Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 251393 kertaa)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #990 : 11.11.16 - klo:21:23 »
Onko kellään käyttökokemuksia tai edes tuoksuttelukokemuksia Björk & Berries White Forest -tuoksusta? Tuoksukuvaus ja Fragrantican arvostelut kuulostavat ihanilta, mutta sokkona hankittavaksi hintalappu vähän hirvittää.

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #991 : 12.11.16 - klo:11:00 »
Saako Hermes:n miesten tuoksuja Suomesta? Laivalla mies noita tuoksutteli ja tykättiin molemmat useastakin ja ajattelin, että olisin ostanut joululahjaksi.

Stockmannilta saa ainakin. Ja perfume.fi -verkkokaupan valikoimissa näyttäisi myös olevan miesten tuoksuja ko. merkiltä.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #992 : 12.11.16 - klo:14:09 »
Onko kellään käyttökokemuksia tai edes tuoksuttelukokemuksia Björk & Berries White Forest -tuoksusta? Tuoksukuvaus ja Fragrantican arvostelut kuulostavat ihanilta, mutta sokkona hankittavaksi hintalappu vähän hirvittää.

Eikös ainakin näiden vartalotuotteet ole Kicksissä myynnissä? Siellä voi käydä tuoksuttelemassa. Tuoksut olivat minusta ihania ja laadukkaan oloisia hoitotuotteissa!
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #993 : 13.11.16 - klo:12:23 »
Saako Hermes:n miesten tuoksuja Suomesta? Laivalla mies noita tuoksutteli ja tykättiin molemmat useastakin ja ajattelin, että olisin ostanut joululahjaksi.

Stockmannilta saa ainakin. Ja perfume.fi -verkkokaupan valikoimissa näyttäisi myös olevan miesten tuoksuja ko. merkiltä.

Kiitos vastauksesta. Löysin myös Sokokselta pari tuoksua ja kävin niitä nuuskimassa. Tykkäsin Voyage-tuoksusta, joka on unisex-tuoksu. Vähän mietityttää, onko tuo kuitenkin liian feminiininen miehen makuun. Tiedän, että on makuasioita, mutta löytyykö tätä tuoksua muiden juuresten miehiltä käytössä?
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #994 : 14.02.17 - klo:07:07 »
Mulla on uusi tuoksu ihastus, eli Sabe Massonin voideparfyymistickit. Nämä ovat luonnonmukaiseen pohjaan tehtyjä voideparfyymejä, jotka hellivät ihoakin samalla. Perustaja Isabelle Masson on alunperiN Sephoran perustajia. Mulla on sarjasta Brune Melancolia, mausteinen, mutta samalla herkkä ruusu, ei yhtään pistävyyttä mukava, vaan todella pehmoinen tuoksu. Tuoksuttelin myös Parisian Rhapsodyn ja sekin miellytti mun nenää kovasti. Pieni putkilo on myös tosi helppo pitää mukana. Suomessa näitä saa ainakin Ruohonjuuresta.

https://en.sabemasson.com
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #995 : 14.02.17 - klo:13:36 »
^ Kiitti vinkistä, nämä vaikutti mielenkiintoisilta! Kuinka hyvin tuoksu pysyy iholla? Tuollainen pehmeä kukkaistuoksu olisi kiva nyt kevääksi.  :)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #996 : 14.02.17 - klo:20:35 »
Mun iholla nämä kestää ihan samalla tavalla, kuin tavallisetkin tuoksut, jopa paremmin, kuin kevyet EDT:t. Suosittelen kyllä lämpimästi tutustumaan!
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #997 : 15.02.17 - klo:00:40 »
Eilen metrossa tuoksui ihan turkish delight -karkeille! Kerrassaan herkullinen tuoksu, jonka alkuperä saattoi toki olla aito tuotekin, mutta jos se olikin hajuvesi, niin te ehkä osaatte kerta mulle, mikä  ;D

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #998 : 15.02.17 - klo:06:41 »
^Keiko Mecheri Loukhoum? ;)

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #999 : 15.02.17 - klo:23:17 »
^Vau, tuo kuulostaa ihan mahtavalta.. Aistin juuri tuollaisia ruusuisia delighteja. Tulen nyt varmaan kehittämään pienen obsession tuosta, pääsisipä tuoksuttamaan - toivoin silti, että lokumituoksu olisi ollut joku huokeampi ;D

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1000 : 24.02.17 - klo:21:22 »
Oottekos jo kokeilleet uusia, Kicksissä myytäviä ekologisia 100 Bon -sarjan parfyymejä? Menin tuoksuttelemaan niitä tänään, ja teki mieli ostaa heti vaikka useampi. Oli todella onnistuneita tuoksuja, erityisesti suosittelen yrtti- ja vihertuoksujen ystäville.

