Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 250999 kertaa)

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #570 : 05.10.13 - klo:14:08 »
Olen syksyn aikana tilaillut käsittämättömän kasan näytteitä Nerolista, Surrender to Chancesta ja Perfumed Courtista, ja pitkällisen nuuskimistyön jälkeen vaikuttaa siltä että olen kohdannut Sen Oikean: Hermessencen Ambre Narguilén.

Tuota saisin Hermesin omasta nettikaupasta tilattua, ainakin lahjapakkauksessa (yksittäisten parfyymipullojen listassa sitä ei jostain syystä ole..?).

Mietinkin tässä, haluaisikohan joku tehdä kimppatilauksen ja tilata tuolta yhden tai kaksi 15 ml:n pulloa, tuohon lahjasettiin kun voi valita 4 haluamaansa tuoksua. Tuo lahjasetti maksaa 104 euroa, eli yhdelle putelille tulee hintaa 26 euroa (+ postikulut 12 e). Itse tosiaan haluaisin vain Ambre Narguilén ja ehkä Poivre Samarcanden, eli kaikkia settiin kuuluvaa neljää putelia en mielelläni tilaisi yksin...
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #571 : 09.10.13 - klo:13:44 »
Mä ostin Body Shopin tuoksun joku Atlas-vuorten marokkolainen ruusu - siis ihan yhtä tyhjän kanssa, eli tuoksu on vielä yhdentekevämpi ku Yveksen tuoksut; no, ei maksanu ku 15 e, mut sillekki ois ollu muuta käyttöä.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #572 : 09.10.13 - klo:19:15 »
Yves Rocherin uudet tuoksut on mun mielestä tylsiä ja ällömakeita. Tosi monista vanhoista olen kyllä tykännyt, eli 2000 luvun alussa tai ennen sitä tulleet tuoksut on monet olleet mun mielestä todella hyviä. Body shopin tuoksut taas on miltei aina olleet mun makuun vähän öklöjä, paitsi muinainen 'Invent your scent' linja, siellä oli muutamia tosi kivojakin tuoksuja.

Kävin yhtenä päivänä vähän huvikseni nuuhkimassa Poisoneita läheisessä Stockmann beautyssa. Oli ihan pakko kun on kyse kuitenkin klassikoista. Harmi ettei siellä ollut Midnight Poisonia, sitä en ole vielä koskaan haistanut. Poison ei musta ollut mitenkään paha, mutta oli selvästi niin makea etten lähtenyt edes iholleni kokeilemaan. Hypnotic Poison tuoksui kanssa ihan hyvältä mutta edellistä makeammalta, uskaltauduin kyllä kokeilemaan iholle Hypnotic Poison Eau Secreteä, joka sitten taas tuoksui hedelmäisemmältä, mutta edelleen liian makealta. Voittajaksi Poisoneista nousi kyllä Pure Poison. Se on ihan huippu! Makeus ei ollut liikaa mulle, siinä oli paljon jasmiinia ja appelsiininkukkaa, ja pohjatuoksu oli aivan ihana. Rakkautta ensinuuhkaisulla. Tiedänpä mitä toivon joulu- tai synttärilahjaksi... Oi joi. :D
Mieskään ei napissut valkoisista kukista ollenkaan, mutta kysyi että miksi mun vasen käteni haisee hyvältä ja oikea hajuvesikaupalta, viitaten siis siihen että oikeassa oli tuota Hypnotic-versiota mitä huvikseni kokeilin. ::) Ei selvästi kumpikaan olla makeitten tai gourmandien ystäviä.
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #573 : 10.10.13 - klo:09:14 »
Mulla loppui suosikkituoksuni Cleanin Warm Cotton ja tuntuu, etten osaa olla ilman sitä. Mikään muu tuoksu ei tunnu enää kelpaavan. Tätä on pakko saada uusi. Yleensä kyllästyn tuoksuun, kun olen pullon käyttänyt, mutta Warm Cotton tekee poikkeuksen.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #574 : 16.10.13 - klo:18:53 »
Feeluniquen asiakaskirjeessä mainostettiin mulle uutta tuoksusarjaa, Terry de Gunzburg. Siinä näkyi olevan ainakin sitrus-, kukkais- ja pehmeä kukkaistuoksu. Onko kukaan päässyt nuuskuttelemaan livenä?
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #575 : 17.10.13 - klo:00:40 »
Kävin innostuneena nuuskuttelemassa noita Cleanin tuoksuja, mutta Warm Cotton ei omaan nenääni tuoksunut ollenkaan hyvältä, eikä siltä mitä kuvittelin sen olevan :( Fresh Laundry oli ehkä paras, mutta en ruvennut sitä ostamaan vaikka Cleanin tuoksut oli alessa Stokkan hulluilla päivillä.

