Kirjoittaja Aihe: Mineraalimeikit  (Luettu 62854 kertaa)

Poissa Aivina

• HAIRahtanut
Vs: Mineraalimeikit
« Vastaus #180 : 25.03.15 - klo:08:10 »
Minä tilasin näytepussukat, joiden mukana sain esitteen, jossa nuo sävyt oli huomattavasti selkeämmin kuvattu. Ne on jaettu kolmeen eri tummuusasteeseen, joista kaikista löytyy lämmin ja viileä sävy. Tämä oli netissä jotenkin vähän hankalasti esitetty, joten tilasin väärät näytteet. Mulle tuli baby face, porcelain ja vanilla, joista baby face oli liian vaalea ja liian punainen, porcelain oli aika hyvä, mutta liian keltainen ja vanilla taas ihan liian tumma. Baby facen ja porcelainin sekoitua toimi mulla hyvin, mutta päädyin sitten ostamaan täysikokoisena sävyn ivory.

Tampereella Ruohonjuuri myy näitä, joten todennäköisesti löytyvät myös muoden kaupunkien Ruohonjuurista.

Poissa Taistelukonna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #181 : 25.03.15 - klo:11:34 »
Mulla on toi Flow'n Porcelain täysikokoisena, oikean sävyn löysin näytteistä. Mun mielestä tosi hienoa Flow'lta että voi tilata näytepussukoita suoraan kotiin, en tiedä mitään muuta merkkiä joka näin tekee :) Mutta purkki on todella riittoisaa, ostin sen joskus kesällä ja sitä on vieläkin vaikka kuinka paljon jäljellä, tosin en meikkaa joka päivä. Kevyt mutta suht hyvä peittyvyys, tykkään kyllä. Jotenkin vaan tuntuu ettei toi puuterimainen kuitenkaan sovi mun hiukan pintakuivalle iholle, vaikka mulle on sanottu että tälläiselle iholle olisi juuri paras  ??? Kaipailisinkin jotain nestemäistä (vaikka moni ei nestemäisiä luokittelekaan aidoksi mineraalimeikiksi) ja hiukan peittävämpää. Terra d'Ocia on aika monessa paikassa hehkutettukin, osaako joku täällä sanoa siitä mitään mielipiteitä?  :)
Oman värin ja pituuden kasvattaminen aloitettu 11/12. Tällä hetkellä BSL-pituus ja vaalennetut latvat.

Poissa Mintti

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #182 : 25.03.15 - klo:11:42 »
^ Minun käsittääkseni kaikki mineraalimeikkipuljut toimittavat näytteitä kotiin. Itse olen tilannut näytteitä mm. Meowilta, Lauressilta, Everyday Mineralsilta, Alimalta ja monilta muilta. :) Eri merkit toimivat myös eri ihoilla. Omalle pintakuivalle iholleni parhaimmat ovat olleet Alima ja LaurEss, joskin talvella sitä silti joskus kaipaa voidemaista tuotetta. Flow'ta en olekaan vielä testannut.
Luonnonmukaiseen kosmetiikkaan hairahtanut kotikemisti.
3b F ii
iHerb -alennuskoodi: OPI742

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #183 : 25.03.15 - klo:14:06 »
Tietääkö kukaan, myydäänkö Flow'n pohjia Helsingin Citykäytävän/Itiksen Ruohonjuuressa?

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 25.03.15 - klo:18:55 »
Siis mä katoin taas noita mun Meowin sampleja, kaikki pitäis olla Pampered Pussia, ja noi kimaltaa. Ainakin kun kädelle laittelin. Myös Concealer kimaltaa.  Ja Friskykin on ihan sairaasti mulle liian vaalea. Mietin silti, tilaisinko vielä sampleja, vaikka aikoinaan nää tuntui jauhomaisilta ja kuivattavilta kasvoilla.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Taistelukonna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #185 : 25.03.15 - klo:22:45 »
^^ Mun mielestä molemmissa myydään Flow'n pohjia :) Sanon nyt kuitenkin varmaksi vain Citykäytävän  :D

^^^ Aijaa, hyvä tietää! Flow'n lisäksi olen koittanut vain yhtä puuterimaista mineraalimeikkipohjaa, Bio Beaute by nuxea, josta en tykännyt (en nyt tähän hätään muista miksi). Loppui myös todella nopeasti. Tosin mukana tuli kabukihuiska, joka käytössä edelleen  :)
Oman värin ja pituuden kasvattaminen aloitettu 11/12. Tällä hetkellä BSL-pituus ja vaalennetut latvat.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #186 : 09.04.15 - klo:20:52 »
Mulla on ollut nyt käytössä Flow'n meikkipohja ja olen tykännyt tosi paljon. Sävy Ivory oli just sopivan vaalea ja kellertävä, ei mitään kalkkilaivan kapteeni -tasoa kuitenkaan. Tämä pysyy nättinä koko päivän ihon rasvoittumisesta huolimatta ja pohjaa on helppo korjata, tämä ei kökköönny tai mitään. Peittokyky on suurin piirtein Lily Lolo -tasoa, mutta tämä on helposti kerrostettavissa, Lily Lolo teki jauhonaamaefektin jos yritti vähänkään enemmän saada peittoa.

Tästä tuli kyllä mun suosikki kertaheitolla! :ts
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #187 : 11.04.15 - klo:13:10 »
Päätinpä minäkin nyt kokeilla kun Flow'n pohja oli Ruohonjuuressa tarjouksessa. Täysikokoinen purkki maksoi 16 euroa ja rapiat päälle, eli varsin edullista. Purkissa on kätevä kääntökansi, eli jauhetta ei tule kerralla ulos liikaa.

