Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 251377 kertaa)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #585 : 13.11.13 - klo:08:37 »
Täällä myös yksi Cleanin fani ja Warm Cotton erityisesti :-* Nyt olisi Warm Cotton tarjouksessa Kicksissä joulukuussa vain jotain 22 €.  Ostin itselleni juuri toisen Warm Cottonin, joten en taida kolmatta vielä tarvita. Rakastan puhtaita raikkaita tuoksuja ja Warm Cotton on se minun tuoksuni.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #586 : 13.11.13 - klo:09:00 »
Warm Cotton on mullakin ollut käytössä jo monta vuotta. Tosin nyt alkaa olla pieniä kyllästymisen merkkejä ilmassa ja yritän etsiä jotain muuta tilalle.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #587 : 13.11.13 - klo:09:55 »
Mä en kestä kun haluaisin niin kovasti Cleanin Outdoor Shower Freshin, aaargh. Haistoin sitä joskus vuosi sitten tai jotain Sokoksella enkä ole saanut tuoksua mielestäni. Pitänee ehkä ruveta oikeasti katselemaan nettikauppoja ja Ebayta. Lisäksi mua kyllä houkuttelis testailla valkoisia kukkia, ja musta tuntuu että tykkäisin myös myskisistä tuoksuista. Ääh, mä en kyllä sais ostaa yhtään tuoksua just nyt. En edes tota Outdoor Shower Freshiä...
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #588 : 16.11.13 - klo:11:49 »
Sain ilmaislahjoiksi Yves Rocher edP Nerolin ja So Elixir Purplen. Ennakkokäsitys näistä oli ehkä toiveikkaampi, ajattelin, että jos Yvesin hajuvesien laatu olisi muuttunut miellyttävämmäksi. Nerolista oli kovat odotukset, mutta tämä onkin vahva tuoksu ja sopii paremmin iltakäyttöön. Sitrusta tässä en haista, valkosilta kukilta tuoksuu kyllä. Vahva tämä on, mutta kuluu kyllä.
So Elixir Purple on tosi vahva, muistuttaa ehkä Beyoncen Heatia hieman. Aavistuksen miehekäskin tuoksu, mutta hedelmäinen ja mausteinen. Pullosta nuuhkaistuna ei vakuuta, eikä heti iholle suihkaistunakaan. Muuttuu iholla pehmeäksi ja paljon miellyttävämmäksi. Tykkäsin tästä enemmän kuin Nerolista.
« Viimeksi muokattu: 16.11.13 - klo:11:51 kirjoittanut Angelie »

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #589 : 16.11.13 - klo:15:45 »
Onko kukaan käynyt tuoksuttelemassa Repeton uutta hajuvettä? Kuvauksen perusteella kiinnostaisi kovasti! http://www.fragrantica.com/perfume/Repetto/Repetto-18713.html

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #590 : 18.11.13 - klo:06:54 »
^Mä haistelin tuon Tukholmassa. Saippuainen ja ruusuinen, ihan kiva, mutta kuitenkin aika mainstream. Sen sijaan toinen balettiaiheinen tuoksu päätyi mun kaappiin, eli Penhaligonsin uutuus Iris Prima, joka on tehty Govent Gardenin ja Royal Balletin inspiroimana. Tässä on iiristä ja mokkanahkaa. Pehmeä ja puuterinen ja tosi tyylikäs. <3
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #591 : 18.11.13 - klo:08:08 »
Kävin Haaparannan Jala liikkeessä, jossa oli kaikki hajuvedet -30 % ja väkeä riitti. En sitten osannut siinä tungoksessa päättää ja kokeilin niin monia ihania hajuvesiä, että lopussa tuoksut jo sekoittuivat keskenään. Cleaneistä Rain jäi mieleen, mutta ehkä se sitten haihtui liian nopeaa iholta tai jotain.
Loppujen lopuksi pojat saivat sieltä joululahjoja, kun kaikki olivat tarjouksessa ja itse jäin kerrankin ilman :D :D
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Suomu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #592 : 18.11.13 - klo:19:33 »
Rohkaisin mieleni, kun luin positiivisia kommentteja Parfyymi.fi-nettikaupasta ja tilasin syys/talvituoksuiksi 25ml Bvlgarin Jasmin Noir EdP:n ja 30ml Valentinon Valentinan.   <3

