Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 251374 kertaa)

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #840 : 08.03.15 - klo:09:52 »
Coco Mademoiselle ei ole kyllä mikään maailman omitakeisin tuoksuvalinta, mutta kyllä se vaan jotenkin on niin mun juttu. Multa on kysytty ihan hiton usein, että mitä tuoksua käytän ja olen ihan tuntemattomiltakin saanut kehuja siitä. Ihan siis omasta mielestäni erikoisen usein joku kysyy asiaa. Ehkä se vaan jotenkin sattuu natsaamaan just mun ihon kemiaan, niin että se tuoksu hienostuu iholla tosi hyväksi. Jännä juttu! On mulla muutama muukin tuoksu, mutta toi on jotenkin vaan niin mun signature-tuoksu vaikka sitä käyttä miljoona muutakin ;D

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #841 : 08.03.15 - klo:15:38 »
Olen menossa huhtikuussa Viroon ja ajattelin tuoda laivalta taas jonkun tuoksun.  Olen hyvissä ajoin liikenteessä miettimässä mikä olisi hyvä  ;D

Tällä hetkellä tuoksuistani eniten käytössä ovat Kenzon Mirror edition (onkohan se tuon niminen), Marc Jacobsin Dot, DKNY Be Delicious Fresh Blossom ja Christina Aguileran Royal Desire. Näistä saa ehkä jotain suuntaa siitä, minkälainen tuoksumaku minulla on? En ymmärrä hajuvesistä mitään  ::) Onko siis suosituksia mitä kannattaisi tuoksutella? Hintahaitari voisi olla jossain viidenkympin tienoilla.

Kokeilepas esimerkiksi John Gallianon Parlez-moi d'amouria, Especially Escadaa, Dolce & Gabbanan Dolcea ja Escadan Joyfulia. Philosophyn uutuus Loveswept on myös ihana.

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #842 : 20.03.15 - klo:09:21 »
Olen saannut täältä niin hyviä hajuvesi ehdotuksia (kiitoksia niistä) niin ajattelin taas tulla kyselemään. Olen haeskellut kesälle jotain hajuvettä, mutta en oikein ole varma minkä sitä ostaisi. Olen todella huono käymään missään niitä nuuhkimassa, niin luotan teidän mielipiteisiin  :D Mulla on aiempina kesinä ollut käytössä Escadan Ocean lounge, josta tykkäsinkin kovasti. Talvella käytän Lolita Lempickan L:ää. Katselin vähän noita muita Escadan hajuvesiä, mutta en oikein osaa päättää. Ehdotuksia?  :)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #843 : 29.03.15 - klo:13:22 »
En pahemmin ole CLEANin tuoksuista ollut ennen kiinnostunut, mutta ostin lauantaina hullareilta rollerball setin. Pienet tuoksukoot on mun makuun ja koska varastosta löytyy ennestään tuoksuöljyjä, oli setti aika itsestään selvä ostos. Setissä tuoksuina Air, Warm Cotton, Cool Cotton, Rain ja Skin.

Näitä on tosi kiva kerrostaa Keskenään sekä ennestään löytyvien tuoksuöljyjen kanssa. Oikeastaan Cleanin tuoksut saavat tuoksuöljyt "avautumaan" eli eivät tuoksu pelkästään iholla. Suosikkini setistä on tällä hetkellä Rain, mutta muutkin varmaan ihan käyttökelpoisia, etenkin kerrostettuina, vaikka Warm Cotton ja Cool Cotton tuoksuvatkin ihan pyykinhuuhteluaineelle ;)

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #844 : 19.04.15 - klo:09:23 »
Mie olen kehittänyt aivan mielettömän himon tuohon Annick Goutalin Ninfeo Mioon, sen tuoksu on niin täydellinen  <3 Olen samplen viimeisiä pisaroita säilyttänyt kuin suurinta aarretta ja koittanut etsiä täysikokoista pulloa tilattavaksi. Osaisivatko juuresten hajuvesigurut kertoa mistä olisi turvallisinta tilata?
« Viimeksi muokattu: 19.04.15 - klo:09:27 kirjoittanut catjuska »
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #845 : 19.04.15 - klo:12:45 »
rosmarin aiemmin ehdotteli mulle tuoksuja, ja laivalla nuuhkuttelinkin useampaa niistä. Kuitenkin (myyjän avustuksella) päädyin ostamaan DKNY:n Cool swirl -tuoksun. Iholle laitettaessa tämä vei voiton muista testaamistani. Ja nuo DKNY:n pullot on mun mielestä tosi kauniita!
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #846 : 20.04.15 - klo:10:52 »
Mua kanssa kiinnostaisi, mistä Ninfeo Mio:a kannattaa tilata edullisimmin. Tallinnasta tuonti onnistuu kavereiden kautta, mutta hinta ei ole sielläkään kovin edullinen, joten tarjoushaukka-vaihtoehdot menee ykköseksi ;D.

