Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 251375 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #915 : 15.04.16 - klo:15:00 »
Entäs Annick Goutalin Ninfeo Mio? Se on kyllä itselleni raikkauden multihuipentuma  ;D .
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #916 : 19.04.16 - klo:13:50 »
^Mulla on se jo  ;D
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #917 : 19.04.16 - klo:16:27 »
Uusi Guerlain , nimeä en muista, mutta niin ihana tuoksu!  Cleanin Blossomkin olisi käypäinen , mulla on jäänyt monta Cleaniä hankkimatta kun en raaski 30ml maksaa 50euroa.
Meinasin kokeilla Aroma24 nettikauppaa , kun ois vanhempi Guerlain alle 40 e.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #918 : 04.05.16 - klo:19:56 »
^Olikohan se uusi Guerlain Aqua Allegoria Pera Granita? Se on ihana. Hieman sitrusta ja päärynäsorbettia. Tuoksuttelin tuota Guerlainin putiikissa Pariisissa vkonloppuna ja pakkohan tuo on saada jossain vaiheessa. Tykkään kyllä myös Limon Verdestä ja sitä tuntuu saavan nyt nettikaupoista suht edullisestikin. Guerlainin putiikkien hinnat on niin suolaiset (tuo olisi maksanut 85 €) etten raaskinut sitä ostaa.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #919 : 04.05.16 - klo:21:15 »
^ On! Löysin minipullon (7,5ml) Bouquet numero 2 kirpparilta, sekin on upea. Melkein kaikki noista Aqua:sta on mulle sopivia, tottakai kun ovat kalliita  ;) Herba Fresca olis se ykkönen, siinä voisi kylpeä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #920 : 04.05.16 - klo:22:16 »
Herba Fresca on täydellinen  <3 Ostin omani tosi edullisesti (n. 35 e) Gdanskin lentokentältä vuonna 2013 ja jotenkin säännöstelemällä olen saanut sen riittämään tähän asti. Nyt pohjalla on enää muutama milli ja yritän kinua uuden pullon joskus lahjaksi. Aqua Allegoria on kaikkineen ihana, mutta Herba Frescan voittanutta ei ole. Muita tuoksuja en siis omista itse, ovat sen verran tyyriitä.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #921 : 04.05.16 - klo:22:39 »
Osaatteko kertoa miksi tämä Byredon Bal d'Afrique 7,5 ml roll-on on suhteessa kalliimpi kuin nämä saman tuoksun 3 x 12 ml? Periaatteessa mulle riittäisi tuo roll-onkin, mutta mietin että olenko tyhmä, jos maksan siitä noin paljon verrattuna tuohon kolmen pakkaukseen.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #922 : 08.05.16 - klo:11:51 »
Kävin eilen kaverin kanssa tuoksuttelemassa Sokoksella Sensain Silk tuoksua. Tuoksu on Suomessa uusi, netin mukaan se on lanseerattu syksyllä 2015.

Kokeilin EdT versiota ja alkutuntuma oli melkoisen pliisu ja mitään sanomaton. Mutta kun hetki oli kulunut niin tuoksu oli sen verran muuttunut, että voin sanoa pitäväni siitä. Tämä on omasta mielestäni vähän sellainen "mummotuoksu", jota nuoremmat kavahtaa (myös hintansakin puolesta...). Sokoksella EdP maksaa 131 ja rapiat, EdT taisi olla piirun yli 100 euroa. Hajuvesi tuoksu vielä sen jälkeen hennosti, kun olin käynyt suihkussa ???

Olen kevään mittaan käyttänyt erilaisia hajuvesinäytteitä ja tällä hetkellä on vuorossa Serge Lutensin Un Bois Vanille. Hyvä arkituoksu, ei mitenkään omasta mielestäni erityisen mieleenpainuva tuoksu.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #923 : 08.05.16 - klo:12:47 »
Osaatteko kertoa miksi tämä Byredon Bal d'Afrique 7,5 ml roll-on on suhteessa kalliimpi kuin nämä saman tuoksun 3 x 12 ml? Periaatteessa mulle riittäisi tuo roll-onkin, mutta mietin että olenko tyhmä, jos maksan siitä noin paljon verrattuna tuohon kolmen pakkaukseen.

Se rolli on parfyymi-vahvuinen öljy, se kolmen setti on EdP, siksi hintaero. Aito parfyymi on tosi tiivistettyä joten sitä riittää ihan pieni määrä ja kestää erittäin hyvin. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #924 : 08.05.16 - klo:17:27 »
^^^Reese, kannattaa ostaa suoraan Byredon omasta kaupasta: http://byredo.eu/beauty/fragrance/roll-on-oil - tulevat Ruotsista nopsaan ja halwemmat hinnat  :) .

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #925 : 09.05.16 - klo:08:02 »
Entäs Annick Goutalin Ninfeo Mio? Se on kyllä itselleni raikkauden multihuipentuma  ;D .

Mä oon niiiin pitkään haaveillut tästä, mutta en uskalla ostaa kokeilematta. Missä tätä voisi Helsingissä käydä haistelemassa? Myydäänkö tätä missään liikkeessä?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #926 : 09.05.16 - klo:08:19 »
^Voin laittaa sinulle samplen tulemaan, laita minulle yhteystiedot yksärillä.

T. tuoksuhamstraaja.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #927 : 25.05.16 - klo:11:11 »
^ Olikohan se uusi Guerlain Aqua Allegoria Pera Granita? Se on ihana. Hieman sitrusta ja päärynäsorbettia. Tuoksuttelin tuota Guerlainin putiikissa Pariisissa vkonloppuna ja pakkohan tuo on saada jossain vaiheessa. Tykkään kyllä myös Limon Verdestä ja sitä tuntuu saavan nyt nettikaupoista suht edullisestikin. Guerlainin putiikkien hinnat on niin suolaiset (tuo olisi maksanut 85 €) etten raaskinut sitä ostaa.

Tuoksuttelin tuota Guerlainin uutuutta Aqua Allegoria Pera Granitaa ja pakko se on varmaan hankkia, oli sen verran ihana tuoksu ja minun on tavallisesti todella vaikea löytää tuoksu, josta pidän. Yksi suihkaus tuoksui vielä suihkunkin jälkeen kyynärvarressa. Näytti olevan Feel Uniquessa melko edullisesti, mutta sitten mietin, että ostaisinko tuoksun ihan vain nopeasti ja tavalliseen hintaan Sokokselta, niin ei tarvitsisi alkaa puljata tullin ja alvien hyvitysten kanssa Feel Uniquesta ostaessa.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #928 : 25.05.16 - klo:11:25 »
^ OT: Eikös se Feelunique oo nykyään ihan brittiläinen verkkokauppa? Muistelen saaneeni uutiskirjeen, jossa tiedotettiin tuosta ja miten alveja ja tulleja ei tarvitse enää maksaa muutoksen jälkeen (koska postitus EU:n sisältä). Samalla poistui ne ilmaiset postarit (alle 40 euron tilauksissa? muistaakseni).
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #929 : 25.05.16 - klo:12:46 »
Aaah, toi Pera Granita kuulostaa myös ihanalta! Franranticassa sitä kehuttiin pinkin greipin tuoksuiseksi, kuulostaa just ihan mun tuoksulta! Tota täytyy käydä kokeilemassa Stokkalla. Mulla on pakkomielle sitruksiin ja raparperiin tuoksuissa. Toi kuulostaa just siltä, mitä haen!