Valitsemani sävy Vanilla oli ehkä aavistuksen liian tumma keväänkalpealle iholleni. Kyseessä on varsin keltapohjainen, keskivaalea sävy, joka vastaa mielestäni aika hyvin MAC:n sävyä NC20. Peach olisi ehkä sittenkin sopinut minulle paremmin, mutta ei tämäkään huono sävy ole.

Koostumus on hyvin kevyt, ja ehkä ainoa miinuspuoli liittyykin tähän. Peittävyyttä ei siis minun makuuni ole ihan riittävästi. Toisaalta kevyen koostumuksensa ansiosta tuote ei liejuunnu kasvoilla. Ihoni on tosi rasvainen ja tästäkin pohjasta kiilto puski läpi jo tunnissa, mutta pohja tuntui silti pitävän hyvin pintansa kasvoilla eli kun painelin vähän vessapaperilla, kasvot näyttivät taas ihan freessiltä.

Varmasti tulen käyttämään tätä jatkossakin, erittäin hyvä ja ennen kaikkea kevyen ja raikkaan lopputuloksen jättävä pohja, suosittelen!

Poissa Anki

• Yleisvalvoja
  • HAIRahtanut
« Vastaus #188 : 11.04.15 - klo:17:59 »
Mä innostuin kanssa tilaamaan noita Flow'n näytteitä. Sävyn arpominen oli hieman hankalaa, kuvaukset ja näytöllä näkyneet sävyt meni vähän jotenkin ristiin. Mutta mun iho kaipaa lähinnä lämmintä keltaiseen taittavaa sävyä, joten otin kokeiluun kuvauksen perusteella peachin ja ivoryn, joita kuvaillaan lämpimiksi ja porcelainin, koska se näytti näytöllä hyvältä  :P.

Olen käytellyt aika pitkään tyytyväisenä Bare mineralsia (golden fair), joten sinänsä jos noi näytteet nyt ei osu nappiin ja muuten tunnu hyvältä, niin jatkan sitten vaan tuon käyttämistä. Mun iho on punoitteleva ja näppyileväkin ajoittain, että jonkin verran peittokykyäkin kyllä kaipaan.
« Viimeksi muokattu: 17.04.15 - klo:05:54 kirjoittanut Anki »

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #189 : 11.04.15 - klo:19:52 »
Onko noista Flow- pohjista swatcheja tai osaatteko kertoa, mitkä ovat kylmiä/neutreja/lämpimiä?

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #190 : 14.04.15 - klo:21:53 »
Vinkkinä, että Alimaa saa näköjään nykyisin Beautybaysta  :)

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #191 : 16.04.15 - klo:08:45 »
Miekii tilasin Flowista näytteitä. Miusta tarviin lämpimän/neutraalin keltaisen pohjan ja otin sävyt ivory, peach ja porcelain. En tajunnu, että oon näin vaalee. Ivory on pikkusen liian tumma  0_0
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa Anki

• Yleisvalvoja
  • HAIRahtanut
« Vastaus #192 : 16.04.15 - klo:11:29 »
^ Mä tilasin nuo ihan samat sävyt kokeiluun ja sain näytteet eilen. Nyt on naamassa ivory. Peach näytti jo pussissa ihan toivottoman tummalta. Mullakin tämä on aavistuksen tumma. Kesällä varmaan menisi. Tuntuu, että tämä on jonkun verran vielä tummunut kasvoilla. Koostumus sinänsä on mun mielestä hyvän tuntuinen ja peittokyky riittävä. Mutta luultavasti noista tilaamistani sävyistä ei nyt mikään ole mulle oikein nappiin. Peachia ei tarvitse edes kokeilla ja porcelain ei liene tarpeeksi lämmin/kellertävä, kuten vähän epäilinkin.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #193 : 16.04.15 - klo:14:43 »
Mullekin Ivory on inasen liian tumma, mutta saan sen kyllä häivyteltyä niin etten näytä miltään sotkunaamalta. Mineraalien kanssa valitsen muutenkin mieluummin pikkaisen liian tumman kuin liian vaalean, koska vähänkään liian vaalea meikkipohja saa mut näyttämään ihan sairaalta. BareMineralsin Golden Fairia käyttelin aikaisemmin, mutta Flow pysyy kasvoilla paremmannäköisenä pidempään.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Aivina

• HAIRahtanut
« Vastaus #194 : 16.04.15 - klo:21:13 »
Nyt vähän pidemmällä kokemuksella voin yhä varmemmin vakuuttaa rakastavani tuota Flown mineraalipuuteria. Minin tarpeisiini juuri sopivan peittävä, eli häivyttää couperosaa ja tasoittaa ihon väriä, mutta ei kuitenkaan niin paljon, että näyttäisi jotenkin keinotekoiselta. Ei myöskään näytä siltä, että on jauhoa naamassa.

En ole aiemmin juurikaan käyttänyt mitään meikkivoiteita tms. koska inhoan sitä, miltä ne tuntuu naamassa. Niinkuin ei olisi oma iho ollenkaan.
Flown puuteri ei tunnu naamassa miltään ja sen olemassaolon voi vaan unohtaa. Ihan täydellistä.

Mun kuiva iho ei kuivu lisää eikä ärsyynny tästä lainkaan. Ei kertakaikkiaan ole mitään pahaa sanottavaa. Tuntuu vaan tosi hyvältä saada itsetuntoa vähän paremmaksi, kun posket ei ala hehkumaan kirkkaanpunaisina mun muuten niin valkoisessa naamassa.