Kiertelin ja kaartelin, enkä oikein jaksanut silloin kauheassa ruuhkassa ja ihmismassassa alkaa etsimään ja kokeilemaan uusia tuoksuja. Kävin läpi muutamia vanhoja ja annoin siipan sanoa mielipiteensä kanssa. Olin iloinen kun hänenkin suosikikseen nousi Cacharelin Amor Amor :D Muistan ostaneeni pullon alkuperäistä Amor Amoria joskus 10+ vuotta sitten, oli puolet halvempi kuin nykyään! Nyt siitä on tullut sen tusina erilaisia versioita ja hinta noussut.

Tuli muuten yllätyksenä kun tajusin, että Anaïs Anaïs joka on aikoinaan ollut äitini lempituoksuja, on myös Cacharelin tuoksu. Ei omena kauas puusta putoa :)

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #576 : 17.10.13 - klo:12:04 »
Kiertelin ja kaartelin, enkä oikein jaksanut silloin kauheassa ruuhkassa ja ihmismassassa alkaa etsimään ja kokeilemaan uusia tuoksuja. Kävin läpi muutamia vanhoja ja annoin siipan sanoa mielipiteensä kanssa. Olin iloinen kun hänenkin suosikikseen nousi Cacharelin Amor Amor :D Muistan ostaneeni pullon alkuperäistä Amor Amoria joskus 10+ vuotta sitten, oli puolet halvempi kuin nykyään! Nyt siitä on tullut sen tusina erilaisia versioita ja hinta noussut.

Munkin mies tykkään tuosta alkuperäisestä Amor Amorista, sillä käytin sitä usein meidän suhteen alkuaikoina. Syy miksi käytin juuri Amor Amoria, oli sen pieni pakkaus! Se oli niin helppo sujauttaa meikkilaukkuun mukaan kun meni yökyläilemään uuden poikaystävän luokse :)

Tuoksuissa onkin ihanaa se, miten helposti niihin vuosien saatossa liittyy erilaisia muistoja.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #577 : 19.10.13 - klo:14:54 »
Täälläkin yksi Amor Amoriin rakastunut!

Mun mielestä aika ruman näköinen pullo oli pitänyt mut erossa siitä, mutta pari viikkoa sitten kokeillessani ihmettelin, miksen ole tuoksutellut tätä aikaisemmin! Ihanan pehmeä ja hedelmäisen makea, muttei kuitenkaan teini. Mulle Amor Amor on sellainen seksikäs "love potion"- tuoksu :D

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #578 : 21.10.13 - klo:17:17 »
Kävin sitten ostamassa sen Amor Amor Absolu -tuoksun, eli alkuperäisen Amor Amor version :) Eikä kaduta! Laitoin kaupassa sitä hieman ranteeseen ja vielä näin parinkin tunnin jälkeen tuoksu tuntuu nenässä hyvälle, pehmeälle ja lämpimälle.

Outoa oli, että saman kokoinen EdT olisi maksanut saman verran kuin EdP. Ostin parfyymin, pitää vain muistaa olla varovaisempi sen suitsuttelussa, etten tapa muita ihmisiä bussissa ja hississä :D

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #579 : 02.11.13 - klo:10:56 »
Ollaan lähdössä parin viikon päästä Saksaa, Dusseldorfin kentälle lennetään. Haluaisin ostaa Marc Jacobsin Honey tuoksun, mutta kannattaisiko se ostaa lentokentältä vai jostain Saksasta? Mistä sieltä?

