Kiitos, pitääpä käydä tuoksuttelemassa!

Lancomen La vie est belleä mun äiti juuri käyttää ja minusta tuo Sì tuoksui vähän samantyyliselle, siis ei sitä mulle

Jännä muuten että tuo Sì tuoksui ekana minusta tosi ihanalle, sit seuraavaksi se tuoksui mun äidille ja nyt vuorokauden päästä suihkuttelusta se mun nauha tuoksuu mun mummolle.
Äidin hajuvesistä tuli mieleen, että äitini lempituoksu oli pitkään Cacharelin Loulou, mutta sitä ei ole enää vuosiin myyty missään niin hän ei ole sitä saanut ja säästeli miniatyyriään pitkään. Eilen sitten satuin löytämään yhdestä verkkokaupasta sen tuoksun, 30ml 23€ ja tilasin sen samantien. Äidillä on synttärit vasta jouluna mutta saapahan vaikka etukäteisyllärilahjan, toivottavasti se tykkää siitä edelleen!
Ajattelin nyt alkaa todenteolla käymään läpi mun tuoksuja ja jos en tykkää, niin pistän eteenpäin vaikka olisikin ollut lahja. Jos jostain tulee migreeni niin ei sitä pysty ikinä käyttämään niin turhaa se kaapissa pölyttyy. Tänään oli John Galliano Parlez-Moi d’Amour-päivä enkä oikein kyllä tykkää siitä. Menee ihan kiva-kategoriaan, tuntuu mulle vain jotenkin liian vahvalta ja haistan sen itsekin koko ajan.