Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 251100 kertaa)

Poissa naapio

• Tukkaguru
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #600 : 21.11.13 - klo:13:48 »
Ja Suomen hinnat ovat myös jättimäisiä verrattuna samaan tuoksuun ostettuna nettikaupasta. Satunnaiset hintavertailut ovat osoittaneet että tavaratalosta osteuttuina tuoksut maksavat jopa 50% enemmän kuin netistä tilattuina jos vähänkään on valmis näkemään vaivaa.
Raitoja käpälään!

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #601 : 21.11.13 - klo:19:19 »
Muakin houkuttelisi tilata parfyymi.fi:stä Hugo Bossin Femme hajuvesi. Tuoksuttelin sitä tänään Kicksissä ja vieläkin tuoksuu saunan jälkeenkin. Taisi muuten olla parfyymi. Tuoksu sopisi hyvin nyt talveen ja on vähän voimakkaampi hajuvesi, kuin mitä yleensä käytän, mutta oih niin ihana tuoksu, vaikkakaan ei ole mikään uutuus tuoksu.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #602 : 21.11.13 - klo:19:36 »
Mä puolestaan tilasin yhtä mun suosikkia eli Hugo Bossin Deep Rediä Frarancedirectistä. Aika pitkään jouduin tilausta odottamaan: 18 arkipäivää, joka on siis pitkä aika ainakin verrattuna siihen viikkoon tai enintään pariin, jossa ajassa yleensä suurin osa mun muista kosmetiikkatilauksista tulee ;). Mutta kyllä odottaminen kannatti koska sain tuon selkeästi halvemmalla kuin Suomesta ostettaessa: saman kokoinen EdP maksaa Sokoksella n. 50 euroa, mutta nyt maksoin n. 28 euroa (plus postikulut £5.99 - jotka tavallaan "jakaantui" parin muunkin tilaamani tuotteen kesken).

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #603 : 22.11.13 - klo:10:55 »
Enää en osta hajuvesiä suomalaisista kaupoista, kun olen tähän ulkomailta ostamiseen nyt tutustunut :) Hinnat ovat niin paljon halvempia, mutta ilmeisesti kaupoille on kannattavaa pitää hajuvesiä hyllyissä. Valikoima ei ole niin laaja kaupoissa, liekö syynä, etteivät ihmiset osta? Tai tilanpuute. Mikä lie, mutta netistä ostan mielummin.

Tilasin parfyymi.fi:sta Laura Biagiotti- Laura, ja Jessica Simpson Vintage Bloom. Laura on sellainen tuoksu, jota olen käyttänyt pitkään.. kuuluu kait klassikoihin? Jessica Simpson Vintage Bloom on kevyt, kukkainen, raikas ja romanttinen tuoksu. Olen haistellut tätä kaupassa, ja ainoastaan hinta hirvitti siellä.

Edit. Hieman kalliimman hintaiset hajuvedet on kyllä mun nenääni paremman tuoksuisia, vaikka koitinkin antaa mahdollisuutta YR:n parille hajuvedelle.. mut ei!:/
« Viimeksi muokattu: 22.11.13 - klo:10:58 kirjoittanut Angelie »

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #604 : 22.11.13 - klo:11:48 »
Toi Laura tuoksu on myös aivan ihana, mullakin on se. En vaan raski kovin käyttää, kun hupenee niin nopeaan. Tosi kevyt ja ihana ja tuotakin mulla on jo toinen pullo menossa.
Taidan silti tilata myös netistä tästä lähtien hajuvedet, on sen verran edullisempaa.
Bossin Femme tuoksu on netissä 43€ ja Kicksissä 72 € :o
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #605 : 22.11.13 - klo:11:56 »
^Huh, ihan pikkasen on ilmaa näissä Suomen hinnoissa!!  ;D

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #606 : 22.11.13 - klo:11:59 »
^^ Niin on.. puhdas ja raikas tuoksu. Kaikkea mitä toivon hajuvedeltä päiväkäytössä, tosin käytän tuota missä vaan ja iltamenoissakin. Tuo maksoi parfyymi.fi kaupassa n.34€/ 75ml, kun Elloksen nettikaupassa tuo maksaa 62,90€/ 50ml. Aika iso ero, joo ::)

Mikä ihme nostaa hajuvesien hintaa Suomen kaupoissa noin!? Tai ylipäätään kosmetiikan hintaa.
« Viimeksi muokattu: 22.11.13 - klo:12:01 kirjoittanut Angelie »

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #607 : 22.11.13 - klo:12:29 »
Bossin Femme on ihana, pieninä pilvinä. Menossa toinen pullo, molemmat eBaystä ostettuja, ihan uusia ja suojakääreissään.

