Kirjoittaja Aihe: Mineraalimeikit  (Luettu 63050 kertaa)

Poissa -j-

• Tukkaguru
Mineraalimeikit
« Vastaus #15 : 02.04.12 - klo:15:11 »
Onko olemassa jotain vähemmän pölyttävämpää tapaa levittää mineraalimeikkipohja kuin kabukilla? Auttaisikohan kabukin kostuttaminen ennen levitystä? Mulla on jääneet mineraalimeikit vähän vähemmälle, kun en kestä sitä pölyn määrää, ja sormilla levittäminen on työlästä ja hidasta. :-\

Minä oon ihan puuterivipalla laittanut...
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
Mineraalimeikit
« Vastaus #16 : 02.04.12 - klo:15:16 »
Toisaalta myönnän kyllä, että enhän minä voi tietää noiden muuttuneen - kenties tummemat sävyt ovat aina levittyneet noin huonosti - mutta jotenkin mun on vaikeampi uskoa se.

Mulla oli se hyvä puoli tuossa jutussa, että mulla oli vielä kotona ne vanhat versiot kaikista niistä sävyistä, joten pystyin vertaamaan niitä vierekkäin, ja ne sävyt + koostumukset oli muuttuneet.

Silti ne ei mullekaan myöntäneet sitä, vaikka pystyin näyttämään niille kuvatkin, ainoa myönnytys oli tosiaan niiden puolelta se, että ne valmistetaan eri paikassa.
Toisaalta esim. vanhassa south beachissa näkyy se ultramarin siinä ainesosissa, ja uudessa sitä ei ole, eli jopa niiden ainesosaluettelo näyttää koostumuksen muuttuneen ainakin sen aurinkopuuterin osalta.
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

LP_Alice

• Vieras
Mineraalimeikit
« Vastaus #17 : 02.04.12 - klo:15:18 »
Tuli hyvin asiallinen vastaus Lololta, mutta väittivät kyllä mullekin, ettei koostumusta ole muutettu. ??? Mä en valitettavasti voi 100% inttää, että olisi, mä olen nimittäin tilannut aina Porcelain sävyä mutta nyt tilasin Blondien ja Candy Canen. Toi Porcelain oli kuitenkin ihan liian vaalea mulle, ja käteen kokeiltuna Blondie & CC vaikuttivat jopa melkein vähän liian vaaleilta, nassulla kuitenkin tummui todella paljon, eikä mulla ainakaan ole Porcelainesta sellaista muistikuvaa. Saatika sitten tuo laikukkaisuus; tiedän, ettei liian tumma meikkipohja voi näyttää hyvältä, mutta kyllä minä muilla mineraalimeikeillä on tosi tummillakin sävyillä saanut tasaisen tuloksen.

En nyt tiedä haluanko siis niiden tarjoamaan Porcelain sävyä, jos se kuitenkin käyttäytyy samalla tavalla, eli tummuu nassussa. :-\ Toisaalta myönnän kyllä, että enhän minä voi tietää noiden muuttuneen - ke

Poissa tipson

• Tukkaguru
Mineraalimeikit
« Vastaus #18 : 02.04.12 - klo:18:24 »
Mäkin maksoin Electronilla, mutta en tiedä näistä käytännöistä sitten miten ne paluttaa ne rahat..
Pitikö sun Metalliapina palauttaa tuotteet takas?

En joutunut lähettämään mitään takaisin, eli se koko juttu meni ihan helposti, mulla oli sitten vaan kotona läjä niitä loloja, mutta jaoin ne eteenpäin sellaisille, jotka halus ne, pidin vaan sen waikiki bronzerin itsellä, joka on siis eri kuin se kamala oranssi south beach.

Mulla oli se tilaus jotain 60 euroa, joten olin tosi tyytyväinen, että sain rahat takaisin. Nehän lähetti ensin kans mulle ilmaseks sen waikikin, koska valitin siitä south beachsista.