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #593 : 18.11.13 - klo:20:21 »
Löysin tämmösen: http://nettioutlet.fi Kokemuksia kaupasta löytyi netistä aika vähän, mutta ne oli positiivisia. Tuolla olisi mm. joitakin Cleanin 60ml testeripulloja parilla kympillä. Niiden kohdalla ei ollut muuta infoa, mutta tuolla lukee yleisesti testereistä, että pullot tulee valkoisessa laatikossa ja joistakin puuttuu korkki. Otan pikkupullon yleensä laukkuun mukaan, niin tekisi mieli ostaa kaappiin tuo edullinen iso pullo , siellä ei korkin puuttuminenkaan haittaisi, jos siinä ei sellaista ole :)
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #594 : 18.11.13 - klo:20:46 »
Mä olen tilannut kummastakin ylläolevasta nettikaupasta, ja pelkästään positiivisia kokemuksia molemmista. Nettioutletista tilasin Annick Goutalin tuoksuja testeripulloissa, ja tosiaan muuten nuo ei eronneet tavallisista pulloista kuin että tulivat pelkässä valkoisessa pahvissa. Aivan priimaa kamaa noin muuten, kaikissa pulloissa oli myös korkit. Tilasin samalla Tigin Masterpiece ja Rockaholic Fun Times hiuslakat kun olivat niin edullisia.

Kävin haistelemassa tänään uutuustuoksuja kaupungilla, ja tuo Repetto oli aivan jees. Ei sen kummempi, mutta minä pidänkin voimakkaista tai erikoisemmista tuoksuista noin yleensä. Hassua oli se, että olin haistavinani siinä jotain minttua vaikka kuvauksen mukaan siinä ei kai pitäisi olla mitään siihen viittaavaakaan. Noh, minulla on kyllä pieni flunssa päällä joka saattoi vähän vääristää tuota tuoksua. Voi olla että päärynän ja kirsikankukan yhdistelmä muuttui nuhanenässäni minttuiseksi.  :D
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #595 : 18.11.13 - klo:20:58 »
Siirryttyäni luomukosmetiikkaan en kykene enää käyttämään normihajuvesiä. Ne aiheuttavat aivan kamalan olon. Jostakin luin että ne ovat oikeita kemikaalipommeja...

Suosikkini 'luomuista' on on H20, tosin en tiedä onko se kuinka luonnonmukainen. Ihan skitso himo minulla on Speick-sarjan tuoksuihin, kuten deodoranttiin ja nestesaippuaan. Niistä tulee mäntyinen, metsämäinen, yrittimäinen tunnelma...
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #596 : 19.11.13 - klo:12:23 »
Onko siis se parfyymi.fi ihan luotettava? Eikä tuu mitään tullimaksuja tms lisämaksuja?

Katsoin et siellä olis Givencyn Very Irresistible valikoimissa. Onkohan tuo tuoksu lopetettu oikeasti kun sitä ei enää missään kaupassa myydä? Siis se alkuperäinen Very Irresistible. En tiedä onko tuo vanhan tädin tuoksu jonkun mielestä, mutta mä vaan rakastan sitä tuoksua!

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
    • Haista Ite!
« Vastaus #597 : 20.11.13 - klo:02:02 »
Onko siis se parfyymi.fi ihan luotettava? Eikä tuu mitään tullimaksuja tms lisämaksuja?

Katsoin et siellä olis Givencyn Very Irresistible valikoimissa. Onkohan tuo tuoksu lopetettu oikeasti kun sitä ei enää missään kaupassa myydä? Siis se alkuperäinen Very Irresistible. En tiedä onko tuo vanhan tädin tuoksu jonkun mielestä, mutta mä vaan rakastan sitä tuoksua!

Ruotsista ei tule tullimaksuja. Jos luotettavuus niin kovin epäilyttää, heillä on myös mahdollisuus maksaa Klarna-laskulla. Itselläni ei ole omien, ja muiden kokemuksien pohjalta mitään syytä olla luottamatta kyseiseen nettikauppaan, mutta tämähän on tietysti jokaisen oma valinta.

Se ei yleensä tarkoita sitä että joku tuoksu olisi kokonaan lopetettu jos sitä ei saa Suomen kivijalkakaupoista, on paljon tuoksuja mitä meillä ei myydä. Ilmeisesti tuo Very Irresistible kuuluu edelleen Givenchyn valikoimiin, sillä ainakin se on listattu heidän omilla sivuillaan: http://www.givenchyconversations.com/category/very-irresisitble/
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #598 : 20.11.13 - klo:08:47 »
^Kiitos tiedoista! Olen ihan noviisi kaikessa nettiostamisessa ja oon aina mieluiten ostanu kaikki suoraan tavaratalosta, mutta ehkä on syytä tutustua noihin nettikauppoihin kun kaikkea ei näköjään oo kaupan täällä.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
    • Haista Ite!
« Vastaus #599 : 20.11.13 - klo:22:16 »
Suosittelen!  :) Suomessa on harmittavan rajallinen valikoima mitä tuoksuihin tulee. Kaikkialla myydään samaa, niitä tämän hetken kuumpimpia mainstream-uutuuksia ja joku muutama klassikko joilla on oma vakaa kannattajakuntansa. No nepä ne kai täällä myy, kun ei paremmastakaan tiedetä.  :-\