Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 251395 kertaa)

Poissa naapio

• Tukkaguru
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #975 : 24.10.16 - klo:11:50 »
Kalevatar, oltiin Tukoholmassa muutama viikko sitten ja ostettiin se sieltä. Kotimaisista kaupoista ei löydy.
Raitoja käpälään!

Poissa Caroliina

• Hiushörhö
« Vastaus #976 : 24.10.16 - klo:20:16 »
Nyt löytyi minulle, joka saa kaikista muista, paitsi Dolce Gabbanan Light Bluesta, migreenin, vihdoin tuoksu, joka on sopivan kevyt ja mieto. Bvlgari Omnia Crystalline EdT. Ihana!  <3 Kicksin myyjän kanssa haisteltiin eri vaihtoehtoja, ja hän keksi suositella tätä. Tykkään todella paljon!  :)

Poissa Alicia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #977 : 24.10.16 - klo:23:10 »
Helsingin Stockmann:lta löytyy Colonia Leather ja muutenkin hyvä valikoima Acqua di Parmaa. Heidän verkkokaupan valikoimissa ei ole näkynyt Leatheria, enkä ole nähnyt Oulun myymälässäkään.
www.iHerb.com alennuskoodilla IDO234  10,00$ alennus uusille asiakkaille ensimmäisestä tilauksesta.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #978 : 25.10.16 - klo:20:31 »
^ No jopas, ovatko taas ottaneet sen valikoimiin?! Se oli hetken myynnissä Stockalla julkaisunsa jälkeen, mutta valikoimaa supistettiin sen jälkeen rajusti. Viimeksi kesällä kävin kyselemässä ja vastattiin että ei oo, ei tuu.  :#
Raitoja käpälään!

Poissa Alicia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #979 : 25.10.16 - klo:20:51 »
Kaksi viikkoa sitten käväisin, niin oli hyllyssä (suihkuttelin testeriä). Myös tämän vuoden uutuuksista Peonia Nobile ja Cedro di Taormina oli hyllyssä. Colonia Quercia ja Colonia Sandalo Concentrée:tä ei näkynyt vielä.
www.iHerb.com alennuskoodilla IDO234  10,00$ alennus uusille asiakkaille ensimmäisestä tilauksesta.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #980 : 26.10.16 - klo:12:31 »
Suihkautin eilen illalla sänkyyn tuota AP Leatheria ja huomasin, että meidän yksi kissamme ilmeisesti rakastaa sitä. Meille tuli hiukan vajaa vuosi sitten aikuinen Maine Coon, joka on vähitellen lämpenevää sorttia eli tarkka omasta tilastaan. Tukholman reissun jälkeen se on tullut paljon enemmän syliin ja viipynyt siinä pitempiä aikoja. Illallakin se on tullut viereen nukkumaan ja vasta nyt yhdistin sen tähän hajuveteen, kun kissa yritti nuolla ranteitani.
Raitoja käpälään!

Poissa Alicia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #981 : 26.10.16 - klo:20:57 »
Suihkautin eilen illalla sänkyyn tuota AP Leatheria ja huomasin, että meidän yksi kissamme ilmeisesti rakastaa sitä.

Hyvä maku teidän kissalla(kin)  :ts

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #982 : 27.10.16 - klo:15:47 »
Aiheesta ja sen vierestä, niitä kalliita matkahajuvesituubeja, "Atomizereitä" (jotka täytetään omasta hajuvesipurkista) saa kahdella eurolla Tigeristä ja ainakaan ei ole vielä falskannut käytössä.  :ts

Otan sanani takaisin, tuo vekotin hajosi jo  ::)
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #983 : 31.10.16 - klo:15:01 »
Onko kenelläkään ehdottaa mitään raikasta, mutta vadelmaista tuoksua? :) Ei mitään imelää Escada-tyyppistä. Meillä on jollain aivan ihanaa hajuvettä työpaikalla, joka tuoksuu marjaisalle vadelmalle olematta kuitenkaan imelä. Olen yrittänyt metsästää kuka se on, mutta en ole päässyt henkilön jäljille  ::)

Yves Rocherilla on vadelmatuoksu, tietysti se on sellainen hyvin simppeli yhden nuotin arkituoksu, mutta ei ole ainakaan hinnalla pilattu.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #984 : 31.10.16 - klo:17:53 »
Aiheesta ja sen vierestä, niitä kalliita matkahajuvesituubeja, "Atomizereitä" (jotka täytetään omasta hajuvesipurkista) saa kahdella eurolla Tigeristä ja ainakaan ei ole vielä falskannut käytössä.  :ts

