Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 251518 kertaa)

Poissa sv1

• Haiven
  • *
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #885 : 12.12.15 - klo:14:35 »
Apuja kaivattaisiin uuden lempparituoksun etsinnässä.. Ei tunnu nyt millään löytyvän sellaista täyden kympin tuoksua  :-\

Inhokkeina halppismaiset markettipissistuoksut, tietänette mitä tarkoitan.. ;D Samoin liian ns. aikuiset leidituoksut, mitkä pelmahtaa monesti kun joku täti-ihminen pyyhältää ohi. Sitrukset kans aika nounou.

Tykkään samaan aikaan puhtaista ja raikkaista tuoksusta kuin ihan inasen verran lämpimistä, jopa vaniljaisista ja hitusen karkkimaisista tuoksuista (mutta ei missää nimessä mitään ällöimeliä). Puhtaasta puheenolleen; Cleanin Warm Cotton oli jo liian pyykinpesuaineen hajuista.. ;D

Tuoksuja, joista olen tykännyt:
DKNY Pure, Lanvin Marry Me, Marc Jacobs Honey (ei nyt ihan täyden kympin tuoksu, mutta kuitenkin..), Boss Femme oli myös ihan jees joskus ja muistaakseni Jimmy Choon edp on jäänyt takaraivoon, että taisi olla ihan kiva.

Jotenkin ei vain ole löytynyt sellaista täydellistä tuoksua, joko jää liian lämpimäksi, taittuu jopa partavesimäiseksi tai muuten vaan ei natsaa. Bossin Ma Vie edp:tä kävin juuri tuoksuttelemassa ja se jäi taas liian raikkaaksi..

Onko nyt ihan mission impossible - apua 0_0 ;D

Poissa Alicia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #886 : 17.12.15 - klo:21:51 »
...liian ns. aikuiset leidituoksut...Sitrukset kans aika nounou...
...puhtaista ja raikkaista tuoksusta kuin ihan inasen verran lämpimistä, jopa vaniljaisista ja hitusen karkkimaisista tuoksuista...liian raikkaaksi..

Aika haastavat speksit  :D

Ripaus raikkautta, puuta ja makeaa:
Gucci Bamboo

Jos kukkaisuutta saa olla, niin kannattaa tuoksuttaa esim.
Elie Saab Le Parfum
Valkoisia kukkia ja hunajaa, mutta myös ripaus puhtoisuutta. Hienostunut, mutta ei silti liian täti.

Tom Ford Jasmin Rouge
Aika herkullinen; hitusen makea, mutta ei imelä,
mausteinen mutta ei raskas, sensuelli ja hienostunut, mutta ei tätimäinen.

Makeaa:
Cacharel Anais Anais Premier Delice
www.iHerb.com alennuskoodilla IDO234  10,00$ alennus uusille asiakkaille ensimmäisestä tilauksesta.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #887 : 17.12.15 - klo:23:25 »
Estee Lauderin Pure White Linen kannattaa myös tuoksutella läpi!

Poissa sv1

• Haiven
  • *
« Vastaus #888 : 20.12.15 - klo:17:52 »
Kas niin, nyt on osa käyty tuoksuttelemassa, uupumaan jäi ainoastaan Triinan ehdottama Pure White Linen ja sitten tuo Tom Fordin tuoksu. Laitan tuohon lainauksiin omat mielipiteet perään, jos vaan kukaan samanlaisen pikkutarkan maun omaava tuoksuperfektionisti pohtii juuri noita tuoksuja ;D

Ripaus raikkautta, puuta ja makeaa:
Gucci Bamboo

--> Ihanan raikas, mutta omalla iholla liian fresh. Mutta muuten kyllä osuu nappiin ollessaan makea, mutta ihanan kuulas tuoksu.

Jos kukkaisuutta saa olla, niin kannattaa tuoksuttaa esim.
Elie Saab Le Parfum
Valkoisia kukkia ja hunajaa, mutta myös ripaus puhtoisuutta. Hienostunut, mutta ei silti liian täti.

--> Ensimmäinen reaktio: WAU! Hetken kun tuoksu asettui: OHHOH, onpa tuhti :o Parin tunnin päästä: "Olis pitäny ostaa.." ::) Eli huikea tuoksupommi, sellainen tuoksu että en kyllä suoraan iholle laittaisi, vaan ilmaan suihkaus ja läpi. Melkein liian voimakas ja täti, mutta ei kuitenkaan - kukkainen ja hienostunut, vahva tuoksu (omalla hipiällä ainakin). Luultavasti tulee lähiaikoina ostettua, jos saa netistä halvalla tai on tarjouksessa jossain kaupassa.

Makeaa:
Cacharel Anais Anais Premier Delice

--> Liian makiaa. ;D

Ja mihin sitten päädyin: ihan johonkin muuhun :D Versacen Bright Crystal Absolu. Tuoksu, joka on melkein liian terävä, varsinkin jos liian läheltä nuuhkii, mutta jotain siinä oli, että päädyin sen ostamaan. Ei liian päällekäyvä, aika raikas, jopa sitruksinen vaikken sellaisista yleensä välitä. Jotenkin lämmin ja kuulas samaan aikaan - jotenkin vaan kiva. :ts Ei välttämättä mikään _the_ hajuvesi, mutta tarvinneeko toisaalta, kun on niiiin paljon ihania tuoksuja muitakin..

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #889 : 06.01.16 - klo:11:00 »
Gucci Bamboo  <3 :l
Laivalla tuli nuuskittuu mut en vielä raaskinu ostaa. Tuoksu on ihanan raikkaan makea ja jotenki "arvokas".

