Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 251381 kertaa)

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #75 : 18.06.12 - klo:10:01 »
Suihkuttelin sitä ranteeseen ja 6 tuntia sitä nuuskittuani aloin voimaan vain pahoin. Harmittaa ja inhottaa, koska haluan pitää niistä "huonoimmistakin" lahjoista, koska niissä on kuitenkin ajatus mukana ja etenkin kun mies sen eteen oli nähnyt vaivaa. En vaan pysty käyttämään tuota ilman päänsärkyä. :(

Voisiko sitä laimentaa esim. suihkauttamalla tuoksuttomaan vartalovoiteeseen? Mulle tuli tämä mieleen, kun itse olen kokeillut tuoksuöljyjen ja tuoksuttomien tuotteiden yhdistämistä. Entä miten olisi suihkaus alaspäin ilmaan ja säärien heiluttelu siinä sumussa - näin tuoksu tarttuu kevyemmin eikä tule niin nenän lähelle.

Olen itse harkinnut tuota L-tuoksua, koska mulla oli siitä Pienen tuoksukaupan tuoksuöljykopio - sain sen ilmaislahjaksi aikoinaan. Käytin sitä sekoittuna ja sain suurinpiirtein joka päivä kehuja ja ihasteluja. Piti sitten tutkailla, mistä tuoksusta kopio on. Pullo näytti.. öh, erikoiselta. Onkohan tässä tapauksessa kopio parempi kuin aito ;)

Poissa grizzie

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 18.06.12 - klo:10:27 »
^hei kiitos vinkistä, täytyypä kokeilla suihkutella vähän kauemmas nenästä tai sekoittaa perusvoiteeseen. Yleisesti ottaen tuoksu pitää sisällään ne kaikki mun lempituoksut, mutta jokin todella pistävä ja voimakas vivahde siinä silti on enkä oikein pääse käsiksi, että mikä..

Sen sijaan mies oli saanut näytepullot Calvin Kleinin Beautysta ja Marc Jacobsin Daisyta, joista ensimmäinen on kovin positiivinen yllätys ja se päällä tuntui, että itsetunto koheni ja olo on fiini. Jälkimmäinen olikin vanha tuttavuus ja jos se kulkisi parfyymin muodossa, niin voisin vaikka ostaa kesätuoksuksi. :)
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #77 : 18.06.12 - klo:13:32 »
^Kesällä monet lämpimät ja makeat tuoksut kuten tuo Lempicka ovat vain liikaa. Lämpö ja kosteus saavat tuoksun voimistumaan. Joten ehkäpä peli ei ole menetty ja tuoksu tuntuu paremmalta sitten myöhemmin kun ilmat viilenevät :).
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 18.06.12 - klo:14:06 »
Armani code luna.

Aivan ihana tuoksu. Ei yhtään liian voimakas, muuttuu iholla pehmeän vaniljaiseksi. Ei ole liian mausteinen tuoksu, sellainen kevyt ja pehmeä.

Tuoksunäyte on tehnyt tehtävänsä ja koukuttanut mut. Mistä kannattaa lähteä ostamaan? Sokoksen hintaa en tiedä tälle tuoksulle kun en muistanut kysyä, mutta pikagooglauksella vaikuttaa aika kalliilta tuoksulta. 50€ vielä voin maksaa, mutta sen enempää en raaskisi.  :-\

Edit: näyttäisi olevan sokoksen nettikaupassa 49€ tuo tuoksu! Jee! Typerä pikagooglailu, ehdin jo säikähtää että tuo on liian kallis tuoksu mulle.  :D
« Viimeksi muokattu: 18.06.12 - klo:14:13 kirjoittanut wilma »

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 18.06.12 - klo:14:08 »
Iih, löysin ihastuksen. Bvlgari Omnia Crystalline  :-* Lapusta tuoksui vähän turhankin "raikkaalta" (vähän sellainen vessanraikastinefekti mitä inhoan näissä raikkaiksi mainostetuissa tuoksuissa), mutta tämä on näemmä taas näitä tuoksuja jotka minun iholla lämpenee juuri sopivasti. Raikas mutta pehmeä, olisi aika nappijuttu kesäksi. Jotain pientä "särmää" tähän ehkä kaipaisin kuitenkin, olisikohan joku muu Omnia sitten... Osaako joku vertailla noiden välillä, millaisia "maallikkonenäeroja" olette havainneet? ;D

