Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 250996 kertaa)

Poissa nursetwiggy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #90 : 26.06.12 - klo:19:14 »
Onko kukaan bongannut Escadan Taj Sunsetia enää kaupoista, tai osaako joku suositella vastaavaa hajuvettä (hyvin hedelmäinen, tuoksui melkeinpä kypsälle mangolle)? Ihastelin tuota jouluna lentokentällä, mutten viitsinyt menomatkalla ostaa ja nyt harmittaa niin pirusti, että unohtui takaisin tullessa. Täydellinen kesätuoksu.

Poissa ännä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #91 : 26.06.12 - klo:21:22 »
Onko kukaan bongannut Escadan Taj Sunsetia enää kaupoista, tai osaako joku suositella vastaavaa hajuvettä (hyvin hedelmäinen, tuoksui melkeinpä kypsälle mangolle)?

Beyonce Heat Rush kannattaa tuoksutella, jos ei ole tuttu ja ei kammoksu julkkishajuvesiä. Mun nenään Taj Sunset ja tuo on tosi samantyylisiä. http://www.fragrantica.com/perfume/Beyonce/Heat-Rush-10546.html

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 26.06.12 - klo:22:21 »
Stockan alessa oli -40% Acqua di Parman Blu Mediterraneo -tuoksuista pullojen uusimisen vuoksi. Koska olen säälittävä narkkari, ostin Arancia Di Caprin kokoelmaani täydentämään. Mies viime hetkellä käytti veto-oikeutta ällömakean mutta hypnoottisen Mandorlo Di Sicilian torppaamiseen ja kostoksi ostin sitten myös alessa olleen lahjapakkauksen saman merkin ikonisesta colonia-tuoksusta. Siitäs sai  ;)
Raitoja käpälään!

Poissa Linnee-

• Hiushörhö
« Vastaus #93 : 27.06.12 - klo:16:23 »
Haaveilen Pradan candystä mutta se on niin kallis.  :-\ Olisikohan jollakin ehdotusta saman tapaisesta mutta edullisemmasta tuoksusta?
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 27.06.12 - klo:16:35 »
Kiitos Aqua di Parma -vinkistä! Ehkä ehdin huomenna vilkaisemaan... ...hajuvesiä on tosin viime aikoina vähän päässyt kertymään, ja Serge Lutensin Jeux de Peau:kin polttelisi kovasti...
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Nannuliini

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #95 : 27.06.12 - klo:19:22 »
Haaveilen Pradan candystä mutta se on niin kallis.  :-\ Olisikohan jollakin ehdotusta saman tapaisesta mutta edullisemmasta tuoksusta?

Tilaa netistä? En tiedä mitä Suomessa maksaa, mutta esim. Fragrancedirectissä 30ml on noin 37 puntaa.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 29.06.12 - klo:20:43 »
No niin. Kiitos vaan kanssasisaret, ootte saaneet mutkin haaveilemaan noista Acqua Di Parman Mediterraneo tuoksuista. Fico Di Amalfi oli aivan ihana, kokeilin sitä iholle ja tuntui oikein omalta. Lämmin, puinen ja viikunainen. Pullon suusta nuuhkin myös Mandorlo Di Siciliaa ja sekin tuoksui oikein ihanalle. Käyn nyt kamalaa taistoa itseni kanssa, etten ostaisi noita, tuoksuja kun mulla on tällä hetkellä 25 ja vielä suurin osa 100ml:n pulloissa. :-[
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 29.06.12 - klo:23:04 »
Mä en ole varma voiko hajuvesiä olla liikaa.. Varattiin miehen kanssa Pariisin matka neljän viikon päähän ja mulla on jo nyt nuuskimislistalla pari hajuvettä  :3
Raitoja käpälään!

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #98 : 29.06.12 - klo:23:21 »

Tilaa netistä? En tiedä mitä Suomessa maksaa, mutta esim. Fragrancedirectissä 30ml on noin 37 puntaa.

OT, mutta Fragrancedirectin kanssa oli muistelemani mukaan ongelmia. Luottotietoja oli päässyt vuotamaan tms. Toivottavasti firma on parantanut turvallisuuttaan ja on nyt huolellisempi.. itse en enää tilaile sieltä.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #99 : 30.06.12 - klo:19:54 »
Kiitos vaan vinkistä, Fico di Amalfi on nyt täälläkin  :3. Olen tuoksutellut monia viikunatuoksuja ja tämä on suosikkini.