Ok!

Mullakin on vaa hankala alkaa väittään lololle mitään niiden laaduttomuudesta entiseen verattuna kun ekan tilauksen tosiaan tein. Voi kakkelis jos toi blondie toimii tuolla tavalla kuin Alicella :( en oo vieläkään avannut sitä kun oon china doll samplea käyttäny tähän asti ja sen sävy on sopiva tai hiukkasen vaalee. Kesällä varmaan toimii. En kuitenkaan kehtaa lähteä omalla vastuulla lähetteleen sitä takas, kun maksu tietty tulee vaan onnistuneeski palautetusta tuotteesta.

Niin ja ei toi pohja nyt oikeen pysyny primerinkään kanssa vaan valu heti kun jouduin tosi tilanteeseen - eli ulkoilmaan :D no ei.. harmittaa kyllä kun arvoin näitä niiiin pitkään..
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

LP_Alice

• Vieras
Mineraalimeikit
« Vastaus #19 : 02.04.12 - klo:20:13 »
Mulla vei uteliaisuus voiton, ja suostuin LL:n ehdotukseen lähettää minulle kaksi Porcelain purkkia maksutta. Tuota olen käyttänyt jo niin monta purkkia, että varmasti huomaan jos ero on niin drastinen kuin noiden toisten kohdalla vaikutti. Kävi mielessä, että jos tuo muutos liittyy valmistuspaikan muuttumiseen, niin voihan olla, ettei Lily Lolollakaan olla tietoisia siitä, että nuo on muuttuneet (ts. niille myydään jotain halvempaa moskaa paremman nimellä.)

Eli mielenkiinnolla odottelen purnukoita, ja miten tuo "tuttu" tuote käyttäytyy. :)

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
Mineraalimeikit
« Vastaus #20 : 03.04.12 - klo:21:07 »
niin voihan olla, ettei Lily Lolollakaan olla tietoisia siitä, että nuo on muuttuneet (ts. niille myydään jotain halvempaa moskaa paremman nimellä.)

Epäilen kyllä, että ne tietoisesti huijaa ihmisiä, niiden facebook sivuillakin on valitusta tosta jutusta (että sävyt on muuttuneet), ja ne vaan kieltää sen.

Törkeetä. Noilla valitusmäärillä mitä niille on satanut en usko yhtään, etteikö niille olis jo selvinnyt asioiden laita, ne vaan yrittää jostakin syystä lakaista sen maton alle.

It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa mingtang

• Tukkaguru
Mineraalimeikit
« Vastaus #21 : 04.04.12 - klo:23:25 »
Mä ostin kaksi Lolon mineraaliluomiväriä ja olen tosi pettynyt. Niiden pigmentti on olematon! :#
Vai onko levityksessä joku vika? Käytin Barefacen mineraaliluomareille tarkoitettua sivellintä. BTW, Barefacen mustan luomivärin (mineraali siis) pigmentti on ihan eri luokkaa....
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

LP_Alice

• Vieras
Mineraalimeikit
« Vastaus #22 : 11.04.12 - klo:18:34 »
Päivittelen vielä tästä LL rumbasta - sain ne kaksi purkkia Porcelain sävyä, ja kyllä, nämä ovat muuttuneet. Mulle Porcelain on aina ollut vähän liian vaalea, mutta nyt se tummuu ihan nappisävyksi kun sekoittuu ihon rasvaan. Harmi tosin, että kestävyys on murto-osa entisestä, kerääntyy todella nopsaan juonteisiin ja liejuuntuu nassulla. :( Kaippa nämä purkit nyt loppuun käyttää, mutta eipä tarvitse enää Lily Lololta tilailla.

