Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 250645 kertaa)

Poissa garme

• HAIRahtanut
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #615 : 28.11.13 - klo:22:07 »
Olin pitkään ajatellut, että seuraava hajuvesiostos olisi Versacen Bright Crystal, mutta poikaystävän tuomio siitä oli sen verran tyly että piti lähteä uusille urille. (Ostan toki sellaisen hajuveden jonka itse haluan, en pelkän poikaystävän mielipiteen perusteella, mutta mieluummin tuoksuisin sillä tavalla hyvältä, ettei poikaystävän tarvitsisi karata toiseen huoneeseen.) Tänään tuoksuttelin Marc Jacobsin Daisy Sunshinea ja Daisy Eau So Fresh Sunshinea, ja niistä täytynee toinen ostaa piakkoin. En ole aiemmin innostunut Marc Jacobseista, mikä on sääli koska ne pullot ovat niin hienoja. Nyt en vaan enää muista kumpi noista kahdesta oli se parempi, molempia nyt kuitenkaan ei ole varaa ostaa. Todennäköisesti päädyn tuohon eau so freshiin kyllä.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #616 : 28.11.13 - klo:23:02 »
^ Täytyykin mielenkiinnosta käydä nuuskimassa tuota Vercagen Bright Crystalia, jos se niin ehdottoman tylyn tuomion sai ;D

Jeanne Arthes Love Generation Rock tuoksua nuuskin myös, oli ehkä hitusen samaa kuin Vanderbilt vai mikä ihme? GR kuitenkin paremman tuoksuinen, saippuainen.
« Viimeksi muokattu: 28.11.13 - klo:23:04 kirjoittanut Angelie »

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #617 : 30.11.13 - klo:15:20 »
^Juu, siinä on tosiaan vanderbilttimäinen "aura", vaikka tuoksunuotit eivät ole sinnepäinkään. Auralla en tarkoita mummomaisuutta, vaan pehmeyttä.  ;D

Hmm... pitäisiköhän sitä ostaa Ange ou Demonkin, jos jostain löytyisi halvalla.  ::)

Adeline

• Vieras
« Vastaus #618 : 30.11.13 - klo:21:55 »
Ulkomailta löytää halvalla hajuvesiä :) jopa 20e aitoja merkkihajuvesiä joiden hinnat Suomessa 40-80e. Halpahajuvesiä saa 1-4 eurolla

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #619 : 04.12.13 - klo:16:28 »
Tilasin myös iki-ihanan Hugo Bossin Femme parfyymin parfyymi.fi nettikaupasta maanantaina ja tänään oli jo postiluukussa tuo ihanuus <3.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #620 : 04.12.13 - klo:17:51 »
En tiedä onko tästä jo puhuttukin, mutta NordicFeel nettikaupasta saa myös edullisia hajuvesiä, ja itse olin ainakin toimitukseen tyytyväinen.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #621 : 06.12.13 - klo:13:30 »
Mä kävin eilen ostamassa itselleni joululahjaksi Armanin code lunan. Ensimmäinen pullo vetelee viimeisiään ja tämä tuoksu on mulle just the tuoksu, rakastan tätä tuoksua.  <3

Mukaan lähti myös Marc Jacobsin Daisy eau so fresh tuoksu. Pitkään mietin ostanko tätä vai en, kun monella tuntuu lähipiiristä olevan näitä Daisy tuoksuja. Kuitenkin, pitkään haisteltuani eri tuoksuja en löytänyt oikein mitään miellyttävää ja haluaisin arkikäyttöön jonkun kepeän tyttömäisen tuoksun ja mielestäni tämä sopii hyvin siihen käyttöön.

Tuoksunäytteiksi tuli mukaan emporio armanin diamonds rose, ja eilisen ja tämän päivän perusteella taidan ostaa tämän tuoksun myös joskus.

Toinen tuoksunäyte oli Calvin Kleinin Sheer beauty, mutta tätä en ole vielä ehtinyt tuoksuttelemaan ja testaamaan.

Onneksi sain sokokselta -20€ alennusta kun ostokset ylitti 100€, oli alennuskuponki mukana. Mua niin kirpaisee nämä tuoksujen hinnat.  :-X

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #622 : 07.12.13 - klo:15:34 »
Ostin miehelle Only The Brave Tattoo Diesel for men-partaveden joululahjaksi. Mulla ei ollut haisuakaan mitä haistelisin tai minkä tyyppistä haluaisin, joten sika säkissä tyyliin tuoksuttelin 4-5 ja tuo osoittautui parhaimmaksi pikaisella otannalla, joten meni testiin vielä omalle iholle. Käytiin muualla välillä shoppailemassa ja hyvältä tuoksui vieläkin, joten kävin ostamassa. Oli vain 35ml:n pullo, mutta luulen, että kestää pitkälle, kun ei käytä normaalisti, ainoastaan mua miellyttääkseen. Ja tarviiko sanoa, että kuin vanhoja ne herran aiemmat putelit ovat, sellasia vähintään viis vuotta ja ite ei ole ostanut yhtäkään...
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #623 : 08.12.13 - klo:23:43 »
Voi autuus! Teidän kauttanne päädyin tuonne Parfyymi.fi-sivustolle, ja meinasin pyörtyä onnesta kun huomasin että niillä on myynnissä CK One Summer 2010 -tuoksua!