Toinen niche johon ihastuin on Maison Martin Margielan Beach Walk. <3 <3  Hyh mikä hinta tuollakin.. Onko jotain hyviä vinkkejä MMM hankkimiseen?
1a F ii Tukkakuva

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #847 : 20.04.15 - klo:18:35 »
^Multa saa melkein täyden pullon (100 ml) Beach Walkia edullisesti. :) Ostin sen pari vuotta sitten reissusta, mutta tykkään kuitenkin enemmän Lostmarchin Aodista. MMM:n Untitledia olen ostanut Coletten nettikaupasta, kun maahantuonti loppui. Hinta on kyllä sielläkin kamala.
1a F ii

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #848 : 21.04.15 - klo:10:41 »
^!!! yesss. Laitan yksäriä.
Ja kiitos Colette-vinkistä! Sieltähän löytyy vaikka mitä :).
1a F ii Tukkakuva

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #849 : 24.04.15 - klo:19:27 »
Mie olen kehittänyt aivan mielettömän himon tuohon Annick Goutalin Ninfeo Mioon, sen tuoksu on niin täydellinen  <3 Olen samplen viimeisiä pisaroita säilyttänyt kuin suurinta aarretta ja koittanut etsiä täysikokoista pulloa tilattavaksi. Osaisivatko juuresten hajuvesigurut kertoa mistä olisi turvallisinta tilata?
Esimerkiksi Fragrancex.comista olen tilannut itse pari kertaa, ja on luotettava kauppa.
http://www.fragrancex.com/products/_cid_perfume-am-lid_n-am-pid_69805w__products.html
Tuoksut tulee nopeasti ja on aina olleet sitä mitä pitikin. Oma Ninfeo Mio ei ole kylläkään tuolta, mutta sitä ei ollut enää siellä mistä sen tilasin. Oma pulloni on se "miesten pullo". Mielestäni huvittava tyyli alleviivata tuoksujen sopivuutta sekä miehille että naisille myymällä niitä kahdenmallisissa pulloissa.  ;D

edit.
Kappas, miespullossa se olisi halvempikin. Samaa luokkaa mitä itsekin muistelen maksaneeni.
http://www.fragrancex.com/products/_cid_cologne-am-lid_n-am-pid_69805m__products.html
« Viimeksi muokattu: 24.04.15 - klo:19:31 kirjoittanut calypso »
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa catjuska

• Tukkaguru
« Vastaus #850 : 25.04.15 - klo:11:47 »
^Kiitoksia! Minusta tuo "miesten pullo" on itseasiassa malliltaan paljon miellyttävämpi. On se naisille suunnatukin viehättävä, mutta tykkään enemmän tuollaisesta yksinkertaisesta muotoilusta. Monia tuoksuja on jäänyt kokeilematta ihan sen takia, että pullon malli näyttää niin eriskummalliselta.
Ninfeo Miosta on kyllä tullut niin osa minua että haluaisin aina tuoksua siltä  :l Tilaan tuon lahjaksi itselleni, olen voittanut niin monta vastoinkäymistä että olen sen arvoinen!
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #851 : 25.04.15 - klo:12:06 »
Muakin alkoi vähän kiinnostamaan kun lueskelin tuosta Ninfeosta. Onko se kirpeä tuoksu? Entä kuinka makea?
Cogito ergo doleo.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #852 : 25.04.15 - klo:23:04 »
Muakin alkoi vähän kiinnostamaan kun lueskelin tuosta Ninfeosta. Onko se kirpeä tuoksu? Entä kuinka makea?

No on siinä sitruksien tuomaa kirpeyttä, mutta ei se sellainen nenää viiltävän raikkaan kirpeä ole. Makeutta löytyy myös, mutta ei kuitenkaan sellaista Escadamaista sokeripommityyppistä, vaan kuvailisin sitä pikemminkin viikunan ja sitruksien luontaiseksi hedelmäiseksi makeudeksi. Ninfeo Mio on hyvin mehukas ja vihreä tuoksu, jollain tapaa se tuo minulle mieleen lämpimän raikkaat kesäaamut ja aamukasteiset puutarhat.  :l

^Kiitoksia! Minusta tuo "miesten pullo" on itseasiassa malliltaan paljon miellyttävämpi. On se naisille suunnatukin viehättävä, mutta tykkään enemmän tuollaisesta yksinkertaisesta muotoilusta. Monia tuoksuja on jäänyt kokeilematta ihan sen takia, että pullon malli näyttää niin eriskummalliselta.
Ninfeo Miosta on kyllä tullut niin osa minua että haluaisin aina tuoksua siltä  :l Tilaan tuon lahjaksi itselleni, olen voittanut niin monta vastoinkäymistä että olen sen arvoinen!

Itsekin tykkään miesten pullosta enemmän, mutta omistan kyllä naisten mallisiakin pulloja. Valkkaan aina sen minkä halvimmalla saan, tuoksu on pääasia.  ;D  Tuoksulahjat itseltä on kyllä aina aivan parhaita, niistä tulee niin hyvä mieli pitkäksi aikaa!

http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #853 : 26.04.15 - klo:09:28 »
^Kiitoksia kuvauksesta! Juuri jotain tuollaista kesäistä ja hieman makeaa tuoksua kaipaisinkin... :l Tykkään kovasti myös Annick Goutalin muista tuoksuista, joten olen melko luottavaisella tuulella tästäkin. Yksi toinen A.G.:n tuoksu, mitä himoitsen, on Tubereuse... Voi lompakkoani. ;D Gardenia Passionin hankin joku vuosi sitten, ja se on edelleen eräs suosikeistani.
Cogito ergo doleo.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
« Vastaus #854 : 26.04.15 - klo:09:51 »
Valkkaan aina sen minkä halvimmalla saan, tuoksu on pääasia.  ;D  Tuoksulahjat itseltä on kyllä aina aivan parhaita, niistä tulee niin hyvä mieli pitkäksi aikaa!

Tämä on kyllä totinen tosi!  ;D (Voi himputti etten tajunnut Tallinnassa käydessä tajunnut että sieltä voisi löytyä tuota tuoksua, en nyt kuitenkaan ole moneen vuoteen sinne päin menossa)