Edit. Mulla taisi olla aikaisemmin jotenkin huono pohjustus noiden kanssa, nyt on kyllä taas pysynyt ihan hyvin. Edelleenkin kyllä epäilen, ettei ihan samaa kamaa ole; en usko, että olisin jotenkin huomattavasti kalpeampi kuin vuosi sitten. Mutta ihanaa, mulla on nyt ihan täydellisen sävyinen meikkipohja! :D Eli sinäänsä ei tuo muutos enää harmita.
« Viimeksi muokattu: 19.04.12 - klo:19:11 kirjoittanut Alice »

Poissa mingtang

• Tukkaguru
Vs: Mineraalimeikit
« Vastaus #23 : 20.04.12 - klo:14:41 »
Mulla on kokeilussa LilyLolon mineraalipohjat suoraan flat-top kabukilla leviettynä. Kokeilen kaikkia pohjia samaan malliin. Nina Orell (maskeeraaja ja huippu siinä) Hesasta vinkkasi mulle tämän. Ihoni öljyisyys on in any case niin rajua, että ihan turha sinne alle on mitään rasvaa laittaa, korkeintaan rasvatonta geeliä. Mut nyt siis kokeilussa LL:n pohjat suoraan naamalle värkättynä. Ainakin eka kokeilu meni hyvin, vaikka kiroilinkin luomivärejä, josta on toisessa ketjussa (LL:n meikit).

Onko ketään muita jotka laittaa mineraalit suoraan kasvoille ilman voiteita?
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa Mintti

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #24 : 20.04.12 - klo:15:05 »
Onko kukaan LaurEssille postikuluista kirjoitellut saanut vastausta? Itse ihastuin LaurEssin pohjasampleihin ja Neutralizer-sampleen niin että haluaisin kovasti tilata täysikokoiset. On vaan silkkaa hulluutta maksaa postareistä yhtä paljon kuin yhdestä täysikokoisesta tuotteesta...  :-\
Luonnonmukaiseen kosmetiikkaan hairahtanut kotikemisti.
3b F ii
iHerb -alennuskoodi: OPI742

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #25 : 27.04.12 - klo:14:55 »
Oon kabukien suhteen niin nirso, että alkaa omat ideat loppua. Onko kenelläkään suosituksia?

Tykkään Lily Lolon Super Kabukista. Se on vaan ollut mulla käytössä muutaman vuoden ja se hilseilee sitä varren valkoista pinnoitetta nyt melkein jo joka kerta meikatessa. En oo myöskään ihan varma, tykkäisinkö enemmän pidempivartisesta kabukista. Ja ilmeisesti tuota kabukia on myös muutettu ihan vasta, eli onko se vastaava enää, jos uuden hommaisin? Ilman tuota valkoista pinnoitetta tää kabuki ois aika lailla täydellinen.

Olen kokeillut Ecotoolsin retractable kabukia, jotain Ecotoolsin sivellinsetin mukana tullutta sekä Everyday Mineralsin Long Handled Kabukia. Näistä mikään ei oo lähelläkään tuon Lily Lolon tiheyttä. Ecotoolsin retractable oli myös auttamattomasti liian pieni ja hajosi käyttökelvottomaksi kolmen kerran jälkeen, sivellinsetissä ollut on ihan liian löysä meikkipohjalle. Myös toi EDM:n pitkävartinen on ihan liian löysä, käytän sitä mineraaliprimerin levitykseen.
Bare Mineralsin ja Kicksin kabukit tuntuvat liian karheilta ja/tai löysiltä, The Body Shopin jälleen liian löysältä.

Aliman Foundation Brush on alkanut kiinnostaa, onko kenelläkään kokemuksia siitä? Se on näitä muita hinnakkaampi niin en oo vielä ihan sokkona mennyt ostamaan sitä.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 27.04.12 - klo:22:58 »
Mikä olisi paras mineraalimeikki herkälle ja rasvoittuvalle iholle?

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #27 : 28.04.12 - klo:11:48 »

Mä! Laitan illalla kasvopesun jälkeen kasvoille kookosöljyä, ja aamulla en pese naamaa vaan pyyhin sen alkoholipitoisella kasvovedellä vaan. Ja sitten mineraalit vaan suoraan siihen päälle.  