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #890 : 28.02.16 - klo:22:48 »
Moschinon uutuus (tai on se jo viime syksynä lanseerattu, itse törmäsin vasta tänään) on hilpeä, ihan oikeasti katsoin ensin, että mikä Ajaxxin pullo tuonne on eksynyt ;D En tiedä miten myyvä tämä on veskinpesuassosiaatioineen, mutta ainakin se kiinnittää huomion.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #891 : 29.02.16 - klo:11:29 »
^ Mä näin tuon jossain ja luulin että se oli vitsi! :D Mulla ei ole itseasiassa minkäänlaista mielikuvaa Moschinosta tuoksumerkkinä, ja en sen takia osannut yhdistää sitä hajuvedeksi.  Mutta, jotenkin tuo pesuainepullo ei vaan iske, vaikka onhan se kieltämättä kyllä aika erilainen ja hauska omalla tavallaan.
Mä olen ehkä vähän nirppanokka, mutta mulle sen tuoksun lisäksi yleensä myös pullot on jonkunlaisia kauniita aareita ja siksi onkin tosi vaikeaa kuvitella minikokoista pesuainepulloa yhtäkkiä hajuvesien keskellä. :D

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #892 : 29.02.16 - klo:12:30 »
Ihana aurinkoinen päivä! Kevät tulee ja mieli halajaa jotain uutta, kepeää ja keväistä tuoksua :) Osaisinkohan viimeinkin etsiä jotain uutta ja kivaa. Vanhat luottotuoksut mulla on jo pöydällä, joten niitäkään ei voi vahingossa ostaa :D

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #893 : 01.03.16 - klo:10:06 »
Mäkin olen etsiskellyt uutta kevättuoksua, ja kokeilin suurin odotuksin Stokkalla Hermesin Jardin sur le Niliä. Ihana sitruksinen ensituoksu muuttui oudon saippuaiseksi mun iholla, koko loppupäivän tuntui siltä kuin olisin tuoksunut Fairylta. Ilmeisesti toi vaan ei sovi mun iholle, harmi!

Täytyy kokeilla niitä muita vielä. Sarjaan oli tullut myös uutuus Le jardin de Monsieur Li, joka vaikutti mielenkiintoiselta bambutuoksulta.
« Viimeksi muokattu: 08.03.16 - klo:10:54 kirjoittanut ainokainen »

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #894 : 01.03.16 - klo:10:19 »
Mä taas oon etsinyt just sellaista hieman saippuamaista tuoksua. En kyllä tosin halua miltään Fairyltä tuoksua, vaan tarkoitan enemminkin sellaista perinteistä palasaippuan tuoksua. Joku suositteli mulle niitä Cleanejä, mutta musta ne kaikki tuoksui mun makuun vaan liikaa huuhteluainemaiselle. Jos joku tietäisi sellaisen pehmeän kukkaisen ja saippuamaisen tuoksun niin saa vinkata! :)
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #895 : 01.03.16 - klo:10:31 »
^ Mun mielestä Jennifer Lopezin Glow tuoksuu vähän saippuamaiselta.

http://www.fragrantica.com/perfume/Jennifer-Lopez/Glow-869.html
3a F ii

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #896 : 01.03.16 - klo:18:53 »
Saattaisin mennä Hugo Bossin Femmeen

http://www.on24.fi/kauneustuotteet/naisten_kosmetiikka_ja_parfyymit/naisten_tuoksut/46586

Olen sitä joskus tuoksutellut, mutta jostain syystä en ostanut. Pitää käydä tuoksuttelemassa uudelleen ja tsekata, onko se tarpeeksi kevyt kesään :)

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #897 : 01.03.16 - klo:19:25 »
^ Mä juuri itse asiassa tänään kaivelin kaapista tuon Boss Femmen. Mut jotenkin se ei vaan enää tuntunut (tuoksunut) omalta. Se on kyllä ihan mukava sellainen puhdas kukkais/ruusutuoksu, mutta joku siinä tökkii. Siitäkin mulle tulee vaan liikaa mieleen joku huuhteluaine nykyään. :P

^^ Kiitos Memmuuh vinkistä! Pitää käydä haistelemassa tuota Glowia. Ainakin Fragranticassa moni oli kuvaillut sitä geneeriseksi saippuatuoksuksi. Se vois olla juuri se mitä etsin. :D
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #898 : 07.03.16 - klo:16:03 »
Haistelin Halpa-Hallissa uteliaisuuttani muutamaa Victoria's Secret vartalosuihketta ja yllätyin kun niissä oli pari oikeastikin ihanan tuoksuista (en ole ennen niitä haistellut ja mulla oli niistä sellainen mielikuva että en pitäisi niistä ::) ) ja haluaisinkin kysyä, että onko ne tuoksut kuinka pysyviä? Siis tuoksuuko ne tyyliin varttia pidempään iholla? Eihän vartalosuihkeiden kuulukaan kauhean pitkään kai tuoksua kun ei ne mitään hajuvesiä ole, mutta olisi kiva jos ne tuoksuisi edes jonkin aikaa. :D Vaikka niillä on myös jonkinlainen kosteuttava/virkistävä vaikutus niin tuntuisi vähän rahan haaskaukselta suihkia tollaisia tuoksuja ja sitten ne ei edes tuoksukaan viittä minuuttia kauempaa. ;D
3a F ii

grace

• Vieras
« Vastaus #899 : 07.03.16 - klo:16:34 »
^ Ostin just Citymarketista sellaisen violetissa pullossa olevan VS:n body mistin ja testailin sitä tänään. Laitoin aamulla joskus puoli kahdeksan aikoihin ja olin kyllä haistavinani sen vielä iltapäivällä, eli kohtuullinen pysyvyys suihkeeksi minusta.  :)