Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 251369 kertaa)

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #870 : 03.09.15 - klo:13:18 »
^Mä aina kyyläilen mm. sun tuoksuhimotuksia kun ne tuntuvat omaankin nenään usein natsaavan. :P Ostin saman tuoksun just Dubain lentokentältä ja 50ml parfyymi maksoi n. 60e. Kalliihko tarjoushaukkaamiseen tottuneelle, mutta pullo on ihanan jämäkkä ja tuoksu todella tyylikäs ja hienovarainen. Konsulentti esitteli samalla myös kumkvattista uutuutta Le Jardin de Monsieur Li. Aika perinteikäs sitrustuoksu, vihertävä ja raikas, mutta kuitenkin tuoksunuotteja on sen verran monta ettei tunnu tylsältä tai sata kertaa nähdyltä.
1a F ii Tukkakuva

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #871 : 05.09.15 - klo:09:21 »
Mä tykkäsin myös tuosta Monsieur Li:stä, olisi oikein passeli kesätuoksu. Meillä taitaa olla aika samanlainen maku. :)

Mun testeripulloni tuota Jour D`Hermesiä on siis 85 ml, boksi tylsähkö valkoinen pahviboksi, mutta korkki oli kuitenkin. Pullokin on tosi tyylikäs. <3
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #872 : 15.09.15 - klo:09:10 »
Sain tuoksunäytteen Lancomen La vie est belle intense versiosta. Eipä ole mikään tuoksu pysynyt näin pitkään mun iholla! Laitoin tätä eilen aamulla tipan ranteeseen (on aika voimakaskin) ja pystyn haistamaan sen ihan selkeästi ranteessani  0_0 harmi, kun tää ei oo ihan mun tuoksu kuitenkaan, vaikka nätti onkin.

Poissa tupuna

• Haiven
  • *
« Vastaus #873 : 24.10.15 - klo:18:40 »
Moikka :)

Oon aika vihreä hajuvesien suhteen, ja kaipaisin vähän neuvoa, kun ei sokoksella tai kicksissä myyjät ole ymmärtäneet, mitä haluan. Tai en oikeastaan itsekään vielä tiedä kovin tarkkaan, mitä se on, joten ei oikeastaan auta syyttää myyjiä  ;D

Joka tapauksessa, mulla ei ole koskaan ollut omaa hajuvettä. Nuorempana varsinkin olin tosi herkkä tuoksuille/hajuille, joten mikään super kestävä edP ei ole hakusessa, mieluummin edT. Ikää siis tällä hetkellä 20. Haluaisin raikkaan ja kevyen arkituoksun. Ongelmana on, että en ole vielä löytänyt sellaista hajuvettä, joka olisi mun iholla tuoksunut raikkaalta. Päinvastoin: kaikista katoaa raikkaus ja niistä tulee joko tunkkaisia tai tosi imeliä, jos tuoksussa on yhtään makeutta. Ainoat iholla kohtuullisen tuoksuiset, jotka olen löytänyt, ovat Laura (by Laura joku, en muista sukunimeä) ja Elizabeth ardenin sunflowers.

Olisiko juureksilla mitään ideoita? Mieluiten sellaisia, joita pääsisi Suomessa kokeilemaan, mutta kaikki ehdotukset otetaan vastaan :)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #874 : 24.10.15 - klo:19:08 »
^Kokeile Dolce&Gabbanen Light Blue -tuoksua :) Mulla on vähän samaa ongelmaa, en halua lämmintä, puuterista tai vaniljaista sävyä raikkaaseen tuokseen. Tuo pysyy keveänä ja on ihana tuoksu. Olen käyttänyt pullollisen Lauraakin, Light Blue on mielestäni vielä parempi. Sitrus on läsnä voimakkaasti, jos se häiritsee, niin en suosittele.

