Oon kabukien suhteen niin nirso, että alkaa omat ideat loppua. Onko kenelläkään suosituksia?
Tykkään Lily Lolon Super Kabukista. Se on vaan ollut mulla käytössä muutaman vuoden ja se hilseilee sitä varren valkoista pinnoitetta nyt melkein jo joka kerta meikatessa. En oo myöskään ihan varma, tykkäisinkö enemmän pidempivartisesta kabukista. Ja ilmeisesti tuota kabukia on myös muutettu ihan vasta, eli onko se vastaava enää, jos uuden hommaisin? Ilman tuota valkoista pinnoitetta tää kabuki ois aika lailla täydellinen.
Olen kokeillut Ecotoolsin retractable kabukia, jotain Ecotoolsin sivellinsetin mukana tullutta sekä Everyday Mineralsin Long Handled Kabukia. Näistä mikään ei oo lähelläkään tuon Lily Lolon tiheyttä. Ecotoolsin retractable oli myös auttamattomasti liian pieni ja hajosi käyttökelvottomaksi kolmen kerran jälkeen, sivellinsetissä ollut on ihan liian löysä meikkipohjalle. Myös toi EDM:n pitkävartinen on ihan liian löysä, käytän sitä mineraaliprimerin levitykseen.
Bare Mineralsin ja Kicksin kabukit tuntuvat liian karheilta ja/tai löysiltä, The Body Shopin jälleen liian löysältä.
Aliman Foundation Brush on alkanut kiinnostaa, onko kenelläkään kokemuksia siitä? Se on näitä muita hinnakkaampi niin en oo vielä ihan sokkona mennyt ostamaan sitä.