Lily Lolon pohjat ei toimineet mulla yhtään, ja mun mielestä niissä on aika heikko peittävyys. Lisäksi ne pisteli jotenkin oudosti mun naamalla. Toivottavasti toimii sulla paremmin!

Mun mielestä rasva-ihoisille mineraalit on ihan huippuja, just siksi koska niihin voi sekoittaa sekaan ihon mattana pitäviä aineita, esim. maissitärkkelystä tai silkkipuuteria.

Mikä olisi paras mineraalimeikki herkälle ja rasvoittuvalle iholle?

Ehdottomasti Lauressin Minimalist! Jos iho on herkkä, kannattaa välttää pohjia, joissa on "ylimääräisiä" aineita. Minimalistissa on vain micaa, titanium dioksidia, sinkkioksidia ja pigmentit. Eli ei mitään turhaa.
« Viimeksi muokattu: 28.04.12 - klo:11:50 kirjoittanut ainokainen »

Poissa daffodil

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #28 : 29.04.12 - klo:21:19 »
Tykkään Lily Lolon Super Kabukista.
...
Aliman Foundation Brush on alkanut kiinnostaa, onko kenelläkään kokemuksia siitä?

Mulla on nämä molemmat ja tykkään ehdottomasti enemmän tosta Lily Lolosta. Ei toi Alimankaan sivellin siis kyllä huono ole; sivellin on tiheä ja pehmeä, mutta mun makuuni ehkä vähän liian "lörppö" (oikeasti toi on kyllä ihan jämäkkä, mutta LL:ään verrattuna ei pidä muotoaan yhtä hyvin). Tämä tuntuu myös likaantuvan LL:n kabukia nopeammin, ja itse en tykkää tuosta pitkästä varresta. Aika harvakseltaan tuleekin tätä nykyään käytettyä.

Jännä juttu ton Lily Lolon pinnoitteen kanssa; mulla toi kabuki on ollut käytössä jo kolme vuotta eikä pinnoite näytä vielä mitään kulumisen merkkejä.
"There's no such thing as a bad idea, just poorly executed awesome ones."

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #29 : 29.04.12 - klo:23:06 »

Mä! Laitan illalla kasvopesun jälkeen kasvoille kookosöljyä, ja aamulla en pese naamaa vaan pyyhin sen alkoholipitoisella kasvovedellä vaan. Ja sitten mineraalit vaan suoraan siihen päälle. 

Lily Lolon pohjat ei toimineet mulla yhtään, ja mun mielestä niissä on aika heikko peittävyys. Lisäksi ne pisteli jotenkin oudosti mun naamalla. Toivottavasti toimii sulla paremmin!

Mun mielestä rasva-ihoisille mineraalit on ihan huippuja, just siksi koska niihin voi sekoittaa sekaan ihon mattana pitäviä aineita, esim. maissitärkkelystä tai silkkipuuteria.

Samaa sanoi Kicksin maskeeraaja ihoni nähtyään: mineraalit ovat parhaita öljyiselle iholle. Edelleen palailen nestemäisiin värivoiteisiin satunnaisesti, mutta houkutus palata aina takaisin mineraaleihin on suuri. Ja ilmeisesti suoraan iholle laittaminen on järkevää, jos iho lainehtii öljystä... käytän sitten voiteet yöaikaan!

Tarpeeksi pigmenttiä sisältäviä luomivärejä löysin, karmean LilyLolo-kokeilun jälkeen, Barefaced Mineralsilta. Musta on mattasävy, jännä vehnänkeltainen on helmiäinen, mutta se taittuu mustan kanssa. Pigmenttiä riittää! Ja mineraalien levittäminen on kiinteiden luomivärien jälkeen tautisen helppoa....
« Viimeksi muokattu: 01.05.12 - klo:09:39 kirjoittanut mingtang »