Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 251519 kertaa)

Poissa maatis

• HAIRahtanut
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #720 : 25.06.14 - klo:21:34 »
Onpa kummallista: kokeilin ulkomailla lentokentän kaupassa Cliniquen Happy Heart -tuoksua ja se oli aivan ihana, kevyen kukkainen, raikas ja hiukan makea ja siitä puuttui se jokin "perushajuvesituoksu" jota en osaa tarkemmin kuvailla, mutta joka häiritsee lähes joka tuoksussa. Vielä lentokoneessakin imppasin rannettani ja tuoksui ihanalle. No, kotimaahan päästyä menin ostamaan Sokokselta samaisen tuoksun ja nyt kun kotona laitoin sitä, se ei olekaan samanlainen. Nyt haistan sen "perushajuvesituoksun" siinä enkä paljoakaan muuta. Voiko se olla vain mun nenäni vai voiko tuoksu tosiaan olla erilainen eri paikoissa? Ihmetyttää todellakin. Ja olen ihan varma, että muistin tuoksun nimen oikein, pullokin oli samanlainen.

Poissa Alicia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #721 : 25.06.14 - klo:22:22 »
Ilmankosteus ainakin vaikuttaa jonkin verran. Minulla vähän saman tyyppinen kokemus Pradan Infusion de Fleur d'Oranger -tuoksusta. Kentällä ja vielä lentokoneessakin tuoksu oli pehmeämpi kuin kotosalla suihkittuna. Pidän kotosallakin, mutta tuoksu on terävämpi ja hieman synteettisemmän oloinen täällä.
www.iHerb.com alennuskoodilla IDO234  10,00$ alennus uusille asiakkaille ensimmäisestä tilauksesta.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #722 : 26.06.14 - klo:08:29 »
Lämpötila vaikuttaa kanssa kosteuden lisäksi. Thierry Muglerin Alien tuoksui viimaisen kylmänä alkukeväänä mun iholla ensin kukkaiselta ja lopuksi kissanpissalta. Kokeilin uudestaan kuuman kosteana kesäpäivänä ja sain nauttia upeasta jasmiinipläjäyksestä kaikkine nuotteineen. Olen toistanut testin pari kertaa (koska en ole raaskinut ostaa tuoksua vielä, vaikka se onkin upea... ::)) ja aina sama juttu, eli testerikään ei ole ollut viallinen. Himoitsen muuten tuota tuoksua edelleen.
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa maatis

• HAIRahtanut
« Vastaus #723 : 26.06.14 - klo:15:05 »
Oi, kiitos Alicia ja Hallonnikas - en siis luovu toivosta, vaan kokeilen sitten helteellä uudestaan. Tuolla kokeilupaikassa oli todellakin kuumaa ja kosteaa ja täällä on kylmä! Selittää erinomaisesti tämän. :)

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #724 : 28.06.14 - klo:18:06 »
Auttaiskohan se tosiaan tekemää n tuoksusta voimakkaamman jos vaikka käyttäis reilummin kosteusvoidetta vartalolle, jotain kosteuttavaa suihketta nenään ja silleen ?

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #725 : 01.07.14 - klo:02:26 »
Poikkesin tänään Vaasassa, ja siellä oli ihan mielettömät hajuvesiapajat. Monta himotuslistalla ollutta löytyi jollain -40-70% hintalapulla, mutta päädyin investoimaan vain yhteen, joka sitten olikin ihan todellinen yllättäjä.

En edes tiedä, mikä minuun meni, kun suihkaisin Issey Miyaken Pleats Pleasea ranteeseeni. Olen sitä aiemmin nuuhkinut pullosta, enkä tykännyt yhtään. Tämän kemia kuitenkin toimii mun ihoni kanssa kuitenkin ihan hillittömän hyvin, tuoksu oli välittömästi hurmaava ja parani entisestään hetki hetkeltä. Koettuani järjettömän rakastumisen huuman halusin tästä näytteen vielä paperillekin, mutta siinäpä tuoksu ei taaskaan toiminut. Ostin setin, jossa oli myös vartalovoide ja mini suikugeeli, ja jo vähän testaamani vartalovoide ei kyllä pääse tuoksun syvyydessä lähellekään tätä suihkittavaa versiota. Ehkä ne kuitenkin tukevat toisiaan.

Tämä on tosi erityinen. En ole koskaan törmännyt hajuveteen, jossa kehityskaari on näin laaja. Ihollani olen nyt pitänyt kehityksen kaikista vaiheista, mutta ensituoksu ja pohjatuoksu tuntuvat olevan kuin eri tuotteista. Alussa on päärynää, hajuhernettä ja valkoisia kukkia, pohjalla on ihanan pehmeää vaniljaa pienellä myskillä. Luulen, että omassa käytössäni tämä tulee vakiinnuttamaan asemaansa sekä päivässä että yössä, kaikkina vuodenaikoina.

Kestävyys tuntuu olevan huippuluokkaa edt:ksi, 5-6h rannesuihkauksen jälkeen ranne tuoksui vielä selkeänä. Sitten piti kokeilla uudestaan, jotta sain palautettua ensituoksun mieleeni - nyt, 3 tuntia myöhemmin, kerrostettu tuoksu tuntuu yhä varsin vahvana.

Olen vähän hajuvesiostokiellossa, mutta jätin kyllä liikkeisiin monia nimeäni huutaneita, pilkkahintaan myynnissä olleita herkkupulloja, joiden vastustamisesta palkinnoksi oikeutan itselleni tämän pikkuostoksen.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #726 : 01.08.14 - klo:08:57 »
Calpyso taas houkutteli mut hankkimaan uuden hajuveden, nimittäin Guerlainin Terracottan. Se on kesän 2014 kausituote ja sainkin sitä tovin metsästää saadakseni viimeisen pullon Stockmannilta.

