Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 251376 kertaa)

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #705 : 22.05.14 - klo:20:26 »
Mä laitoin just tilaukseen kaksi tuoksua:

Hugo Boss Hugo XX EdT 40ml
Lancome La Vie Est Belle EdP 30ml

Tuosta Bossin XX tuoksusta on ehkä tullut mun kaikkien aikojen suosikki. Mausteinen, makea, mutta silti kevyt. Sitä ei vain oikein tunnu enää saavan mistään ja nytkin löyty van EdT versio :/

La Vie Est Belle tuoksua olen käynyt nuuhkimassa useamminkin, nyt sitten näkee että toimiiko se mun iholla kuten toivon.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #706 : 23.05.14 - klo:03:22 »
^Tuo La Vie Est Belle on kyllä ihana, mutta ihan älyttömän vahva. Mun siskoni käyttää sitä, ja kerran esimerkiksi vanhempieni kissan mukana tuli parfyymipilvi, kun sisko oli aiemmin halaillut sitä. Itselläni on miniatyyripullo samaa, jota kerran testasin pisaran, jonka jälkeen mies huuteli toiselta puolelta asuntoa, että onko siskoni täällä. Ei ehkä siis kannata suihkia holtittomasti ;D

Mun suosikki on jo tovin ollut Michael Kors edp. Suihkaisin sitä ranteeseeni palatessani Tallinnasta lautalla viime syksynä, ei säväyttänyt ihmeemmin, ja jatkoin karkkiostoksille viereiseen myymälään. Siellä jonottaessani jotenkin huumaannuin nenääni kantautuvasta tuoksusta. Tajusin tuoksun tulevan omasta ranteestani, ja heti ulos selvittyäni kipitin vauhdilla takaisin parfymeriaan ja lunastin tämän omakseni. Tämä ei ole YHTÄÄN mun tyylinen tuoksu! Olen makeiden ja sitruksisten tuoksujen ihminen, en tällaisten vahvojen, myskisten ja puisten kukkaistuoksujen, eikä tämä varsinaisesti mielestäni "sovi" mulle, persoonaani ja tyyliini. Jotenkin tämä kuitenkin tuoksuu vastaavalla, huumaavalla tavalla kukkivalta kesätyöltä kuin toissayö kotiin pyöräillessäni, kun ilma oli raikastunut päivän helteistä ja tuomenkukkien tuoksu on vallannut koko tienoon. Mulla on aika paljon hajuvesiä, mutta tartun tähän koko ajan, joku tässä on todella vangitsevaa.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #707 : 23.05.14 - klo:07:00 »
Kiitos varoituksesta bubbs! Koitan olla varovainen tuoksun käytössä :)

Ja mahtava myyntipuhe Michael Kors tuoksusta! Nyt mun on kyllä ihan pakko käydä koklaamassa sitä ja varmaan ostaa kans  ;D

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #708 : 23.05.14 - klo:11:31 »
^La Vie Est Belle on hyväntuoksuinen, olen joskus testaillut sitä kaupassa.. en ole raaskinut ostaa vielä.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #709 : 23.05.14 - klo:13:07 »
^Tuo La Vie Est Belle on kyllä ihana, mutta ihan älyttömän vahva. Mun siskoni käyttää sitä, ja kerran esimerkiksi vanhempieni kissan mukana tuli parfyymipilvi, kun sisko oli aiemmin halaillut sitä. Itselläni on miniatyyripullo samaa, jota kerran testasin pisaran, jonka jälkeen mies huuteli toiselta puolelta asuntoa, että onko siskoni täällä. Ei ehkä siis kannata suihkia holtittomasti ;D

Pakko kyllä lainailla tätä, tuoksu on todella ihana mutta voimakas. Mä ostin tän tuoksun joskus kun ihastuin näytteen perusteella ja pullo vetelee viimeisiään nyt, ollut kyllä tosi mieleinen. Jossain vaiheessa tämä tuoksu alkoi kyllä vähän tökkimään, mutta se johtui kyllä tuosta voimakkuudesta. Yksikin suihkaus voi joskus olla liikaa, hyvääkin tuoksua.  :D

