Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 251530 kertaa)

Poissa Kronia

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Turpea alkuasukas
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #645 : 27.01.14 - klo:14:13 »
Piti tulla hehkuttamaan, että oon vihdoin löytänyt uuden hajuveden, jonka haluan ostaa! Thierry Muglerin Womanity on uusi rakkauteni. Mikään muu ei ole positiivisessa mielessä pistänyt nenään, mutta tämä teki sen vihdoin.
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #646 : 27.01.14 - klo:14:21 »
No mäkin voisin vähän tuoksuhehkuttaa... Mulla on edelleen Coco Mademoiselle se ykköstuoksu, mutta ihan sattumoisin tartuin Sokoksen alepöydässä Estee Lauderin Sensuous Nude -tuoksuun, ja sehän olikin ihan täysi kymppi arkituoksuksi :ts Sisältää jotakuinkin samoja aineksia kuin Coco Mademoiselle, mutta patsulin sijaan tässä on aimo annos vaniljaa. Jää iholle viehkon vaniljaiseksi olematta mitenkään öglö.

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #647 : 27.01.14 - klo:15:40 »
Stokkan alesta tarttui mukaan Issey Miyaken Pleats Please lahjapaketti. Olen tuota tuoksua nuuskinut puoli vuotta eri paikoissa ja kyllä se vaan joka kerta tuoksuu yhtä hurmaavalle.  :l Olen antanut sille lempinimen kukkapenkkituoksu, tuoksu on niin voimakkaan kukkainen olematta kuitenkaan liian imelä tai mummomainen, ehkä päärynän tuoksu auttaa vähän raikastamisessa.
1a F ii Tukkakuva

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #648 : 02.02.14 - klo:22:14 »
Piti tulla hehkuttamaan, että oon vihdoin löytänyt uuden hajuveden, jonka haluan ostaa! Thierry Muglerin Womanity on uusi rakkauteni. Mikään muu ei ole positiivisessa mielessä pistänyt nenään, mutta tämä teki sen vihdoin.

Mä olen ollut kiinnostunut tuosta tuoksusta kanssa jo kauemmin. Sain joskus Stockalta testerin kevyemmästä versiosta eli Womanity Eau pour Ellestä ja tykkäsin siitä kovasti, mutta se on ehkä hiukan liian makea mun makuuni... Olen kyllä käyttänyt testeristä sitä kuin juoksevaa kultaa, eli tarkkaan varjellen, koska se suolaisen makea ja hiukan metallinen tuoksu on ihan taivaallinen. Se mansikkaisuus vaan hiukan häiritsee.
Olen kerran kokeillut Womanityä ja epäilen että pullossa oli jotain vikaa, koska sisältö haisi kaamealta ja sain päänsäryn. En helpolla saa tuoksuista päänsärkyä, mutta sillä kertaa jouduin pinkomaan lähimpään vessaan pesemään tuoksua pois ranteesta. Aion kyllä kokeilla uudestaan! Olen nimittäin ihan varma että tuon on pakko olla huippuhyvä, jos se makea mehukin on niin mainiota. ;D
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #649 : 03.02.14 - klo:06:03 »
Onko Womanityssä patsulia? Jokin Muglerin tuoksuissa kiehtoo ja jokin pieni pullo jotain, jonka nimeä en muista minulla oli mutta siinä tuo patsuli sai aikaan mahtavan migreenin ja huonovointisuuden. Tykkään kokeilemieni Muglerien moniuloitteisesta makeudesta ja pehmeydestä muuten. Paitsi himputin patsuli :-X

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #650 : 03.02.14 - klo:10:07 »
^ Fragrantican mukaan ei ole.. Mutta eipä kaikkia nuotteja varmaan noin vaan ilmoitetakaan yleisölle. Pääasiassa siis koko viikunapuu (itse puu, lehdet ja hedelmä) ja kaviaari on ilmoitettu esittelyssä.

Itse tykkään kyllä Muglerin tuoksuista, esimerkiksi Alien on mun mielestä aivan mahtava, mutta Angel on niin makea etten voisi ikinä itse käyttää sitä. Muitten päältä sitä on kiva haistella.