The fragrance’s intricate harmony opens on captivatingly fresh notes of bergamot, before developing into a heart of tiaré flower and ylang ylang. One of Guerlain’s emblematic ingredients, ylang ylang infuses scents with its warmth. Its sweet, sensual signature finally reveals a delicious vanilla-tinged dry-down.

That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #727 : 01.08.14 - klo:18:58 »
Tilasin itselle  Biothermin Eau Fraiche vartalotuoksun (vihreä pullo)100ml Nordicfeelistä.
Olen sitä käynyt jo moneen eri otteeseen tuoksuttelemassa ja vihdoin päätin tilata sen, kun halvemmalla lähtee sitä kautta.
Käytin juuri samalta merkiltä eau energie tuoksun ja kesti kauan aikaa ja tykkäsin.
Rakastan raikkaita tuoksuja  <3

Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #728 : 12.08.14 - klo:15:36 »
Mä ostin tänään pitkästä aikaa uuden tuoksun ja pääsin myös samalla vihdoinkin tuoksuttelemaan jo kauan etsimääni armanin code donna summer tuoksua!  :D

Mulla oli jo tuoksua suihkautettuna ranteeseen niin tuoksuttelin armanin code donna summeria pelkästään tikulta, ja siinä se ainakin tuoksui sellaiselta mitä odotinkin, ihanalta.  :-* Ei liian makealta vaan enemmänkin sellaiselta raikkaalta ja hyvin pehmeältä kukkaistuoksulta. Pitää joskus käydä kokeilemassa tuota iholle. Veikkaan että tämä tuoksu on seuraavana ostoslistalla.

Tänään ostin versacen bright crystal absolu tuoksun, mun piti ostaa tämä kesätuoksuksi mutta ostin nyt vasta. Tämä on ihanan vadelmainen, hieman kirpeähkö tuoksu. Tämä on erilainen mistä yleensä tykkään, kiva kun kaikki tuoksut ei ole niin samanlaisia keskenään.  :ts

Hajuvesipullo on söpön pinkki, mutta muuten mielestäni aika ruma. Yleensä kaikissa tuoksuissani on niin kauniit pullot, että hetken piti ihmetellä että onko pullo tosiaankin tuon näköinen.  ;D Itse pullossa ei ehkä niinkään ole vikaa, mutta korkki on jotenkin kömpelön näköinen ja näyttää hassulta.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #729 : 16.08.14 - klo:19:53 »
Onko Carolina Herreran 212 sexy tuoksu voimakas tai jotenkin itämaistyyppinen vai jotain ihan muuta?

Onko Victoria's Secretin hajuvedet mistään kotoisin? Mikä voisi olla hyvä, jos tykkään Escadan Cherry in the air:sta?

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #730 : 17.08.14 - klo:11:17 »
Vinkki Tallinnan kävijöille;

Viru-keskukseen on avattu liike nimeltään Creme de la Creme, joka myy hajuvesiä. Myynnissä oli ainakin Byredon, Maison Francis Kurkdjian ja Penhaligonin tuotteita. Aikaisemmin ko. liikkeen kohdalla oli L´Occitanen liike.
« Viimeksi muokattu: 18.08.14 - klo:15:16 kirjoittanut Manna »
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #731 : 17.08.14 - klo:12:59 »
Onko Carolina Herreran 212 sexy tuoksu voimakas tai jotenkin itämaistyyppinen vai jotain ihan muuta?

Sellainen pehmeä ja vaniljainen, makea. Enemmän voimakas kuin kevyt muttei kuitenkaan mikään 100 metrin päähän tuoksuva (ellei suihki puolta pulloa). Pysyy hyvin.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #732 : 17.08.14 - klo:19:37 »
Vinkki Tallinnan kävijöille;

Viru-keskukseen on avattu liike nimeltään Creme de la Creme, joka myy hajuvesiä. Myynnissä oli ainakin Byredon, Maison Francis Kurkdjian ja Penhaligonin tuotteita. Aikaisemmin ko. liikkeen kohalla oli L´Occitanen liike.

O-LA-LA, musiikkia korvilleni. Olinkin miettinyt pitäisikö pistäytyä Tallinnassa vielä elokuun aikana...
Raitoja käpälään!

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #733 : 21.08.14 - klo:15:50 »
Hugo Bossin tuoksut on olleet aina mieleeni ja voin oikeastaan sanoa, että tykkään poikkeuksetta Hugo Bossin tuoksuista (sekä itselleni, että miesten tuoksuista). Mutta nyt kävin tuoksuttamassa tuon uuden Hugo Boss Ma Vien (samantyylisessä pullossa siis kuin Nuit ja Jour) ja hyi! :-X Se on tosi ärhäkällä tavalla parfyymimainen, hieman pistävä jopa. Ei yhtään sellainen, mitä pullo lupaa. Tulee mieleen joku ärhäkkä huuhteluaine tai tuoksutettu Tolu. Tästä jos jostain saa päänsäryn. ;D
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #734 : 21.08.14 - klo:17:18 »
Mä en myöskään pitänyt tuosta Bossin Ma Viestä, jotenkin tosi tylsä ja liian voimakas, vaikka muuten vahvoista tuoksuista pidänkin. Mulle tarttui mukaan laivalta Issey Miyaken Pleats Please L`eau ja Chanelin Allure EDT. Tuota Chanelia mulla on ollut vuosikausia sitten ja pidän siitä kovasti edelleen, Isseytä taas olen himoillut nyt koko kevään ja kesän. Ihanan raikas, muttei vesimäinen ja jopa hieman vihertävä ruusu. Valitettavasti Isseyn kesto on tosi surkea, ei tunnu pysyvän iholla lainkaan.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.