Kirjoittaja Aihe: Everyday Minerals  (Luettu 26077 kertaa)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Everyday Minerals
« : 07.09.11 - klo:23:05 »
WOHOO!!! Olin just laittamassa konetta kiinni, kun tuli email EDM'ltä:

"Hello Jouana,

Great news! I just wanted to inform you that we are once again shipping to Finland, so you can place your order at any time. :)

Cristy,
Everyday Minerals"

Ihan huippua!!  :-*

Aikaisempi ketju Everyday Minerals -tuotteista on arkistoitu.
« Viimeksi muokattu: 20.04.12 - klo:10:47 kirjoittanut Tuikkuli »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
Everyday Minerals
« Vastaus #1 : 08.09.11 - klo:13:23 »
Mahtavaa! Jospa mäkin pitkästä aikaa innostuisin tilaamaan EDM:ltä :) Mun suosikkisiveltimet (Ecotoolsin lisäksi) ja poskipunat ovat juuri täältä.
Vaalean kuparinen lob, hiuskriisi

Kunis

• Vieras
Everyday Minerals
« Vastaus #2 : 08.09.11 - klo:23:00 »
Ei voi olla! Postitus palasi, ja Disco Inferno on tarjouksessa. Musta tykätään!
Mikähän hinku minulle tuli tuohon DI:hin, mulla on jo yksi hyvä poskari :>

Kunis

• Vieras
Everyday Minerals
« Vastaus #3 : 22.09.11 - klo:11:42 »
Höh, tuo DI on hieman turhan korallinpunainen, nettisivun kuvassa näytti enemmän mauvelta. Hirveän nätti omppuposkipuna silti. PAketin tarrassa oli palautusvaihtoehdoksi Malmö, Ruotsi. Ilmeisesti joku jälleenmyyjistä. Säästäähän sitä näinkin.

Bristow

• Vieras
Everyday Minerals
« Vastaus #4 : 05.11.11 - klo:07:39 »
Selailin noita sivuja ja aion ehdottomasti tilata sen 5 näytteen paketin, en ole vielä varma otanko fair vai light- sävyn, kuinka paljon nuo eroavat toisistaan?  ??? Yleensä meikkivoiteissa joita olen käyttänyt on ollut värinä kaikista vaalein vaihtoehto.

Silmiini osui tällainen tuote: Rose Dream Factory, Intense Nighttime Moisturizer. Onko kenelläkään kokemuksia siitä? Vaikuttaisi kyllä aika houkuttelevalta.. niinkuin myös nuo kasvoöljyt..  ::)

Poissa Antur

• Tukkaguru
Everyday Minerals
« Vastaus #5 : 05.12.11 - klo:18:03 »
Siis mitä ihmettä, Intensive-pohjaako ei saa enää? Mikä kumma tuo uusi It on? Onko joku ehtinyt kokeilla? Ja siis onko tuo postitus nyt palautunut ihan kokonaan normaaliksi, voiko siis tilata ihan tavallisesti?

Hirveä kysymystulva kun on monta kuukautta ollut tilailematta tuolta... :P
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
Everyday Minerals
« Vastaus #6 : 14.12.11 - klo:15:59 »
Oon käyttänyt todella pitkään Intensive Fair Neural pohjaa. No nyt kun vaihtui Intensive IT pohjaan ei samaa sävyä ollu valittavissa joten otin Fairly Light Neutral sävy. Katotaan miten pohja poikkeaa  aikaisemmasta. Oli kaikenlisäksi ainut sävy  alennuksessa( 9,60us norm 12 us)
^tilaaminen onnistui juuri niinkuin ennenkin :)
« Viimeksi muokattu: 14.12.11 - klo:16:01 kirjoittanut Mindy »
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.

Poissa Luciana

• HAIRahtanut
Everyday Minerals
« Vastaus #7 : 27.01.12 - klo:19:36 »
Laitoin näytteitä tilaukseen. Vaikuttaa kohtuuhintaiselta, joten toivottavasti jokin sävyistä sopii ihonväriini.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
Everyday Minerals
« Vastaus #8 : 04.02.12 - klo:14:56 »
Iiih! Laitoin juuri sample-pakettia tilaukseen. Rakastan jo nyt EDM:n selkeän kauniita nettisivuja ja edullisia hintoja. Myös tilaaminen oli ihanteellisen helppoa ja yksinkertaista.

Tilasin tämmöisen sample-paketin:
Medium Beige Neutral- Matte - Sample
Light Neutral- Matte - Sample
Light Medium- Matte - Sample
Golden Medium - Matte - Sample
Beige Neutral - Matte - Sample
Finishing Dust - Sample
Mint Color Corrector - Sample