Poissa Suomu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #608 : 23.11.13 - klo:11:33 »
Parfyymi.fi toimitti tilauksen todella nopeasti! Tilasin maanantaina ja keskiviikkona oli pakettilappu odottamassa, että postista saa hakea putelit. Pahvipakkaukset olivat moitteettomassa kunnossa, samoin pullot. Kaikki oli pakattu paksuun kuplamuoviin. Suosittelen!   :ts

Lisäsin vielä alkuperäiseen suunnitelmaan 20ml "take-away" koon CK One Shock:sta (on yks mun lemppari) ja samalla rohkaistuin tilaamaan myös vastaavan miesten tuoksun, koska Fragrantican arvosteluissa sen kerrottiin sopivan myös naisille. Eilisen pikatestauksen jälkeen voin kyllä allekirjoittaa sen, ainakin omaan makuuni passaa ihan hyvin.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #609 : 23.11.13 - klo:15:58 »
Ostin tänään Jeanne Arthesin Love Generation Rockin  ;D 16 euroa. Uskomattoman hyvä tuoksu. Fragranticassa väittävät Ange ou Demonin kopioksi, mutta siitä on aikaa kun sitä nuuskuttelin. En osaa siis verrata.
Tässä on jotain mukavan synkkää tähän synkkään vuodenaikaan. Kevyesti vaniljaa, mausteita ja saippuaisuutta. Hieman unisex jopa. Timjamin haistan selkeästi.
Kannattaa käydä testaamassa Sokoksella, jos etsii jotain erikoisempaa tuoksua.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #610 : 23.11.13 - klo:19:25 »
Parfyymi.fi toimitti tilauksen todella nopeasti! Tilasin maanantaina ja keskiviikkona oli pakettilappu odottamassa, että postista saa hakea putelit. Pahvipakkaukset olivat moitteettomassa kunnossa, samoin pullot. Kaikki oli pakattu paksuun kuplamuoviin. Suosittelen!   :ts

Lisäsin vielä alkuperäiseen suunnitelmaan 20ml "take-away" koon CK One Shock:sta (on yks mun lemppari) ja samalla rohkaistuin tilaamaan myös vastaavan miesten tuoksun, koska Fragrantican arvosteluissa sen kerrottiin sopivan myös naisille. Eilisen pikatestauksen jälkeen voin kyllä allekirjoittaa sen, ainakin omaan makuuni passaa ihan hyvin.

Joo parissa arkipäivässä minunkin pakettini tuolta tuli, todella nopeaa! Tuo CK One Shock for men on muuten oikeasti todella hyvä tuoksu, minullakin on ollut hankintalistalla jo kauan. :)
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #611 : 24.11.13 - klo:09:21 »
Minusta kannattaa luottaa omaan makuun ja nuuskia rohkeasti sekä miesten että naisten tuoksuina markkinoituja hajuvesiä. Olen huomannut että itselleni kertyy yhä enemmän unisex ja miesten tuoksuja koska ne tuoksuvat paremmilta ja käyttäytyvät ihollani myös paremmin kuin usein ällömakeiksi hedelmösiidereiksi muuttuvat naisten tuoksut.
Raitoja käpälään!

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #612 : 25.11.13 - klo:21:54 »
Parfyymi.fi tilauksesta ei ole kuulunut mitään, odottelen vieläkin niitä kahta hajuvettä. 3 vrk tilauspäivästä. Onkohan ruuhkat.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #613 : 25.11.13 - klo:22:53 »
Parfyymi.fi tilauksesta ei ole kuulunut mitään, odottelen vieläkin niitä kahta hajuvettä. 3 vrk tilauspäivästä. Onkohan ruuhkat.

Niin ja tuohon kolmeen vuorokauteen sisältyy kaksi päivää jolloin kusti ei polje. :)
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #614 : 26.11.13 - klo:10:38 »
^ Ok, kiitos tiedosta.. empä ollut huomannut tuota..

Edit. Laitoin sähköpostia heille, ja vastaus tuli samana iltana. Olivat laittaneet hajuvedet postiin jo perjantaina. Postin lakon vuoksi ne ei saapunetkaan tänään. Jos ei ole huomenna päivällä tulleet, niin käskivät ottamaan uudelleen yhteyttä heihin ja lähettävät uudelleen paketin. Ja Postille tekevät reklamaation..
« Viimeksi muokattu: 28.11.13 - klo:22:58 kirjoittanut Angelie »