Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 250251 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #855 : 26.04.15 - klo:11:34 »
Yves Rocherin Naturelle on ihan kelvollinen kevättuoksu, sopii sekä vessanraikastajaksi että iholle suihkittuna  :D
Hyvä, että tuli ilmaislahjana, en olisi ikinä ostanut..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #856 : 29.04.15 - klo:05:26 »
^Mun mielestä noista Yves Rocherin tuoksuista monet on yllättävän laadukkaita. Hyvä pysyvyys ja kekseliäät tuoksut. Kaikenlisäksi nykyään kovin moni ei taida Yrkän tuoksuja edes käyttää, joten eivät kävele koko ajan vastaan. Mulla on YR:ltä Vanille Noire ja Iris Noir ja molemmat ovat oikeen kelpo tuoksuja.

Asiasta kukkaruukkuun. Pitkästä aikaa löysin tuoksun, joka on täydellinen  <3. Kyseessä siis Jour d`Hermes. Lämmin kukkaistuoksu, joka on samaan aikaan hunajainen ja raikas. Eikä tippaakaan liian makea (en yleensä pidä makeista tai hedelmätuoksuista). Tämä tuoksuu valkoiselle silkkipaidalle ja raukeille aurinkoisille sunnuntaipäiville. Harmi, että tämä on vaan niin luvattoman kallis. Ja koska tuoksuja jo on reippaan puoleisesti, niin täytynee harkita jonkin aikaa...
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #857 : 29.04.15 - klo:10:39 »
Hassua tässä on se, että olen mielestäni tuota Naturellea joskua myymälässä tuoksuttanut, ja se tuntui nenääni kovin mitättömältä ja tavanomaiselta. (En yleensä ole YR:n tuoksuista innostunut, paitsi Comme un Evidence on ollut joskus lempparini...)
Sen sijaan nyt se tuoksui yllätytyksekseni hyvältä. Tilasin siitä myös uuden Osmanthe-version suihkugeelinä, illalla kokeilmaan!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #858 : 27.06.15 - klo:18:55 »
Mitä mieltä olette hajuvesien säilyttämisestä jääkaapissa? Peukku ylös vai alas?
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #859 : 01.07.15 - klo:07:55 »
^Jääkaappi on varmasti parempi vaihtoehto kuin kylpyhuone vaihtelevine lämpötiloineen. Jääkaapissa säilytettäessä suositellaan, että hajuvesi olisi oman pakkauksensa sisällä ei-toivottujen hajujen tarttumisen estämiseksi.

Poissa Eleven

• Tukkaguru
« Vastaus #860 : 01.07.15 - klo:21:57 »
Rakastan hajuvesiä ja käytän niitä joka päivä, mutta koska suurin osa mun kokoelmasta on Escadan edT-tuoksuja, joiden pysyvyys on tunnetusti aika heikko haluaisin niiden lisäksi jonkun vahvemman edP:n, joka oikeasti kestää. Olen käyttänyt DKNYn alkuperäistä Be Delicious -tuoksua vuodesta 2005 ja sitä tulee varmasti hankittua jatkossakin (käytän sitä niin paljon, että eräs miespuolinen ystävä luuli sen olevan mun ominaistuoksu ;D), mutta sen rinnalle kaipaisin jotain mausteisemaa, makeampaa ja myskisempää. Osaisiko joku suositella jotain sopivaa?
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #861 : 01.07.15 - klo:23:07 »
^Tuli mieleen Kiehl'sin Original Musk. Pehmeä, puuterinen ja lämmin. Myskiä, tonkapapua, sypressiä ja vähän patsulia.  Hyvä hinta-laatusuhde.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #862 : 24.07.15 - klo:23:51 »
Sain hankittua muutaman Annick Goutalin samplen, Grand Amour, Songes ja Un Matin d'Orage. Viimeisimmästä pidän eniten, sen pohjatuoksu on ihana. Songesista tulee mieleen jokin Yves Rocherin tuote menneiltä vuosilta, ei voi mitään.. Grand Amour on vielä testaamatta. Kaiken kaikkiaan hienon ja arvokkaan tuoksuisia nuo kutaleet. Eivät mitään markettihalpiksia.
Sain myös Armanin Manian ja Jessica Simpsonin Fancyn(😀) minikokoisina. Molempia minulla on ollut vuosia sitten ja Fancyn halusin ihan vaan kokeillakseni tuoksuuko se edelleen yhtä imelältä!