Otan sanani takaisin, tuo vekotin hajosi jo  ::)

Mulla on se aito Travalo ja se on huono. Hajuvesi jotenkin haihtuu sieltä? Se oli mulla meikkipussissa joten olisin huomannut jos se olisi vuotanut. Se hajuvesi oli vaan hävinnyt johonkin. Törmäsin netissä muitten kommentteihin samasta ilmiöstä. ???
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #985 : 31.10.16 - klo:22:05 »
^Joo, mullakin kaksi aitoa Travaloa osoittautui susiksi. Säilytin putkiloita laatikossa (olivat käytössä vain satunnaisilla matkoilla), ja ajan kanssa hajuvesi vaan katosi niistä.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #986 : 01.11.16 - klo:02:14 »
^Mä olen huomannut tuon efektin myös. Yleensä jos mulla on joku reissu, mihin otan Travalon mukaan, niin käyttelen putkilon sitten tyhjäksi kokonaan. Muuten loppu haihtuu tuubista jossain vaiheessa. Muuten systeemi ei ole pettänyt.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #987 : 02.11.16 - klo:21:24 »
Mulla on ollut aina vaikea suhtautuminen hajuvesiin. Sellainen on oltava, sillä se täydentää laittautumisen, mutta mulle ei meinaa kelvata mikään hajuvesi. Ratkaisin asian sillä tavalla, että muodostin neutraalin suhteen vuonna 2012 lahjaksi saamaani hajuveteen ja olen käyttänyt sitä siitä asti. Meinasin kysellä apua niin juureksilta kuin kosmetiikkaosaston myyjiltä, mutten kertakaikkiaan kehdannut kertoa vaatimuslistaani. Mähän en siis pidä mistään mikä on myskinen/vaniljainen/parfyymimäinen/raikas/kukkainen/vesituoksu/sitruksinen/mausteinen jne. ::) Nokkelimmat arvaavat, että tää lista rajoittaa hieman hajuvesien ostoa...

Päädyin Emotioniin, valitsin ensimmäisen kauniissa pullossa ja kivalla nimellä varustellun tuoksun ja suihkautin ranteelle. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä, sillä nuuskin koko iltani rannettani. Ensimmäistä kertaa elämässäni koin tuoksun, jolle haluan tuoksua. Tätä ennen olen vain käyttänyt hajuvettä. Kävin hakemassa tuoksun tänään omakseni ja ihmettelen kuinka suurta mielihyvää ranteesta nenääni kantautuva tuoksu voi aiheuttaa. Clean Cashmere on the one mulle. <3 Huvittavintahan tässä on se, että kyseinen tuoksu sisältää myskiä, laventelia, limeä ja jasmiinia, mitä kaikkia olen aiemmin listannut vihaavani. :D

Mahtaa olla outoa vaahdota yhdestä tuoksusta näin paljon, mutta tää oli mulle maailmaa mullistava kokemus. :D Hajuvesihuradus tapahtui ensimmäisellä nuuhkaisulla ja nyt mietinkin jo mitä hajuvesiä haluan kokeilla seuraavaksi. Tämä tuoksu on elegantti, pehmeä ja sensuellin seksikäs. Rakastin lapsena tonkia äitini kosmetiikkapurkkeja ja tämä tuoksu vie äitini meikkikaapille. Olen melko varma, että hänen valikoimiinsa on kuulunut jokin samankaltainen tuoksu.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #988 : 02.11.16 - klo:22:29 »
Kävin hakemassa tuoksun tänään omakseni ja ihmettelen kuinka suurta mielihyvää ranteesta nenääni kantautuva tuoksu voi aiheuttaa.

Tämä oli kyllä niin hyvin sanottu ja kiteyttää juurikin sen, miksi itse rakastan tuoksuja.  :l
Välillä tulee kausia, kun tuntuu ettei löydä mitään uutta sopivaa tuoksua, ja välillä taas tuntuu että niitä täydellisiä tuoksuja on vaikka kuinka monta. Mä käytin aluksi aika paljon sitä yhtä ja samaa tuoksua mihin hurahdin, mutta nykyään olen alkanut hifistelemään ja tuoksuja löytyy jo sen verran että aamulla voi vähän fiilistellä mitä tuoksua laittaa. Tän hetkinen lemppari on tommy hilfigerin peach blossom, joka muuttuu iholla tosi pehmeäksi tuoksuksi.

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #989 : 10.11.16 - klo:18:53 »
Saako Hermes:n miesten tuoksuja Suomesta? Laivalla mies noita tuoksutteli ja tykättiin molemmat useastakin ja ajattelin, että olisin ostanut joululahjaksi.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.