Mä olen myös ihastunut noihin Omnioihin. Crystalline  on tosiaan raikas ja valkokukkainen ja aavistuksen saippuainen. Amethyste on sitten se, joka mut sytyttää enemmän, se on pehmeämpi ja jotenkin herkempi tuoksu, tuoksussa on ainakin hieman myskiä ja sireeniä. Testasin niitä myös rinnan Pariisin lentokentällä ja tuo Amethyste kesti huomattavasti kauemmin.

pelkkä Omnia (se ruskea pullo) taas tuoksuu chai teelle ja on selkeästi lämpimämpi ja enemmän syksyyn ja talveen sopiva. Vihrea Green Jade on ainoa, mistä en pidä, jotenkin tuoksuu ihan liian mainstreamille. Uutta Corailia en ole tuoksuttanut.

Pah, tuoksutin Crystallinea uudemman kerran ja totesin ettei se sittenkään ole niin kiva ;D Johtunee ehkä siitä, että tässä välissä ehdin testata muutkin Omniat alkuperäistä (ruskeaa) lukuunottamatta ja uusiksi suosikeiksi valikoituivat juurikin Amethyste, joka tuoksuu minulla tosi vahvasti syreeniltä (<3) ja Coral. Green Jadesta tykkäsin myös omalla ihollani, kaikki nuo ovat muuttuneet iholla ihan hurjan erilaisiksi mitä lapusta nuuhkittuna (tämä nyt varmaan on aika ilmeistä, mutta ero on jotenkin näillä paljon selkeämpi kuin millään muilla testaamillani hajuvesillä). Crystalline kestää noista kaikista selvästi huonoiten, siksikään ei tule varmaan päätymään ostoslistalle :P

Ketuttaa vieläkin, kun joitakin aikoja sitten olisi ollut sauma saada miniatyyripullo Omniaa mutta en muka halunnut sitä kun en tajunnut kuinka hyvä tuoksusarja tämä on >:D Olisi ihan valtaisa kiusaus haalia koko sarja mineinä, mutta ei taida ihan rahkeet riittää ja tykkään muutenkin spraypulloista enempi.

Armanin Acqua di Gioia vaikutti myös aika kivalta tuttavuudelta, tähän täytyy tutustua läheisemmin kunhan joutaa.
« Viimeksi muokattu: 18.06.12 - klo:14:20 kirjoittanut Antur »
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 18.06.12 - klo:18:29 »
Voi mua harmittaa niin vietävästi. Annoin miehelle vapaat kädet tuoda mulle reissutuliaisena hajuveden. Olen aika nirso tuoksujen suhteen, mutta halusin luottaa, että mies tuo jonkin hyvän ja lämpimän tuoksun, joista pidän. Noh, olisi se voinut olla pahempikin, mutta tuliaiskassista paljastui Lolita Lempickan L. Pidän vahvoista tuoksuista ja vaniljasta, mutta tuo on aivan liikaa, jopa minulle. Suihkuttelin sitä ranteeseen ja 6 tuntia sitä nuuskittuani aloin voimaan vain pahoin. Harmittaa ja inhottaa, koska haluan pitää niistä "huonoimmistakin" lahjoista, koska niissä on kuitenkin ajatus mukana ja etenkin kun mies sen eteen oli nähnyt vaivaa. En vaan pysty käyttämään tuota ilman päänsärkyä. :(

Minusta tuo L on aivan ihana, mutta ehdottomasti vain syksyyn ja talveen. Tuossahan on kanelia, appelsiinia ja vaniljaa, jotka ovat ehkä turhan lämpöisiä näille keleille. Tuo on myös mulla ostoslistalla talvituoksuksi, mutta koitan nyt olla kasvattamatta hajuvesivalikoimaani.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #81 : 18.06.12 - klo:18:37 »
Armanin Acqua di Gioia vaikutti myös aika kivalta tuttavuudelta, tähän täytyy tutustua läheisemmin kunhan joutaa.