Oma viimeisin löytö on Davidoff Cool Waters Sea Roses Summer Seas, eli perinteisen Cool Waterin vuoden 2015 kausituoksu. Siitä alkuperäisestä en välitä, ihan liian merellinen ja yksiulotteinen, mutta tämä on aivan ihana. Aika ruusuinen, mukana ripaus mausteisuutta, mutta kuitenkin ennen kaikkea raikas ja tyttömäinen. Tuntuu pysyvän erinomaisesti iholla. Tätä on verrattu Chloe EdP:iin, itse en ole siihen tutustunut.

Poissa Lene

• HAIRahtanut
« Vastaus #875 : 25.10.15 - klo:11:48 »
Moikka :)

Oon aika vihreä hajuvesien suhteen, ja kaipaisin vähän neuvoa, kun ei sokoksella tai kicksissä myyjät ole ymmärtäneet, mitä haluan. Tai en oikeastaan itsekään vielä tiedä kovin tarkkaan, mitä se on, joten ei oikeastaan auta syyttää myyjiä  ;D

Joka tapauksessa, mulla ei ole koskaan ollut omaa hajuvettä. Nuorempana varsinkin olin tosi herkkä tuoksuille/hajuille, joten mikään super kestävä edP ei ole hakusessa, mieluummin edT. Ikää siis tällä hetkellä 20. Haluaisin raikkaan ja kevyen arkituoksun. Ongelmana on, että en ole vielä löytänyt sellaista hajuvettä, joka olisi mun iholla tuoksunut raikkaalta. Päinvastoin: kaikista katoaa raikkaus ja niistä tulee joko tunkkaisia tai tosi imeliä, jos tuoksussa on yhtään makeutta. Ainoat iholla kohtuullisen tuoksuiset, jotka olen löytänyt, ovat Laura (by Laura joku, en muista sukunimeä) ja Elizabeth ardenin sunflowers.

Olisiko juureksilla mitään ideoita? Mieluiten sellaisia, joita pääsisi Suomessa kokeilemaan, mutta kaikki ehdotukset otetaan vastaan :)

Mites Cliniquen Happy tai Burberryn Britt tai Britt Sheer? Mun ikisuosikkeja, varsinkin Happyn tämän kesän kausituoksu on ihana!

Mulla siis sama ongelma että en halua voi akkaasti tuoksuvaa, enkä makeaa, kukkaista tai itämaista tuoksua. Lisäksi monet tuoksut muuttuvat pahanhajuisiksi mun iholla.
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!

Poissa tupuna

• Haiven
  • *
« Vastaus #876 : 27.10.15 - klo:20:26 »
Kiitos suosituksista :) suuntaan sokokselle joku päivä.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #877 : 04.11.15 - klo:07:13 »
Onkos teillä kokemuksia Victoria`s Secretin tuoksuista? Sain kaverilta jokin aika sitten 3 pulloa, Scandalousin, Eau So Sexyn ja Bombshellin ja oikeastaan olen pitänyt näistä yllättävän paljon, vaikka mun mielikuva näistä on ollut teinipissis-hedelmäsotku ja brändi ei ole muutenkaan houkuttanut tarkempaan haisteluun.

Tuon Scandalousin ehdin jo käyttämään loppuunkin. Pehmeä ja marjaisa, sopii hyvin syksyyn. Bombshell on raikas ja hedelmäinen, olen käytellyt toimistossa ja se saa mut aina pirteälle mielelle. Eau So Sexy on kevyempi ja omenainen, sopii varmasti paremmin kesään.

Kaiken kaikkiaan olen siis tykännyt yllättävän paljon. Eihän nämä mitään taideteoksia ole, mutta sopivan simppeleitä arkeen. :)

Mulla on näistä siis EDP koostumukset, ei mitään bodysprayta.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Ropelli

• Tukkaguru
« Vastaus #878 : 04.11.15 - klo:12:04 »
^ Multa löytyy Fabulous ja Secret Angel Gold. Nämä ovat sinänsä tosi helppoja ja iloisia tuoksuja, ei kyllä mitään taideteoksia niinkuin ilmaisit, mutta näitä olen kesän ja syksyn aikana enimmäkseen suihkinut.

