^Ei meikkaamisessa ole tyhmiä kysymyksiä

Toi Bisque on se peiteaine ja Original Foundation on se varsinainen meikkipohja. Tuo meikkipohja on mun oma lemppari, Bisquelle on mulla itselläni melko vähän käyttöä, kun siinä ei mun mielestä ole tarpeeksi peittoa esim. finneille ja silmien allekin käytän mieluummin vaikka valokynää. Muutenkin peiteaineena käyttelen yleensä voidemaisia ns. tavallisia tuotteita, vaikka mineraalipohjaa käyttäisinkin.
Mineraalipohjaahan ei välttämättä tarvitse kiinnittää millään puuterilla, mutta itse tykkään viimeistellä meikin bareMineralsin Mineral Veilillä, joka toimii siis viimeistely puuterina. Se on tosi hienojakoista ja jälki ei ole yhtään liian puuterinen, mutta huomaan kuitenkin eron kun käytän sitä. Käytän sitä siis viimeistelypuuterina, oli meikkipohjana mineraalit tai tavallinen meikkivoide, koska tuo on mun ehdoton lempparipuuteri.
Tällä hetkellä käytössäni on READY Touch Up Veil eli se sellainen kiinteä versio, mutta olen käyttänyt aiemmin myös sitä tavallista Mineral Veiliä, joka on irtonaista. Molemmat on ihan loistavia, toki irtopuuterissa on vähemmän ainesosia, mikä on aina plussaa. Itse tykkään kuitenkin noista READY-sarjan kiinteistä tuotteista, koska ne on niin käteviä ottaa laukkuun mukaan. Eli multa löytyy myös READY-sarjan meikkipohja, joka on aivan loistava sekin!

Se Original-pohja on parempi, jos haluaa kevyttä jälkeä, tuolla READY-versiolla tulee vähän enemmän peittoa nopeammin ja voi olla että helposti tulee liikaa, jos haluaa oikein kevyttä peittoa.
Sanotaanko, että olen ihan hurahtanut bareMineralsin tuotteisiin ja kokemusta löytyy melko monesta tuotteesta

Tässä on vanha blogipostaus, jossa on arvioita tuotteista, joita olin silloin testannut, nykyään on tullut testattua vielä enemmän juttuja
http://thedeardiaryofmine.blogspot.fi/2013/07/my-favourite-makeup-brand-bareminerals.html