Poissa Eleven

• Tukkaguru
« Vastaus #863 : 25.07.15 - klo:08:14 »
Kiitos ehdotuksesta Georgina! Koitan etsiä tuota Kiehl'siä käsiini. Alkuperäinen Lancômen La Vie Est Belle ei vienyt multa jalkoja alta, mutta tämä uudempi Intense-versio kylläkin. Hinta on vain aika korkea jopa pienestä 30 ml pullosta joten koitan bongata jostain hyvän tarjouksen :).
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #864 : 25.07.15 - klo:19:47 »
Asiasta kukkaruukkuun. Pitkästä aikaa löysin tuoksun, joka on täydellinen  <3. Kyseessä siis Jour d`Hermes. Lämmin kukkaistuoksu, joka on samaan aikaan hunajainen ja raikas. Eikä tippaakaan liian makea (en yleensä pidä makeista tai hedelmätuoksuista). Tämä tuoksuu valkoiselle silkkipaidalle ja raukeille aurinkoisille sunnuntaipäiville. Harmi, että tämä on vaan niin luvattoman kallis. Ja koska tuoksuja jo on reippaan puoleisesti, niin täytynee harkita jonkin aikaa...

Amen. Täällä sama huomio, hyllyyn jäi hinnan vuoksi, mutta varmaa on etten saa tätä tuoksua mielestäni piiitkään aikaan. Käyttelen vähintään 2-3 hajuvesipulloa pois ennen kuin kehtaan tätä ostaa itselleni :)
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #865 : 11.08.15 - klo:17:13 »
En nyt oikein tiedä kuuluuko tämä tänne ketjuun, mutta oletteko tilailleet hajuvesiä FragranceX.com'sta viime aikoina? Itse tilasin ~53€ pullon ja eiköhän siitä pitänyt vielä maksaa tullin lisäksi kaikenmaailman palkkiot, joten lisäsummaa pullolle tuli 31,15€! Harmittaa vietävästi. :( Itse olen sieltä tilannut muutaman kerran, eikä ikinä ole tullut mitään. Muistaakseni ei koskaan aiemmin ole tullut DHL kyydissäkään?! Enkä olisi tilannut, jos olisin sen tajunnut.

Marc Jacobsin eau so fresh on tulossa, kun edellinen juuri loppui. Olisi saanut halvemmalla allbeautysta... Järjetöntä maksaa reilu 15€ palkkiota plus verot päälle vielä tullimaksujen lisäksi.  :#

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #866 : 11.08.15 - klo:18:02 »
^Olen kolme eri lähetystä minejä tai sampleja mutta lähetyksen arvo onkin jäänyt aina alle 22€, noin suunnilleen. DHL ilmeisesti veloittaa jonkun tullauspalkkion?
En ole uskaltanut mitään kalliimpaa tilata lisämaksujen vuoksi. Mutta keräilenkin noita minikokoja. Muuten firma toimittaa kuten lupaa, luotettava.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #867 : 11.08.15 - klo:18:03 »
Joo, eipä nykyään kannata juuri jenkeistä tilata tuoksuja, jo vahvistunut dollari tekee hinnoista kalliita ja lähes aina menevät tulliin, josta tietenkin tulee sitten extrakuluja. :(
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #868 : 12.08.15 - klo:19:23 »
Nyt tuli ihan emämunaus. Laitoin Fragrancexille tilauksen kahdesta ministä ja hätäseen en älynnyt laittaa alekoodia FWS >:(
Mahtaa tulla hajuvesille hintaa kun postikulut nostavat paketin reippaasti yli tullirajojen. Miten saatoin olla niin sokea ja hätänen.. peruutuspyyntöä ei noteerattu mitenkään >:(

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #869 : 19.08.15 - klo:07:42 »
Mä löysin sen himoitsemani Jour d`Hermeksen testeripullona Nettioutletista vaan 59 €:lla, joten se oli pakko kotiuttaa. Olihan tuollakin hintaa, muttei kuitenkaan järjettömästi. Rakastan tuota tuoksua.  <3