Olen tosi huono arvioimaan omaa ihonsävyäni, joten toivottavasti noista joku sopii. Olen kai light to medium -alueella, ja hiukan kellertäviä tai neutraaleja sävyjä löytyy ihosta. Myös osittaista punoitusta joskus, mitä varten tuo Mint Color Corrector tuli napattua mukaan. Ei sinänsä haittaa, vaikka joku noista olisi aivan väärä, koska 4,53 dollarin yhteishinta ei talouttani kaada. Jännittävää. ^^ Nyt pitää vaan ostaa joku sopiva voide meikin alustukseksi.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Candy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Everyday Minerals
« Vastaus #9 : 08.02.12 - klo:19:03 »
Olin unohtanut edm:n sunlight correctorin meikkilootan pohjalle ja nyt pitkästä aikaa olen käytellyt sitä silmänalusille, toimii oikein mainiosti, kunhan käytän tarpeeksi kosteuttavaa silmänympärysvoidetta. Jostain ketjusta luin myös, että keltainen on paras peittämään pigmenttiläiskiä. Kokeilin ja totesin, että tuo toimii tooosi hyvin huulen yläpuolella oleviin läiskiin, jeee! Kannattaa kokeilla tuota, jos on noita läiskäongelmia :)
1c M ii

Poissa silikooni

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Everyday Minerals
« Vastaus #10 : 14.02.12 - klo:22:28 »
Kahden ja puolen vuoden tauon jälkeen harrastin lohtushoppailua EM:tä, kaupanpäällisiksi sai ystävänpäivän kunniaksi 3 miniluomiväriä. En muita meikkipohjia ole vuosiin käyttänytkään, ovat niin älyttömän riittoisia, että yksi iso BIG-purkki kestää ikuisuuden. Ajattelin, että jos entisten matte-pohjien sijasta siirtyisi semi-matteen ja/tai original glo:hon. Seitsemän sample-purkin paketin sai itse kasata mukaan. Onpahan jotain, mitä odottaa  :O

Edit; Alle viisi minuuttia tilauksesta, ja paketti on jo shipattu. Voisi jo sanoa nopeaksi toiminnaksi.
« Viimeksi muokattu: 14.02.12 - klo:22:32 kirjoittanut silikooni »
Koodilla JIB015 $10 alennus iHerbin ensitilaajille.

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
Everyday Minerals
« Vastaus #11 : 19.02.12 - klo:22:28 »
Noniin nyt testattu toi IT pohja, Tuntuu miellyttävältä iholla, myös meikkivoiteen päällä, sävyni vaan oli kuitenkin hiukan liian tumma (Fairly Light Neutral), kun olen käytänyt Fair Neutral sävyä joka on ollut täysin sopiva. IT pohjassa ei peittävyyttä kuten Intensivessä oli, että mielestäni tämä uusi pohja ei tule sitä korvaamaan. Vaihdan varmasti seuraavalla tilauksella pohjan Matteen. Peittävyyttä kun vaadin  kuitenkin, ja IT pohjaa saisi kuluttaa runsaasti sen saamiseksi. Hyvin luonnollisen pohjan tuolla saa kuitenkin kivasti.
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.

Poissa Luciana

• HAIRahtanut
Everyday Minerals
« Vastaus #12 : 22.02.12 - klo:16:29 »
Kokeilin näytteitä ja kaikki eivät vakuuttaneet. Olin hieman pettynyt, koska sopivaa pohjaa ei löytynyt.

Light neutral it base - Liian tumma hipiälleni ja näytti paakkuiselta talven jäljiltä pintakuivassa ihossani.
Golden medium semi matte base - Odotin kevyttä kultaista sävyä, mutta pohja on todella keltainen.
Driftwood ja nutmeg matte eyes - kauniin neutraalit ja luonnolliset värit. Pysyvyys vaikuttaisi olevan ihan hyvä (ainakin näin talvella ja 3h käytön jälkeen).
Multi-tasking concealer - Erittäin vaalea, mutta toimi ihan kohtuullisen hyvin
Girl friday blush - Voimakas pigmentti. Väristä tuli mieleen vanhanajan roosa. En pitänyt.
Snugle blush - Hentoisempi väri, jota voisin harkita.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
Everyday Minerals
« Vastaus #13 : 27.02.12 - klo:16:32 »
Olen tässä tesmaillut EDM:n samplejani, enkä osaa päättää, onko Light Neutral minulle hyvä vai ei. Välillä tuntuu, että tulos on melko keltainen ja himppusen tumma ja pakkelimainenkin? (saatan tosin vielä tarvita harjoitusta näiden käytössä) Toisaalta en halua valita liian vaaleaakaan, mutta mietin, voisiko tuo Fairly Light Neutral ola minulle sopiva. Mielestäni ihoni on suomalaisessa kontekstissa suht tumma, olen käyttänyt ainakin Rimmelin meikkipuuterissa sävyä 4. Tai ehkä Neutral ei ole vain oikea sävy minulle? Light Medium taas tuntui vähän punaiselta iholleni. Ääh, miten tämä on näin vaikeaa. :P

Finishing Dustin käytöstä taas en ole varma. Mielestäni se ei näy eikä tee sen suurempaa eroa iholleni, tai sitten en vain osaa käyttää sitä oikein.

Olen käyttänyt nyt muutaman päivän päivittäin näitä pohjia nähdäkseni miten mineraalimeikit sopivat iholleni. Tuntuu kuin pientä näppylöiden lisääntymistä olisi havaittavissa. Jatkan tarkkailua kuitenkin vielä.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
Everyday Minerals
« Vastaus #14 : 01.03.12 - klo:14:16 »
Kestääkö näillä tuotteilla toimitus yleensä kauan? Oon tilannut vasta yhden kerran (näytesetti ja yksi täysikokoinen tuote) 11.2. eikä lähetys ole vieläkään tullut.