Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 250644 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #60 : 08.06.12 - klo:16:44 »
Hehheh, sorruin tilaamaan kaksi pitkään harkitsemaani tuoksua - Serge Lutensin Gris Clairin ja Etat Libre d'Orangen Jasmin et Cigaretten.

Ruoskittavaksi sukalla  ;D.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #61 : 10.06.12 - klo:18:57 »
A-pu-va! Päädyin jotain kummallista reittiä katselemaan Demeterin tuoksuja, ja innostuin vallan kauheasti. ;D Mulla on hillitön listakin jo mitä kaikkea haluaisin joko itselleni tai avolle. Olen tonkinut nettikauppoja, mutta enpä tunnu löytävän kuin yhden noista kiinnostavista tuoksuista...

Mutta voitteko kuvitella, tällaisia herkkuja, ja juuri sopivasti ulottumattomissa:
Basil, Bonfire, Pipe Tobacco, Dirt, Whiskey Tobacco, Saddle, Stable, Earl Grey Tea ja Black Pepper...

Jos yksikään noista tuoksuu siltä, miltä noitten pitäisi tuoksua, niin tahtoo. Kovasti tahtoo. En kyllä osaa milläänlailla selittää, miksi haluan haista esim. tallilta. Ehkä siksi että olen kasvanut hevosten hajussa, ja se on vaan niin nostalginen tuoksu.

Mistä muualta näitä voisi saada kuin suoraan Demeteriltä? Siellä kun postikulut ovat aivan järjettömät 40$...
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #62 : 10.06.12 - klo:19:44 »
Kävin Kicksissä ja siellä oli näitä ihania pikkuisia Cleanin parfuumi tuoksuja pikku pulloissa :l 19 € .
Fresh Laundry alkoi houkuttelemaan mua  :P. Warm cotton mulla on jo parfuumina ja iso pullo siitä.  Himottaisi vielä tuo Fresh laundry ja kokeilin minä Skin tuoksuakin..
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Unnu

• Tukkaguru
« Vastaus #63 : 10.06.12 - klo:21:50 »
Mä kävin tänään nuuskuttelemassa CK One Summerin. Tuoksui oikeen kivalta, mutta illalla kun löysin tuoksulapun kassista, haju oli ihan äijämäinen  :P Käyköhän tuon kanssa ihollakin niin, että haisen iltaisin mieheltä. Nyt arveluttaa uskaltaisiko ostaa.
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 11.06.12 - klo:06:02 »
Mistä muualta näitä voisi saada kuin suoraan Demeteriltä? Siellä kun postikulut ovat aivan järjettömät 40$...

Ainakin Fragrancex ja Strawberry myy jotain Demeterejä. ;)

Iih, löysin ihastuksen. Bvlgari Omnia Crystalline  :-* Lapusta tuoksui vähän turhankin "raikkaalta" (vähän sellainen vessanraikastinefekti mitä inhoan näissä raikkaiksi mainostetuissa tuoksuissa), mutta tämä on näemmä taas näitä tuoksuja jotka minun iholla lämpenee juuri sopivasti. Raikas mutta pehmeä, olisi aika nappijuttu kesäksi. Jotain pientä "särmää" tähän ehkä kaipaisin kuitenkin, olisikohan joku muu Omnia sitten... Osaako joku vertailla noiden välillä, millaisia "maallikkonenäeroja" olette havainneet? ;D

Mä olen myös ihastunut noihin Omnioihin. Crystalline  on tosiaan raikas ja valkokukkainen ja aavistuksen saippuainen. Amethyste on sitten se, joka mut sytyttää enemmän, se on pehmeämpi ja jotenkin herkempi tuoksu, tuoksussa on ainakin hieman myskiä ja sireeniä. Testasin niitä myös rinnan Pariisin lentokentällä ja tuo Amethyste kesti huomattavasti kauemmin.

pelkkä Omnia (se ruskea pullo) taas tuoksuu chai teelle ja on selkeästi lämpimämpi ja enemmän syksyyn ja talveen sopiva. Vihrea Green Jade on ainoa, mistä en pidä, jotenkin tuoksuu ihan liian mainstreamille. Uutta Corailia en ole tuoksuttanut.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 11.06.12 - klo:08:00 »

Ainakin Fragrancex ja Strawberry myy jotain Demeterejä. ;)