Minullakin taitaa tuoksuja olla yli kolmekymmentä - ja sampleja varmaan toistasataa.

BTW - jos tuoksut erityisesti kiinnostavat, niin kannattaa rekkaantua myös tuoksufoorumille juttelemaan! Siellä on aika mukava näytteiden kierrätyskulttuuri syntymässä.

Minulla on tuo Mandorlo di Sicilia - ja mies rakastaa sitä minun ylläni. Se on kyllä makea, mutta mukana on miellyttävää tasapainottavaa karvautta mantelista ja kahvista. Se ei ehkä missään hajuvesiosaston hälyssä erotu, mutta kotona tuoksu erottuu edukseen halvoista karamellipommeista.
« Viimeksi muokattu: 30.06.12 - klo:20:30 kirjoittanut Lila »

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 01.07.12 - klo:08:07 »
Mä en ole varma voiko hajuvesiä olla liikaa.. Varattiin miehen kanssa Pariisin matka neljän viikon päähän ja mulla on jo nyt nuuskimislistalla pari hajuvettä  :3

Pariisin vinkkinä, että kannattaa käydä tsekkaamassa Fragonardin puoti. Todella kauniisti tehtyjä, kerrosteisia ja ilmavia tuoksuja. Mä kotiutin sieltä Eclatin ja Etoilen ja haaveilen vielä ainakin Diamantista, Belle de Soleilista, belle de Avrilista  ja Grain De Soleilista. Antavat myös runsaanpuoleisesti näytteitä mukaan. ;)

http://www.fragonard.com/
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #101 : 01.07.12 - klo:16:23 »
Voi Crap. No olin sitten menossa Stockalle kotiuttamaan niitä Parmoja, niin ne oli sitten myyty loppuun. Ihan niin paljon en noita himoinnut kuitenkaan, että olisin maksanut niistä 73 €. Voi olla tosin, että noi jää kaivelemaan ja sitten ne on pakko saada kuitenkin.

Mitä tästä opimme, olis vaan pitänyt ostaa ne heti silloin pe. :(

eemmeme

• Vieras
« Vastaus #102 : 04.07.12 - klo:00:49 »
Tietääkö kukaan saisko mistään laventelin tuoksuista hajuvettä tai tuoksua?  ::) Tuntuu, ettei mistään sellasta löydy  ???

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 04.07.12 - klo:17:21 »
Missä hintaluokassa tuoksu saisi olla? Pitäisikö olla ihan puhdas laventelivesi - vai saako olla tuoksu, jossa laventeli on keskeisessä roolissa?

Ihan yksinkertaisena laventelituoksuna ehdottaisin tätä: http://www.loccitane.fi/lavender-eau-de-cologne,52,2,13102,192047.htm

tai sitten pelkkä laventeliöljy esim. Frantsilan eteerisistä, sitähän saa esim. Sokoksilta. Sekoittelet sitä vaikka manteliöljyyn.
« Viimeksi muokattu: 04.07.12 - klo:17:28 kirjoittanut Lila »

eemmeme

• Vieras
« Vastaus #104 : 04.07.12 - klo:20:46 »
Missä hintaluokassa tuoksu saisi olla? Pitäisikö olla ihan puhdas laventelivesi - vai saako olla tuoksu, jossa laventeli on keskeisessä roolissa?

Ihan yksinkertaisena laventelituoksuna ehdottaisin tätä: http://www.loccitane.fi/lavender-eau-de-cologne,52,2,13102,192047.htm

tai sitten pelkkä laventeliöljy esim. Frantsilan eteerisistä, sitähän saa esim. Sokoksilta. Sekoittelet sitä vaikka manteliöljyyn.

Ei mielellään kovin kallista.  ::) Eikä tartteis olla puhdastkaan. Melkein mikä vaan kelpaa kunhan olis sitä laventelin tuoksua siinä. En oikeen tajua normi hajuvesistä mitään, kun mun mielestä ne tuoksuu (haisee) usein viinalle, mutta laventelista tykkään, ei vaan tiedä mistä saisi.. Täytyy käydä sokoksella tutkimassa, kiitos.  :ts

Tietty myös laventeli huulirasva kelpaisi ja korvaisi ton tuoksun/hajuveden, muttei taida peruskaupoista saada, en ainakaan ite oo nähnyt.  ??? Luontaistuotekaupoista taitais saada, mutta sielläkin hintaluokka pyörii vähän liian korkealla verrattuna siihen mitä oisin valmis maksamaan.