Mulla on toi tuoksu ja on tosiaan kivan raikas ja kevyt, sopii hyvin arkeen. Harmi vaan, ettei tuoksu kestä iholla kovin kauaa :(.

Toin just laivalta miehelle saman tuoksun (miesten versiona tietty!), ja on kyllä äärettömän hyvä tuoksu. Miehekäs, pehmeä, raikas ja niiiin seksikäs. <3
« Viimeksi muokattu: 18.06.12 - klo:18:42 kirjoittanut Kikka »
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa ännä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #82 : 18.06.12 - klo:18:48 »
Toi Lolita Lempicka L on kyllä aikamoinen, mä laitan sitä niin (jos laitan), että suihkautan sitä siihen rasian muovikoteloon, ja siitä ihan pikkasen jostain kohasta sipaisen sormenpäälläni ja sitten siitä kaulalle ja lopuksi hinkkaan kädet saippualla. :D Melkein voisin luopua koko tuoksusta. Hyvä se oli joulun aikaan, mutta hirvitti, että tuoksun liikaa. :)

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #83 : 19.06.12 - klo:08:10 »
Mäkin sorruin ostamaan Kicksistä mini-Cleanin, päädyin Fresh Laundryyn. On tämä kyllä aivan ihana tuoksu, mutta silti pidän mun vanhasta suosikista Warm Cottonista eniten. Tällainen pikkupullo on kyllä näppärä, kulkee hyvin mukana vaikka käsilaukussa.
Näitä oli myös Stockalla kanta-asiakastarjouksena hintaan 24,95.

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 20.06.12 - klo:13:58 »

Joo örkh, ei tätä sittenkään. Ei ole minua varten, tämä on juuri sellainen "väärällä tavalla raikas" hajuvesi minulle :P Tulee joku miesten hajuste mieleen ja vähän myös sellainen vessanraikastinmainen. Ei ei ja ei. Olisin halunnut tykätä tästä.

Sen sijaan sorruin siihen Green Jadeen kun halavalla sai  8) Amethyste ja Coral saavat odotella vielä tuokion, täyteen hintaan ei ole vara shoppailla ja Ebaylakko pitää.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #85 : 20.06.12 - klo:14:05 »
Osaisikohan joku vinkata mulle sopivaa tuoksua? Pidän sellaisista makeista, karamellimaisista tuoksuista, ei sitrustuoksuja tai mitään "raikasta".  :P
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 20.06.12 - klo:18:13 »
^Jessica Simpsonin Fancy?
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #87 : 23.06.12 - klo:01:09 »
Mä ostin sen himoitsemani Oriflamen Lovely Gardenin. Se tuoksu on aivan ihana, mutta se katoaa aivan saman tien  0_0 Eikä siis kyse siitä et mun nenä vaan hukkais sen hajun, vaan ei meidän isäntäkään haista sitä miusta. Oon kokeillu sekä iholle suihkauttaa, että vaatteeseen. Vaatteessa se tuoksuu ehkä hetken pitempään, mut katoaa silti tavattoman nopeasti. Ei yhtään kivaa!
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Suomu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #88 : 26.06.12 - klo:15:46 »
Makeista, karkkimaisista tuoksuista mullekin tuli ekana mieleen Fancy ja sitten Prada Candy. Myös Aquolinan Pink Sugar, Paris Hiltonin Can Can, Britneyn Fantasyt, Juicy Couturen Viva la Juicy, Vera Wangin Princess ja Escadan Magnetism voisivat olla kokeilemisen arvoisia.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 26.06.12 - klo:18:18 »
Juhannuksena tutustuin Escadan Especiallyyn jota ystävätär suihkautteli yllensä. Tuoksui ihanalta :-*                              Sen innoittamana katselin Fragrancedirectin tms sivulta tuota tuoksua ja törmäsin Kylie Minoguen Pink Sparkle -tuoksuihin. Onko kellään foorumilaisella kokemusta noista Kylien tuoksuista, onko yhtään Escadan E:n tyylisiä? Muista Escadoista en ole juuri välittänyt, ainut on tuo Especially.    *pahoitteluni, tällä puhelimella ei toimi rivinvaihto*
« Viimeksi muokattu: 26.06.12 - klo:18:20 kirjoittanut babylissa »