Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 251391 kertaa)

Poissa Syaani

• Tukkaguru
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #735 : 25.08.14 - klo:22:42 »
Kiitos Manna vinkistä. MFK:n APOM on ollut jonkin aikaa hankintalistalla.
1a F ii

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #736 : 26.08.14 - klo:05:56 »
^Tuo APOM on kyllä ihana, mulla oli sitä sample. Ja muutenkin kivaa, että Maison Francisia saa vähän lähempää nyt, tosin tykkään asioda niiden Pariisin liikkeessä. Mulla on Francisilta Aqua Universalis ja Absolut Poir Soir, molemmat ihania. Haluaisin tuosta Soirista vielä sen colognen, se on pehmoisempi, eikä ihan niin eläimellinen.

Menen ensi viikonloppuna Tallinnaan, joten täytyypä pistäytyä katsastamassa kauppa. :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #737 : 30.08.14 - klo:02:49 »
Calpyso taas houkutteli mut hankkimaan uuden hajuveden, nimittäin Guerlainin Terracottan. Se on kesän 2014 kausituote ja sainkin sitä tovin metsästää saadakseni viimeisen pullon Stockmannilta.

The fragrance’s intricate harmony opens on captivatingly fresh notes of bergamot, before developing into a heart of tiaré flower and ylang ylang. One of Guerlain’s emblematic ingredients, ylang ylang infuses scents with its warmth. Its sweet, sensual signature finally reveals a delicious vanilla-tinged dry-down.

Voi toivottavasti olet tykännyt Terracottasta!  <3 Minä ainakin olen aivan hulluna siihen, vaikka se onkin nyt saanut jo väistyä syksyisempien tuoksujen tieltä odottamaan kesää. Tai kesän kaipuuta, käytän toisinaan selkeästi kesäisiä tuoksuja vaikka keskellä talveakin tuomaan mielikuvia auringosta ja lämmöstä.  :l
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #738 : 30.08.14 - klo:09:44 »
Voi toivottavasti olet tykännyt Terracottasta!  <3

Terracotta on  <3 Mäkin olen siirtymässä nyt syksyisempiin tuoksuihin, mutta voihan Terracottaa vielä suihkia jos tulee kesäisempiä päiviä.

Hankin käytettynä Estee Lauderin Sensuous-tuoksun. Tuoksuttelin sitä heti kun se ilmestyi markkinoille, mutta jostain syystä unohdin sen tosi pitkäksi aikaa. Muistan tuoksutelleeni sitä useamman kerran tavaratalossa, mutta aina vaan sen hankkiminen jäi. Nyt Tallinnassa käydessäni törmäsin siihen uudelleen, mutta en raaskinut ostaa taxfreesta. Sattumalta sain edullisesti sitä pullon erään FB-ryhmän kautta. Mua kiinnostaa myös se Noir-versio.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Kronia

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Turpea alkuasukas
« Vastaus #739 : 04.09.14 - klo:09:16 »
Mä oon niin tippunut kärryiltä, että mun täytyy kysyä teiltä apua... Mistäpäin nettiä ihmiset nykyaikana tilailee hajuvesiä? Mulla on haaveissa Agent Provocateurin Maitresse, mutta sitä ei Suomesta enää taida saada...
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #740 : 04.09.14 - klo:09:19 »
Nordic feel tai parfyymi.fi

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #741 : 04.09.14 - klo:09:45 »
Mä olen tilannut 24ON.fi -verkkokaupasta, niillä aika kattava tuoksuvalikoima sekä parfyymejä että deodorantteja. Siellä on niitä koko ajan tosi hyvillä alennuksilla!

http://www.on24.fi/kauneustuotteet/naisten_kosmetiikka_ja_parfyymit/naisten_parfyymit