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #580 : 02.11.13 - klo:11:59 »
^Lentokentällä on varmaan suhteessa halvempaa, mutta siellä saattaa olla valikoimassa vain isoja pulloja. Tuoksut eivät ainakaan tavallisissa kaupoissa ole Saksassa yleensä mitenkään erityisesti Suomea halvempia. Tuolta voi vähän katsoa mitä maksaa Sakssassa normaalisti, Douglas löytyy useista vähänkään isommista kaupungeista, Düsseldorfissakin noita on useampi. http://www.douglas.de/douglas/search.html?query=Marc+Jacobs&csearch=false&bsearch=false&esearch=false&vsearch=false&init=true&search.x=21&search.y=15

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #581 : 12.11.13 - klo:00:18 »
Törmäsin Elloksella Cleanin lahjapakkauksiin ja laitoin itselleni tulemaan kuusi eri Clean tuoksua  :) Ihanaa päästä kunnolla kokeilemaan eri tuoksuja ja vaihtelemaan niitä fiiliksen mukaan. Viime aikoina on kaapistani loppunut moni vanha pullo, joten täydennyt oli tarpeen. Tulossa on Summer Trio -pakkaus, jossa on 15ml Fresh Blushia, 15ml Summer Escapea ja 15 ml Summer Lineniä.

Toisessa pakkauksessa on 30ml Warm Cotton, 30ml Skin ja 30ml Rain. Hintakaan ei ollut alennuskoodin kanssa paha. Itse en osaa käyttää kovinkaan vahvoja tuoksuja, joten Cleanin tuoksut sopivat mulle mainiosti. Erillisiä juhla- tai iltatuoksuja en käytä ollenkaan.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #582 : 12.11.13 - klo:06:59 »
Mua on kanssa alkanut koukuttamaan nuo Cleanin tuoksut. On ollut vähän sellaista tuoksuöveriä meneillään, että arkiselle "anti-tuoksulle" olisi käyttöä. Mulla on Clean Provence, joka on juurikin ranskalaisen hienon saippuan tuoksuinen ja toimii tosi hyvin arkeen. Olen harkinnut Cleanin Skinin ja Ultimaten hankintaa, mutta katsotaan nyt.

Viimeisimpinä hankintoina hankin Annick Goutalin Les Nuits d`Hadrienin ja Songesin. Les Nuits on ihanan kirpeän sitruunainen, mutta pehmenee iholla ja Songes taas ihana kermainen valkokukkapläjäys.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #583 : 12.11.13 - klo:18:37 »
Törmäsin Elloksella Cleanin lahjapakkauksiin ja laitoin itselleni tulemaan kuusi eri Clean tuoksua  :) Ihanaa päästä kunnolla kokeilemaan eri tuoksuja ja vaihtelemaan niitä fiiliksen mukaan. Viime aikoina on kaapistani loppunut moni vanha pullo, joten täydennyt oli tarpeen. Tulossa on Summer Trio -pakkaus, jossa on 15ml Fresh Blushia, 15ml Summer Escapea ja 15 ml Summer Lineniä.

Toisessa pakkauksessa on 30ml Warm Cotton, 30ml Skin ja 30ml Rain. Hintakaan ei ollut alennuskoodin kanssa paha. Itse en osaa käyttää kovinkaan vahvoja tuoksuja, joten Cleanin tuoksut sopivat mulle mainiosti. Erillisiä juhla- tai iltatuoksuja en käytä ollenkaan.

Ellokselta ei enää löytynyt tuota Summer Trio-pakkausta, eikä muulla myöskään onnistunut saada alennusta tuosta toisesta paketista, minkä mainitsit. Siis aivan pyllystä. Määkin tahon  :-\
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #584 : 12.11.13 - klo:19:08 »
^Mä taisin saada viimeisen Summer Trion ja tuohon toiseen käy vain ne arvosetelit. Itse käytin sellaisen, jossa saa 50 euroa pois 150 euron ostoksesta. Laitoin samaan tilaukseen sitten muutaman joululahjan, joten meni ihan kivasti.