi tilata 10 näytettä. Kauppa on todella luotettava ja sieltä saa syntymäpäivälahjaksi 10 euron alennuksen.  :-*

1a F ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #485 : 18.06.13 - klo:21:03 »
Monilla pienillä valmistajilla on myös omista tuotteista sampleja tai samplepakkauksia kohtuuhintaan saatavilla. Aus Liebe Zum Duft on erinomainen, kannattaa testata myös nose.fr ja http://www.parfumneroli.hu/ - näytteet ovat jälkimmäisessä pieniä, mutta edullisia, ja paketit tulevat Suomeen aivan älyttömän nopeasti. Näytteitä saa myös Alla Violettasta http://www.allaviolettaboutique.com/ - mutta tuolla ei taida olla edullista postitusta pelkille näytteille. Kannattaa kuitenkin hyödyntää näytevalikoimaa, jos meinaa muutenkin tilata jotain. Mahtava tuoksuvalikoima - ja panevat aina reilusti ilmaisnäytteitä mukaan!

Luxe Patchoulista on nyt tullut edullisempi EDT - mutta en taida sitä nyt kesällä tilailla. Syksyllä kenties...
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #486 : 19.06.13 - klo:12:57 »
Mä löydän tosi tosi harvoin hajuvesiä, joista oikeasti tykkään ja joita haluan käyttää koko ajan. Mutta nyt löytyi! Cleanin Shower fresh, aivan ihana :-* Tuota voi kuvitella käyttävänsä sekä kesällä että talvella. Tekee vaan mieli nuuskia rannetta koko ajan.. Muista Cleaneista en niin tykännyt ensinuuskaisulla, mutta tuo vei mennessään.
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa Kivrin

• Haiven
  • *
« Vastaus #487 : 19.06.13 - klo:21:08 »
Nyt alkaa lemppari-hajuveteni vedellä viimeisiään, joten  apu on tarpeen.

Tuo vanha on hedelmäinen, aavistuksen sitrusmainen. Siinä on ananasta, vesimelonia, omenaa ja ehkä jotain sitrusta. Tuoksu saisi olla kevyt.

Onko tuollaista saatavilla, ja siedettävässä hintaluokassa? Kaikki vaihtoehdoehdotukset ovat tervetulleita. :)

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #488 : 20.06.13 - klo:15:40 »
Mulle tulee ekana mieleen tuosta sun kuvauksesta mun tämänhetkinen lemppari, D&G L'Imperatrice. Se ei ole kovin sitruunainen, mutta omenaisuutta siinä mielestäni on. Ja on tosi kevyt, raikas tuoksu.

Mikä toi sun vanha lemppari on?

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #489 : 21.06.13 - klo:14:35 »
Osaisiko joku vinkata tuoksua, jossa olisi minttua? Lähinnä viherminttua (spermint), mutta kunhan nyt jotain minttuisaa löytyisi.

Löysin kaapista vuosia vanhat jämät TBS:n Mintevaa ja Beleafia (jos joku muistaa vielä, RockQueen varmasti ainakin :)) ja olivat onneksi säilyneet hyvin. Jotain vastaavaa, mutta vielä enemmän minttuista olisi kiva testata.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #490 : 21.06.13 - klo:15:54 »
Guerlain Herba Fresca on ihana minttutuoksu. Sitä pitäisi löytyä isommista tavarataloista, etsipä käsiisi! Jos lähetät minulle osoitteen, niin voin kyllä tekaista sinulle omasta pullosta pikku näytteenkin.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #491 : 21.06.13 - klo:20:21 »
^Kiitos vinkistä! Menen heti ensi viikolla Stockan ja Sokoksen valikoimia nuuskimaan, jospa sieltä löytyisi :)

Poissa Alicia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #492 : 22.06.13 - klo:01:06 »
Samasta sarjasta myös Mentafolliaa kannattaa kokeilla jos löytyy hyllystä.
« Viimeksi muokattu: 22.06.13 - klo:01:08 kirjoittanut Alicia »
www.iHerb.com alennuskoodilla IDO234  10,00$ alennus uusille asiakkaille ensimmäisestä tilauksesta.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #493 : 22.06.13 - klo:17:51 »
Tuolla aiemmin puhuttiin Cleanin uudesta tuoksusta. Cleanilta on Rainin jälkeenkin tullut tuoksu. Se on First Blush. Minun mielestäni miellyttävä ja harkitsen ostavani  ;D

Poissa Kivrin

• Haiven
  • *
« Vastaus #494 : 25.06.13 - klo:18:13 »
Ainokainen: Tuo vanha hajuveteni on todellakin niin vanha, etten taida kehdata edes sanoa...

Se on Yves Rocherin Folis de Saisons. Oranssikorkkinen pullo.  Sen pitäisi olla kaiken järjen mukaan jo pilalla. Olen kuitenkin pyytänyt pariltakin kaverilta mielipidettä, ja he ovat sanoneet, ettei se haise vanhalta. Tai sitten eivät kehdanneet sanoa... ;) Mutta oikeasti menee vaihtoon.

Kävin Sokoksella tuoksuttelemassa tuota d&g :tä. Siinä oli kyllä jotain mitä hain, mutta toisaalta jokin siinä "häiritsi". Meni kyllä ehkä hankittavien listalle. Ärsyttää olla näin ronkeli. >:(

Sitten vielä kysymys. Haluaisin tuoksua vain niin vähän, että sen haistaa vasta ihan läheltä. Uskaltaisiko pulloja käsitellä niin, että sieltä voisi vain "kaataa" tuoksua sormelle ja sipaista korvan taakse?