Sain muuten joululahjaksi sen Diorin Pure Poisonin mistä täälläkin kohkasin... Ja vielä EdP:n! Se on ihana, taivaallinen ja mun iholla jopa yllättävän vihjailevan seksikäs tuoksu. :3 Kai se on se jasmiini...
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #651 : 16.02.14 - klo:10:34 »
Mä haluaisin oikein vanhan ajan mummoisan puuterituoksun ;D Hain tästä keskustelusta sopivaa tuoksuja, mutta puuterista sanaa käytettiin monen uudemman tuoksun kuvauksessa ja mä etsin mielummin sellaista klassikkohajuvettä, joka olisi puuterinen. Guerlainin puuterikuulat on kivan tuoksuisia!
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #652 : 16.02.14 - klo:12:34 »
^ Oletko Manna jo ehtinyt jotain hajuvettä käydä tuoksuttelemassa? Mulle tuli heti mieleen YSL:n Rive Gauche ja Chanelin No 22 - myös Stella McCartneyn L.I.L.Y. tuoksuu jotenkin "vanhahtavan" puuteriselta.

Monella touksuihin keskittyneellä sivustolla voi muuten etsiä hajuvesiä tuoksunuottien perusteella, esim. Fragranticassa tai The Perfumed Courtin sivuilla
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #653 : 16.02.14 - klo:12:42 »
^^ Suosittelen haistelemaan Guerlanin tuoksuja! Löytyy takuulla puuterinen mummotuoksu :)

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #654 : 16.02.14 - klo:13:43 »
Mullahan on vuodesta toiseen käytössä talvisin Donna Karanin Cashmere Mist, joka on tosi puuterinen ja pehmeä, mutta en ole varma, onko se ihan mummoisa kuitenkaan. Kannattanee testata silti!
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #655 : 16.02.14 - klo:13:46 »
Mulle tulee mummoisesta hajuvedestä mieleen Cotyn L'aimant!
Cogito ergo doleo.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #656 : 17.02.14 - klo:08:12 »
Manna, etsipä orvokkisia tuoksuja. Nuo Guerlainin kuulat tuoksuvat orvokilta - ja aikanaan Guerlainilla oli jopa Meteorites-tuoksu, mutta se on lakkautettu. Guccin kukkaisvesisarjassa on orvokkituoksu, en tosin ole sitä nuuhkaissut. Annick Goutalin La Violettea on verrattu paljon tuohon Meteorites-tuoksuun: http://www.fragrantica.com/perfume/Annick-Goutal/La-Violette-1256.html

Guerlainin tavaratalotuoksuista kannattaa testata orvokkinen Insolence (kaikki mahdolliset versiot, niissä on eroja) ja jos jostain saat käsiisi klassikon L'Heure Bleuen. Itse olen jälkimmäistä nähnyt (ja haistanut) vain ulkomailla, mutta sampleja saa toki netistä tilattua.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #657 : 17.02.14 - klo:16:42 »

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #658 : 17.02.14 - klo:19:57 »
Guerlainin tavaratalotuoksuista kannattaa testata orvokkinen Insolence (kaikki mahdolliset versiot, niissä on eroja) ja jos jostain saat käsiisi klassikon L'Heure Bleuen. Itse olen jälkimmäistä nähnyt (ja haistanut) vain ulkomailla, mutta sampleja saa toki netistä tilattua.

Eikös tuota ole Stockalla? Ainakin Guerlanin omalla pisteellä on niitä vanhempia tuoksuja mitä ei hajuvesiosaston hyllyllä ole.

Poissa Alicia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #659 : 17.02.14 - klo:22:11 »
Eikös tuota ole Stockalla?

Helsingin Stockalla on. Kävin siellä viime viikolla testaamassa iholle L'Heure Bleuen. Mitsoukoa tuoksuttelin myös. Jickyä näkyi olevan myös hyllyssä, mutta kolmas olis ollut jo liikaa samalle testikerralle  :). Oulun Stockalla en ole nähnyt näitä vanhempia klassikkoja.
www.iHerb.com alennuskoodilla IDO234  10,00$ alennus uusille asiakkaille ensimmäisestä tilauksesta.