Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 251537 kertaa)

Poissa babylissa

• Tukkaguru
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #810 : 30.12.14 - klo:21:02 »
Niin, siis oliko se vain pelkkä Femme eikä Pour Femme :)

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #811 : 30.12.14 - klo:21:03 »
^ Pour Femme siinä lukee. :)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #812 : 01.01.15 - klo:23:48 »
GloriaBoxin mukana tullut See by Chloe ei ole yhtään tippaa mun tuoksu. Se on liian myskinen ja puinen ja mun iholla jotenkin partavesimäinen. Sääli  :-\

Sen sijaan olen nyt ihastunut Marc Jacobs Daisy Delightiin ja sen aion ostaa omakseni joko alesta tai tax-freesta. Ihnan kesäinen ja tyttömäinen tuoksu  :)

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #813 : 02.01.15 - klo:01:40 »
^Mä olen vähän pakkotestauttanut tuota See by Chloea itselläni aika monta kertaa, ja alan vähitellen jotenkin innostua siihen. Ei siitä mitään suosikkia tule varmaankaan, mutta ehkä tulee silti käytettyä välillä. Harmittaa kyllä, että se toinen Gloriaboksin Chloe-hajuvesi on mielestäni tosi ihana, pakko aina osua itselle se väärä vaihtoehto..

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #814 : 02.01.15 - klo:11:56 »
Sen sijaan olen nyt ihastunut Marc Jacobs Daisy Delightiin ja sen aion ostaa omakseni joko alesta tai tax-freesta. Ihnan kesäinen ja tyttömäinen tuoksu  :)

Tää on tosi ihana tuoksu! Mullakin seuraavana ostoslistalla.
Mulla on Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh ollut tosi kovassa käytössä, tämä on niin kesäinen ja keveä tuoksu. Arvoin tätä ostaessani tämän ja delightin välillä, vaikea päättää kun pitää molemmista ja tuoksuina nämä ovat aika samanlaisia.  :D

Jouluna sain lahjaksi mieheltä Marc Jacobsin Daisy Dream tuoksun jota himoitsin myös pitkään. Tämä on muiden Daisyjen tapaan tyttömäinen tuoksu. Muuttuu iholla pehmeäksi ja päärynän tuoksuiseksi. Todella ihana tuoksu, mutta tämä tuntuu pysyvän iholla huonommin kuin muut Daisyt. Yleensä en lisää tuoksua päivän mittaan, mutta tätä olen lisännyt kun tuoksu tuntuu katoavan.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #815 : 04.01.15 - klo:21:14 »
Voihan kehveli mä sanon! Kävin tuoksuttelemassa useaan kertaan tuota Bossin Femmeä ja testilapulla se tuoksu oli lähes täydellinen. Kuitenkin kun suihkautin iholle, se muuttui nopeasti saippuaiseksi eikä kestänyt kauaa.

Kaveri sitten bongasi tämmöisen tuoksun: http://www.fragrantica.com/perfume/Lanvin/Rumeur-2-Rose-2271.html jonka olin ohittanut ihan sillä, että siinä luki "rose" ja oletin kyseessä olevan kukkaistuoksu. Mutta tuoksuhan onkin huumaavan sitruksinen ja aavistuksen makea, eli aivan ihana. Ostin parfyymin siltä seisomalta ja kotona suihkuttelin tuoksua onnesta soikeana. Vaan niinpä tuokin hävisi iholtani, enkä oikein haistanut sitä vaatteistakaan. En tiedä onko oma nenäni niin turtunut (ja miehen nenä tupakanpoltosta heikko), mutta kumpikaan sitä ei haista parin tunnin jälkeen  :-\ Mutta ihana se on silti, suihkin sitä iholleni ennen nukkumaanmenoa, jotta voin nauttia tuoksusta ennen nukahtamista  :l
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #816 : 05.01.15 - klo:07:20 »
Kokeile vaatteisiin suihkuttamista, jos tuoksu ei iholla kestä.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
« Vastaus #817 : 06.01.15 - klo:02:25 »
^Täytyy tosiaan testata miten vaatteessa säilyisi (ja jollain muulla takilla, tuohon untuvatakkiin on ranteelle testatessa osunut niin montaa eri hajuvettä, että se tuoksuu ihan Sokkarin hajuvesiosastolle koko takki  ::) ). Voisikohan mun nenässä olla jokin "vika", kun tuntuu että makeat tuoksut säilyy/haistan paljon pitempään? Olin aiemmin kokeillut Yves Saint Laurentin Manifestoa sekä tänään Roberto Cavallin Glamia ja nämä molemmat haistoin selkeästi - joskin pehmeämpinä - ihollani vielä useamman tunnin jälkeen.