Fabulous tuo enemmän mieleen kesän, kukkainen, pinkki ja kepeä. Secret Angel on puolestaan hieman myskimpi, enemmän iltaan sopiva kuin päivään- ainakin omasta mielestä.

Eikös Helsinkiin nyt avata VS:n putiikki? Täällä on otettu Seppälään myyntiin pelkästään noita bodymistejä, mutta ne ovat tositosi ällömakeita suihkeita, mistä en pidä, joten johonkin päivään olisi ihan kiva ottaa pieni trippi Helsinkiin ja käydä nuuhkimassa oikeita tuoksuja.
\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #879 : 04.11.15 - klo:12:13 »
^^ Mulla on ollut joskus vuosia sitten käytössä Supermodel ja Basic Instinct, jotka poikkesivat mielestäni huomattavasti siitä VS:n perus fruity floral -linjasta, vaikka Fragrantican mukaan molemmat siihen sarjaan melkein menivätkin. Olivat jotenkin "hienostuneempia" ja monimutkaisempia, kuin VS:n tuoksut yleensä. Supermodel oli järkyttävästä nimestään huolimattamatta jonkun aikaa lempituoksuni, harmillisesti se tietysti lopetettiin jo vuosia sitten. Samoin kävi Basic Instinctille, mutta se taidettiin julkaista uudelleen. Omani oli sitä vanhempaa versiota, eli en osaa sanoa, onko tuo nykyinen samanlaista.

Joitain muitakin VS:n edp-tuoksua on tullut hankittua, mutta ne ovat överimakeutensa vuoksi lähteneet kiertoon saman tien.

Tuo Scandalous kiinnostaisi itseänikin, samoin laivalla tuli kesällä tuoksuteltua jotain, josta tykkäsin, taisi olla Night.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #880 : 04.11.15 - klo:12:15 »
Eikös Helsinkiin nyt avata VS:n putiikki? Täällä on otettu Seppälään myyntiin pelkästään noita bodymistejä, mutta ne ovat tositosi ällömakeita suihkeita, mistä en pidä, joten johonkin päivään olisi ihan kiva ottaa pieni trippi Helsinkiin ja käydä nuuhkimassa oikeita tuoksuja.

OMG minne ja millloin?  :o 0_0

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #881 : 04.11.15 - klo:12:16 »
^Forumiin on tulossa VS:n liike.

Mulla on Victoria's Secret Victoria Eau de Parfum - hajuvesi ja musta se on kiva! Yllätyin, kun nyt huomasin että se on edp, ei ole oikeasti hirveän voimakas, ei ällömakea niin kuin ehkä saattaisi odottaa. Ennemminkin se vähän kirpeä, suht kevyt, kiva päivätuoksu.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #882 : 04.11.15 - klo:13:19 »
OT, mutta onkohan tuo Forumin liike sellainen, joita näkee lentokentilläkin? Eli myydään vain tuoksuja, kosmetiikkaa ja kalsareita, mutta ei rintsikoita. Vai onko kyseessä ihan kunnollinen putiikki?
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #883 : 04.11.15 - klo:13:37 »
^Jostain luin että se on sellainen kuin kentällä ja laivalla, eli ei sellanen täydellisen tuotevalikoiman liike :(

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #884 : 02.12.15 - klo:06:40 »
Sain lahjaksi taas lisää Victoria`s Secretiä, tällä kertaa Pure Daydream suihkugeelin ja Body Mistin. Täytyy sanoa, että tuo Body Mist on myös aika kestävää kamaa, ehkä noin 3 tuntia pysyy iholla. Tämä on sellainen makea punaisten marjojen tuoksu, ei ehkä ihan mun tyyliseni, mutta varmaankin menee käytössä toimistossa ja kesällä.

Normaalisti mulla on tässä vaiheessa vuotta ambra/vanilja kausi, mutta nyt jostain syytä käytellyt enemmän mainstream juttuja, kukkia ja sitruksia.