Mä koin tän tuoksun kanssa parhaimmaksi suihkauttaa kaukaa yhden suihkauksen käteen, jolloin suihkauksesta ei tullut ihan kaikkea käteen, vain osa.  :)

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #710 : 23.05.14 - klo:14:04 »
on24.fi verkkokaupassa on ollut jo pitemmän aikaa tarjouksessa parfyymit :) Sieltä tilasin nuo. Esim. 30 ml pullo La Vie Est Belleä maksoi 41 euroa. Kallis, mutta viimeinkin raaskin ostaa sen.

http://www.on24.fi/kauneustuotteet/naisten_kosmetiikka_ja_parfyymit/naisten_parfyymit/57856

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #711 : 26.05.14 - klo:17:54 »
En tiedä kuuluisiko tämä Yves Rocher-osastoon, mutta kysyn täällä. Minulla oli pieni testeri niiden uudesta kirsikankukkien tuoksuisesta hajuvedestä mutta hävitin sen epäonnisesti. Ehdin suihkautella muutaman kerran ja jokin siinä jäi kiinnostamaan mutta suuresti ennakkoluuloisena Yrkän tuoksuseoksia kohtaan mietin, kannattaisiko sitä tilata. Että haistoinko oikein, erittäin vihreä ja raikas tosin hentoinen tuoksu, mutta onko pohjalla jotain, jonka missasin. Onko kellään käytössä tätä tuoksua? En valitettavasti onnistu linkittelemään kämäisellä puhelinsovelluksellani.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #712 : 31.05.14 - klo:13:12 »
^ Mulla on. Sain lahjaksi alkukeväästä ja tykkään kyllä. Tuoksu on alkuun vihertävä ja raikas, mutta varsin hento ja ujo. Itse suihkin sitä samaan tapaan kuin jotain kevyempiä vartalotuoksuja, mulla on 100ml pullo, mistä on parin kuukauden käytön aikana huvennut viidesosa. ::)
Tuoksusta vielä, että vihreyden ja raikkauden alta paljastuu myöhemmin hento "hyväntuoksuisen ihon" tuoksu. Eli sellainen pehmeä ja ehkä ihan hivenen puuterinen, lienee se mantelin tuoksu mitä tuossa pitäisikin olla. Vähän samanlainen fiilis jäi, kun olisi käynyt suihkussa juuri ja iholle olisi jäänyt jonkun tuotteen tuoksu. Valitettavasti kertasuihkaisulla ei kestä iholla kuin muutaman tunnin maksimissaan ja silloinkin saa nuuhkia nenä kiinni ihossa. Useammalla suihkauksella kestää pitempään, tukassa kestää useampia tunteja ja vaatteissa samaten.
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #713 : 31.05.14 - klo:17:50 »
Hento ja ujo on hyvä vertaus, sitä se oli! Mietin mikä makea pehmeä vivahde siinä saattoi olla ja sehän on sitten tuo manteli. Laitoin jo tilaukseen tuoksua mutta vain pienen pullon. Ei sillä että konkurssi tulisi, vaan saan kierot kiksit siitä että käytän loppuun asti pullollisen hajuvettä  :O Harmittaa kaappiin unohtuneet pullonpohjalliset tai puoliksi käytetyt. Minulla on Yvesin syreenituoksua sitäkin pieni pullo, sen viimeinen sentti, viime kesältä ja sellainen viha-rakkaussuhde; pidän siitä hennosta tuoksusta jonka haistan vaatteista parin päivän päästä mutta toisinaan ensisuihkauspilvi saa makeudellaan melkein pahoinvoivaksi. Haluaisin tykätä Yrkän tuoksuista enemmänkin koska ne ovat usein tositosihalpoja ellei ihan ilmaisia ja tilaten helposti saatavia mutta joku niissä vaan tökkii.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #714 : 31.05.14 - klo:19:34 »
^ Mä taas tykkään tuosta syreenituoksusta. Se on sellainen tosi simppeli ja helppo kesätuoksu. Kestohan siinä on ihan onneton, ja tuo isohko pullo kuluu varmaan loppuun aika nopeasti.