Ostin Eau De Thé & Gingembre -tuoksun, joka muistuttaa aivan häkellyttävästi Ninfeo Mioa, ainakin mun iholla... Aivan ihana sitrustuoksu! Kestävyyskin tuntuu olevan kohdillaan eli tuoksu kestää ja syvenee iholla koko päivän.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1001 : 27.02.17 - klo:13:56 »
Kävin tänään Kicsissä tuoksuttelemassa noita 100 Bon -sarjan tuoksuja :) Löytyi parikin varteenotettavaa ja onneksi heillä oli 10ml pulloja niin ostin heti yhden! 50ml olisi maksanut 48 euroa ja 10ml pullo oli 16 euroa. Suhteessa siis mielettömän paljon kalliimpaa ostaa pieni pullo, mutta en nyt halunnut laittaa melkein 50 euroa isoon pulloon. Ja mukava testailla ensin pienellä määrällä, että onko käytössä hyvä vai ei. Olen joutunut antamaan pois/myymään halvalla useamman kalliin tuoksun, joka ei sitten loppujen lopuksi ollutkaan hyvä iholla.

Mukaan lähti siis 10ml pullo tuoksua Davana&Vanille bourbon EdP. En osaa oikein kuvailla tätä! Ensituoksu on ehkä vaniljainen, mutta sitten ihan parissa sekunnissa muuttaa tosi makean karkkimaiseksi. Tämä kirpsakka tuoksu kuitenkin katoaa aika pian ja jäljelle jää miellyttävä, hento ei niin makea tuoksu. Jälkituoksu voisi kuitenkin olla ehkä himpun verran voimakkaampi.

Edit: Tuoksu on hyvä, mutta ei kestä mun iholla hetkeäkään :/ Tunnin päästä ei tuoksu enää olleskaan, vaikka koitan kuinka nuuskia ranteita. Onneksi ostin vain pikkupullon, muuten olis mennyt 50 euroa ilmaan, kirjaimellisesti.
« Viimeksi muokattu: 27.02.17 - klo:22:48 kirjoittanut Kalevalatar »

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1002 : 03.03.17 - klo:21:33 »
Kävin hakemassa toisenkin tuoksun 100 Bon-sarjasta, Nagaranga & Santal Citronné.
Aivan ihana, metsäinen sitrutuoksu! Mulle tulee tästä vähän mieleen Cliniquen klassikko Aromatics Elixir, mutta kevyempänä ja enemmän sitruspainotuksin. Taivaallinen tuoksu! Kestävyys on huippuluokkaa, kävin suihkussa ja silti tämä tuoksuu iholla edelleen... Tuo Gingembre ei ollut läheskään näin kestävä, vaikka ei siinäkään mitään vikaa ollut! Tämä meni heittämällä mun ykköstuoksuksi nyt.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1003 : 03.03.17 - klo:21:47 »
Minäkin ostin sarjan pienen viikunatuoksun matkatuoksuksi. Kivoja oli sarjassa useampia - ei mitään erityisen omaperäisiä, mutta hyvin tasapainoisia ja miellyttäviä.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1004 : 18.03.17 - klo:19:38 »
Mäkin kävin tänään tuoksuttelemassa 100 Bon- tuoksuja ja moni niistä oli kyllä tosi varteenotettava, tykkäsin ainakin Carvi & jardin de Figuier:sta ja Eau de Thé & Gingembrestä, mutta ostin lopulta pikkupullon Davana & Vanille bourbonia. Aivan ihana ja aivan erilainen kuin mikään mun aikaisempi tuoksu. En osaa yhtään kuvailla tätä itse, mutta oon aika samalla linjoilla Kalevalattaren kanssa. Moni näistä tuoksuista oli sellainen "puumainen" ja yrttinen ja tämäkin on vähän sellainen, mutta tässä on myös se ihana karkkituoksu. Sellainen perinteinen vaniljatuoksu tämä ei ole ollenkaan. Kestosta en osaa vielä sanoa muuta kuin että tuoksuu edelleen ranteessa kun suihkauksesta on jotain kolme tuntia aikaa. Maailman isoin plussa pienestä pullosta, mä mieluusti ostaisin mun kaikki hajuvedet tällaisissa koska työpäivinä en voi käyttää hajuvesiä eli mulla hajuvedet kuluu to-del-la hitaasti.