Olen aivan hulluna siihen tuoksuun, ja olen saanut tosi paljon positiivista palautetta siitä. Mitkään muut CK One -tuoksut ei oikein oo toimineet mulla, vaan alan tuoksua mieheltä, mutta toi 2010 on aivan ihana – raikas ja sitruksisen hedelmäinen muttei teini tai makea. Ja mieletön kesto!

Nyt alkaa puteli olla lopuillaan, ja oon ollut aivan epätoivoinen, kun ei sitä tahdo löytyä mistään, ja nekin harvat nettimyyjät jotka sitä myy eivät lähetä Suomeen. Mutta nyt löytyi <3 Mikä ihana joululahja itselle... ;D
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #624 : 13.12.13 - klo:14:44 »
En tainnut tänne kirjoitellakaan, että tilasin ihan sokkona parfyymi.fi:sta Cleanin Warm Cottonin ja Cleanin. Ja tykkään noista, sopivan neutraaleja ja kevyitä päivätuoksuiksi. Kehukaa vaan lisää täällä, helpottaa hyvien tuoksujen hankintaa :ts
Musta on turhauttavaa käydä hajuvesiä tuoksuttelemassa, kun ei voi montaa kerralla kokeilla ja pitäis antaa ihollekin kunnolla lämmetä, mutta tykkään näköjään ottaa riskejä :D

Yves Rocherilta sain ilmaistuoksuna jonkun putelin ja yhden myös tilasin ja eipä ole laatu kummentunut 20v:ssa, tai sitten ne ei vaan yksinkertaisesti ole mua varten. Jotenkin niin halvan tuoksuisia ja ..voisko sanoa räikeitä, tulee pää kipeäksi haistellessa.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #625 : 13.12.13 - klo:18:56 »
^ Hahah, Yves Rocherin tuoksut on mitä on.. ei auta vuosikymmenet  :D Minkälainen tuoksu tuo Warm Cotton on? Tulee mieleen kirjaimellisesti lämmin puuvilla. On näköjään parfyymi.fi sivuston suosituimissa tuoksuissa tällä hetkellä.

höpönasu

• Vieras
« Vastaus #626 : 13.12.13 - klo:20:27 »
Hö.. Meillä oli täällä ennen Vapaa Valinta (muuttui Tokmanniksi), jossa oli semmosia halppishajuvesiä. Yks niistä on mun suosikki, nimeltään Golden Desert. Vaniljantuoksuinen, pitkulainen pullo, hinta jotain 4-8€ luokkaa, muistaakseni niitä oli pari samaa sarjaa mutta eri tuoksuja. Tokmannilla tätä tuoksua ei enää ole.
 :'(

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #627 : 13.12.13 - klo:22:19 »
^ Golden Desertiä on minulla jäljellä vielä vähän! Harmi, jos tätä ei tosiaan enää mistään saa? Tämä on myös ostettu Vapaa-Valinnasta. Tämä kestää pitkään iholla ja on hieman vaniljainen.

höpönasu

• Vieras
« Vastaus #628 : 13.12.13 - klo:23:00 »
^ Mullaki, ja lisäks se suutin on rikki niin että se ei levitä sitä hajuvettä semmoseks "pilveks" vaan sieltä tulee ihan tippoja. Tää pysyy tosi hyvin iholla, paremmin kun esimerkiks mun J.Lon hajuvesi. Mieskin tykkää tästä. Mistähän tätä pitäs lähtee metsästään. ):

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #629 : 14.12.13 - klo:08:07 »
^ Hahah, Yves Rocherin tuoksut on mitä on.. ei auta vuosikymmenet  :D Minkälainen tuoksu tuo Warm Cotton on? Tulee mieleen kirjaimellisesti lämmin puuvilla. On näköjään parfyymi.fi sivuston suosituimissa tuoksuissa tällä hetkellä.

Warm Cotton on aivan ihana <3.
Raikas ja jotenkin ihanan puhdas. Cleaneista ehdottomasti paras mun mielestä. Mulla on toinen pullo menossa ja en osoita kyllästymisen merkkejä. Se sanoo jo paljon.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.