Tästä tietysti herää se ajatus, että jos mä haistan nuo vahvat tuoksut niin helposti (verrattuna esim. aiemmin mainitsemiini sitrustuoksuihin), niin kuinka vahvasti ne tuoksuvat toisten ihmisten neniin? Vaikka tykkään tuoksuista, en kuitenkaan halua aiheuttaa happivajetta tai päänsärkyä kanssaeläjielle  ;D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #818 : 06.01.15 - klo:14:08 »
No, sitrukset ovat kyllä ihan oikeastikin nopeimmin haihtuvia tuoksuainesosia, harvoissa tuoksuissa niiden kiinnittäminen onnistuu. Ihmiset toki haistavat asioita eri tavalla, mutta loppujen lopuksi noita tuoksuylilyöntejä tapaa kohtalaisen harvoin. Voihan sitä aina ystäviltä kysäistä, että mitä mieltä on tuoksusta, jos itseä epäilyttää. Huivit ovat minusta kivoja asusteita tuoksutettavaksi.

Jotkut eivät usko siihen, että tuoksut käyttäytyisivät eri tavalla eri ihoilla - minusta se on ihan selvä asia. Tuoksuainesosat pvat paitsi haihtuvia (ihon ja ympäristön lämpötila ja kosteus vaikuttavat), myös hajoavia - ja iso osa orgaanisia. Ihon happamuus, rasvaisuus, ominaistuoksu (riippuvainen geeneistä, ravitsemustilasta ja hormonaalisesta tilasta) ja yksilöllinen pieneliöstö tekevät varmasti omat temppunsa.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #819 : 08.01.15 - klo:08:45 »
Mä kävin kanssa haistamassa tuota Lanvinin Rumeur rosea. Ihana se on, mutta ei tosiaan kestä mullakaan. Ehkä vähän paremmin vaatteessa, mutta iholla ei juuri yhtään.
Nyt mietin, että ostaako vai ei. On ilmeisesti jäämässä pois, joten päätös olisi tehtävä pian.
Veni, vidi, Visa.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
« Vastaus #820 : 08.01.15 - klo:10:56 »
^Mä suihkuttelin sitä Lilan neuvosta kaulaliinaan ja siinä tuoksu tuntuisi pysyvän hieman paremmin, joskin paljon vaimeampana. En sitten tiedä jos useampana päivänä suihkaisisi, alkaisi tuoksu "imeytymään" kankaaseen?  :D

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #821 : 21.01.15 - klo:10:30 »
Itse en koskaan laita hajuvettä suoraan iholle vaan suihkautan sitä vaatteisiin ja asusteisiin. Kaulaliina on ihan paras tähän tarkoitukseen, koska nenään leijailee miellyttävä tuoksu aina liikkuessa ja huivin voi sulloa vaikka laukkuun tarvittaessa ;)

Tilasin joulun alla pari uutta (tai "uutta") hajuvettä eli pitkäaikaisen suosikkini Especially Escadan sekä jokerina Britney Spearsin Radiancen koska sen sai huippuedullisesti. Yllättävää kyllä, Radiance on vallan kelpo arkituoksu aikuisellekin eikä siinä ole julkkisparfyymeille tyypillisiä geneerisiä vaniljan/myskin/mausteiden vivahteita ollenkaan. Circus Fantasy on neidon tuoksuista se toinen mistä tykkään, kivan raikas ja hedelmäinen.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #822 : 21.01.15 - klo:14:51 »
Olen suihkannut hajuvettä yleensä niskaan/kaulaan ja mulla on monesti tuubihuivi sitten kaulassa ja aina kun laitan tietyn huivin kaulaan, se tuoksu säilyy ihanasti siinä huivissa.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #823 : 30.01.15 - klo:09:31 »
Yllätin itseni tykästymällä Viktor & Rolfin uutukaiseen Bon Boniin, yleensä kun karttelen tunkkaisiksi mieltämiäni gourmand-tuoksuja. Mutta tässä on tosi kivaa nuorekkuutta ja leikkisyyttä ilman turhia kommervenkkejä ja raskassoutuista mausteisuutta. Ja pullokin on tosi söpö :D

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #824 : 31.01.15 - klo:18:07 »
^Sama täällä! Kävin pukumiehessä suihkauttamassa sitä ranteeseen ja jännä miten eriltä se tuoksuu iholla ja hihassa! Iholla se on nyt sellainen pehmeä karamelli ja hihassa taas sellainen ihana makea hedelmäinen tuoksu. Kaulahuiviin suihkautin Flowerbombia ja sekin on kyllä ihana, jotenkin sellainen etten osaa yhtään eritellä mikä siinä tuoksuu, se on vaan jotenkin sellainen "kokonainen" tuoksu :D Jompi kumpi noista pitää kyllä saada joskus.