Muakin kiinnostaisi tuo kirsikankukkatuoksu. Olisin sen jo tilannut, jos olisi jotain muutakin, mitä yrkältä tarvitsisin. Voisihan tuon toki myymälästäkin hakea, mutta mulle Yves Rocher on niin postimyyntifirma, että sellainen tuntuisi suorastaan luonnottomalta. :D
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #715 : 31.05.14 - klo:20:00 »
Juu Yrkän paketin odottelu on ihan traditio. Putiikissa vierailu olisi kuin vieraissa kävisi ;D Se syreeni on kyllä jännä, ja mielestäni melko identtinen Lanvinin Eclat d'Arpegen kanssa. Toivottavasti muistin nimen oikein. Pidän noista tuoksuista mutta haluaisin sekaan jotain kuplivaa, vähän niin kuin limsaan kuuluu hiilihappo. Saatan joskus haistaa tuoksun takistani ja mietin, mikä tuoksuu noin hyvälle, mutta vasta päivien jälkeen. Tuokin tarttuu vaatteisiin ja varmaan hiuksiinkin, mutta iholla se ei kauaa pysy. Ei oikeastaan haittaa. Sarjan vartalovoiteesta tai suihkugeelistä ei ole kokemusta. Onko kellään myös ruusua ja kieloa samasta sarjasta? *pahoitteluni myös kappalejaon puuttumisesta, sitäkään en onnistu tällä puhelimella tekemään*

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #716 : 21.06.14 - klo:13:43 »
Osaisikohan joku verrata Chopardin Casmiria ja Hanae Morin Hanae Mori -tuoksua? Fragranticassa äänestetty hyvinkin samantapaisiksi, mutta ainesosat ovat niin erilaisia etten ihan tästä näin vaan suostu hyväksymään niiden samanlaisuutta. :D
Cogito ergo doleo.

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #717 : 21.06.14 - klo:19:48 »
Mä ostin pari viikkoa sitte Espoon Kilon yhestä etnisestä kaupasta ihan kivan tämmösen hajuveden, tuoksu ei oo hirveen voimakas mutta kiva kuitenkin, vaniljaa ja sitruunaa ja vähän puuterista.
Chris Adams Legend - Made in Dubai; 80 ml 20 euroa että ei paha hinta kokoon nähden.

http://aijaa.com/E0yw0S

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #718 : 23.06.14 - klo:16:25 »
Osaisikohan joku verrata Chopardin Casmiria ja Hanae Morin Hanae Mori -tuoksua? Fragranticassa äänestetty hyvinkin samantapaisiksi, mutta ainesosat ovat niin erilaisia etten ihan tästä näin vaan suostu hyväksymään niiden samanlaisuutta. :D
Minulla on ollut nämä molemmat ja olivat kyllä keskenään niin samanlaiset, että myin Hanae Morin pois. Kyllä ne sinänsä toisistaan joten kuten erotti, mutta se ero oli niin hiuksen hieno, ettei ollut mitään järkeä pitää kahta lähestullkoon samaa tuoksua. Muistan vaan olleeni erittäin hämmentynyt, kun tilasin Hanae Morin ja totesin, että tämähän on lähes yksi yhteen Casmirin kanssa. Casmirin päädyin pitämään paremman kestävyyden vuoksi ja toki siksi, että pidän Chopardista tuoksuvalmistajana :)

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #719 : 23.06.14 - klo:19:59 »
^Kiitos paljon vertailusta! Tilasin juuri mansikkalasta 100ml Casmirin, joten voin kevein mielin jättää tuon Hanae Morin hankkimatta. Sen hinnalla voikin sitten investoida johonkin toiseen kivaan tuoksuun... O:)
Cogito ergo doleo.