Harmi vaan että noista löytyy maksimissaan Dirt ja Earl Grey... :( Sanottaisko että kiipeilisin seinille riemusta, jos jostain löytyisi Saddle, Bonfire ja jompikumpi tupakkatuoksu... Möh. Kyllä noita karkki-/leivostuoksuja löytyy vaikka kuinka, ne vaan ei juuri hotsita.
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 11.06.12 - klo:15:15 »
Mulla on myös Bvlgarin omnia parfuumi  ja olen tykännyt, mutta nyt olen täysin ihastunut Cleaneihin <3.
 Kävin vielä tänänäänkin tuoksuttelemassa Clean Skin tuoksua ja kun se on tarpeeksi kauan aikaa iholla vaikuttanut, niin tuoksu on aika ihana, vähän erilainen kuin muut Cleanin raikkaat tuoksut.  Emotionissa ei ollut niitä pikkupulloja, Kicksissä kyllä olisi ainakin toi Fresh Laundry, Skin tuoksu oli taas sitten vaan isompana kokona.

Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #67 : 12.06.12 - klo:15:09 »
Kaupasta tarttui Beyoncè Pulse Parfum ( 30ml) ja Pulse deo- parfum ( 75ml)
Voimakas, luonnetta vaativa, mystinen, aistillinen ja viettelevä <3 <3
« Viimeksi muokattu: 12.06.12 - klo:19:33 kirjoittanut Varjotar »

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #68 : 13.06.12 - klo:10:50 »
Vivianna, minkä kokoisia ne 19€ maksavat pikkupullot olivat? Mulla on isossa koossa Warm Cotton, se on mun lemppari. Mutta olen himoinnut myös joitain muitakin, ainakin Fresh Launry kiinnostaa. Mulla on Kicksin alekuponkeja, joilla saa -20% tuotteesta, voisin vaikka käväistä ostamassa...

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 13.06.12 - klo:17:13 »
^ainokainen, en ole ihan nyt varma, oliko ne pikkupullot sen 15 ml? Hyvä muisti mutta lyhyt sellanen ;D.
Mun suosikki on myös Warm Cotton :-* ja omistan sen myös isossa koossa ja haluttaisi vielä myös tuo Fresh laundry. Harmittaa vähän, kun en viimeksi ostanut sitä. Kicks on vähän kauempana, niin ei tule aina lähdettyä sinnepäin.
Yritin katsoa vielä Kicksin sivuilta, mutta en nähnyt siellä mainittavan niistä pikkupulloista.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #70 : 13.06.12 - klo:21:06 »
Cleanin tuoksuista pitäville vinkkinä, että Strawberrynetissä on runsaasti sarjan vartalotuotteita edulliseen hintaan. ;)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #71 : 14.06.12 - klo:22:15 »
Mini-Cleaneja! Hitsi, onko Turussa Kicksiä? Mua himottaa varsinkin tuo Warm Cotton niiiiiin paljon, mutta myös Fresh Laundry on ihana. Cotton T-Shirtia en muista kovin hyvin, mutta muistaakseni sekin oli ihana. Tää on kamalaa, kun mulla on jo viisi hajuvettä, en mä saa hankkia enempää! :D
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #72 : 15.06.12 - klo:14:20 »
Eipä kestä Ducky ;).
Lähdin nyt sitten varta vasten ostamaan ja hiplailemaan vielä niitä ihania pikku Cleaneja ja niissä oli se 15 ml parfuumia ja loppujen lopuksi päädyin sitten ostamaan Shower Freshin :-*. Noi on sitten ihania ja raikkaita. Tahtoo ne kaikki ;D.

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 17.06.12 - klo:21:12 »
Mun on ollut tarkoitus ostaa uusi hajuvesi kesälle ja taisin löytää sen eilen: Dior Addict Eau Sensuelle. Tuoksu oli kirjaimellisesti sensuelli, kukkainen ja kesäinen.

Poissa grizzie

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 18.06.12 - klo:09:50 »
Voi mua harmittaa niin vietävästi. Annoin miehelle vapaat kädet tuoda mulle reissutuliaisena hajuveden. Olen aika nirso tuoksujen suhteen, mutta halusin luottaa, että mies tuo jonkin hyvän ja lämpimän tuoksun, joista pidän. Noh, olisi se voinut olla pahempikin, mutta tuliaiskassista paljastui Lolita Lempickan L. Pidän vahvoista tuoksuista ja vaniljasta, mutta tuo on aivan liikaa, jopa minulle. Suihkuttelin sitä ranteeseen ja 6 tuntia sitä nuuskittuani aloin voimaan vain pahoin. Harmittaa ja inhottaa, koska haluan pitää niistä "huonoimmistakin" lahjoista, koska niissä on kuitenkin ajatus mukana ja etenkin kun mies sen eteen oli nähnyt vaivaa. En vaan pysty käyttämään tuota ilman päänsärkyä. :(
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/