Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 250634 kertaa)

Poissa naapio

• Tukkaguru
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #945 : 16.06.16 - klo:20:39 »
Tilasin Acqua di Parman Mandorlo di Sicilian monen vuoden vatuloinnin jälkeen. Se tuoksuu amaretto-kekseiltä ja vaniljalta ja on hurjan voimakas ja kestävä. En vain saanut sitä päästäni ja himotus sai väsytysvoiton järjestä.
Raitoja käpälään!

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #946 : 16.06.16 - klo:21:59 »
Mä ostin uudeksi tuoksuksi Dieselin Loverdose red kiss EdP:n. Mä en ole ennen kyseisen merkin tuoksuja mitenkään noteerannut ja mulla on itseasiassa aika teinimäinen mielikuva Dieselin tuoksuista. Tämä tuoksu oli kuitenkin tosi miellyttävä iholla, mä tykkään marjaisista tuoksuista ja tämä on sellainen tosi pehmeän marjainen ja mehukas tuoksu. Tuoksu on pysynyt hyvin ihollakin, suihkautin sitä iltapäivällä liikkeessä ranteeseen ja se tuoksuu vieläkin sopivasti. Tämä tuoksu oli kyllä oikein positiivinen yllätys!

Alunperin mun piti ostaa kesätuoksuksi Marc Jacobsin Daisy blush, jota olinkin käynyt jo muutaman kerran tuoksuttelemassa. Mulla on kuitenkin jo aika monta erilaista Marc Jacobsin Daisy tuoksua kaapissa, ja vaikka tykkäsinkin tästä Blushista niin tuli vähän sellainen fiilis että pakko kokeilla jotain muutakin välillä eikä ottaa aina sitä tuttua ja turvallista.  ::)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #947 : 17.06.16 - klo:04:31 »
Tilasin Acqua di Parman Mandorlo di Sicilian monen vuoden vatuloinnin jälkeen. Se tuoksuu amaretto-kekseiltä ja vaniljalta ja on hurjan voimakas ja kestävä. En vain saanut sitä päästäni ja himotus sai väsytysvoiton järjestä.

Tämä on munkin kiusaus numero yksi. Varmaan ainakin 3-vuotta arponut sen ostamista (ja manannut, miksen ostanut silloin, kun uusivat pulloja...)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #948 : 17.06.16 - klo:13:22 »
^ Tilasin itselleni 75 ml pullon ja multa saisit ostaa osan siitä jos haluat?
Raitoja käpälään!

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #949 : 17.06.16 - klo:13:34 »

Ei vitsit, mun on nyt kyllä pakko käydä tuoksuttelemassa tätä :D

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #950 : 17.06.16 - klo:17:55 »
^ Tilasin itselleni 75 ml pullon ja multa saisit ostaa osan siitä jos haluat?

Kiinni veti. Laitan sulle yksäriä. :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #951 : 22.06.16 - klo:21:44 »
Sokoksella oli tarjouksessa Philosophyn Loveswept. Aivan ihana tuoksu, joka on mun mielestä aivan identtinen D&G L'Imperatricen kanssa! Siis aivan sama, huumaava raparperin tuoksu!
Hintaakin vain 35€. Melkein sorruin, mutta en sitten kuitenkaan, kun olen jo päättänyt hankkia Ninfeo Mion seuraavaksi.

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
« Vastaus #952 : 21.07.16 - klo:15:06 »
^ Pitääpäs käydä nuuhkimassa, L'Imperatrice on jäänyt aina hinnan takia ostamatta, vaikka muuten kyllä houkuttelisi kovasti. :)

Tietääkö kukaan, saako Tous H2O hajuvettä enää mistään? Vastaaviakin saa ehdottaa, tämä on ollut suosikkini pitkään, mutta eipä ole näkynyt enää kaupoissa.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #953 : 23.07.16 - klo:20:00 »
Ostin Helsinki-Vantaalta Jo Malonen tuoksun Wood sage & sea salt, joka on hitti Youtube-tyyppien keskuudessa. Aivan ihana! Huolestuttaa jo nyt, miten saan lisää, kun tuo loppuu. :D Tosi harvoin tykästyn hajuveteen. Olen vuosia käyttänyt lähinnä L'eau par Kenzoa.

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #954 : 02.08.16 - klo:10:20 »
Mistä nykyään kannattaa tuoksuja tilata?

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #955 : 02.08.16 - klo:23:38 »
Itse olen viime aikoina tilannut pääosin Nettioutletista, kohtuullinen valikoima ja edulliset hinnat, myös testereitä, jos boksi ei niin välttämätön. Allbeauty on myös hyvä ja punnan kurssi erinomainen. ;) Aroma24.fi on kehuttu, mutta sitä en ole itse testannut. Näistä siis pääosin mainstream kamaa, Allbeautyssa ja joskus Nettioutletissa muutakin. Myös Luxplussassa on kiinnostavia juttuja, esim. Penhaligon`seja tällä hetkellä kelpo hintaan. ;)

Vähän nichempää löytyy sitten ausliebezumduftista ja purs-sensistä ja tietenkin merkkien omilta sivuilta.

Strawberrynetin ja Fragrancexin olen hylännyt päasiassa tullien ja huonon dollarikurssin takia.

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #956 : 03.08.16 - klo:10:15 »
Kiitos vinkeistä  :) Itse olen viimeksi tilannut Nordic feeliltä ja shopping4netistä.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #957 : 31.08.16 - klo:20:58 »
Voi kun saisi sen tavallisen Nivean palasaippuan tuoksuista hajuvettä. Musta se tavallinen/perinteinen Nivean tuoksu on ihana saippuatuoksu, jotenkin pehmeä ja raikas yhtä aikaa, eikä ole yhtään liian puuterinen. Raikastan vauvan vaatelaatikostoa, omaa vaatekaappia ja liinavaatekaappia Nivean palasaippuoilla, ne toimivat kuin paremmatkin ilmanraikastimet ;D . Vielä kun saisi vartalolle samaa tuoksua hajuveden muodossa :l .

Poissa Alicia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #958 : 31.08.16 - klo:21:22 »
https://www.nivea.de/shop/nivea-duft-40059002399070001.html  :ts  (valitettavasti en ole päässyt tuoksuttelemaan tätä, joten ei ole omakohtaista kokemusta)
« Viimeksi muokattu: 31.08.16 - klo:21:25 kirjoittanut Alicia »
www.iHerb.com alennuskoodilla IDO234  10,00$ alennus uusille asiakkaille ensimmäisestä tilauksesta.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #959 : 01.09.16 - klo:08:21 »
Nivea-tuoksu!!! Mistähän tuota voisi ostaa, saksalainen sivusto ei ainakaan toimita ulkomaille?