Poissa Kronia

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Turpea alkuasukas
« Vastaus #742 : 04.09.14 - klo:09:48 »
Kiitoksia molemmille :)
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #743 : 04.09.14 - klo:22:28 »
Miten ihmeessä noi ON24:n hajuvedet voi olla noin halpoja!! Siis väkisinkin tulee mieleen että onko tossa joku juksaus. Onko siis ihan aitoja tuoksuja? On kyllä tosi edullisia jos ovat ihan aitoja.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #744 : 04.09.14 - klo:23:15 »
On aitoja tuoksuja, olen tilannut sieltä parikin Hugo Bossin EdP:a ja EdT:a. Pullot näyttää ihan aidoilta, paketit myös ja tuoksut on just sitä mitä pitäisi ollakin. Jos ovat feikkejä, niin ovat pirun hyviä sellaisia :D

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #745 : 05.09.14 - klo:00:05 »
Voikohan jostain tilata hajuvesistä näytteitä? Tai miksi niitä ylipäätään edes kutsutaan, testereitä?  ;D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #746 : 05.09.14 - klo:17:14 »
^Jos dekantoidut käy, niin Perfumedcourtista saa.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #747 : 06.09.14 - klo:10:49 »
On aitoja tuoksuja, olen tilannut sieltä parikin Hugo Bossin EdP:a ja EdT:a. Pullot näyttää ihan aidoilta, paketit myös ja tuoksut on just sitä mitä pitäisi ollakin. Jos ovat feikkejä, niin ovat pirun hyviä sellaisia :D

Oliko tässä paikassa se verkkomaksumahdollisuus, että suoraan omalta tililtä heille ja sitten tilaus alkaa tulemaan ?

Onko tää luotettava paikka, onko kertaakan sulta jääny tilaus saapumatta ?

Ja kuinka kauan suurinpiirtein tilauksen saapuminen kestää ?

Vaikuttaa nimittäin aika lupaavalta paikalta   :-*

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #748 : 06.09.14 - klo:23:54 »

Oliko tässä paikassa se verkkomaksumahdollisuus, että suoraan omalta tililtä heille ja sitten tilaus alkaa tulemaan ?

Onko tää luotettava paikka, onko kertaakan sulta jääny tilaus saapumatta ?

Ja kuinka kauan suurinpiirtein tilauksen saapuminen kestää ?

Vaikuttaa nimittäin aika lupaavalta paikalta   :-*

On luotettava verkkokauppa. Olen tilannut sieltä vuosia sitten pari huonekalua ja nyt pariin otteeseen tuoksuja. Joissakin tuotteissa toimituskulut hirvittää, mutta pienet paketit kuten nuo parfyymit saa näppärästi ja halvalla SmartPostiin.

Voi maksaa verkkopankissa tahi luottokortilla. Itse käytän yleensä Klarna Tiliä, kun sellainen sattuu olemaan ja käytän samaa maksutapaa muissakin verkkokaupoissa asioidessa, kuten cdon.com tai discshop. Ihan kiva kun ostokset kertyy samaan laskuun, eikä tarvi muistaa maksaa 5 eri paikkaan. Samalla voi sitten myös hiukan toppuutella sitä ostamista, kun näkee miten isoksi lasku taas kasvoi  ;D

Oikeestaan ihme ettei Juures-foorumilla puhuta enemmänkin ON24-verkkokaupasta. Mun mielestä ne ovat ihan parina viime vuotena kasvattaneet tosi paljon valikoimaansa ja sieltä löytyy vaikka mitä huonekaluja ja sisustustuotteita mitä en oikein näe muualla. Kuten gobeliineja!

http://www.on24.fi/kodin_tuotteet/kodintekstiilit/matot_k/26928?sidus_from=/kodin_tuotteet/kodintekstiilit/matot_k&utm_content=/kodin_tuotteet/kodintekstiilit/matot_k&utm_term=sidus_15&utm_campaign=sidus

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #749 : 07.09.14 - klo:18:43 »
Kiitos ihanasta vinkistä  :D  Kunnon hajuvettä kaipailen - Gobeliinit jää nyt vähän myöhemmälle, ei sinänsä huono idea.